Ik hou allemaal niet bij wie er weggaan. Maar ik zal hem vast niet missen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De mod stond onder druk van een hysterische pseudomodder.
Breaking: eerdergenoemde pseudomodder heeft vandaag VBL verlaten.
Huh wiequote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De mod stond onder druk van een hysterische pseudomodder.
Breaking: eerdergenoemde pseudomodder heeft vandaag VBL verlaten.
Ik was het in ieder geval niet dus wees niet getreurd, daarnaast zijn gurney en ik on speaking termsquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hou allemaal niet bij wie er weggaan. Maar ik zal hem vast niet missen.
Kan Gurney dit bevestigen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik was het in ieder geval niet dus wees niet getreurd, daarnaast zijn gurney en ik on speaking terms
Één van de weinige acts die ik wél vermakelijk vond.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hou allemaal niet bij wie er weggaan. Maar ik zal hem vast niet missen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:03 schreef freaky40 het volgende:
Veel plezier verder in dit Ajax topic verder. Ik ben hier pleiten. Heb geen zin in me te begeven tussen (nep) Ajacieden, trollen die drukker zijn met Ajax dan met hun eigen club etc. Dus veel plezier hier, dan begeef ik me liever onder echte Ajacieden elders op het net waar ook nog eens betere moderatie is die gewoon hun taak uitoefenen....![]()
Je zegt de laatste tijd wel erg veel negatieve dingen over Feyenoorders. Maar gelukkig zijn we nog wel op speaking terms (en ben je bovendien geen vermoeiende pseudomod).quote:
Prima. Weer een flopuser minder.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Één van de weinige acts die ik wél vermakelijk vond.
[..]
Ik ga gelijk kijken!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb trouwens mijn eerste note in bijna een halfjaar. En nog eens een super onterechte ook.
Notes worden niet besproken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Naam en rugnummer graag.
Was het een F1-mod?
Ik ga nog liever op de A12 liggen dan dat ik mij daar bevind.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Naam en rugnummer graag.
Was het een F1-mod?
Ik vind dat dit gewoon bespreekbaar moet zijn.quote:
Oh die geven notes weg als zoete broodjes.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga nog liever op de A12 liggen dan dat ik mij daar bevind.
DRT bewijst dat je helemaal geen moderators nodig hebt voor een goed functionerend forum. Iedereen is welkom. Behalve @Neef_Wuppie die van mij en @fetX de tering mag krijgen in de kampen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh die geven notes weg als zoete broodjes.
Maar goed, zijn dan ook allemaal zo incapabel als dikke stront.
Ik ben hier ook wel van geschrokken dat hij dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
DRT bewijst dat je helemaal geen moderators nodig hebt voor een goed functionerend forum. Iedereen is welkom. Behalve @:neef_wuppie die van mij en @:fetx de tering mag krijgen in de kampen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zou je nooit doen.
Ik heb nog nooit een note van jou ontvangen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Tijd voor een nieuwe ui.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zou je nooit doen.
Ik heb nog nooit een note van jou ontvangen.
Wat heeft hij jou aangedaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
DRT bewijst dat je helemaal geen moderators nodig hebt voor een goed functionerend forum. Iedereen is welkom. Behalve @:neef_wuppie die van mij en @:fetx de tering mag krijgen in de kampen.
Voor iemand met zoveel openlijke adoratie voor Hitler had ik toch niet verwacht dat hij een NSB’er zou zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Samenvatting: Mes in Rug via FA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |