ging het maar zo makkelijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is ook totaal niet nodig, Isral kan prima op eigen houtje met Hamas/Hezbollah (voor de rest zal niemand te porren zijn om mee te strijden) afrekenen.
Ik zeg niet dat het makkelijk zal gaan, alleen dat ze daar onze hulp niet op militair vlak niet bij nodig hebben.quote:
Ja echt een rattenstreek. Wat voor festival was dat?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn dus allemaal jonge onschuldige mensen. Ik voel me echt niet goed
Ik las Pakistaniquote:
Van dit soort slachtoartijen gaan de Palestijnse vlaggenzwaaiers juichen blijkbaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
En daar ging het laatste beetje begrip dat ik had voor de Palestijnse zaak het riool in.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
lolquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:11 schreef plesner het volgende:
Gewoon de gehele Gazastrook met nucleaire wapen met de grond gelijk maken, eens en voor altijd een einde maken aan dat inferieure barbaarse volk
Ja, geef Hamas wat ze willen: Isral naar de kloten. Man man man, hoe dom kunnen mensen zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:11 schreef plesner het volgende:
Gewoon de gehele Gazastrook met nucleaire wapen met de grond gelijk maken, eens en voor altijd een einde maken aan dat inferieure barbaarse volk
Ja dagquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:11 schreef plesner het volgende:
De staat van oorlog is ook nodig om binnenlandse potentiele vijanden langdurig op te sluiten zonder proces of ernstige verdenking. Ze kunnen ook niet anders, want iedere Palestijn is een potentile tijdbom als je hun broeders in Gaza gaat aanpakken.quote:
Ah denk dat de meeste woke mensen ze met open armen ontvangen. Zit al helemaal vol hier met dat soort aanhangers.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ze zijn nog altijd in de minderheid dus dat gaat niet zo goed afgelopen voor ze dan.
En 1 van hen is Shani Louk, een Duitse.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:14 schreef BMW1993 het volgende:
Heel veel moslims zeggen altijd 'Ja maar Isral is een boeman, die pakt huizen van de Palestijnen af.
Maar hoe zit het dan hier in Europa?
Een groot deel van onze woningen gaan naar statushouders, en wat zijn de grootste groepen onder deze statushouders? Syrirs, juist.. Arabieren.
Dus dan kunnen wij net zo goed het slachtoffer gaan uithangen, want al die moslim gezinnen daar konden ook gewoon Europeanen wonen, maar nee dat kan nu niet.
De slachtofferrol is het enige wat die mensen kennen.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
quote:The over 250 Bodies which have been discovered at the Site of a Music Festival for Peace in Southern Israel reportedly consists of many Foreign Nationals including Americans, Germans, Canadians, and Norwegians.
Gebied hoort onder Christelijke bewind te zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:14 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen Isral en Palestina beide van de kaart geveegd worden? Plaatsen we er iets wat wel gewoon normaal met elkaar omgaan. Mja, de buren zijn er ook nog. Goh, wat een teringzooi is het midden oosten ook.
Het is afschuwelijk wat er gebeurd is, het was gewoon een 2e kristelnacht, kinderen vermoord, doelgericht burgers aangevallen, vrouwen verkracht en vermoord, al de zoveelste keer vanuit die cultuur dat elke afspraak van het verdrag van Genve negeert, en toch de media aandacht valt wel mee. Nee hysterie moet er vooral zijn tegen de Russen die, ondanks dat het tuig is, nog nooit zo extreem tekeer zijn gegaan. Ondertussen gaan moslims feestend de straten op in Europa, tonen radicale dubieuzen onder volledig bescherming van internettend links hun ware aard weer, en is datzelfde links vooral druk bezig met hun eigen antisemitisme terwijl ze de ander weer voor nazi uitmaken vanwege kritiek op Palestina, Hamas en/of moslims.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Als je er moslims neerzet zal het sowieso niet goedkomen. Die kunnen nooit een land fatsoenlijk opbouwen/met elkaar omgaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:14 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen Isral en Palestina beide van de kaart geveegd worden? Plaatsen we er iets wat wel gewoon normaal met elkaar omgaan. Mja, de buren zijn er ook nog. Goh, wat een teringzooi is het midden oosten ook.
Wat een beestenquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:17 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn er ook Nederlandse slachtoffers?
https://www.haaretz.com/i(...)t&utm_medium=twitterquote:
Die huizen worden weggegeven door de regering die we zelf gekozen hebben. Totaal onvergelijkbaar dus.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:14 schreef BMW1993 het volgende:
Heel veel moslims zeggen altijd 'Ja maar Isral is een boeman, die pakt huizen van de Palestijnen af.
Maar hoe zit het dan hier in Europa?
Een groot deel van onze woningen gaan naar statushouders, en wat zijn de grootste groepen onder deze statushouders? Syrirs, juist.. Arabieren.
Dus dan kunnen wij net zo goed het slachtoffer gaan uithangen, want al die moslim gezinnen daar konden ook gewoon Europeanen wonen, maar nee dat kan nu niet.
De slachtofferrol is het enige wat die mensen kennen.
Ik heb niet gekozen voor deze regeringquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die huizen worden weggegeven door de regering die we zelf gekozen hebben. Totaal onvergelijkbaar dus.
Hadden ze al veel eerder moeten doen, en misschien ook niet het Palestijnse volk als ratten opsluiten. Er moet tenslotte ooit eens vrede komen, toch?quote:
daarom zegt hij ook we en niet jequote:Op zondag 8 oktober 2023 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niet gekozen voor deze regering
Ik vind het een goed idee om het volledig weg te vagen, zolang ze maar niet de Gazastrook uit kunnen via Egypte om vervolgens door naar Europa te reizen. Die mensen in de Gazastrook zijn 99% volledig geradicaliseerd. Daar kan je niks meer mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:05 schreef Knollenman het volgende:
Isral was al een extremere koers gaan varen.
Verwacht dat Isral nu niet stopt totdat heel Gaza is kapot geschoten en helemaal leeg is.
Point of no return bereikt.
Dat is gewoon Israelisch grondgebied, waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:22 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hadden ze al veel eerder moeten doen, en misschien ook niet het Palestijnse volk als ratten opsluiten. Er moet tenslotte ooit eens vrede komen, toch?
Veel in de 20 en nog jonger idd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://www.haaretz.com/i(...)t&utm_medium=twitter
Overzicht van de Israelische slachtoffers. Veel jonge mensen.
Wat er aandacht krijgt in de media is dat wat aandacht moet krijgen om de belangen te behartigenquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:18 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het is afschuwelijk wat er gebeurd is, het was gewoon een 2e kristelnacht, kinderen vermoord, doelgericht burgers aangevallen, vrouwen verkracht en vermoord, al de zoveelste keer vanuit die cultuur dat elke afspraak van het verdrag van Genve negeert, en toch de media aandacht valt wel mee. Nee hysterie moet er vooral zijn tegen de Russen die, ondanks dat het tuig is, nog nooit zo extreem tekeer zijn gegaan. Ondertussen gaan moslims feestend de straten op in Europa, tonen radicale dubieuzen onder volledig bescherming van internettend links hun ware aard weer, en is datzelfde links vooral druk bezig met hun eigen antisemitisme terwijl ze de ander weer voor nazi uitmaken vanwege kritiek op Palestina, Hamas en/of moslims.
Wordt tijd dat mensen eens hun ogen gaan openen voor de echte radicalen in deze samenleving.
We hebben ze al binnen gelaten en as we speak wandelen er nog meer naar binnen… hoe slim is dat dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Deze mensen worden uiteraard van tevoren opgepakt. Het Westen is niet dom.
ow okquote:
Wat wil je er gaan neerzetten dan ? Al die landen er om heen maken er praktisch een teringzooi van. Haal Israel er weg en dan zijn ze hun gemeenschappelijke vijand kwijt. Dan gaan ze wel weer onderling lopen rellen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:14 schreef Discombobulate het volgende:
Nee hoor, heeft niks met de islam en de aangeboren jodenhaat te maken hoor.quote:Egyptische agent schiet Isralische toeristen dood
In de Egyptische havenstad Alexandri heeft een politieman twee Isralische toeristen doodgeschoten, melden de autoriteiten. Ook een Egyptische gids werd gedood. Een vierde persoon raakte gewond, ook dat was volgens het ministerie van Buitenlandse Zaken in Jeruzalem een Isralir.
De aanslag vond plaats bij de Zuil van Pompeius, een toeristische trekpleister uit de Romeinse tijd. De dader zou volgens media in Isral een Egyptische agent zijn die was ingehuurd om een bus toeristen te beschermen. Hij zou zijn opgepakt.
Egypte was in 1980 het eerste Arabische land dat een diplomatieke relatie aanging met Isral. Toch is er onder de bevolking nog veel vijandelijkheid richting Isral, vooral als het geweld in het buurland oplaait.
Een hele opmerkelijke post, niemand is opgesloten hoor. Of bedoelde je de gegijzelde Isralirs? Die helaas wel, door toedoen van een stel barbaren uit de Gazastrook. Mede daarom moet dat gebied ook zo beveiligd worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:22 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hadden ze al veel eerder moeten doen, en misschien ook niet het Palestijnse volk als ratten opsluiten. Er moet tenslotte ooit eens vrede komen, toch?
En dan nog 750+ vermist, wat een hel dit. Heb er zelf buikpijn van.quote:
Wat Israelisch grondgebied is, en wat Palestijns grondgebied is, is nogal een omstreden onderwerp...quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gewoon Israelisch grondgebied, waar heb je het in godsnaam over?
Hoezo 'hoort' dat?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gebied hoort onder Christelijke bewind te zijn
Beide partijen mogen oprotten
Nee hoor, gewoon de internationaal erkende grenzen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:28 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wat Israelisch grondgebied is, en wat Palestijns grondgebied is, is nogal een omstreden onderwerp...
Saudi Arabi bestaat voor 99% uit de woestijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je kunt je oprecht de vraag stellen (en ik denk dat Isral dat ook vaak genoeg gedaan heeft) of het niet beter zou zijn om de Palestijnen uit te zetten naar een van hun bevriende buurlanden. (Egypte, Jordani, Libanon)
Dus letterlijk het verdrijven van Palestijnen uit hun eigen gebieden. Of geef ze de Sina cadeau ofzo. Alternatief: Tientallen jaren een bezettingsmacht in Gaza neerzetten.
? De ontruimde dorpen liggen in Isral.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:28 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wat Israelisch grondgebied is, en wat Palestijns grondgebied is, is nogal een omstreden onderwerp...
Zet maar meteen uit met alle medewerkers erbij.quote:
Zo staat nagenoeg de hele internationale gemeenschap erin ja, maar de Israli's en Palestijnen zelf niet. Die vinden overduidelijk allebei dat het hele voormalige mandaatgebied tot hun eigen grondgebied behoort.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de internationaal erkende grenzen.
Gewoon, vind het wel tijd voor een nieuwe crusadequote:
Was dat die Rave in de woestijn?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Yepquote:
Over barbaarse slachters gesprokenquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gewoon, vind het wel tijd voor een nieuwe crusade
Oh het zou mij niet verbazen als Isral eerst die complete Gazastrook schoonveegt en daarna Iran aanpakt, vergeet ook niet dat er verkiezingen aankomen in Amerika, waar een president in oorlogstijd het altijd goed doet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:31 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is nog lang niet afgelopen![]()
[ twitter ]
Voorlopig stoerdoenerij, hopelijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:31 schreef koos_vriendloos het volgende:
Hezbollah zet drones in over Israel. Drone is neergehaald door patriots. Zou hezbollah meedoen aan de oorlog?
Daar heb ik geen actieve herinnering vanquote:
Het enige niet internationaal erkende stuk dat Israel claimt behoort tot Syri. De Palestijnen claimen het hele mandaatgebied ja, dat klopt, maar die schreeuwen maar lekker. Ze hebben drie oorlogen verloren in een poging om de controle te krijgen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zo staat nagenoeg de hele internationale gemeenschap erin ja, maar de Israli's en Palestijnen zelf niet. Die vinden overduidelijk allebei dat het hele voormalige mandaatgebied tot hun eigen grondgebied behoort.
Ah die internationale erkende grenzen waar Israel ook zijn reet mee afveegt, gezien ze steeds meer grond van de Palestijnen aan het stelen waren en de internationale gemeenschap (vooral westerse landen) daar opmerkelijk haar rustig over bleef.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de internationaal erkende grenzen.
Het lijkt mij dat de fallout van een nuke Israel zelf ook gaat treffen, zou dus geen goed idee zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
het is maar een heel klein strookje land he?
Je claimt dat het een omstreden onderwerp is, dat is het niet, er zijn hele duidelijke grenzen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:37 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ah die internationale erkende grenzen waar Israel ook zijn reet mee afveegt, gezien ze steeds meer grond van de Palestijnen aan het stelen waren en de internationale gemeenschap (vooral westerse landen) daar opmerkelijk haar rustig over bleef.
Vreselijk gewoon mensen van vooral in de 20 en 30 die naar een feest gingen zonder dat het iets met conflict te maken heeft, niks geen militair doel...quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Als ze dan besluiten heel Gaza ''schoon te vegen'' dan krijgen ze reactie van de moslimwereld. Meerdere groepen die staat te trappellen om zich in het conflict te mengenquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Oh het zou mij niet verbazen als Isral eerst die complete Gazastrook schoonveegt en daarna Iran aanpakt, vergeet ook niet dat er verkiezingen aankomen in Amerika, waar een president in oorlog het altijd goed doet.
Dat is incorrect. Isral claimt officieel de internationale erkende grenzen + heel Jeruzalem en de Golanhoogten als zijn grondgebied.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zo staat nagenoeg de hele internationale gemeenschap erin ja, maar de Israli's en Palestijnen zelf niet. Die vinden overduidelijk allebei dat het hele voormalige mandaatgebied tot hun eigen grondgebied behoort.
dat hoor je iedere keer maar er komt eigenlijk nooit wat van terechtquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als ze dan besluiten heel Gaza ''schoon te vegen'' dan krijgen ze reactie van de moslimwereld. Meerdere groepen die staat te trappellen om zich in het conflict te mengen
Amerika staat achter Isral, overigens vind ik dat Europa dat ook moet doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als ze dan besluiten heel Gaza ''schoon te vegen'' dan krijgen ze reactie van de moslimwereld. Meerdere groepen die staat te trappellen om zich in het conflict te mengen
En dan is het verdomd lastig sympathie te krijgen voor Palestijnen. Ook al weet ik dat een groot deel niks te maken wilt hebben met een oorlog.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Vreselijk gewoon mensen van vooral in de 20 en 30 die naar een feest gingen zonder dat het iets met conflict te maken heeft, niks geen militair doel...
Ja, dit verhaal ken ik. De vorige keer dat dat gebeurde kreeg Israel controle over Egypte tot het Suezkanaal, alle Palestijnse gebieden en wat bergen in Syri.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Yep, alle mensenrechten zijn geschonden, een gruwelijke oorlogsdaad op het niveau van Nazi Duitsland, blijft toch apart dan he dat de media zo kritiekloos is en dat er volk in Europa juichend de straten of het internet op gaat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Vreselijk gewoon mensen van vooral in de 20 en 30 die naar een feest gingen zonder dat het iets met conflict te maken heeft, niks geen militair doel...
Het is omstreden... dat is het hele kern van dit probleem. Em dat ontkennen is het tevens onmogelijk maken tot het vinden van een oplossing.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je claimt dat het een omstreden onderwerp is, dat is het niet, er zijn hele duidelijke grenzen.
Maken ze zichzelf niet populair mee nee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Momo het volgende:
[..]
We gaan het zienquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat hoor je iedere keer maar er komt eigenlijk nooit wat van terecht
De oplossing is die grenzen gewoon respecteren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het is omstreden... dat is het hele kern van dit probleem. Em dat ontkennen is het tevens onmogelijk maken tot het vinden van een oplossing.
Het nederzettingenbeleid dat Israel voert op de Westoever suggereert toch iets heel anders.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dat is incorrect. Isral claimt officieel de internationale erkende grenzen + heel Jeruzalem en de Golanhoogten als zijn grondgebied.
Yep en dan gaat Amerika en de EU zich ermee bemoeien, ruikt China hun kans om de buit te verdelen en leert de moslim wereld ook haar plaats. Ze blijven de beer maar porren, winnen kunnen ze dit nooit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit soort volk zit gewoon op de universiteit in Leidenquote:
Ik neem aan dat dit goed voorbereide aanvallen waren die ze al een tijd aan het voorbereiden waren...quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maken ze zichzelf niet populair mee nee.
Zouden ze het vantevoren geweten hebben of per toeval op het festival zijn gestuit?
Zou dat iets te maken hebben met het Pakistan-India conflict. Ofwel moslims vs. andere religies?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:42 schreef Momo het volgende:
Ik zie ook mensen uit India allemaal steunberichten sturen voor Isral op twitter, en zelfs dat Palestijnen maar kapot moeten. Wat is daar eigenlijk de geschiedenis achter? Zelfde voor mensen uit Azerbaijan.
Te laat. Hij heeft zijn ware gezicht laten zien. Blijft een Marokkaan in hart en nieren natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:33 schreef ludovico het volgende:
Hoop dat Aboutaleb snel terugkomt op zijn beslissing, en die Pipo uit Den Haag idem.
Ik heb ook nog niets kunnen zien aan berichten van de NOS waarin men eerlijk vermeld dat er allerlei jonge en minderjarige Isralirs zijn omgekomen, maar natuurlijk stond er al wel dat er bij een tegenaanval gisterenavond een 13-jarige Palestijnse jongen was omgekomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Yep, alle mensenrechten zijn geschonden, een gruwelijke oorlogsdaad op het niveau van Nazi Duitsland, blijft toch apart dan he dat de media zo kritiekloos is en dat er volk in Europa juichend de straten of het internet op gaat.
Genoeg agressie van Moslims overal en een hypocriete deugerij om alle fouten weg te wuiven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het is omstreden... dat is het hele kern van dit probleem. Em dat ontkennen is het tevens onmogelijk maken tot het vinden van een oplossing.
Er leven ook moslims in India. En dat gaat niet altijd goed samen met de Hindoestanen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:42 schreef Momo het volgende:
Ik zie ook mensen uit India allemaal steunberichten sturen voor Isral op twitter, en zelfs dat Palestijnen maar kapot moeten. Wat is daar eigenlijk de geschiedenis achter? Zelfde voor mensen uit Azerbaijan.
Ik vraag mij altijd weer erg af waarom deze mensen er dan wel voor kiezen om hier te wonen, het kwade westen waar alles kut aan is en dat ze niet verhuizen naar een islamitisch land.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:43 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Dit soort volk zit gewoon op de universiteit in LeidenMet posts als love taliban e.d.
https://twitter.com/mohamedalhasoun/status/1710641717685207500
Geen idee, maar onder moslims zijn ook veel stromingen, stammen of hoe het ook mag heten die elkaar ook geen daglicht gunnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:42 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |