Vreselijk gewoon mensen van vooral in de 20 en 30 die naar een feest gingen zonder dat het iets met conflict te maken heeft, niks geen militair doel...quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn dus allemaal jonge onschuldige mensen. Ik voel me echt niet goed
Als ze dan besluiten heel Gaza ''schoon te vegen'' dan krijgen ze reactie van de moslimwereld. Meerdere groepen die staat te trappellen om zich in het conflict te mengenquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Oh het zou mij niet verbazen als Israël eerst die complete Gazastrook schoonveegt en daarna Iran aanpakt, vergeet ook niet dat er verkiezingen aankomen in Amerika, waar een president in oorlog het altijd goed doet.
Dat is incorrect. Israël claimt officieel de internationale erkende grenzen + heel Jeruzalem en de Golanhoogten als zijn grondgebied.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zo staat nagenoeg de hele internationale gemeenschap erin ja, maar de Israëli's en Palestijnen zelf niet. Die vinden overduidelijk allebei dat het hele voormalige mandaatgebied tot hun eigen grondgebied behoort.
dat hoor je iedere keer maar er komt eigenlijk nooit wat van terechtquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als ze dan besluiten heel Gaza ''schoon te vegen'' dan krijgen ze reactie van de moslimwereld. Meerdere groepen die staat te trappellen om zich in het conflict te mengen
Amerika staat achter Israël, overigens vind ik dat Europa dat ook moet doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als ze dan besluiten heel Gaza ''schoon te vegen'' dan krijgen ze reactie van de moslimwereld. Meerdere groepen die staat te trappellen om zich in het conflict te mengen
En dan is het verdomd lastig sympathie te krijgen voor Palestijnen. Ook al weet ik dat een groot deel niks te maken wilt hebben met een oorlog.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Vreselijk gewoon mensen van vooral in de 20 en 30 die naar een feest gingen zonder dat het iets met conflict te maken heeft, niks geen militair doel...
Ja, dit verhaal ken ik. De vorige keer dat dat gebeurde kreeg Israel controle over Egypte tot het Suezkanaal, alle Palestijnse gebieden en wat bergen in Syrië.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Yep, alle mensenrechten zijn geschonden, een gruwelijke oorlogsdaad op het niveau van Nazi Duitsland, blijft toch apart dan he dat de media zo kritiekloos is en dat er volk in Europa juichend de straten of het internet op gaat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Vreselijk gewoon mensen van vooral in de 20 en 30 die naar een feest gingen zonder dat het iets met conflict te maken heeft, niks geen militair doel...
Het is omstreden... dat is het hele kern van dit probleem. Em dat ontkennen is het tevens onmogelijk maken tot het vinden van een oplossing.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je claimt dat het een omstreden onderwerp is, dat is het niet, er zijn hele duidelijke grenzen.
Maken ze zichzelf niet populair mee nee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Momo het volgende:
[..]
We gaan het zienquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat hoor je iedere keer maar er komt eigenlijk nooit wat van terecht
De oplossing is die grenzen gewoon respecteren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het is omstreden... dat is het hele kern van dit probleem. Em dat ontkennen is het tevens onmogelijk maken tot het vinden van een oplossing.
Het nederzettingenbeleid dat Israel voert op de Westoever suggereert toch iets heel anders.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dat is incorrect. Israël claimt officieel de internationale erkende grenzen + heel Jeruzalem en de Golanhoogten als zijn grondgebied.
Yep en dan gaat Amerika en de EU zich ermee bemoeien, ruikt China hun kans om de buit te verdelen en leert de moslim wereld ook haar plaats. Ze blijven de beer maar porren, winnen kunnen ze dit nooit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit soort volk zit gewoon op de universiteit in Leidenquote:
Ik neem aan dat dit goed voorbereide aanvallen waren die ze al een tijd aan het voorbereiden waren...quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maken ze zichzelf niet populair mee nee.
Zouden ze het vantevoren geweten hebben of per toeval op het festival zijn gestuit?
Zou dat iets te maken hebben met het Pakistan-India conflict. Ofwel moslims vs. andere religies?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:42 schreef Momo het volgende:
Ik zie ook mensen uit India allemaal steunberichten sturen voor Israël op twitter, en zelfs dat Palestijnen maar kapot moeten. Wat is daar eigenlijk de geschiedenis achter? Zelfde voor mensen uit Azerbaijan.
Te laat. Hij heeft zijn ware gezicht laten zien. Blijft een Marokkaan in hart en nieren natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:33 schreef ludovico het volgende:
Hoop dat Aboutaleb snel terugkomt op zijn beslissing, en die Pipo uit Den Haag idem.
Ik heb ook nog niets kunnen zien aan berichten van de NOS waarin men eerlijk vermeld dat er allerlei jonge en minderjarige Israëliërs zijn omgekomen, maar natuurlijk stond er al wel dat er bij een tegenaanval gisterenavond een 13-jarige Palestijnse jongen was omgekomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Yep, alle mensenrechten zijn geschonden, een gruwelijke oorlogsdaad op het niveau van Nazi Duitsland, blijft toch apart dan he dat de media zo kritiekloos is en dat er volk in Europa juichend de straten of het internet op gaat.
Genoeg agressie van Moslims overal en een hypocriete deugerij om alle fouten weg te wuiven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het is omstreden... dat is het hele kern van dit probleem. Em dat ontkennen is het tevens onmogelijk maken tot het vinden van een oplossing.
Er leven ook moslims in India. En dat gaat niet altijd goed samen met de Hindoestanen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:42 schreef Momo het volgende:
Ik zie ook mensen uit India allemaal steunberichten sturen voor Israël op twitter, en zelfs dat Palestijnen maar kapot moeten. Wat is daar eigenlijk de geschiedenis achter? Zelfde voor mensen uit Azerbaijan.
Ik vraag mij altijd weer erg af waarom deze mensen er dan wel voor kiezen om hier te wonen, het kwade westen waar alles kut aan is en dat ze niet verhuizen naar een islamitisch land.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:43 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Dit soort volk zit gewoon op de universiteit in LeidenMet posts als love taliban e.d.
https://twitter.com/mohamedalhasoun/status/1710641717685207500
Geen idee, maar onder moslims zijn ook veel stromingen, stammen of hoe het ook mag heten die elkaar ook geen daglicht gunnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:42 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |