ging het maar zo makkelijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is ook totaal niet nodig, Isral kan prima op eigen houtje met Hamas/Hezbollah (voor de rest zal niemand te porren zijn om mee te strijden) afrekenen.

Ik zeg niet dat het makkelijk zal gaan, alleen dat ze daar onze hulp niet op militair vlak niet bij nodig hebben.quote:

Ja echt een rattenstreek. Wat voor festival was dat?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn dus allemaal jonge onschuldige mensen. Ik voel me echt niet goed

Ik las Pakistaniquote:

Van dit soort slachtoartijen gaan de Palestijnse vlaggenzwaaiers juichen blijkbaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]

En daar ging het laatste beetje begrip dat ik had voor de Palestijnse zaak het riool in.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]

lolquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:11 schreef plesner het volgende:
Gewoon de gehele Gazastrook met nucleaire wapen met de grond gelijk maken, eens en voor altijd een einde maken aan dat inferieure barbaarse volk

heywoodu

heywoodu

Ja, geef Hamas wat ze willen: Isral naar de kloten. Man man man, hoe dom kunnen mensen zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:11 schreef plesner het volgende:
Gewoon de gehele Gazastrook met nucleaire wapen met de grond gelijk maken, eens en voor altijd een einde maken aan dat inferieure barbaarse volk

Ja dagquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:11 schreef plesner het volgende:

De staat van oorlog is ook nodig om binnenlandse potentiele vijanden langdurig op te sluiten zonder proces of ernstige verdenking. Ze kunnen ook niet anders, want iedere Palestijn is een potentile tijdbom als je hun broeders in Gaza gaat aanpakken.quote:

Ah denk dat de meeste woke mensen ze met open armen ontvangen. Zit al helemaal vol hier met dat soort aanhangers.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ze zijn nog altijd in de minderheid dus dat gaat niet zo goed afgelopen voor ze dan.

En 1 van hen is Shani Louk, een Duitse.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]

quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:14 schreef BMW1993 het volgende:
Heel veel moslims zeggen altijd 'Ja maar Isral is een boeman, die pakt huizen van de Palestijnen af.
Maar hoe zit het dan hier in Europa?
Een groot deel van onze woningen gaan naar statushouders, en wat zijn de grootste groepen onder deze statushouders? Syrirs, juist.. Arabieren.
Dus dan kunnen wij net zo goed het slachtoffer gaan uithangen, want al die moslim gezinnen daar konden ook gewoon Europeanen wonen, maar nee dat kan nu niet.
De slachtofferrol is het enige wat die mensen kennen.

quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
quote:The over 250 Bodies which have been discovered at the Site of a Music Festival for Peace in Southern Israel reportedly consists of many Foreign Nationals including Americans, Germans, Canadians, and Norwegians.

Gebied hoort onder Christelijke bewind te zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:14 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen Isral en Palestina beide van de kaart geveegd worden? Plaatsen we er iets wat wel gewoon normaal met elkaar omgaan. Mja, de buren zijn er ook nog. Goh, wat een teringzooi is het midden oosten ook.

Het is afschuwelijk wat er gebeurd is, het was gewoon een 2e kristelnacht, kinderen vermoord, doelgericht burgers aangevallen, vrouwen verkracht en vermoord, al de zoveelste keer vanuit die cultuur dat elke afspraak van het verdrag van Genve negeert, en toch de media aandacht valt wel mee. Nee hysterie moet er vooral zijn tegen de Russen die, ondanks dat het tuig is, nog nooit zo extreem tekeer zijn gegaan. Ondertussen gaan moslims feestend de straten op in Europa, tonen radicale dubieuzen onder volledig bescherming van internettend links hun ware aard weer, en is datzelfde links vooral druk bezig met hun eigen antisemitisme terwijl ze de ander weer voor nazi uitmaken vanwege kritiek op Palestina, Hamas en/of moslims.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]

Als je er moslims neerzet zal het sowieso niet goedkomen. Die kunnen nooit een land fatsoenlijk opbouwen/met elkaar omgaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:14 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen Isral en Palestina beide van de kaart geveegd worden? Plaatsen we er iets wat wel gewoon normaal met elkaar omgaan. Mja, de buren zijn er ook nog. Goh, wat een teringzooi is het midden oosten ook.

Wat een beestenquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]

quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:17 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn er ook Nederlandse slachtoffers?

https://www.haaretz.com/i(...)t&utm_medium=twitterquote:

Die huizen worden weggegeven door de regering die we zelf gekozen hebben. Totaal onvergelijkbaar dus.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:14 schreef BMW1993 het volgende:
Heel veel moslims zeggen altijd 'Ja maar Isral is een boeman, die pakt huizen van de Palestijnen af.
Maar hoe zit het dan hier in Europa?
Een groot deel van onze woningen gaan naar statushouders, en wat zijn de grootste groepen onder deze statushouders? Syrirs, juist.. Arabieren.
Dus dan kunnen wij net zo goed het slachtoffer gaan uithangen, want al die moslim gezinnen daar konden ook gewoon Europeanen wonen, maar nee dat kan nu niet.
De slachtofferrol is het enige wat die mensen kennen.

Ik heb niet gekozen voor deze regeringquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die huizen worden weggegeven door de regering die we zelf gekozen hebben. Totaal onvergelijkbaar dus.

Hadden ze al veel eerder moeten doen, en misschien ook niet het Palestijnse volk als ratten opsluiten. Er moet tenslotte ooit eens vrede komen, toch?quote:

daarom zegt hij ook we en niet jequote:Op zondag 8 oktober 2023 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niet gekozen voor deze regering

Ik vind het een goed idee om het volledig weg te vagen, zolang ze maar niet de Gazastrook uit kunnen via Egypte om vervolgens door naar Europa te reizen. Die mensen in de Gazastrook zijn 99% volledig geradicaliseerd. Daar kan je niks meer mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:05 schreef Knollenman het volgende:
Isral was al een extremere koers gaan varen.
Verwacht dat Isral nu niet stopt totdat heel Gaza is kapot geschoten en helemaal leeg is.
Point of no return bereikt.

Dat is gewoon Israelisch grondgebied, waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:22 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hadden ze al veel eerder moeten doen, en misschien ook niet het Palestijnse volk als ratten opsluiten. Er moet tenslotte ooit eens vrede komen, toch?

Veel in de 20 en nog jonger idd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://www.haaretz.com/i(...)t&utm_medium=twitter
Overzicht van de Israelische slachtoffers. Veel jonge mensen.

Wat er aandacht krijgt in de media is dat wat aandacht moet krijgen om de belangen te behartigenquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:18 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het is afschuwelijk wat er gebeurd is, het was gewoon een 2e kristelnacht, kinderen vermoord, doelgericht burgers aangevallen, vrouwen verkracht en vermoord, al de zoveelste keer vanuit die cultuur dat elke afspraak van het verdrag van Genve negeert, en toch de media aandacht valt wel mee. Nee hysterie moet er vooral zijn tegen de Russen die, ondanks dat het tuig is, nog nooit zo extreem tekeer zijn gegaan. Ondertussen gaan moslims feestend de straten op in Europa, tonen radicale dubieuzen onder volledig bescherming van internettend links hun ware aard weer, en is datzelfde links vooral druk bezig met hun eigen antisemitisme terwijl ze de ander weer voor nazi uitmaken vanwege kritiek op Palestina, Hamas en/of moslims.
Wordt tijd dat mensen eens hun ogen gaan openen voor de echte radicalen in deze samenleving.

We hebben ze al binnen gelaten en as we speak wandelen er nog meer naar binnen… hoe slim is dat dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Deze mensen worden uiteraard van tevoren opgepakt. Het Westen is niet dom.

ow okquote:

Wat wil je er gaan neerzetten dan ? Al die landen er om heen maken er praktisch een teringzooi van. Haal Israel er weg en dan zijn ze hun gemeenschappelijke vijand kwijt. Dan gaan ze wel weer onderling lopen rellen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:14 schreef Discombobulate het volgende:

Nee hoor, heeft niks met de islam en de aangeboren jodenhaat te maken hoor.quote:Egyptische agent schiet Isralische toeristen dood
In de Egyptische havenstad Alexandri heeft een politieman twee Isralische toeristen doodgeschoten, melden de autoriteiten. Ook een Egyptische gids werd gedood. Een vierde persoon raakte gewond, ook dat was volgens het ministerie van Buitenlandse Zaken in Jeruzalem een Isralir.
De aanslag vond plaats bij de Zuil van Pompeius, een toeristische trekpleister uit de Romeinse tijd. De dader zou volgens media in Isral een Egyptische agent zijn die was ingehuurd om een bus toeristen te beschermen. Hij zou zijn opgepakt.
Egypte was in 1980 het eerste Arabische land dat een diplomatieke relatie aanging met Isral. Toch is er onder de bevolking nog veel vijandelijkheid richting Isral, vooral als het geweld in het buurland oplaait.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |