Met het vieze herfstweer, de doodsaaie interlands, het bloedbad van de aankomende verkiezingen, de kapotgemaakte huizenmarkt en al die oorlogen hebben we hier een gezellig knus plekje nodig waar we kunnen schuilen.quote:
Ga je dit keer wel VVD stemmen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met het vieze herfstweer, de doodsaaie interlands, het bloedbad van de aankomende verkiezingen, de kapotgemaakte huizenmarkt en al die oorlogen hebben we hier een gezellig knus plekje nodig waar we kunnen schuilen.
Ze gaan het allemaal nog verder kapot maken, maar niet hier. Hier krijgen ze geen voet aan de grond.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met het vieze herfstweer, de doodsaaie interlands, het bloedbad van de aankomende verkiezingen, de kapotgemaakte huizenmarkt en al die oorlogen hebben we hier een gezellig knus plekje nodig waar we kunnen schuilen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:10 schreef onlogisch het volgende:
Vinden jullie het hier ook altijd een stuk aangenamer als @:tong80 er even niet is?
Ik ben een alleenstaande twintiger met een voltijds baan zonder koophuis.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je dit keer wel VVD stemmen?
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
15 oktober PiS goden stemmenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot morgen maat brother.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder mag je de moord stikken.
Tot morgen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch weer met zijn VVD-act
Erg leuk
Dat kan en dat mag. Dit is niet het Israël vs Palestina topic. Hier worden andermans meningen gerespecteerdquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
De OP kan ik echt geen like geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
quote:
Ik was inderdaad in Breukelenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar hebben @:alaphilippe_ en ik een nóg pittigere mening over.
Tenzij je om wat voor reden dan ook in Breukelen was. Dan heb ik er begrip voor dat je daar je koffie moest halen, beste vriend en forumgebruiker dombo.
Hopelijk heb je het naar je zin gehadquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik was inderdaad in Breukelen
Ik heb het bijna overal naar mijn zinquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het naar je zin gehad
Dan neem ik alles terug wat ik heb gezegd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik was inderdaad in Breukelen
Vd Valk? Alleen die op Cura voor mij ajb. @3rr0rquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:57 schreef RamboDirk het volgende:
Ik kan jullie de champagne suite bij vd Valk Breukelen wel aanraden.
[ afbeelding ]
O, daarom was Dombo in Breukelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:57 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel ok jaquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vd Valk? Alleen die op Cura voor mij ajb. @:3rr0r
Ben jij wel eens met vakantie geweest?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
User @:pisces29 & user @:3rr0r halen samen vakantieherinneringen op.
GGMM is een lieve jongen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:GGMM loopt weer te dreigen.
STIFFMEISTERquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:57 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er eigenlijk wel mensen die nooit op vakantie gaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij wel eens met vakantie geweest?
Vandaag van 08 tot 16 gezwoegd en deze stelling kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om 12 uur in de middag bij de McDonalds terwijl je geen puber bent.
Walgelijk stinkend ranzig vet varken.
7 jaar niet geweest, en nu ga ik over ongeveer twee weken. Vakantiequote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel mensen die nooit op vakantie gaan?
Tot morgen brother.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
@:damsco
je kan me wel noemen maar ik heb geen rechten meer in nieuws en achtergronden
ik was er gewoon te slim voor
dus alleen clowns kunnen daar posten
Ik googelen omdat ik denk dat dat mens dood is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
Lenny Kuhr als 4e link op nu.nl
Hou op met me hoor
Dat ze ging vond ik al een absurde vermelding. Maar we krijgen nog een artikel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik googelen omdat ik denk dat dat mens dood is.
Nee, haar vlucht gaat niet. Wtf joh.
Zonder regelmatige update ga ik me zoegen maken hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ze ging vond ik al een absurde vermelding. Maar we krijgen nog een artikel.
zoegenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Zonder regelmatige update ga ik me zoegen maken hoor.
Ja zo boos hoef je nu ook weer niet te worden.quote:
Sorryquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zo boos hoef je nu ook weer niet te worden.
Dit kan ook gewoon in vbl gebeuren hequote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
@:damsco
je kan me wel noemen maar ik heb geen rechten meer in nieuws en achtergronden
ik was er gewoon te slim voor
dus alleen clowns kunnen daar posten
Mwah, zo zo. Maar als het meezit heb ik volgende week een nieuw huisjequote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat
Hoe is de leef?
Leuk nieuws, alvast gefeliciteerd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Mwah, zo zo. Maar als het meezit heb ik volgende week een nieuw huisje
Dankjequote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk nieuws, alvast gefeliciteerd.
Ik zou user @Caland even vragen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:37 schreef RamboDirk het volgende:
Is Sjaak Swart wel weg kunnen komen uit Israel? daar hoor ik niks over, maak mij zorgen.
Nice!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Mwah, zo zo. Maar als het meezit heb ik volgende week een nieuw huisje
Wow.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch komt nu over als een fluitketel
Kun je je eigen post niet wegvegen
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
69 en 71 hebben dezelfde quote. Dus dubbel? Dus of je 69 dan weghaalt.quote:
Quotes van @Sked werk ik altijd stuk voor stuk afquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
69 en 71 hebben dezelfde quote. Dus dubbel? Dus of je 69 dan weghaalt.![]()
Laat maar maatje.
hij wil 69 graag weer toevoegenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
69 en 71 hebben dezelfde quote. Dus dubbel? Dus of je 69 dan weghaalt.![]()
Laat maar maatje.
hij is dan ook je meerderequote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Quotes van @:Sked werk ik altijd stuk voor stuk af
Genoteerd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Quotes van @:Sked werk ik altijd stuk voor stuk af
Leuk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice!
Housewarming?
(VBL SC BBQ @:Knutdeijsbeer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op hout, inclusief een spijkertje om hem op te hangen. Ja, ik pak uit. Zo ben ik.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuk.
Ik claim bij deze alvast dit cadeautje voor @:skedWel jammer dat de eerste D in McDonald's geen hoofdletter is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op hout, inclusief een spijkertje om hem op te hangen. Ja, ik pak uit. Zo ben ik.
Toch een misser als je het mij vraagt.
Is dat Knut met die Shiba Inu?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:51 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig stellen Japanse websites nooit teleur.
https://www.nicovideo.jp/watch/sm26743914
@:Knutdeijsbeer
Hoeveel files heb je geteld?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:56 schreef Coco het volgende:
Stukje overwerk maar ik ben veilig thuisgekomen.
Nondeju zeg koekoek.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
1 maar was op de fietsquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel files heb je geteld?
De dubbele post vegen, niet iets anders.quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:50 schreef onlogisch het volgende:
Ummaty qad laha fajrun en Clashing of the swords zijn offline gehaald. Vast door dat walgelijke Westerse imperialisme
Even ingelezen in de R Ford.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:59 schreef onlogisch het volgende:
@:fetx
Schilderen ze die dingen nooit voordat ze uitvaren? Wat een roestbak joh.
[ afbeelding ]
Ja genotquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Even ingelezen in de R Ford.
90 vliegtuigen, 4500 man, 2 nuke reactoren.
Bohhh
Jammer dat je mijn C&C post negeerde.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:04 schreef onlogisch het volgende:
En dan te bedenken dat er 11 in dienst zijn momenteel hé. 9 Nimitz klasse en 2 Gerald R. Ford klasse. Daar komen er nog 2 van bij in 2028 en 2032.
Murriagoden
Echte pro's spelen dan ook Generals Zero hour.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn C&C post negeerde.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:04 schreef onlogisch het volgende:
En dan te bedenken dat er 11 in dienst zijn momenteel hé. 9 Nimitz klasse en 2 Gerald R. Ford klasse. Daar komen er nog 2 van bij in 2028 en 2032.
Murriagoden
Klopt. Vrede op aarde. Ik ga daarom in heel 2023 geen ENKELE note (exclusief F1) meer halen. Anders mag jij een tegenprestatie verzinnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg mooi dat je antwoord hebt gekregen.
Ajax ui naar keuze van @KingRoland tot einde seizoen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Vrede op aarde. Ik ga daarom in heel 2023 geen ENKELE note (exclusief F1) meer halen. Anders mag jij een tegenprestatie verzinnen.
Akkoord. Ik eis alleen geen gesjoemel!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax ui naar keuze van @:KingRoland tot einde seizoen.
Positieve notes tellen ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Akkoord. Ik eis alleen geen gesjoemel!
Je bent een onbenul, Urb!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Vrede op aarde. Ik ga daarom in heel 2023 geen ENKELE note (exclusief F1) meer halen. Anders mag jij een tegenprestatie verzinnen.
Szymanski kan helemaal niet zo goed voetballen. Ik ben blij dat hij vervangen is. Nu Trauner nog.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke teringmod was het?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb trouwens mijn eerste note in bijna een halfjaar. En nog eens een super onterechte ook.
De mod stond onder druk van een hysterische pseudomodder.quote:
Ik hou allemaal niet bij wie er weggaan. Maar ik zal hem vast niet missen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De mod stond onder druk van een hysterische pseudomodder.
Breaking: eerdergenoemde pseudomodder heeft vandaag VBL verlaten.
Huh wiequote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De mod stond onder druk van een hysterische pseudomodder.
Breaking: eerdergenoemde pseudomodder heeft vandaag VBL verlaten.
Ik was het in ieder geval niet dus wees niet getreurd, daarnaast zijn gurney en ik on speaking termsquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hou allemaal niet bij wie er weggaan. Maar ik zal hem vast niet missen.
Kan Gurney dit bevestigen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik was het in ieder geval niet dus wees niet getreurd, daarnaast zijn gurney en ik on speaking terms
Één van de weinige acts die ik wél vermakelijk vond.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hou allemaal niet bij wie er weggaan. Maar ik zal hem vast niet missen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:03 schreef freaky40 het volgende:
Veel plezier verder in dit Ajax topic verder. Ik ben hier pleiten. Heb geen zin in me te begeven tussen (nep) Ajacieden, trollen die drukker zijn met Ajax dan met hun eigen club etc. Dus veel plezier hier, dan begeef ik me liever onder echte Ajacieden elders op het net waar ook nog eens betere moderatie is die gewoon hun taak uitoefenen....![]()
Je zegt de laatste tijd wel erg veel negatieve dingen over Feyenoorders. Maar gelukkig zijn we nog wel op speaking terms (en ben je bovendien geen vermoeiende pseudomod).quote:
Prima. Weer een flopuser minder.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Één van de weinige acts die ik wél vermakelijk vond.
[..]
Ik ga gelijk kijken!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb trouwens mijn eerste note in bijna een halfjaar. En nog eens een super onterechte ook.
Notes worden niet besproken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Naam en rugnummer graag.
Was het een F1-mod?
Ik ga nog liever op de A12 liggen dan dat ik mij daar bevind.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Naam en rugnummer graag.
Was het een F1-mod?
Ik vind dat dit gewoon bespreekbaar moet zijn.quote:
Oh die geven notes weg als zoete broodjes.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga nog liever op de A12 liggen dan dat ik mij daar bevind.
DRT bewijst dat je helemaal geen moderators nodig hebt voor een goed functionerend forum. Iedereen is welkom. Behalve @Neef_Wuppie die van mij en @fetX de tering mag krijgen in de kampen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh die geven notes weg als zoete broodjes.
Maar goed, zijn dan ook allemaal zo incapabel als dikke stront.
Ik ben hier ook wel van geschrokken dat hij dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
DRT bewijst dat je helemaal geen moderators nodig hebt voor een goed functionerend forum. Iedereen is welkom. Behalve @:neef_wuppie die van mij en @:fetx de tering mag krijgen in de kampen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zou je nooit doen.
Ik heb nog nooit een note van jou ontvangen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Tijd voor een nieuwe ui.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zou je nooit doen.
Ik heb nog nooit een note van jou ontvangen.
Wat heeft hij jou aangedaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
DRT bewijst dat je helemaal geen moderators nodig hebt voor een goed functionerend forum. Iedereen is welkom. Behalve @:neef_wuppie die van mij en @:fetx de tering mag krijgen in de kampen.
Voor iemand met zoveel openlijke adoratie voor Hitler had ik toch niet verwacht dat hij een NSB’er zou zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Samenvatting: Mes in Rug via FA.
@Neef_Wuppie komt nu zeker weten nooit meer terug. Of zou hij misschien wel Zoon_John zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor iemand met zoveel openlijke adoratie voor Hitler had ik toch niet verwacht dat hij een NSB’er zou zijn.
quote:Emma Wortelboer wordt moeder. De 26-jarige presentatrice maakte het nieuws donderdagavond bekend op de rode loper voorafgaand aan het Gouden Televizier-Ring Gala in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam.
We bespreken ook de negatieve dingen in het leven moderator Coco.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:30 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer ineens.
Laten we het weer positief zien.
The Fugitive nu op Veronica
wtfquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:31 schreef Sked het volgende:
Ik ga maar eens eten, dat had ik nog niet gedaan vandaag.
Hopelijk is het dan na al die tijd wel lekker. Eet smakelijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:31 schreef Sked het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Neef_Wuppie komt nu zeker weten nooit meer terug. Of zou hij misschien wel Zoon_John zijn?
Neh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
iPhone nog steeds niet verzonden. DAT ZAL GVD WEL GEEN 16 OKTOBER WORDEN DANquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan na al die tijd wel lekker. Eet smakelijk.
Ik ga nu bestellenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:31 schreef Sked het volgende:
Wat ga je bestellen?quote:
Was laat thuis door overwerk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu FA Sked en moderator Coco nog zo laat gaan eten pak ik nog maar een kopje koffie.
@Coco gaat voor een vette domino’s pizza en chocolate drip cake oid.quote:
Ik heb nog vertrouwen in @Cocoquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Coco gaat voor een vette domino’s pizza en chocolate drip cake oid.
@Neef_Wuppie had ook spijt van zijn zondes.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Gewoon iemand die een nieuw leven wilde beginnen.
Neef Wuppie was een achterlijke idioot.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Neef_Wuppie had ook spijt van zijn zondes.
Wie vond je wel een leuke user?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Neef Wuppie was een achterlijke idioot.
Lenny_Leonardquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie vond je wel een leuke user?
@Remqoquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie vond je wel een leuke user?
Ik had bij @Neef_Wuppie het idee dat hij een enorme hekel aan zichzelf had, dus dit zegt ook allemaal niet veel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Neef Wuppie was een achterlijke idioot.
Geen marginaal zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:46 schreef GGMM het volgende:
Al die users die om de x-aantal maanden met een kloon terugkomen herken je toch zo
Daarom snap ik het hele punt ook niet.
Over 3 maanden vragen jullie het weer aan @:lamme_struisvogel of @:pittige_zeester en dan kan niemand zich herinneren dat het @:zoon_john was omdat dat een nietszeggende user was die iedereen alweer vergeten is.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:44 schreef Zoon_John het volgende:
Oh weet niet hoe die heet, verkeerd getagged, maakte mooie paints
Gohquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef Coco het volgende:
Het gaat over haxball en @:oriente is gelijk aanwezig.
Zijn laatste topic geopend om 03:33:33quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:the_emotion
Veel te jong overleden.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen maakt wel eens foutjes.
Zoals een goede vriend van mij wel eens zegt: iedereen maakt wel eens een foutjequote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb daar zelfs gepost.
Wat dom van mij.
Voor mij is zo een vette pizza wat voor jou kapsalon is, denk ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog vertrouwen in @:Coco
Stukje dementie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb daar zelfs gepost.
Wat dom van mij.
Fuck, dat wist ik niet. Ik heb echt nog mooie gesprekken gehad met die gast.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Veel te jong overleden.
Ik heb echt al heel lang geen kapsalon meer op.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij is zo een vette pizza wat voor jou kapsalon is, denk ik.![]()
Hier zit alleen geen Domino’s. Dus ik bestel trouw goeie Italiaanse dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb echt al heel lang geen kapsalon meer op.
Gewoon een keer echt genieten na een lange werkweek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik heb hem in 2015 eens gemeet, hele aardige kerel. 39 was hij pasquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Fuck, dat wist ik niet. Ik heb echt nog mooie gesprekken gehad met die gast.
Ik heb de afspraak met mezelf dat ik tot 1 juli 2024 geen rotzooi eetquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon een keer echt genieten na een lange werkweek.
Wanneer doe je mee aan een Just Stop Oil protest?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb de afspraak met mezelf dat ik tot 1 juli 2024 geen rotzooi eet
Als je kip uit de supermarkt eet, kan een mini kapsalon toch ook wel?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb de afspraak met mezelf dat ik tot 1 juli 2024 geen rotzooi eet
Jij houdt echt een archief bij van users.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Veel te jong overleden.
Oh, dit maakt mij wel een beetje angstig.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij houdt echt een archief bij van users.
@Kukelecucktsju10quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dit maakt mij wel een beetje angstig.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb echt al heel lang geen kapsalon meer op.
Ik heb mijn enige kapsalon van de afgelopen paar jaar op vlak na het rennen van de marathon. Dat was wel genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Maak je geen zorgen maat, wat is er nou interessant genoeg aan jou om te noteren?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft laatst nog een note gehad.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen maat, wat is er nou interessant genoeg aan jou om te noteren?
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen maat, wat is er nou interessant genoeg aan jou om te noteren?
Totaal niet, ik had hem ooit ontmoet en kon goed met hem opschieten, toen ik vorig jaar las dat hij overleden was is dat me bijgeblevenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij houdt echt een archief bij van users.
GGMM deelt graag uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij heeft laatst nog een note gehad.
Pas nou op anders krijg je een crewbash note.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet alleen maar notes trouwens. GGMM is ook niet vies van een gestrekt been
Af en toe een plaagstootjequote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM is tegenwoordig juist een ontzettend lieve jongenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij heeft laatst weer iemand weggejaagd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
GGMM is tegenwoordig juist een ontzettend lieve jongen
'tegenwoordig'quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
GGMM is tegenwoordig juist een ontzettend lieve jongen
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij heeft laatst weer iemand weggejaagd.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij heeft laatst weer iemand weggejaagd.
Oh, is dat het.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Pas nou op anders krijg je een crewbash note.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
You bet!
Veel plezier verder in dit Ajax topic verder. Ik ben hier pleiten. Heb geen zin in me te begeven tussen (nep) Ajacieden, trollen die drukker zijn met Ajax dan met hun eigen club etc. Dus veel plezier hier, dan begeef ik me liever onder echte Ajacieden elders op het net waar ook nog eens betere moderatie is die gewoon hun taak uitoefenen....![]()
Sorry dat ik je tegen je haren instrijkquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen van de grap.
-.-quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:10 schreef Coco het volgende:
Het wordt tijd dat mijn poké bowl arriveert.
Pics graagquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:10 schreef Coco het volgende:
Het wordt tijd dat mijn poké bowl arriveert.
Zo’n beetje al mijn notes de afgelopen paar jaar zijn een beetje kinderachtige notes van @onlogischquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
OH, je hebt kittens, wat leuk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:11 schreef Oriente het volgende:
Mijn ene kitten is weer eens in de deken aan het melken.
Deze boefquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
OH, je hebt kittens, wat leuk.
Hee ik heb ook een Higler note.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo’n beetje al mijn notes de afgelopen paar jaar zijn een beetje kinderachtige notes van @:onlogisch
Behalve de dingen die ik over Higler heb gezegd, die note begreep ik wel.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Deze boef
https://imgur.com/a/3w34G7F
De site vroeg even of ik 18 jaar of ouder was dus ik dacht even dat ik er ingetrapt was met het poesje.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Deze boef
https://imgur.com/a/3w34G7F
Wat een vachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:15 schreef Coco het volgende:
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan verzorg je hem slecht.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, en dat voor een Britse korthaar
BenjiGodquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:15 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen ligt Benji op schoot terwijl m'n voet slaapt
erg irritant[
Neuk een FA.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu wil ik ook een poesje.
Ja, ik wist het echt niet, dat is wel schrikken. Alles wat hij wilde was zijn eigen rubriek. Woonde bij de Zaanse Schans in de buurt geloof ik, had hem bijna gemeet, maar er kwam van alles tussen. Tering...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb hem in 2015 eens gemeet, hele aardige kerel. 39 was hij pas
In F1 krijg je al een note als je zegt dat Max een Belg is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM deelt graag uit.
Er is natuurlijk een verschil tussen uitdelen en onkundequote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:27 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
In F1 krijg je al een note als je zegt dat Max een Belg is.
Je moet gewoon stoppen met reacties uitlokken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen uitdelen en onkunde
Nee helemaal niet, veelal met losse users en soms een klein groepje, bijv. @johannes_vermeer godquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
@:oriente Ben je naar veel verschillende meets geweest?
Wil je mij niet zo uit de tent lokken?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet gewoon stoppen met reacties uitlokken.
Wist je dat @johannes_vermeer een keertje een meet had met iemand in een bioscoop?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, veelal met losse users en soms een klein groepje, bijv. @:johannes_vermeer god
Denk totaal 40 users of zo, al met al, maar de laatste keer is rustig 5 jaar geleden of zo inmiddels denk ik
Weet je wat ook toevallig is?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:32 schreef GGMM het volgende:
Dit is echt supertoevallig
[ afbeelding ]
Zo toevallig is dat niet als je haar net quote tochquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat ook toevallig is?
@:Karina post net in jouw topic.
Vertel?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat @:johannes_vermeer een keertje een meet had met iemand in een bioscoop?
Bij een Benji update is een like snel verdiendquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:32 schreef GGMM het volgende:
Dit is echt supertoevallig
[ afbeelding ]
@Nova ?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mis ook iemand.
Durf haar alleen niet te vragen
Nee hoor, ik heb quality time met Jessica Alba gehadquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het doet na al die jaren nog steeds pijn hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |