Ja, ik wist het echt niet, dat is wel schrikken. Alles wat hij wilde was zijn eigen rubriek. Woonde bij de Zaanse Schans in de buurt geloof ik, had hem bijna gemeet, maar er kwam van alles tussen. Tering...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb hem in 2015 eens gemeet, hele aardige kerel. 39 was hij pas
In F1 krijg je al een note als je zegt dat Max een Belg is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM deelt graag uit.
Er is natuurlijk een verschil tussen uitdelen en onkundequote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:27 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
In F1 krijg je al een note als je zegt dat Max een Belg is.
Je moet gewoon stoppen met reacties uitlokken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen uitdelen en onkunde
Nee helemaal niet, veelal met losse users en soms een klein groepje, bijv. @johannes_vermeer godquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
@:oriente Ben je naar veel verschillende meets geweest?
Wil je mij niet zo uit de tent lokken?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet gewoon stoppen met reacties uitlokken.
Wist je dat @johannes_vermeer een keertje een meet had met iemand in een bioscoop?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, veelal met losse users en soms een klein groepje, bijv. @:johannes_vermeer god
Denk totaal 40 users of zo, al met al, maar de laatste keer is rustig 5 jaar geleden of zo inmiddels denk ik
Weet je wat ook toevallig is?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:32 schreef GGMM het volgende:
Dit is echt supertoevallig
[ afbeelding ]
Zo toevallig is dat niet als je haar net quote tochquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat ook toevallig is?
@:Karina post net in jouw topic.
Vertel?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat @:johannes_vermeer een keertje een meet had met iemand in een bioscoop?
Bij een Benji update is een like snel verdiendquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:32 schreef GGMM het volgende:
Dit is echt supertoevallig
[ afbeelding ]
@Nova ?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mis ook iemand.
Durf haar alleen niet te vragen
Nee hoor, ik heb quality time met Jessica Alba gehadquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het doet na al die jaren nog steeds pijn hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |