Jij denkt dat dat een paar weken duurt?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, misschien wel de beste optie nu. Een paar weken urban combat en een politiestaat oprichten. Gaat Gaza uiteindelijk meer opleveren dan nu.
Geldt dat ook voor de vrouwelijke protesten in Iran?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:12 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dus in jouw woordenboek ontbreekt de term oorzaak en gevolg?
Voor deze regio wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:12 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dus in jouw woordenboek ontbreekt de term oorzaak en gevolg?
Wat zegt de wet daar?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor de vrouwelijke protesten in Iran?
Nee ik blijf.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:19 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Waarom verspreid je zo'n overduidelijk propaganda bericht van een propagandakanaal?
Ga lekker weg.
Tuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:21 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Nee ik blijf.
wist niet ofdat het kanaal onbetrouwbaar is.
Zou jij ook even erbij willen zeggen hoe het westen teert op de grondstoffen uit het midden-oosten en zijn welvaart te danken heeft aan het bloedvergieten van?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Voor deze regio wel.
Ik ben het zelden met Heleen van Royen eens, maar toen zij tijdens Zomergasten 2004 voorstelde om wereldwijd geen enkele enkele aandacht meer aan alle rotzooi in het Midden-Oosten te besteden, was ik het volkomen met elkaar eens.
Er is geen gebied op deze planeet te bedenken waar de bevolkingen zich zo volhardend hebben overgegeven aan haat, haat en nog eens haat. Eeuw na eeuw na eeuw. En de hele wereld schijnt dat te moeten weten. En er een mening over te moeten vormen. En een bepaalde voorkeur te moeten uitspreken.
Culturen, rassen, religies: alles vliegt er elkaar al walgelijk lang naar de strot.
Rust in vrede, Yitzhak Rabin.
Hmm, ik denk wel dat het Israëlische leger zoiets zal gaan doen. Er wordt immers niet voor niets opgeroepen aan mensen om Gaza nu te verlaten. Maar dan krijg je natuurlijk weer allemaal gejammer van de internationale media en activistenorganisaties over hoe zielig dat is etc. Het bekende verhaal, meteen komt het pro-Palestijnse narratief dan weer bovendrijven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Iets anders: ben jij voorstander van een invasie van de Gazastrook? Heb jij iets meer inzicht wat mogelijke gevolgen zouden zijn dan? Een permanente bezettingsmacht van 200.000 soldaten ofzo?
Je bent voor het opkomen voor onderdrukte volkeren, toch?quote:
Er zijn geen andere opties.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat een paar weken duurt?
Dat maakt het alleen maar erger.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zou jij ook even erbij willen zeggen hoe het westen teert op de grondstoffen uit het midden-oosten en zijn welvaart te danken heeft aan het bloedvergieten van?
dat maakt het alleen nog erger dat je dit niet wistquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:21 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Nee ik blijf.
wist niet ofdat het kanaal onbetrouwbaar is.
Dat doen ze zonder problemen ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er zijn geen andere opties.
Wat wil Hamas terugdoen? Ontvoerde kleuters executeren?
Ja nou, dan zou ik zeggen organiseer een beweging hier die de politiek van Nederland verandert.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger.
Al onze bemoeienis is alleen maar eigenbelang.
Hou toch op man; werkelijk alles is 'de schuld van het Westen' voor types als jij. Werkelijk nul zelfreflectie, geen greintje introspectie, nee, alles is de schuld van 'het Westen'.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zou jij ook even erbij willen zeggen hoe het westen teert op de grondstoffen uit het midden-oosten en zijn welvaart te danken heeft aan het bloedvergieten van?
Bedoel, heb er nooit eerder van gehoord. Bedankt voor het wijzen op de feiten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat maakt het alleen nog erger dat je dit niet wist
Je kunt je oprecht de vraag stellen (en ik denk dat Israël dat ook vaak genoeg gedaan heeft) of het niet beter zou zijn om de Palestijnen uit te zetten naar een van hun bevriende buurlanden. (Egypte, Jordanië, Libanon)quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, ik denk wel dat het Israëlische leger zoiets zal gaan doen. Er wordt immers niet voor niets opgeroepen aan mensen om Gaza nu te verlaten. Maar dan krijg je natuurlijk weer allemaal gejammer van de internationale media en activistenorganisaties over hoe zielig dat is etc. Het bekende verhaal, meteen komt het pro-Palestijnse narratief dan weer bovendrijven.
Ik heb er zelf in ieder geval geen problemen mee als dat bandietenhol compleet wordt uitgerookt, maar is het een handige keuze? Dat is denk ik de grote vraag. De kans is aanwezig dat er dan ook weer tegenreacties komen uit andere landen.
ah dat maakt het nog weer erger want dat betekent dat je zelf geen onderzoek doet en afgaat op wat je om je heen hoort.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:26 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Bedoel, heb er nooit eerder van gehoord. Bedankt voor het wijzen op de feiten.
Oekraïne heeft natuurlijk helemaal geen baat bij deze situatie. Ik zie eerder Rusland nog die wapens hebben verkocht aan Hamas. De internationale media is nu behoorlijk met deze kwestie bezig, dat komt Rusland ten goede, niet Oekraïne.quote:
Uhhhh... ja?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er zijn geen andere opties.
Wat wil Hamas terugdoen? Ontvoerde kleuters executeren?
dit verhaaltje is verzonnen hoorquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oekraïne heeft natuurlijk helemaal geen baat bij deze situatie. Ik zie eerder Rusland nog die wapens hebben verkocht aan Hamas. De internationale media is nu behoorlijk met deze kwestie bezig, dat komt Rusland ten goede, niet Oekraïne.
Dat heet etnische zuivering en is een oorlogsmisdaad/misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je kunt je oprecht de vraag stellen (en ik denk dat Israël dat ook vaak genoeg gedaan heeft) of het niet beter zou zijn om de Palestijnen uit te zetten naar een van hun bevriende buurlanden. (Egypte, Jordanië, Libanon)
Dus letterlijk het verdrijven van Palestijnen uit hun eigen gebieden. Of geef ze de Sinaï cadeau ofzo. Alternatief: Tientallen jaren een bezettingsmacht in Gaza neerzetten.
Ja niks hou op. The war on terror die geheel midden-oosten gedestabiliseerd heeft verzin ik niet. De olieputten in noord-syrië die onder controle van de Amerikanen zijn verzin ik ook niet. Je hoeft je niet aangevallen te voelen als we hier de feiten op tafel leggen meneer Etto.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hou toch op man; werkelijk alles is 'de schuld van het Westen' voor types als jij. Werkelijk nul zelfreflectie, geen greintje introspectie, nee, alles is de schuld van 'het Westen'.
Dat het Westen al een tijdje geleden besloten heeft religie en absolute waarheden te negeren en vol ingezet heeft op democratie en vrijheid van mening en geweten heeft iets meer bijgedragen aan die welvaart dan wat men in het Midden-Oosten elkaar al eeuwen aandoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |