Met het vieze herfstweer, de doodsaaie interlands, het bloedbad van de aankomende verkiezingen, de kapotgemaakte huizenmarkt en al die oorlogen hebben we hier een gezellig knus plekje nodig waar we kunnen schuilen.quote:
Ga je dit keer wel VVD stemmen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met het vieze herfstweer, de doodsaaie interlands, het bloedbad van de aankomende verkiezingen, de kapotgemaakte huizenmarkt en al die oorlogen hebben we hier een gezellig knus plekje nodig waar we kunnen schuilen.
Ze gaan het allemaal nog verder kapot maken, maar niet hier. Hier krijgen ze geen voet aan de grond.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met het vieze herfstweer, de doodsaaie interlands, het bloedbad van de aankomende verkiezingen, de kapotgemaakte huizenmarkt en al die oorlogen hebben we hier een gezellig knus plekje nodig waar we kunnen schuilen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:10 schreef onlogisch het volgende:
Vinden jullie het hier ook altijd een stuk aangenamer als @:tong80 er even niet is?
Ik ben een alleenstaande twintiger met een voltijds baan zonder koophuis.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je dit keer wel VVD stemmen?
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
15 oktober PiS goden stemmenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot morgen maat brother.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder mag je de moord stikken.
Tot morgen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch weer met zijn VVD-act
Erg leuk
Dat kan en dat mag. Dit is niet het Israël vs Palestina topic. Hier worden andermans meningen gerespecteerdquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
De OP kan ik echt geen like geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:
Ik was inderdaad in Breukelenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar hebben @:alaphilippe_ en ik een nóg pittigere mening over.
Tenzij je om wat voor reden dan ook in Breukelen was. Dan heb ik er begrip voor dat je daar je koffie moest halen, beste vriend en forumgebruiker dombo.
Hopelijk heb je het naar je zin gehadquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik was inderdaad in Breukelen
Ik heb het bijna overal naar mijn zinquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het naar je zin gehad
Dan neem ik alles terug wat ik heb gezegd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik was inderdaad in Breukelen
Vd Valk? Alleen die op Cura voor mij ajb. @3rr0rquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:57 schreef RamboDirk het volgende:
Ik kan jullie de champagne suite bij vd Valk Breukelen wel aanraden.
[ afbeelding ]
O, daarom was Dombo in Breukelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:57 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel ok jaquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vd Valk? Alleen die op Cura voor mij ajb. @:3rr0r
Ben jij wel eens met vakantie geweest?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
User @:pisces29 & user @:3rr0r halen samen vakantieherinneringen op.
GGMM is een lieve jongen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:GGMM loopt weer te dreigen.
STIFFMEISTERquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:57 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er eigenlijk wel mensen die nooit op vakantie gaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij wel eens met vakantie geweest?
Vandaag van 08 tot 16 gezwoegd en deze stelling kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om 12 uur in de middag bij de McDonalds terwijl je geen puber bent.
Walgelijk stinkend ranzig vet varken.
7 jaar niet geweest, en nu ga ik over ongeveer twee weken. Vakantiequote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel mensen die nooit op vakantie gaan?
Tot morgen brother.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
@:damsco
je kan me wel noemen maar ik heb geen rechten meer in nieuws en achtergronden
ik was er gewoon te slim voor
dus alleen clowns kunnen daar posten
Ik googelen omdat ik denk dat dat mens dood is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
Lenny Kuhr als 4e link op nu.nl
Hou op met me hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |