ging het maar zo makkelijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is ook totaal niet nodig, Israël kan prima op eigen houtje met Hamas/Hezbollah (voor de rest zal niemand te porren zijn om mee te strijden) afrekenen.
Ik zeg niet dat het makkelijk zal gaan, alleen dat ze daar onze hulp niet op militair vlak niet bij nodig hebben.quote:
Ja echt een rattenstreek. Wat voor festival was dat?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn dus allemaal jonge onschuldige mensen. Ik voel me echt niet goed
Ik las Pakistaniquote:
Van dit soort slachtoartijen gaan de Palestijnse vlaggenzwaaiers juichen blijkbaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
En daar ging het laatste beetje begrip dat ik had voor de Palestijnse zaak het riool in.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
lolquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:11 schreef plesner het volgende:
Gewoon de gehele Gazastrook met nucleaire wapen met de grond gelijk maken, eens en voor altijd een einde maken aan dat inferieure barbaarse volk
Ja, geef Hamas wat ze willen: Israël naar de kloten. Man man man, hoe dom kunnen mensen zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:11 schreef plesner het volgende:
Gewoon de gehele Gazastrook met nucleaire wapen met de grond gelijk maken, eens en voor altijd een einde maken aan dat inferieure barbaarse volk
Ja dagquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:11 schreef plesner het volgende:
De staat van oorlog is ook nodig om binnenlandse potentiele vijanden langdurig op te sluiten zonder proces of ernstige verdenking. Ze kunnen ook niet anders, want iedere Palestijn is een potentiële tijdbom als je hun broeders in Gaza gaat aanpakken.quote:
Ah denk dat de meeste woke mensen ze met open armen ontvangen. Zit al helemaal vol hier met dat soort aanhangers.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ze zijn nog altijd in de minderheid dus dat gaat niet zo goed afgelopen voor ze dan.
En 1 van hen is Shani Louk, een Duitse.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:14 schreef BMW1993 het volgende:
Heel veel moslims zeggen altijd 'Ja maar Israël is een boeman, die pakt huizen van de Palestijnen af.
Maar hoe zit het dan hier in Europa?
Een groot deel van onze woningen gaan naar statushouders, en wat zijn de grootste groepen onder deze statushouders? Syriërs, juist.. Arabieren.
Dus dan kunnen wij net zo goed het slachtoffer gaan uithangen, want al die moslim gezinnen daar konden ook gewoon Europeanen wonen, maar nee dat kan nu niet.
De slachtofferrol is het enige wat die mensen kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |