Voor de rest gaat alles lekker? Ik heb hier jaren geleden een Youtubefilmjes gedeeld dat ik nu niet meer kan vinden. Een compilatie van aanslag op Isralisch grondgebied. Gruwelijke beelden, boven- en onderlichamen van elkaar gescheiden. Steeds tientallen doden. Dat was in de periode dat Conny Mus in onze huiskamer verscheen, Het was niet de vraag of er een bus werd opgeblazen en geliefde niet thuiskwamen, maar waar een bus werd opgeblazen en hoeveel mensen niet thuiskwamen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik keur geen enkel vorm van geweld tegen burgers goed. Alleen kan ik heel goed begrijpen dat de mate van trauma die een volk opgelopen heeft dankzij de decennialange onderdrukking en barbaarse praktijken van Isral, een reactie oplevert.
Daarom blijf ik benadrukken dat Isral de bron is van ellende.
Israel. De veilige thuishaven voor het Joodse volkquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is het grootste aantal sinds 1973? Wel echt bizar.
De nadruk zal ook komen te liggen op de Gazastrook. Het is vanuit daar dat al het terrorisme gespuis Isral in is gekomen. De Westelijke Jordaanoever lijkt voor nu rustig. Dat is overigens ook een relatief dunbevolkt en meer bergachtig gebied.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En wat als je de Westelijke Jordaanoever nou zo laat en alleen de Gazastrook uitkamt?
RIP Midden-Oostenquote:
Daar is ook een hoge muur gebouwd. Sinds dat die muur er staat is het actieve gespuis met 80% afgenomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De nadruk zal ook komen te liggen op de Gazastrook. Het is vanuit daar dat al het terrorisme gespuis Isral in is gekomen. De Westelijke Jordaanoever lijkt voor nu rustig. Dat is overigens ook een relatief dunbevolkt en meer bergachtig gebied.
Die staat er rond Gaza nog niet?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Daar is ook een hoge muur gebouwd. Sinds dat die muur er staat is het actieve gespuis met 80% afgenomen.
Wanneer het Westen ooit samen ten oorlog zal trekken met Isral zullen deze mensen het Westen van binnenuit aanvallen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
Wat doen deze mensen in het Westen?
[ twitter ]
Het is een officieel historisch document geadresseerd aan Rothschild.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Jij post alleen maar BNW shit tot nu toe, dus als je dan met Rothschild komt, weet ik genoeg.
Ze zijn nog altijd in de minderheid dus dat gaat niet zo goed afgelopen voor ze dan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wanneer het Westen ooit samen ten oorlog zal trekken met Isral zullen deze mensen het Westen van binnenuit aanvallen.
Waarom dat hartje? Ban waardig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wanneer het Westen ooit samen ten oorlog zal trekken met Isral zullen deze mensen het Westen van binnenuit aanvallen.
Gelukkig zijn ze niet heel intelligent of bekwaam dus hun elimineren zal niet al te moeilijk zijn in zo'n geval.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Deze mensen worden uiteraard van tevoren opgepakt. Het Westen is niet dom.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En dat is dan tevens hun eigen ondergang.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zal wel naief klinken maar het mixen van mensen (dus ook relaties) zorgt ook voor een lagere kans op oorlog in het algemeen omdat mensen elkaar beter begrijpen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Prima, kunnen ze zelf wat aan dat tuig doen. Het zal ze een hoop ellende schelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:59 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)loze-plek-die-ik-ken
Wel een interessant stukje om te lezen hoe het is om in Gaza te leven. Wel al iets ouder, maar lees hier dat mensen denken dat ze allemaal achter Hamas staan daar. De waarheid is toch wat genuanceerder.
Is ook totaal niet nodig, Isral kan prima op eigen houtje met Hamas/Hezbollah (voor de rest zal niemand te porren zijn om mee te strijden) afrekenen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:00 schreef sp3c het volgende:
'het westen' gaat sowieso niet samen met Israel oorlog voeren
laatste keer was Suez en toen begonnen zelfs de Amerikanen te miepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |