quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch komt nu over als een fluitketel
Kun je je eigen post niet wegvegen
quote:
69 en 71 hebben dezelfde quote. Dus dubbel? Dus of je 69 dan weghaalt.quote:
Quotes van @Sked werk ik altijd stuk voor stuk afquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
69 en 71 hebben dezelfde quote. Dus dubbel? Dus of je 69 dan weghaalt.![]()
Laat maar maatje.
hij wil 69 graag weer toevoegenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
69 en 71 hebben dezelfde quote. Dus dubbel? Dus of je 69 dan weghaalt.![]()
Laat maar maatje.
hij is dan ook je meerderequote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Quotes van @:Sked werk ik altijd stuk voor stuk af
Genoteerd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Quotes van @:Sked werk ik altijd stuk voor stuk af
Leuk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice!
Housewarming?
(VBL SC BBQ @:Knutdeijsbeer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op hout, inclusief een spijkertje om hem op te hangen. Ja, ik pak uit. Zo ben ik.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuk.
Ik claim bij deze alvast dit cadeautje voor @:skedWel jammer dat de eerste D in McDonald's geen hoofdletter is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op hout, inclusief een spijkertje om hem op te hangen. Ja, ik pak uit. Zo ben ik.
Toch een misser als je het mij vraagt.
Is dat Knut met die Shiba Inu?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:51 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig stellen Japanse websites nooit teleur.
https://www.nicovideo.jp/watch/sm26743914
@:Knutdeijsbeer
Hoeveel files heb je geteld?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:56 schreef Coco het volgende:
Stukje overwerk maar ik ben veilig thuisgekomen.
Nondeju zeg koekoek.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch komt nu over als een fluitketel
Kun je je eigen post niet wegvegen
1 maar was op de fietsquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel files heb je geteld?
De dubbele post vegen, niet iets anders.quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:50 schreef onlogisch het volgende:
Ummaty qad laha fajrun en Clashing of the swords zijn offline gehaald. Vast door dat walgelijke Westerse imperialisme
Even ingelezen in de R Ford.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:59 schreef onlogisch het volgende:
@:fetx
Schilderen ze die dingen nooit voordat ze uitvaren? Wat een roestbak joh.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |