Pas nou op anders krijg je een crewbash note.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet alleen maar notes trouwens. GGMM is ook niet vies van een gestrekt been
Af en toe een plaagstootjequote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM is tegenwoordig juist een ontzettend lieve jongenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij heeft laatst weer iemand weggejaagd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
GGMM is tegenwoordig juist een ontzettend lieve jongen
'tegenwoordig'quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
GGMM is tegenwoordig juist een ontzettend lieve jongen
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij heeft laatst weer iemand weggejaagd.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij heeft laatst weer iemand weggejaagd.
Oh, is dat het.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Pas nou op anders krijg je een crewbash note.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
You bet!
Veel plezier verder in dit Ajax topic verder. Ik ben hier pleiten. Heb geen zin in me te begeven tussen (nep) Ajacieden, trollen die drukker zijn met Ajax dan met hun eigen club etc. Dus veel plezier hier, dan begeef ik me liever onder echte Ajacieden elders op het net waar ook nog eens betere moderatie is die gewoon hun taak uitoefenen....![]()
Sorry dat ik je tegen je haren instrijkquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen van de grap.
-.-quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:10 schreef Coco het volgende:
Het wordt tijd dat mijn poké bowl arriveert.
Pics graagquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:10 schreef Coco het volgende:
Het wordt tijd dat mijn poké bowl arriveert.
Zo’n beetje al mijn notes de afgelopen paar jaar zijn een beetje kinderachtige notes van @onlogischquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |