Waarom denk je dat Rusland en Iran hier meer winst uit zouden gaan dan NATO en Isral?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:24 schreef Candymannetje het volgende:
Het zou mij niet verbazen als dit opgezet is door Iran en Rusland om de macht van de USA in het midden oosten en oost Europa te verminderen.
Zodat de USA zijn aandacht, geld en wapens moet gaan verdelen tussen Oekrane en Isral.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Rusland en Iran hier meer winst uit zouden gaan dan NATO en Isral?
Als ze iets van betekenis willen realiseren kost dat toch evengoed aandacht, geld en wapens aan hunner zijde?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zodat de USA zijn aandacht, geld en wapens moet gaan verdelen tussen Oekrane en Isral.
Het gaat niet goed in de USA, het rommelt in de politiek, problemen met budget en hebben al veel reserves aan Oekrane gegeven.
Dit is het moment voor ze om een nieuw conflict te starten.
Al verwacht ik dat er ook wel wapens opduiken die door Oekraners verkocht zijn aan Hamas ofzo.
Klopt maar Rusland maakt nu meer kans in Oekrane en Iran wilt dolgraag Isral en de USA verzwakken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Als ze iets van betekenis willen realiseren kost dat toch evengoed aandacht, geld en wapens aan hunner zijde?
bedanktquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke onzin van een klaarblijkelijke loser.
Is ook mogelijk. Maar wat weten wij nou precies wat daar gebeurt?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef ems. het volgende:
Veel betere BNW inval:
Isral, bekend van een van de beste veiligheidsdiensten ziet zo'n gigantische aanval opeens niet aankomen. Paar honderd doden, handjevol gegijzelden. Maar nu heeft Israel wel weer eindelijk een fijne casus belli om gaza plat te leggen. Mede dankzij de steun die het krijgt vanuit het buitenland voor vergelding.
Of zagen ze het misschien wel aankomen en hebben ze het laten gebeuren? Relatief klein offer voor iets waarvan we weten dat de rat van een Netanyahu en zijn enge medegelovigen het heel graag willen. Lebensraum.
Gelukkig ben jij in staat om het neutraal te bekijken!quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef ems. het volgende:
Veel betere BNW inval:
Isral, bekend van een van de beste veiligheidsdiensten ziet zo'n gigantische aanval opeens niet aankomen. Paar honderd doden, handjevol gegijzelden. Maar nu heeft Israel wel weer eindelijk een fijne casus belli om gaza plat te leggen. Mede dankzij de steun die het krijgt vanuit het buitenland voor vergelding.
Of zagen ze het misschien wel aankomen en hebben ze het laten gebeuren? Relatief klein offer voor iets waarvan we weten dat de rat van een Netanyahu en zijn enge medegelovigen het heel graag willen. Lebensraum.
Totaal niet. Ik heb aan beide kampen een broertje doodquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij in staat om het neutraal te bekijken!
Relatief weinig. De een meer dan de ander. Maar vanaf hier blijft het grotendeels speculeren natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Is ook mogelijk. Maar wat weten wij nou precies wat daar gebeurt?
Maar van wie gaan ze dan steun krijgen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef ems. het volgende:
Veel betere BNW inval:
Isral? Die kreeg na gisteravond al vanuit alle hoeken van de wereld morele steun. Iets wat voor hun een stuk belangrijker is dat materile steun. Met hun huidige arsenaal zijn die paar moslimterroristen in de zandbak sowieso al geen echte bedreiging op het moment dat Isral daadwerkelijk kwaad wil doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar van wie gaan ze dan steun krijgen?
A zo, ja als je het zo bekijkt kan het wel ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Isral? Die kreeg na gisteravond al vanuit alle hoeken van de wereld morele steun. Iets wat voor hun een stuk belangrijker is dat materile steun. Met hun huidige arsenaal zijn die paar moslimterroristen in de zandbak sowieso al geen echte bedreiging op het moment dat Isral daadwerkelijk kwaad wil doen.
quote:The Taliban Asks Iran for Passage Across Country to Assist Hamas in Annihilation of Israel – After Joe Biden Armed Taliban with $80 Billion in US Weapons and Supplies
'to annihilate Israel', de Palestijnse kwestie laat ze koud, behalve als ze iets moeten zeggen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:54 schreef Candymannetje het volgende:
Maar ja als de Taliban er ook nog bij komt....
https://www.thegatewaypun(...)israel-assist-hamas/
[..]
Dit vind ik wel gangbaar. Netanyahu staat er (wederom) niet best voor en is vorige maand nog (wederom) openlijk bekritiseerd door allemaal hoge exfiguren van de Mossad. Een maand later staat de Mossad met de billen en kan Netanyahu met gestrekt been de Gaza strook in wat het stemvee daar in Isral heerlijk vindt. Netanyahu is een Joodse Erdogan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef ems. het volgende:
Veel betere BNW inval:
Ja, dat onder zijn bewind zijn inlichtingdiensten compleet door de grootste aanval in een halve eeuw zijn verrast zal Netanyahu politiek weer helemaal op de kaart zettenquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:24 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dit vind ik wel gangbaar. Netanyahu staat er (wederom) niet best voor en is vorige maand nog (wederom) openlijk bekritiseerd door allemaal hoge exfiguren van de Mossad. Een maand later staat de Mossad met de billen en kan Netanyahu met gestrekt been de Gaza strook in wat het stemvee daar in Isral heerlijk vindt. Netanyahu is een Joodse Erdogan.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:32 schreef Ali_boo het volgende:
Copy/paste van mijn eigen topic gemaakt in feb 2022:BNW / WW3: The road to Armageddon
Met de recente ontwikkelingen is dit relevanter dan ooit
Is dit een vooropgezet plan om een oorlog te veroorzaken met de gehele moslimwereld? Zoals het ook beschreven wordt in de brief van Albert Pike
[ afbeelding ]
Brief in kwestie:
[ afbeelding ]
Nu er oorlog is uitgebroken tussen Rusland en Oekrane . Is de vraag hoe het conflict zich verder zal ontwikkelen
Mocht er een NWO komen dan zal eerst Amerika van de troon gestoten moeten worden als supermacht .
Andere landen om in de gaten te houden :
China vs Taiwan
Isral vs Iran
Dome of the Rock
Islamic shrine located on the Temple Mount in the Old City of Jerusalem. Its initial construction was undertaken by the Umayyad Caliphate on the orders of Abd al-Malik during the Second Fitna in 691-692 CE, and it has since been situated on top of the site of the Second Jewish Temple, which was destroyed by the Romans in 70 CE. The original dome collapsed in 1015 and was rebuilt in 1022-23. The Dome of the Rock is in its core one of the oldest extant works of Islamic
[ afbeelding ]
Mocht er iets met de dome of the rock gebeuren . Dan zijn de rapen gaar. De scenario zoals die geschets is door Albert Pike word dan werkelijkheid
Het is mijn verwachting dat de westen zich achter Isral zal scharen
Ondertussen is Isral bezig met het herbouwen van de 3e tempel waar ze hun moshiach verwachten. Alleen staat die moskee nog in de weg
Krijgen we een 'reguliere' ww3 of word het 'biblical'?
illuminati van Weishaupt is een Amerikaanse afsplitsing van de jezuieten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:32 schreef Ali_boo het volgende:
Copy/paste van mijn eigen topic gemaakt in feb 2022:BNW / WW3: The road to Armageddon
Met de recente ontwikkelingen is dit relevanter dan ooit
Is dit een vooropgezet plan om een oorlog te veroorzaken met de gehele moslimwereld? Zoals het ook beschreven wordt in de brief van Albert Pike
[ afbeelding ]
Brief in kwestie:
[ afbeelding ]
Nu er oorlog is uitgebroken tussen Rusland en Oekrane . Is de vraag hoe het conflict zich verder zal ontwikkelen
Mocht er een NWO komen dan zal eerst Amerika van de troon gestoten moeten worden als supermacht .
Andere landen om in de gaten te houden :
China vs Taiwan
Isral vs Iran
Dome of the Rock
Islamic shrine located on the Temple Mount in the Old City of Jerusalem. Its initial construction was undertaken by the Umayyad Caliphate on the orders of Abd al-Malik during the Second Fitna in 691-692 CE, and it has since been situated on top of the site of the Second Jewish Temple, which was destroyed by the Romans in 70 CE. The original dome collapsed in 1015 and was rebuilt in 1022-23. The Dome of the Rock is in its core one of the oldest extant works of Islamic
[ afbeelding ]
Mocht er iets met de dome of the rock gebeuren . Dan zijn de rapen gaar. De scenario zoals die geschets is door Albert Pike word dan werkelijkheid
Het is mijn verwachting dat de westen zich achter Isral zal scharen
Ondertussen is Isral bezig met het herbouwen van de 3e tempel waar ze hun moshiach verwachten. Alleen staat die moskee nog in de weg
Krijgen we een 'reguliere' ww3 of word het 'biblical'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Alarmonoff op 09-10-2023 20:50:58 ]God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
Ik zou alvast beginnen met hamsteren als ik jou wasquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Hou op met me, heb 3 jaar niet kunnen reizen vanwege iets met prikken en testen enzo... Nu weer alles plat trek ik niet meer hoor..
Zag het gisteren ook op telegram, de faxsjekkers waren er als de kippen bij om het verhaal te ontkrachten, dus tjaquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:17 schreef UncleScorp het volgende:
Grappig dat er nu berichten komen dat Hamas oa wapens gebruikt die aan Oekraine geleverd werden.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:42 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
illuminati van Weishaupt is een Amerikaanse afsplitsing van de jezuieten.
de ware vijand van die lucifer is de waarheid van het christendom, dat die aanbeden zal worden staat ook gewoon in de bijbel. 1 en 2 thessalonicenzen. het is de finale manifestatie van de geest van de antichrist van 1 johannes.
Wat betreft Israel heeft Paulus het over een mysterie:No offence, maar dit is protestantse propaganda. Vaak zie ik de Jezueten gepromoot worden tot een supervillian maar bewijs leveren? Ho maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee ben ook niet genteresseerd in een discussie over de Jezueten, zal geen links lezen of docu's bekijken
Als een bnw old timer heb ik het vaak genoeg gehoord
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
SA trekt zich terug, het is nu wachten wat die andere landen gaan doenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:36 schreef Alarmonoff het volgende:
Abraham Accord verscheurd? dat was toch een stap vooruit op de conspiracy kalender?
https://prepareforchange.net/2019/05/28/the-jesuit-order-exposed/quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
No offence, maar dit is protestantse propaganda. Vaak zie ik de Jezueten gepromoot worden tot een supervillian maar bewijs leveren? Ho maar
En nee ben ook niet genteresseerd in een discussie over de Jezueten, zal geen links lezen of docu's bekijken
rechts-extremisten en azov nassies die moslim terroristen, waarvan vaak wordt gezegd dat het eigen producten zijn, helpen tegen joden? onhoorbaar.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zag het gisteren ook op telegram, de faxsjekkers waren er als de kippen bij om het verhaal te ontkrachten, dus tja
Laat ik het zo stellen: het zou me niet verbazen als er een kern van waarheid in zat. Het is niet de eerste keer dat wapens bestemd voor Oekrane in het Midden-Oosten belanden
Or er wordt misschien niks verscheurd.. Samenzweren is misleiden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
SA trekt zich terug, het is nu wachten wat die andere landen gaan doen
De Taliban leeft toch op voet van oorlog met Iran?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:54 schreef Candymannetje het volgende:
Maar ja als de Taliban er ook nog bij komt....
https://www.thegatewaypun(...)israel-assist-hamas/
[..]
Dit snap ik ook nog niet echt, tenzij Iran wel een voettocht door hun land toelaat om tegen Isral te vechten.. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar als wel dan kunnen we wel redelijk inzetten op een echte oorlog in heel veel landen. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk op dit moment. En dat hoop ik ook.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
De Taliban leeft toch op voet van oorlog met Iran?
Ik verwacht niet dat Iran bewapende taliban op haar grondgebied toelaat.
Tegenwoordig weet je niks zeker meer, Red Bull geeft je vleugelsquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:28 schreef Alarmonoff het volgende:
moslim paratroopers vond ik ongeloofwaardig overkomen.
Als ik het opzoek lijkt er indd sprake van te zijn geweest maar ook van heel andere gebeurtenissen, je weet het echt niet zeker meer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tegenwoordig weet je niks zeker meer, Red Bull geeft je vleugels
Als het protestantse propaganda is, dan ook theosophische propaganda? Die beweren namelijk hetzelfde en dit zijn de gezworen vijanden van het protestantisme.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
No offence, maar dit is protestantse propaganda. Vaak zie ik de Jezueten gepromoot worden tot een supervillian maar bewijs leveren? Ho maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In wezen werden ze als 'supervillains' beschreven door iedereen die niet tot de orde behoorde: van de protestanten tot de occultisten tot leden van parlementen en zelfs door katholieken zelf. En dat op basis van de morele principes die ze hanteerden, beschreven in hun eigen werken.
Het is echt te kort door de bocht om dat als 'protestantse propaganda' af te schrijven.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 10-10-2023 07:51:34 ]
quote:Meerdere NAVO-landen vrezen dat mogelijke hulp aan Isral ten koste gaat van de steun aan Oekrane. Nu Isral onder meer om extra munitie vraagt om de tegenaanval in te zetten op Hamas, blijft er misschien minder over voor de strijd van Oekrane tegen Rusland, zeggen NAVO-bronnen.
Isral is geen lid van de NAVO, maar wel een partner van de westerse militaire alliantie. Na de terreuraanval van zaterdag hebben de NAVO-landen, Israls grote steunpilaar de Verenigde Staten voorop, bijna allemaal hun steun uitgesproken. De VS hebben al beloofd munitie, luchtafweergeschut en ander wapentuig te sturen.
Twee NAVO-diplomaten waarschuwen dat de VS en hun bondgenoten hun arsenalen niet aan twee landen tegelijk kunnen weggeven.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ijpleiding~aae529a2/
Met mijn conspiracyhelm op:quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:46 schreef Ali_boo het volgende:
Daarnaast had je ook meerdere waarschuwingen van de Egyptische geheime diensten, die ze volledig hebben genegeerd
[ afbeelding ]
Israel negeert iets over Hamas, en dat is een excuus voor de vs om een oorlog te starten tegen Iran?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 05:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Met mijn conspiracyhelm op:
Zoals al is gezegd in de media is dit simpelweg een nieuwe 9/11 / Pearl-Harbor. Een false flag of simpelweg met opzet niet tegen opgetreden om de situatie uit te buiten.
Een excuus voor de Verenigde Staten om hun operaties daar uit te breiden en een oorlog met Iran te starten.
De VS staat economisch aan de afgrond met enorme gelddrukkerij, inflatie, recessie en bijna depressie. Helikoptergeld.
Aangezien alles faalt, blijft er nog maar 1 oplossing over om de aandacht af te leiden, en dat is een oorlog starten. En deze situatie is daar perfect voor.'
Deze man voorspelde het eind 2022 op basis van de acties van Netanyahu:
Al die elementen zijn er al eeuwenlang.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 05:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
WO3 is begonnen. Alle elementen zijn er: economische crisis, handelsoorlog, gigantische inflatie, conflicten op meerdere plekken.
Een oorlog die Hamas is gestart.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:24 schreef Ali_boo het volgende:
Even een break van NWS
Om meteen met de deur in huis te vallen: ik geloof het voor geen ene reet
Een van de beste inlichtingdiensten van de wereld, de Mossad, wist hier niets van? Ondanks meerdere waarschuwingen van oa Egypte kon Hamas gewoon zijn gang gaan? Ik heb beelden gezien hoe ze IDF post binnen wandelden zonder dat daar iemand was. En hoe ze vrolijk in tanks stapten zonder dat de Isralirs iets van af wisten. Dit is simpelweg onmogelijk![]()
Waarom lieten ze het dan toe? Geen idee! Ondanks dat het vroeg is( en het elke kant op kan gaan), lijkt het erop dat we in een oorlog meegesleurd worden tegen de moslims. Precies zoals Pike het voorspeld had. Je ziet nu al dat vrijwel de gehele westen pal achter Israel staat. De steun zal alleen maar groter en sterker worden naarmate het conflict vordert. En mocht er iets gebeuren met de dome of the rock of het escaleert verder nog meer, dan hebben we de lang verwachte oorlog met de moslims
Vraag je nu of ik het gerechtvaardigd zou vinden als de VS een oorlog met Iran start?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Israel negeert iets over Hamas, en dat is een excuus voor de vs om een oorlog te starten tegen Iran?
nee, ik vraag me af hoe die kronkel tot stand komt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Vraag je nu of ik het gerechtvaardigd zou vinden als de VS een oorlog met Iran start?
https://www.presstv.ir/De(...)usk-X-disinformationquote:The European Union is asking Elon Musk to censor information not conforming to the Western narrative over Israel’s war of aggression against Palestinians in Gaza.
Ironisch dat je dan een Iraanse propaganda zender als bron gebruiktquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://www.presstv.ir/De(...)usk-X-disinformation
Stel je voor zeg dat we de waarheid zien en niet enkel propaganda.
Die is heel scherp en ook een van de redenen waarom de Palestijnen niet dezelfde bijval krijgen als Oekrane.quote:
https://dissident.one/cnn(...)-aanvallen-in-israelquote:CNN is onder vuur komen te liggen vanwege het verzinnen van oorlogsverslaggeving vanuit Isral en het organiseren van een nepaanval om het officile verhaal door te drukken.
In een duidelijk gensceneerd fragment van een recente CNN reportage ter plekke wipt een presentator in de studio naar hoofd internationale correspondent Clarissa Ward, die zwaar ademhaalt terwijl ze doet alsof ze zich in een greppel verschanst om niet geraakt te worden door een “enorm spervuur van raketten”.
Welk officile verhaal moeten ze er dan door drukken?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:22 schreef Candymannetje het volgende:
Ziet er idd wel erg nep uit.
[..]
https://dissident.one/cnn(...)-aanvallen-in-israel
Confirmed picturesquote:
00:09 / 00:56
Biden maakt vergissing over foto’s van onthoofde baby’s
De Amerikaanse president Joe Biden zei woensdag na een ontmoeting met Joodse leiders in het Witte Huis dat hij "als echt bevestigde foto's" van door terroristen onthoofde baby's heeft gezien. Dit klopte echter niet, meldt 'The Washington Post'.
https://www.hln.be/video/(...)thoofde-babys-403892
Echt zo voorspellend allemaal, de reacties uit de politiek en media.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:59 schreef UncleScorp het volgende:
Of Biden die alles weer klakkeloos slikt (wat in zijn kraam past)...
[..]
Confirmed pictures
Ben benieuwd hoe je dit in het narratief past, dat de Amerikaanse media tegen de president in gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Echt zo voorspellend allemaal, de reacties uit de politiek en media.
Hij heeft Bibi zelf twee maanden geleden ook genterviewd h:quote:
Hier zijn alle leugens tot nu toequote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Confirmed pictures
Dat Elon Musk figuur een verzonnen/neppe,enge 'controversiale' divisive media karakter is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://www.presstv.ir/De(...)usk-X-disinformation
Stel je voor zeg dat we de waarheid zien en niet enkel propaganda.
Lachwekkend ook....for all the wrong reasons.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Is niets nieuws hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Echt zo voorspellend allemaal, de reacties uit de politiek en media.
Clemente ''voorspelt'' al 10 jaar het einde, ooit zal die een keer gelijk krijgenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 05:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Met mijn conspiracyhelm op:
Zoals al is gezegd in de media is dit simpelweg een nieuwe 9/11 / Pearl-Harbor. Een false flag of simpelweg met opzet niet tegen opgetreden om de situatie uit te buiten.
Een excuus voor de Verenigde Staten om hun operaties daar uit te breiden en een oorlog met Iran te starten.
De VS staat economisch aan de afgrond met enorme gelddrukkerij, inflatie, recessie en bijna depressie. Helikoptergeld.
Aangezien alles faalt, blijft er nog maar 1 oplossing over om de aandacht af te leiden, en dat is een oorlog starten. En deze situatie is daar perfect voor.'
Deze man voorspelde het eind 2022 op basis van de acties van Netanyahu:
Denk eerder dat ze aansturen op een verenigde wereld met een verenigde religie zonder het verlossingswerk van het kruis, het struikelblok voor de hele wereld en voor tolerantie.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 05:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
WO3 is begonnen. Alle elementen zijn er: economische crisis, handelsoorlog, gigantische inflatie, conflicten op meerdere plekken.
Toch maar een anti joods topic hier van maken?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:09 schreef Ali_boo het volgende:
Alleen als we de Joodse volk aanbidden als collectief, zal er vrede op aarde komen ofzo
[ twitter ]
Ja not sure. Het geeft de overheid meer macht, maar weet niet of het nog een verschil kan maken in een staat van oorlog qua bevoegdheden.quote:
'We're at ground zero here...' Does that ring any bells lad and lasses?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Over de ene mag je nog geen foute komma posten, en de andere mag je genocide toejuichen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:51 schreef Ali_boo het volgende:
Niets is zo effectief als kinderen misbruiken om een oorlog te pushen. Heb met mijn eigen ogen gezien hoe doodnormale mensen hier elders op het forum, na het zien van de beelden, een prima idee vonden om er maar een parkeerplaats van te maken
Het is ook het bewijs dat mensen niet van het verleden leren( Assad en Hussain video's eerder in dit topic)quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Over de ene mag je nog geen foute komma posten, en de andere mag je genocide toejuichen.
Met 1 herdershond leid je een kudde schapenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:49 schreef Ali_boo het volgende:
Mensen zijn veel te makkelijk te manipuleren
Over antisemitism gesproken zag deze video vandaag op youtubequote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:46 schreef Akathisia het volgende:
Germany offers Israel military help and promises to crack down at home on support for Hamas
Scholz said that Germany will issue a formal ban on activity by or in support of Hamas, which is already listed by the European Union as a terror group. He said groups such as Samidoun, which was behind the weekend pastry action, will be banned.
Scholz said there will be “zero tolerance for antisemitism.”
https://apnews.com/articl(...)fbfc0c966bb27413886f
Wir schaffen das, het vervolg
Npc meme is realquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Met 1 herdershond leid je een kudde schapen
Als de ADL/CIDI haar zin krijgt zullen de Orthodoxe joden ook binnenkort tot extreem rechts behorenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:06 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Orthodoxe "antisemieten". Zag ook al een filmpje voorbij komen van zionisten die met hen op de vuist gingen.
https://twitter.com/Torah(...)-5_NJYjUClNwHyA&s=19quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als de ADL/CIDI haar zin krijgt zullen de Orthodoxe joden ook binnenkort tot extreem rechts behoren![]()
Heb je nog die video waarin ze vochten btw?
Hij bedoelt dat het gevecht is tegen hamas en niet tegen Palestijnen, en als kinderen geraakt worden dan zijn ze weer gebruikt als menselijke schild.quote:
Gaat dat over hemzelf tho? Z'n hele twitter bestaat uit spam over onderwerpen in de meme en dingen die hip zijn bij de alles-waar-ik-het-niet-mee-eens-ben-is-een-complot people. Beetje vreemd om dan te doen alsof anderen zogenaamde npcs zijnquote:
Heb zo een vermoeden welke kant dit op gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Over antisemitism gesproken zag deze video vandaag op youtube
Als ik bij de ADL/CIDI zou werken dan zou ik het wel weten hoor
Dit is de ideale klimaat en moment om bij de overheid aan te kloppen en eisen dat er iets gedaan moet worden. Door de definitie van antisemitisme nog verder te verbreden
Waardoor je niet meer mag protesteren, de oorlogsdaden van Isral niet mag benoemen, en alle pro-Palestijnse accounts op Twitter maar gebanned moet worden
islamofobie en homofobie zijn ze altijd stoerstellig over en de ene na de andere haatzaaier werd aangeklaagd, nu ligt het genuanceerder zekerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb zo een vermoeden welke kant dit op gaat
[ twitter ]
Zeker, maar dat kan pas nadat er oorlog is geweest. Het is in het verleden al gedaan met de eenwording van Europa en de Verenigde Naties.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:11 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze aansturen op een verenigde wereld met een verenigde religie zonder het verlossingswerk van het kruis, het struikelblok voor de hele wereld en voor tolerantie.
Uicumenie druipt hiervan af
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100073898_d29a8204
quote:Bedrijf achter Facebook en Instagram verwijdert pro-Hamas-posts
NIEUWS Meta, het bedrijf achter onder meer Facebook en Instagram, gaat berichten verwijderen waarin Hamas wordt gesteund. Het gaat bijvoorbeeld om beelden van gijzelaars die op de sociale media zijn gezet en om vermeende valse informatie over de oorlog tussen Hamas en Isral.
Meta zegt sinds de aanval van Hamas in Isral vorig weekend continu te kijken welke berichten over de oorlog op de platformen verschijnen. Volgens Meta zijn in de eerste drie dagen meer dan 795.000 van dit soort berichten gevonden en soms ook verwijderd.
Eerder deze week waarschuwde de Europese Commissie Meta en X dat nepnieuws en illegale posts zo snel mogelijk van hun platforms moeten verdwijnen. Brussel maakt zich namelijk zorgen over de toename van nepnieuws dat online te vinden is over de opleving van het geweld tussen Isral en Hamas.
Sinds Corona?quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:41 schreef Candymannetje het volgende:
Meta is ook een verlengstuk van de zittende macht geworden sinds corona.
https://www.nd.nl/varia/v(...)dert-pro-hamas-posts
[..]
https://www.nbcnews.com/m(...)zbollah-195513413892quote:Graham to Iran: ‘If you escalate the war, we’re coming for you’
“If Hezbollah, which is a proxy of Iran, launches a massive attack on Israel, I would consider that a threat to the State of Israel,” Sen. Lindsey Graham said.
Sen. Lindsey Graham (R-S.C.) threatened Iran on Sunday, calling the Lebanese militant group Hezbollah “a proxy of Iran” and warning that Iran would face consequences should Hezbollah escalate the tense situation along Israel’s northern border.
“If Hezbollah, which is a proxy of Iran, launches a massive attack on Israel, I would consider that a threat to the State of Israel, existential in nature,”
“I will introduce a resolution in the United States Senate to allow military action by the United States in conjunction with Israel to knock Iran out of the oil business,” he said. “Iran, if you escalate this war, we’re coming for you.”
https://www.politico.com/(...)llah-israel-00121615
quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:36 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe zit het hier eigenlijk ?
Mag er kritiek gegeven worden op de aanpak van Israel ?
Of is dat weer een auto no-go ?
Een Moslim die een mening heeft over de Paus...quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:11 schreef Ali_boo het volgende:
Tijd voor wat echte bnw shit![]()
De pope en het Vaticaan
[ twitter ]
Zwak filmpje met misleidende titel. De VN spreekt niet over een 18e SDG, dat was een voorstel van Palestina. Er zijn tig voorstellen voor een 18e SDG van allerlei verschillende groepen. Geen daarvan is officieel door de VN omarmd.quote:
Na de nep-propaganda van de onthoofde babys, trekt de Los Angeles Times nu ook haar beweringen over verkrachtingen terug in.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Confirmed pictures
Dat maakt het allemaal weer goedquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Na de nep-propaganda van de onthoofde babys, trekt de Los Angeles Times nu ook haar beweringen over verkrachtingen terug in.
De aanhang van Biden zijn ook niet de slimste.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Confirmed pictures
Ook niet de slimste zeg je? Welke nog meer niet dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
De aanhang van Biden zijn ook niet de slimste.
Wat ik precies van dit vid vind,ga ik niet over schrijven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Na de nep-propaganda van de onthoofde babys, trekt de Los Angeles Times nu ook haar beweringen over verkrachtingen terug in.
Dehumanisering.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 05:54 schreef Wantie het volgende:
Wat mij opvalt is dat er over bepaalde details gevallen wordt.
Alsof de situatie minder ernstig zou zijn als die details ni6 waar blijken te zijn.
Zijn er wel of niet vrouwen verkracht of babies onthoofd?
Als je naar het grote geheel kijkt: Hamas heeft complete dorpen afgeslacht.
Is dat minder erg als daarbij geen babies zijn onthoofd?
Ok. Bedankt voor deze waardevolle toevoeging dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 02:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat ik precies van dit vid vind,ga ik niet over schrijven.
Oorlog grappig vindenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:30 schreef UncleScorp het volgende:
Grappig ... nu komt de israelische inlichtingendienst ineens met audiofragmenten van Hamas om aan te tonen dat de raket op het ziekenhuis in Gaza van Hamas komt.
Maar van de maaaaandenlange voorbereidingen van de recente aanval wisten ze niets
quote:Putin Gives U.S. "Tap on the Shoulder" over Middle East Aircraft Carriers
Russian President Vladimir Putin today gave the United States a quiet "tap on the shoulder" with respect to America placing two Aircraft Carriers in the Mediterranean Sea; Russia's Kinzal Hypersonic Missiles can reach them.
Being very clear to say in advance that what he was about to reveal IS NOT A THREAT, Putin reminded the world that Russian Aerospace Forces, specifically their MiG-31 aircraft, on routine patrol in the neutral air space of the Black Sea, are armed with Kinzal hypersonic missiles. Those missiles, he said, have a "known" range of 1,000km and travel at Mach 9 (6,750 MPH). Thus, they can reach those U.S. Aircraft Carriers.
Just a polite reminder of reality before the U.S. goes off, half-cocked, thinking it can attack . . . . perhaps . . . . Russian allies in the Middle East? Perhaps like, Iran? Lebanon?
Suddenly, all the U.S. talk about "entering the war" between Israel and HAMAS, seems to have quieted down.
https://halturnerradiosho(...)st-aircraft-carriers
Alsof Putin de VS aan durft te vallenquote:
Ow ja ... the almighty USAquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:24 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Alsof Putin de VS aan durft te vallen
De VS durft Rusland ook niet aan te vallen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow ja ... the almighty USA
die tot het einde der tijden wereldhegemoon zal zijn
... ik vergeet het soms ...
Daarom proxy oorlog. Even wat goedkope Oekraners inzetten, aldus NATO.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
De VS durft Rusland ook niet aan te vallen.
Heel twitter heeft een heel hoog bnw gehalte atm. Voor elke pro-Isralische claim, zijn er zat pro-Palestijnse account die er boven springen en de beweringen ontkrachten. Waarop de Isralische mensen weer reageren en hun claims het land der fabelen in wijzen. Met als gevolg dat de Palestijnen daar weer bovenop springen en hun leugens exposenquote:
Ik zie op telegram ook echt smerige filmpjes voorbij komen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heel twitter heeft een heel hoog bnw gehalte atm. Voor elke pro-Isralische claim, zijn er zat pro-Palestijnse account die er boven springen en de beweringen ontkrachten. Waarop de Isralische mensen weer reageren en hun claims het land der fabelen in wijzen. Met als gevolg dat de Palestijnen daar weer bovenop springen en hun leugens exposen
Een grote shitshow, waar je geen idee meer hebt wie je moet geloven
Wat uiteindelijk erg sterk speelt in bepaalde moslim-landen die verder van Israel afligt is dat het een goedkope en makkelijke retoriek om heel luid te roepen dat je Israel helemaal kapot wil maken, als de betreffende 'vechtersbazen' er maar ver genoeg van afwonen en niet werkelijk betrokken kunnen raken in het conflict...quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:22 schreef Wantie het volgende:
De Taliban leeft toch op voet van oorlog met Iran?
Ik verwacht niet dat Iran bewapende taliban op haar grondgebied toelaat.
ik kan geen enkele reden daarvoor bedenken...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik zie op telegram ook echt smerige filmpjes voorbij komen.
Dat ze over overleden Hamas soldaten heen pissen en overheen rijden enzo.
Ze staan er gewoon bij te lachen.
Ben benieuwd, welke Russische stad gaan Oekraeners aanvallen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Daarom proxy oorlog. Even wat goedkope Oekraners inzetten, aldus NATO.
Het was dan ook zeer humaan van israel om quasi alle hospitalen in Gaza een waarschuwing tot evacuatie te geven. Gewonden kan je ook op straat verzorgen toch?quote:
Ik zal even in mijn glazen bol kijkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, welke Russische stad gaan Oekraeners aanvallen?
Allemaal dankzij Hamas.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het was dan ook zeer humaan van israel om quasi alle hospitalen in Gaza een waarschuwing tot evacuatie te geven. Gewonden kan je ook op straat verzorgen toch?
En de bevolking van Gaza zou beter het gebied niet verlaten. Ze zullen wsl nooit mogen/kunnen terug keren. De boel wordt compleet plat gegooid en israel neemt de gazastrook volledig in. Weeral nieuwe mooie nederzettingen in het vooruitzicht.
Vergeet ook niet:quote:“It’s very good”: Recalling Benjamin Netanyahu’s words on the day of the 9/11 attacks
Today, the eleventh anniversary of the 11 September 2001 attacks on New York and Washington, I was struck by the news in Haaretz:
Prime Minister Benjamin Netanyahu on Tuesday launched an unprecedented verbal attack on the US government over its stance on the Iranian nuclear program.
“The world tells Israel ‘wait, there’s still time’. And I say, ‘Wait for what? Wait until when?’ Those in the international community who refuse to put red lines before Iran don’t have a moral right to place a red light before Israel,” Netanyahu told reporters on Tuesday.
Eleven years ago on this day, as the world looked on in stunned horror as the towers came down in New York, the same Netanyahu was already thinking strategically. Here’s how The New York Times reported it:
Asked tonight what the attack meant for relations between the United States and Israel, Benjamin Netanyahu, the former prime minister, replied, “It’s very good.” Then he edited himself: “Well, not very good, but it will generate immediate sympathy.” He predicted that the attack would “strengthen the bond between our two peoples, because we’ve experienced terror over so many decades, but the United States has now experienced a massive hemorrhaging of terror.”
Even after generously allowing Netanyahu to “edit” himself, the Times did not conceal that Netanyahu was not thinking in terms of sympathy for the victims of 9/11 and the United States, nor what a “friend” could do to help America. Rather, he was already thinking on the day it happened about how 9/11 could be manipulated to get America to do more for Israel.
The 9/11 attacks happened at the height of the second intifada and Israeli propaganda went into full gear – with some success – in portraying Israel’s war to steal the land of Palestinians and suppress their rights as a “war on terror” – often a code for a “war on Muslims.” And in the years after 9/11, prominent Zionist propagandists adopted or legitimized Islamophobia as one of their main discourses, something that helped newly virulent strands of Islamophobia enter the American mainstream today.
Now, Netanyahu – once again prime minister – and Israel’s supporters in the US are apparently indignant that the US won’t go to war for Israel in Iran (at least not yet, and I do not put it past Obama).
But here we are eleven years later to the day, and Netanyahu’s approach is the same: ask not what Israel can do for the United States, but what the United States can do for Israel – regardless of the cost to the United States and the rest of the world.
https://electronicintifad(...)ords-day-911-attacks
lolquote:
Ja vliegende tapijten met hellfire raketten, nog niet gezien?quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja vliegende tapijten met hellfire raketten, nog niet gezien?
Maar de Taliban is goed bewapend achter gelaten toen de USA daar vertrok.
Liet het leger van Afghanistan Amerikaans legermaterieel achter?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Neuh, dat deed het leger van Afghanistan.
Hey Afghaanse leger is door de VS bewapend.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Liet het leger van Afghanistan Amerikaans legermaterieel achter?
Heel naef van Biden ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hey Afghaanse leger is door de VS bewapend.
De VS vertrok, en ipv hun taak uit te voeren gaf het Afghaanse leger zich vrijwel onmiddellijk over aan de Taliban.
Punt gemaakt, "we lieten genoeg achter om het Afghaanse leger zich te laten beschermen tegen de Taliban"... Dat duurde hoeveel dagen?quote:
Eigenlijk van Trump, die heeft de aftocht afgesproken met de Taliban.quote:
Eigenlijk was Trump n van de weinige goede presidenten op dat gebied.quote:
Zo dacht Bush er ook over, maar toen kwam 911...quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Eigenlijk was Trump n van de weinige goede presidenten op dat gebied.
Die had helemaal geen zin in overzeese oorlogen, die richtte zich meer op de handel.
Hamas heeft hele dorpen huis na huis afgeslacht. Israel heeft de tijd gegeven om te evacueren voordat ze Gaza aanvielen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:16 schreef Candymannetje het volgende:
Toch lastig h, Hamas bouwt hoofdkwartieren onder ziekenhuizen e.d
En Isral gooit er een bom op.
Dat Hamas mensen als levend schild gebruikt is natuurlijk niet goed te praten maar om dan gewoon schijt aan dat levende schild te hebben en ze te bombarderen is toch ook wel een dingetje.
Hoe denken jullie daar over?
Hoe vaak per jaar wordt zo'n kibbut gemiddeld aangevallen door Hamas?quote:Op maandag 23 oktober 2023 02:52 schreef Tingo het volgende:
Over deze laatste crisis heb ik niet erg veel aandacht gegeven.
Er is wel interessante woord gebruik van de MSM om kibbutzim te omschrijven ...
'villages'
'farming communities'
'small farming enclaves'
'settlements'
'In English the word kibbutz means gathering'
OK...kibbutzim niet alleen maar 'leuke, pittoresque,rustige dorpjes' zijn.
Kibbutzim hebben hun eigen goed gevulde wapenkamers, 24/7 gewapende bewaking, air-raid shelters,concrete bunkers,beveilings/alarm systeemen. Communicatie met de dichtbij (paar kms verder op) leger basis zou heel snel en efficient zijn. Bewoners (kibbutniks-mannen en vrouwen) hebben allemaal militaire dienst gedaan (vanaf 18 jaar of zo) en dus makkelijk een vuurwapen/uzi machine gun kunnen gebruiken. Heel veel kibbutzniks hebben hun eigen vuurwapen in hun woning liggen.
Plus het feit dat het een heel volatiele omgeving is.
Terrorists with 'motorised hang gliders' would have been heard and detected and would have been sitting ducks.
De verhalen over 20 aanvallen op kibbutzim gewoon onzin zijn. imo.
quote:Hamas Leader Blows Whistle: We Are “CIA Psy-Op” To Advance Globalist Agenda
https://thepeoplesvoice.t(...)-in-new-world-order/
Idd opvallend dat het Rusland en China zijn die pogingen tot vredesoverleg ondernemen.quote:
Niemand geeft om de slachtoffers van de initile aanval.quote:
doet israel nu toch ook? Bombarderen de boel daar plat. Mannen, vrouwen, kinderen en nobody cares. Sterker nog, het wordt aangemoedigd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:54 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Niemand geeft om de slachtoffers van de initile aanval.
Als Oeigoeren dat zouden hebben gedaan in China, dan zou China zoals Rusland zeggen waar iedereen zich mee bemoeit als ze de regio binnenvallen en gaan moorden.
Hm, ik gok eerder inzetten op een oorlog in het MiddenOosten.quote:De volgende zet zal wel zijn dat de wereld israel gaat bezetten. Al die oorlogsschepen (min uss liberty) om Israel tegen Hamas te beschermen lijkt me onzin.
Dan lijkt me vrede een verstandig plan. Al zijn er genoeg oorlogshitsers die er anders over denken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:54 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Niemand geeft om de slachtoffers van de initile aanval.
Als Oeigoeren dat zouden hebben gedaan in China, dan zou China zoals Rusland zeggen waar iedereen zich mee bemoeit als ze de regio binnenvallen en gaan moorden.
De volgende zet zal wel zijn dat de wereld israel gaat bezetten. Al die oorlogsschepen (min uss liberty) om Israel tegen Hamas te beschermen lijkt me onzin.
Ja dat eerste moet ook stoppen omwille van burgers, het wordt net zo aangemoedigd als toen de VS Afg en Irak binnenviel. Misschien is mossad misleid door de cia als hamas een cia psyop is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
doet israel nu toch ook? Bombarderen de boel daar plat. Mannen, vrouwen, kinderen en nobody cares. Sterker nog, het wordt aangemoedigd.
[..]
Hm, ik gok eerder inzetten op een oorlog in het MiddenOosten.
'Hamas Leader Blows Whistle: We Are “CIA Psy-Op” To Advance Globalist Agenda'quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:59 schreef UncleScorp het volgende:
Het wordt niet BNW'er dan dit
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:59 schreef UncleScorp het volgende:
Het wordt niet BNW'er dan dit
[..]
Kijk ik straks evenquote:
Er worden goede vragen gesteld. Hij beantwoord ze niet altijd even goed maar weet toch wel interessante info mee te geven.quote:
Oproep tot wereldwijde betogingen ?quote:Isralische troepen voeren met tanks doelgerichte raid uit in noorden van Gaza - Hamas roept op tot wereldwijde betogingen
Isralische troepen zijn in de voorbije nacht met tanks het noorden van Gaza binnengedrongen voor een doelgerichte raid. Daarbij werden naar verluidt verschillende “terreurcellen” gelokaliseerd en aangevallen. Heel wat infrastructuur en antitankposities werden ook vernietigd. Daarna verlieten de gewapende eenheden opnieuw de regio. De actie diende om het grote grondoffensief voor te bereiden.
https://www.hln.be/israel(...)betogingen~ae1825f0/
Deze keer is de massa blijkbaar meer bezorgd om hun vakantieplannenquote:Elk kwartier verliezen ouders een kind in Gaza: wij gaven 10 Palestijnse en Isralische kinderen een naam en gezicht
Elk kwartier sterft er in Gaza een kind door Isralische bombardementen. Al zeker 2.360 kinderen werden er gedood, 5.300 raakten gewond. Langs Isralische kant gaat het om 30 gedode kinderen, tientallen werden ontvoerd. De tol bij kinderen is torenhoog. Zij zijn slachtoffer van een oorlog die boven hun hoofd gevoerd wordt.
https://www.hln.be/buiten(...)en-gezicht~a212adfe/
quote:Professor David Criekemans schetst de gevolgen van de huidige terreurdreiging op onze vakantieplannen
Buitenlandse Zaken raadt niet-essentile reizen naar Isral af: zijn er nog landen waar je beter wegblijft?
Treft het conflict in Isral en Palestina ook Vlaamse toeristen? In Belgi werd de terreurdreiging alvast verhoogd na de aanslag op Zweedse supporters. Net als 9/11 zou dit vliegvakanties of reizen naar moslimlanden kunnen ontmoedigen. Is die vrees terecht?
https://www.hln.be/reizen(...)-wegblijft~a4c889d7/
Hopelijk staat de post er nog om 12uquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Er worden goede vragen gesteld. Hij beantwoord ze niet altijd even goed maar weet toch wel interessante info mee te geven.
Dat zal toch wel? BNW immers. Anders maar even DM.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hopelijk staat de post er nog om 12u![]()
Dan kijk ik em tijdens middagpauze.
dat is een psyops van rome, de originele jodenhaters.quote:
Religion ... the root of all evilquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:25 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
dat is een psyops van rome, de originele jodenhaters.
https://archive.org/detai(...)nalortheallseeingeye
https://www.reddit.com/r/(...)_jesuits_behind_911/
https://www.reddit.com/r/(...)_world_trade_center/
Ik vind deze comment (uit de 1e link) wel interessant:quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:25 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
dat is een psyops van rome, de originele jodenhaters.
https://archive.org/detai(...)nalortheallseeingeye
https://www.reddit.com/r/(...)_jesuits_behind_911/
https://www.reddit.com/r/(...)_world_trade_center/
Een van de vragen die Bollyn slecht beantwoordde was namelijk de vraag waarom ze zich zo onprofessioneel zouden hebben gedragen. Tegelijkertijd is het maar n van de vele indicatoren die richting Isral, Joden en Zionisten (zij het Joods of Christelijk) wijzen. Zie alle namen en de touwtjes die verbonden kunnen worden aan gebeurtenissen, betrokken danwel relevante bedrijven en curieuze handelingen.quote:The dancing Israelis were a psyop. Especially when they went on Israeli TV. Mossad has had their operations exposed many times (most recently when they killed the Hamas guy in Dubai(?) And UAE police found every agent, all camera footage and blew them up on TV all around the world). The zionists still won't make a peep admitting anything. Meanwhile, 5 of their agents are openly dancing during a massive attack, get themselves pulled over and arrested on the GWB and then go on Israeli TV to say they were there to document the event.
That's not how the zionist state does things. That was a total set up.
De Mossad heeft een mythische status, net zoals de VSquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik vind deze comment (uit de 1e link) wel interessant:
[..]
Een van de vragen die Bollyn slecht beantwoordde was namelijk de vraag waarom ze zich zo onprofessioneel zouden hebben gedragen. Tegelijkertijd is het maar n van de vele indicatoren die richting Isral, Joden en Zionisten (zij het Joods of Christelijk) wijzen. Zie alle namen en de touwtjes die verbonden kunnen worden aan gebeurtenissen, betrokken danwel relevante bedrijven en curieuze handelingen.
[ afbeelding ]
Maar goed, ik ben totaal niet thuis in de theologische BNW-stof. Zijn de aangeleverde namen wel degelijk relevant maar behoren deze lieden - stiekem - toe aan iets anders; Rome? Of moeten we ze gewoon terzijde schuiven want... ? Enlighten me.
Er werd vandaag in Amsterdam nog gedemonstreerd voor het lot van de kinderen in deze nieuwe oorlog.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:46 schreef UncleScorp het volgende:
Opvallend dat er nu zo weinig medeleven is met kinderslachtoffers. In de Oekraine oorlog was er continu heisa over "gedeporteerde" kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er werd vandaag in Amsterdam nog gedemonstreerd voor het lot van de kinderen in deze nieuwe oorlog.
Waarom moeten kinderen de prijs van deze oorlog betalen?Ik heb wat beelden bekeken en ze zijn ze echt verschrikkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet begrijpen dat de media daar zo nonchalant over is en onze overheid dat blijft steunen.
Steunt onze overheid de gijzeling van kinderen door Hamas?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb wat beelden bekeken en ze zijn ze echt verschrikkelijk.
Kan niet begrijpen dat de media daar zo nonchalant over is en onze overheid dat blijft steunen.
quote:VN-resolutie over staakt-het-vuren ging Nederland te ver: 'Recht op zelfverdediging ontbrak'
Nederland heeft gisteren expres niet meegestemd over een resolutie van de Verenigde Naties die oproept tot een humanitair staakt-het-vuren tussen Isral en Hamas. De resolutie ging Nederland te ver, omdat het recht op zelfverdediging van Isral ontbrak, zegt demissionair premier Rutte tegen RTL Nieuws.
En niemand die vraagt of ze daarmee willen ophouden en voor vrede kiezen in Syriquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:20 schreef Candymannetje het volgende:
Rusland schijnt begin deze maand 1000 troepen naar hun militaire basis in Syri te hebben gestuurd.
De VS is zeker weer democratie aan het brengen met al die bases?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die Musk spoort ook steeds minder.
Nee, die dominantie neemt gelukkig wel af, maar dat staat los van Libi.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit het begin is van het einde van de wereldwijde USA dominantie.
Als meer landen dat denken dan zullen er een hoop verschuivingen gaan plaatsvinden wereldwijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit het begin is van het einde van de wereldwijde USA dominantie.
Ik denk vooral veel oorlog.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als meer landen dat denken dan zullen er een hoop verschuivingen gaan plaatsvinden wereldwijd.
En Taiwan natuurlijk en Japan is een puppet van de VS. En niet te vergeten Europaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk vooral veel oorlog.
Zeker in het midden-oosten.
Isral bestaat ook alleen maar vanwege de USA.
Zat landen die Isral weg willen vagen zodra ze de kans krijgen.
Oekrane zal wel een flink stuk grondgebied gaan verliezen.
Hopelijk krijgen we een regering die toenadering zoekt met Rusland i.p.v problemen.
Ook de sancties tegen Iran kunnen wel opgeheven worden, kunnen we gewoon normaal zaken doen.
Klopt, dan krijgen we veel meer oorlogen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
En Taiwan natuurlijk en Japan is een puppet van de VS. En niet te vergeten EuropaEr kan veel gaan veranderen als de VS niet meer de politie van de wereld kan spelen.
We hebben 20 jaar toenadering gezocht met Rusland, met als gevolg dat Rusland dat heeft misbruikt om de EU te destabiliseren, in de hoop ondertussen Oekrane te kunnen innemen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk vooral veel oorlog.
Zeker in het midden-oosten.
Isral bestaat ook alleen maar vanwege de USA.
Zat landen die Isral weg willen vagen zodra ze de kans krijgen.
Oekrane zal wel een flink stuk grondgebied gaan verliezen.
Hopelijk krijgen we een regering die toenadering zoekt met Rusland i.p.v problemen.
Ook de sancties tegen Iran kunnen wel opgeheven worden, kunnen we gewoon normaal zaken doen.
Even naar ander topic verhuizen...quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:26 schreef theguyver het volgende:
Probleem is dat Isral gewoon heel weinig andere opties heeft.
quote:Top Secret Hamas Command Bunker in Gaza Revealed
And why reporters won’t talk about it
29/7/2014
The Israelis are so sure about the location of the Hamas bunker, however, not because they are trying to score propaganda points, or because it has been repeatedly mentioned in passing by Western reporters—but because they built it. Back in 1983, when Israel still ruled Gaza, they built a secure underground operating room and tunnel network beneath Shifa hospital—which is one among several reasons why Israeli security sources are so sure that there is a main Hamas command bunker in or around the large cement basement beneath the area of Building 2 of the Hospital, which reporters are obviously prohibited from entering.
https://www.tabletmag.com(...)ker-in-gaza-revealed
Is het nu een oorlogsmisdaad om in die (door iemand anders gebouwde) tunnels te zitten ?quote:Sources: Hamas Leaders Hiding in Basement of Israel-built Hospital in Gaza
Shin Bet Chief says militants hiding in Shifa Hospital because they know it will not be targeted by Israel.
Senior Hamas officials in Gaza are hiding out in a "bunker" built by Israel, intelligence officials suspect: Many are believed to be in the basements of the Shifa Hospital complex in Gaza City,
https://www.haaretz.com/2(...)de-abff-fdffb4dd0000
quote:Israel-Palestine war: Israel wants to seize Gaza's multibillion dollar gas field
The conflict has effectively frozen plans to revive a $1.4bn natural gas project that could have been a win-win for Israel and the Palestinians
https://www.middleeasteye(...)ion-dollar-gas-field
Vind dit toch wel een erg vage maar ernstige beschuldiging, heb je meer info hierover? Dat groene filmpje doet denken dat het night vision is, terwijl get al licht was toen Hamas begon met aanvallen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:02 schreef UncleScorp het volgende:
https://t.me/iEarlGreyTV/7954
Veel van de slachtoffers op het muziekfestival werden gewoon afgeknald door een Apache helikopter van IDF
Piloot dacht het Hamas militanten waren.
Nounou
ja, en je zou bijna vergeten dat deze oorlog is begonnen doordat Hamas gebieden in Isral aanviel.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het puur om grondstoffen en geopolitieke belangen gaat 😉
Kun je zien hoe dom Hamas in feite is..Bij Oekrane roepen velen dat Oekraene zijn verlies moet accepteren om vrede te sluiten.quote:
Ook hier werd Oekrane verweten dat soldaten zich verschansten onder de bevolking en Rusland daarom geen andere keuze had, dan de bevolking aan te vallen.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:36 schreef UncleScorp het volgende:
Leuk weetje ...
Tunnels onder Shifa Hospitaal ja of nee ?
Tuurlijk, en Israel weet het idd maar al te goed, want ze hebben ze zelf gebouwd in 1983.
[..]
[..]
Is het nu een oorlogsmisdaad om in die (door iemand anders gebouwde) tunnels te zitten ?
Of is het een oorlogsmisdaad om een tunnelnetwerk aan te leggen onder een hospitaal ?
Is hamas dan afgestapt van de doctrine dat de Joodse staat moet worden vernietigd?quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Even naar ander topic verhuizen...
Bijzonder dat je Israels landjepik, wat al jaren aan de gang is, wel goedpraat.
Ze zullen ooit moeten toegeven tot een 2-staten oplossing, tenzij 1 der partijen verbannen of vernietigd wordt.
En ondertussen creren ze zelf Hamas 2.0
Verder vind ik het hypocriet van de moslim gemeenschappen dat ze nu op hun achterste poten staan omdat er moslims gedood worden, terwijl dit al in vele andere conflicten gebeurd is, maar nu is het Israel natuurlijk.
Hamas kan als partij niet bestaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is hamas dan afgestapt van de doctrine dat de Joodse staat moet worden vernietigd?
Pas als beide partijen het bestaansrecht van elkaar erkennen en respecteren is een tweestaten oplossing mogelijk.
Oh ik zie dat ze ondertussen massaal de factcheckers brigades erop gezet hebben, jeweetwel, diegenen die altijd enkel politiek vervelende issues aanpakken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 01:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind dit toch wel een erg vage maar ernstige beschuldiging, heb je meer info hierover? Dat groene filmpje doet denken dat het night vision is, terwijl get al licht was toen Hamas begon met aanvallen.
Heb je linkje van zo'n factchecker? Iedereen die wat verder kijkt dan zijn neus lang is ziet gelijk dat dit niet kan kloppen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oh ik zie dat ze ondertussen massaal de factcheckers brigades erop gezet hebben, jeweetwel, diegenen die altijd enkel politiek vervelende issues aanpakken.
Ok ik laat dat issue dan wel. Een ernstige beschuldiging dat ze mss israelis gedood zouden hebben...
Ik keer wel terug naar het bewezen feit dat ze een bewuste genocide uitvoeren en ondertussen al meer dan 11.000 onschuldige burgers afgeslacht hebben, waaronder natuurlijk ook hamas militanten. En niet te vergeten meer dan 4000 kinderen. En daar circuleren wl fotos van op Telegram mocht je bewijs willen.
Ach haal mijn post dan maar weg, carequote:Op vrijdag 17 november 2023 08:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je linkje van zo'n factchecker? Iedereen die wat verder kijkt dan zijn neus lang is ziet gelijk dat dit niet kan kloppen.
Speculeren mag, maar voor onzin hebben we ONZ.
Heb al genoeg ellende voorbij zien komen over de acties van Isral, de gruwelijke foto's daarvan hoef ik niet te zien. Beweer nergens dat ze hun handen in onschuld wassen.
Ook dat is zeer opmerkelijk te noemen met een als zeer goed bekend staande geheime dienst. Vraag mij af of de Israli daar ooit een fatsoenlijke uitleg over zullen krijgen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach haal mijn post dan maar weg, care
Genoeg gruwel en oorlogsmisdaden om over te piekeren, van beide partijen.
En idd, iedereen die verder kijkt dan zijn neus lang is, zou moeten beseffen dat gans dit conflict stinkt.
Waar vroeger nog geen muis ongemerkt de hekken kon naderen, lopen nu honderden Hamas militanten ongehinderd Israel binnen. Aldus verschillende getuigenissen van ex-IDFers
Ik denk het niet, want Isral gaat de werking van hun geheime dienst niet prijsgeven..quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ook dat is zeer opmerkelijk te noemen met een als zeer goed bekend staande geheime dienst. Vraag mij af of de Israli daar ooit een fatsoenlijke uitleg over zullen krijgen.
Zegt helemaal niets dit, natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waar vroeger nog geen muis ongemerkt de hekken kon naderen, lopen nu honderden Hamas militanten ongehinderd Israel binnen. Aldus verschillende getuigenissen van ex-IDFers
Nee tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Zegt helemaal niets dit, natuurlijk.
Je zit in BNWquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:53 schreef ems. het volgende:
Isral kan nooit aangevallen worden. Als dat wel lukt dan is het een false flag!
Zeker. Ik heb nota bene zelf nog geopperd dat het Isral allemaal wel "goed" uitkomt en de voordelen die die engnek van een Netanyahu ervan kan plukken. Speculeren over dat idee is natuurlijk wel wat anders dan "Isral kan onmogelijk aangevallen worden want Mossad".quote:
Truequote:Op zaterdag 18 november 2023 17:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb nota bene zelf nog geopperd dat het Isral allemaal wel "goed" uitkomt en de voordelen die die engnek van een Netanyahu ervan kan plukken. Speculeren over dat idee is natuurlijk wel wat anders dan "Isral kan onmogelijk aangevallen worden want Mossad".
Dat is geen BNW, dat is gewoon conclusies trekken aan de hand van exact niets. Leuk voor op facebook maar op een discussieforum kan je verwachten dat niet iedereen er automatisch in meegaat. -Juist- niet op BNW, me dunkt.
Doe ik ook niet. Maar als we dan toch op het deelforum van kritisch denken zijn verwacht ik wel iets meer dan maar gewoon ergens vanuit gaan omdat het in je straatje past. Zeg dan gewoon dat je het niet weet in plaats van dat iets onmogelijk zou zijn. De titanic zou ook niet kunnen zinken, immers.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
True
Maar ook jij moet dus niet verwachten dat op een discussieforum iedereen jouw visie volgt.
Ik zou eerder het woord opmerkelijk in de mond nemen. Maar nogmaals; dat ze goede intelligence hebben maakt niet dat het dan opeens onmogelijk is dat ze niet geraakt zouden worden. Zeker niet als ze omringd zijn door mensen die al dan niet om goede redenen een fucking grote hekel aan ze hebben. Ook daar zitten slimme types bij, ondanks het feit dat ze gelovig zijn.quote:Ik vind dat het hele zaakje stinkt langs alle kanten, en het hun toevallig goed uitkomt, en dat er een genocide en kinderslachting mee goed gepraat wordt.
Dus ik opper dat ik maar verdacht vind.
Tuurlijk weet ik het niet, net zo min als jij het wel zou weten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar als we dan toch op het deelforum van kritisch denken zijn verwacht ik wel iets meer dan maar gewoon ergens vanuit gaan omdat het in je straatje past. Zeg dan gewoon dat je het niet weet in plaats van dat iets onmogelijk zou zijn. De titanic zou ook niet kunnen zinken, immers.
[..]
Ik zou eerder het woord opmerkelijk in de mond nemen. Maar nogmaals; dat ze goede intelligence hebben maakt niet dat het dan opeens onmogelijk is dat ze niet geraakt zouden worden. Zeker niet als ze omringd zijn door mensen die al dan niet om goede redenen een fucking grote hekel aan ze hebben. Ook daar zitten slimme types bij, ondanks het feit dat ze gelovig zijn.
Ik las in een bericht elders dat Hamas de afgelopen jaren 36.000 raketten op Isral heeft afgevuurd..quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik het niet, net zo min als jij het wel zou weten.
Dat beweer ik ook nergens. Ik uit gewoon mijn gevoel.
Dus ja ik vind het ook zeer opmerkelijk dat ze niets van de (maandenlange?) voorbereiding en bewapening gemerkt hebben, waarschuwingen van buurland genegeerd hebben, en vele grensposten zo goed als onbemand achter gelaten hebben.
En als er teveel toevalligheden op een rijtje staan, vind ik het idd meer dan verdacht.
Mensen die over het algemeen nergens graten in zien, vinden dit dan ook maar normaal.
Ik heb nog wat meer info gevonden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 01:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind dit toch wel een erg vage maar ernstige beschuldiging, heb je meer info hierover? Dat groene filmpje doet denken dat het night vision is, terwijl get al licht was toen Hamas begon met aanvallen.
quote:Israel admits it killed its own at Nova music festival
A police investigation shows Israeli Apache helicopters opened fire on attendees of the Nova music festival during the 7 October Hamas attack
quote:Israel Knew Hamas’s Attack Plan More Than a Year Ago
A blueprint reviewed by The Times laid out the attack in detail. Israeli officials dismissed it as aspirational and ignored specific warnings
Rusland want de VS en Isral zijn goeie vriendjes.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Rusland en Iran hier meer winst uit zouden gaan dan NATO en Isral?
Ja cool toch, de VS levert met veel plezier wapens en munitie voor het doden van onschuldige burgers, veelal vrouwen en kinderen.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Rusland want de VS en Isral zijn goeie vriendjes.
Ja idd het is de bedoeling van Israel om Palestina uit te roeien..quote:Op donderdag 7 december 2023 13:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja cool toch, de VS levert met veel plezier wapens en munitie voor het doden van onschuldige burgers, veelal vrouwen en kinderen.
Wat is de teller momenteel? 14000 doden waarvan 1000-tal (vermoede) Hamas militanten?
Raar toch dat mensen zich als beesten gaan gedragen als men ze decennia lang als beesten behandelt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja idd het is de bedoeling van Israel om Palestina uit te roeien..
Snap ook niet dat men een vredes feestje gaat bouwen tientallen kilometers naast Palestijnen dat vraagt er ook om om vermoord en verkracht of gekidnapt te worden...
Of gewoon in een huis wonen..
Stom van me..
Btw wie had die nummers ook weer gegeven was dat niet Hamas?
Je bedoeld sinds 2007 gewoon daar met rust laat van gas water en licht voorzien en voor 2007 nog ziekenhuizen en infrastructuur aangelegd.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Raar toch dat mensen zich als beesten gaan gedragen als men ze decennia lang als beesten behandelt.
Tuurlijk johquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je bedoeld sinds 2007 gewoon daar met rust laat van gas water en licht voorzien en voor 2007 nog ziekenhuizen en infrastructuur aangelegd.
Ja dat is inderdaad beestachtig.
Misschien moet je even verdiepen wat Israel voor Gaza deed in verhouding de rest van de moslim gemeenschap er om heen.
Bijvoorbeeld Egypte die er ook pal naast zit.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:52 schreef theguyver het volgende:
Zelfde als mijn idee om jou huis te annexeren en te claimen dat het van mij is.
Met mijn status alhier ga ik het er niet op wagenquote:
Even geschiedenis les voor je.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk joh
Redenen te over om massaal vrouwen en kinderen plat te bombarderen.
En dan in ander topic wat verontwaardigd gaan doen.
Maar hey, je staat weer aan de easy side. 1 verkeerd woord van mij in dit topic en ik word gebanned.
Dus ja goe bezig. Kill em all en de rest mag verhuizen.
Je verwoordt het zelf zo mooi
[..]
Altijd leuk zo geschiedenislesjes.quote:
Ik begin te begrijpen waarom jullie Wilders gestemd hebbenquote:Nee ik vind het niet zo vreemd het is bijna als een groepje hooligans die niks beters weet dan overal tegenaan schoppen.
Klinkt beterquote:Ik zeg niet dat ik de acties van Israel Hamas goed keur, nee totaal niet.
Maar je kon er op wachten.
Hey klinkt als Oekraine.quote:Het is als een aapje met een stok dus een leeuw staat uit te dagen en gaat janken als de leeuw ineens zijn hoofd af bijt.
Omgquote:Oh en de cijfers van duizenden kinderen komt puur van Hamas uit.
Ik zeg niet dat er geen kinderen het slachtoffer zijn geworden door de tegenaanvallen van Israel maar dat de nummers volledig uit proportie zijn getrokken door Hamas.
Het klinkt als Oekrane?quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Altijd leuk zo geschiedenislesjes.
Er is nog een partij in dit conflict die niet geleerd heeft van het verleden…of net wel?
[..]
Ik begin te begrijpen waarom jullie Wilders gestemd hebben
Gaan jullie “ze” deporteren en hun huizen afpakken, of afmaken?
[..]
Klinkt beter
[..]
Hey klinkt als Oekraine.
[..]
Omg![]()
![]()
Ntl slik je de Israelische wanhopige leugens om hun oorlogsmisdaden goed te praten klakkeloos.
(Of nee, je kan/mag ze gewoon van niets beschuldigen, handig wel)
Voor mij heb je al je geloofwaardigheid in het oekr topic verloren, met je verontwaardiging over burgerslachtoffers aldaar.
Hier worden bewust 100 burgers gebombardeerd omdat er 1 Hamas militant (zou) tussen zitten, en je hebt er TOTAAL geen probleem mee.
Ow en de VS gebruikte net haar veto in de VN om een staakt-het-vuren in te voeren.
The killing can go on …
You happy
Keur je de acties van Hamas goed van 7 okt?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:55 schreef UncleScorp het volgende:
Je hebt je standpunt ondertussen voldoende uitgelegd.
Neequote:Op zaterdag 9 december 2023 17:34 schreef theguyver het volgende:
Keur je de acties van Hamas goed van 7 okt?
Ok truequote:Dat is wat terroristen doen.
Dood en verderf zaaien en de burgers zijn daar het slachtoffer van.
Dat blijkt..quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:15 schreef Wantie het volgende:
Tja, de oorlog in Oekrane leert ons dat je je niet mag verdedigen tegen een agressor.
Dus alles wat er nu gebeurt in Gaza is de schuld van Hamas.
Dat is wat terroristen doen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee
Maar de tegenreactie nog veel minder
Dus dan heb je ook vast wel begrip voor de Russische inval in Oekrane.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg als ik jou achtervolg en loop je weken te pesten en te treiteren..
Dan is logisch dat jij een keer mij voor mijn muil sla nietwaar.
Ben jij dan de badguy?
Of ik die je constant uit loopt te dagen?
Neenee daar roept hij moord en brand als er toevallig burgerslachtoffers vallen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus dan heb je ook vast wel begrip voor de Russische inval in Oekrane.
Want?quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus dan heb je ook vast wel begrip voor de Russische inval in Oekrane.
Tja als ik dat allemaal hier moet gaan herhalen vervuil ik het topic.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Want?
Wat deed Oekrane dan precies?
Oh graag brand los.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Tja als ik dat allemaal hier moet gaan herhalen vervuil ik het topic.
En niet alleen wat Oekrane deed maar wat andere landen in Oekrane deden.
quote:PORTRET. “Ook de burgers van Gaza zijn schuldig.” Hoe Isralisch president Yitzhak Herzog een schoolvoorbeeld van radicalisering werd
Hij noemt de burgers van Gaza medeschuldig aan het bloedbad en zegt dat Isral de hele westerse beschaving aan het redden is.
https://www.hln.be/buiten(...)ering-werd~a6f5da4d/
Kan niet hele bericht lezen.quote:
En 85% van de israelisch vindt dat de bombardementen van burgers onverminderd moet doorgaan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kan niet hele bericht lezen.
Maar Hamas is gekozen door de bevolking.
Bevolking zelf vond schijnbaar geen probleem om een raket installatie pal naast een school neer te pleuren.
Ben niet met m eens dat de hele bevolking nu moet boeten, maar de instelling van groot gedeelte het volk bestaat vrijwel alleen maar uit haar aangewakkerd door hamas.
Best kut leven heb je dan .. alles maar haten en zo..
Leven en laten leven toch?quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En 85% van de israelisch vindt dat de bombardementen van burgers onverminderd moet doorgaan.
En zij vinden het nog minder een probleem dat daarvoor alle burgerfaciliteiten met de grond gelijk gemaakt, bewoners inclusief graag.
Scheelt hen een hoop werk als ze er huizen voor zichzelf willen gaan bouwen, eens alle palestijnen opgeruimd of verjaagd zijn.
En de VS levert gretig het wapentuig en kijkt reikhalzend uit naar de uiteindelijke confrontatie met xxxx.
Brothers in arms lijkt het wel (weer).
Al zeker als je bekijkt hoe alles verlopen is op 7/10. Niet zo groots als 911, maar best even ingrijpend qua gevolg.
Maar leuk dat je deze lieverdjes zo onvoorwaardelijk steunt.
Maar ja zoals die ene hier zei : ze redden de westerse beschaving.
Sjaquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Leven en laten leven toch?
Zoals ik eerder al aangaf, sinds 2007 had Isral zich volledig uit gaza terug getrokken.
Maar wat Hamas doet is dus vanuit de burger bevolking al het geld wat men dus uit onder andere het westen krijgt besteden aan militaire spul on Isral dus constant te bestoken met als dieptepunt 7 oktober.
Isral is ook de gene die meeste spul ook naar Gaza stuurt gas water electriciteit noem maar op.
Kan kan me heel goed voorstellen dat men inmens pissed is.
Geen fan van de bombardementen absoluut niet maar om te vechten tegen een stel terroristen die dood en verderf zaaien is het heel moeilijke vechten zeker als men zich dus echt heel erg duidelijk zichzelf verschuilt achter hun bevolking.
Beter voor het volk daar is om afstand te doen van hamas in plaats van juichen aan de zijlijn als ze een net vermoord meisje achter hun auto aanslepen.
Begrijpelijk, want Isral is de aanvallende partij.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En 85% van de israelisch vindt dat de bombardementen van burgers onverminderd moet doorgaan.
Yup, en dat is de schuld van Hamas, die zich tussen de burgerbevolking bevindt.quote:En zij vinden het nog minder een probleem dat daarvoor alle burgerfaciliteiten met de grond gelijk gemaakt, bewoners inclusief graag.
En hoe sneller dat kan, des te minder slachtoffers er zijn.quote:Scheelt hen een hoop werk als ze er huizen voor zichzelf willen gaan bouwen, eens alle palestijnen opgeruimd of verjaagd zijn.
Tja, logisch.quote:En de VS levert gretig het wapentuig en kijkt reikhalzend uit naar de uiteindelijke confrontatie met xxxx.
De oplossing is hetzelfde als jij in Oekrane wilt zien: Hamas staakt de strijd, Isral annexeert het gebied en lost daarmee het conflict definitief opquote:Brothers in arms lijkt het wel (weer).
Al zeker als je bekijkt hoe alles verlopen is op 7/10. Niet zo groots als 911, maar best even ingrijpend qua gevolg.
Maar leuk dat je deze lieverdjes zo onvoorwaardelijk steunt.
Maar ja zoals die ene hier zei : ze redden de westerse beschaving.
Je kan je ook afvragen, zouden de Palestijnen een beter leven hebben gehad als ze niet elke keer raketten schieten op Isral.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, want Isral is de aanvallende partij.
En dan mag dat.
[..]
Yup, en dat is de schuld van Hamas, die zich tussen de burgerbevolking bevindt.
Isral is daardoor het slachtoffer en niet Gaza.
[..]
En hoe sneller dat kan, des te minder slachtoffers er zijn.
Dat er nu zoveel burgerslachtoffers vallen komt doordat Hamas weerstand biedt.
En dat mag niet.
[..]
Tja, logisch.
Isral is de aanvallende partij ,dus dan mogen wapenleveranties.
Alleen bij verdediging mag dat niet, omdat dan het conflict verlengd wordt, met onnodig veel slachtoffers als gevolg.
[..]
De oplossing is hetzelfde als jij in Oekrane wilt zien: Hamas staakt de strijd, Isral annexeert het gebied en lost daarmee het conflict definitief op
Klopt inderdaad.quote:Op maandag 11 december 2023 11:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen, zouden de Palestijnen een beter leven hebben gehad als ze niet elke keer raketten schieten op Isral.
Zouden ze het beter hebben gehad als ze niet elke keer stukken land wat hun aangeboden werd af hebben gewezen.
Bedoel de koerden zijn al jaren aan het vechten voor erkenning van een stuk land.
De Palestijnen is het al meer dan eens aangeboden.
Oh en veel groter dan waar ze nu zitten.
Zijn dat stukken land die de Palestijnen eerst afgenomen werd ? In het kader van de nederzettingen, kolonisatie, lebensraum of hoe je het ook wil noemen ?quote:Op maandag 11 december 2023 11:39 schreef theguyver het volgende:
Zouden ze het beter hebben gehad als ze niet elke keer stukken land wat hun aangeboden werd af hebben gewezen.
Je bedoelt tijdens het Ottomaanse Rijk?quote:Op maandag 11 december 2023 15:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zijn dat stukken land die de Palestijnen eerst afgenomen werd ? In het kader van de nederzettingen, kolonisatie, lebensraum of hoe je het ook wil noemen ?
Niet de stukken land die afgenomen werden bij de oprichting Israel.
Vermoedelijk wegens Tokhnet Dalet, een strategie ontwikelend door de Haganah, de zionistische militaire organisatie olv Ben Gurion die ongeveer de helft van de paletijnse inwoners in 1948 dwong te vertrekken en deze niet meer daarna liet terugkeren?quote:Op maandag 11 december 2023 14:38 schreef Wantie het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom Palestijnse vluchtelingen al meer dan 50 jaar in vluchtelingenkampen in bijvoorbeeld Jordani zitten.
Dat begrijp ik, maar vluchtelingen in Nederland wonen ook niet 50 jaar in een vluchtelingenkamp.quote:Op maandag 11 december 2023 16:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Vermoedelijk wegens Tokhnet Dalet, een strategie ontwikelend door de Haganah, de zionistische militaire organisatie olv Ben Gurion die ongeveer de helft van de paletijnse inwoners in 1948 dwong te vertrekken en deze niet meer daarna liet terugkeren?
https://en.wikipedia.org/wiki/Plan_Dalet
Het was bewust erop gericht alle gebieden waar er een gemixde joodse en palestijnse bevolking bestond, enkel joods te laten worden en de paletijnen werden met geweld verdreven.
Het was ruim van tevoren ontwikkeld, deels vanuit de dertiger jaren en specifiek vanaf 1944, vooruitlopend op een voorzien opgave van het britse mandaat.
Na de uitroeping van de staat Israel kwamen de palestijnen in opstand tegen het plan de gebieden op te delen en dit was voor de Israeliers het moment om het al langer voorbereidde Plan Dalek ten uitvoer te brengen en de paletijnse bevolking met geweld te verdrijven van een gebied dat ze als geheel joods wilden innemen.
Dat is ook zo. Immers het enige doel van de Palestijnse terroristen is de totale vernietiging van Isral en het Joodse volk, met minder neemt men geen genoegen. Dat is ook de reden dat alle concessies die Isral wilde doen altijd van tafel zijn geveegd.quote:Op maandag 11 december 2023 14:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Ik begrijp ook niet waarom Palestijnse vluchtelingen al meer dan 50 jaar in vluchtelingenkampen in bijvoorbeeld Jordani zitten.
Het is net alsof de Palestijnen zelf het conflict zo lang mogelijk willen optrekken.
En ik snap niet dat Oekrane wordt verweten het conflict onnodig lang te rekken, en de Palestijnen dat verwijt niet krijgen.
Enige overeenkomst is de bekende 'jamaar Murica '.
Er zijn geen stukken land van de Palestijnen afgenomen.quote:Op maandag 11 december 2023 15:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zijn dat stukken land die de Palestijnen eerst afgenomen werd ? In het kader van de nederzettingen, kolonisatie, lebensraum of hoe je het ook wil noemen ?
Niet de stukken land die afgenomen werden bij de oprichting Israel.
Die zogenaamde 'vluchtelingenkampen' waar veel media naar refereren, zijn gewoon woonwijken of steden.quote:Op maandag 11 december 2023 18:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar vluchtelingen in Nederland wonen ook niet 50 jaar in een vluchtelingenkamp.
Die krijgen op een gegeven moment een status en worden dan opgenomen in de maatschappij.
Tja, roep dan Hamas tot de orde.quote:Op maandag 11 december 2023 20:13 schreef UncleScorp het volgende:
Oh lol nog een voorstander van doelgerichte burgerslachtpartijen. Feestjeu!
En alle overlevenden deporteren ze gewoon naar ergens anders. Kunnen ze eindelijk vele nieuwe "nederzettingen" bouwen. Alles is toch plat gebombardeerd, scheelt in afbreekwerk.
En ze spreken al om daarna Hezbollah aan te pakken. En de VS likkebaardt al om Iran aan te pakken. Brothers in arms!
En ondertussen gebruikt de VS haar veto recht om het bloedvergieten zeker door te kunnen laten gaan.
Nou het zijn "speciale tijden", niets is nog zeker.
Je kan gebied afnemen als het gebied niet is geaccepteerd.quote:Op maandag 11 december 2023 19:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Immers het enige doel van de Palestijnse terroristen is de totale vernietiging van Isral en het Joodse volk, met minder neemt men geen genoegen. Dat is ook de reden dat alle concessies die Isral wilde doen altijd van tafel zijn geveegd.
[..]
Er zijn geen stukken land van de Palestijnen afgenomen.
[..]
Die zogenaamde 'vluchtelingenkampen' waar veel media naar refereren, zijn gewoon woonwijken of steden.
Je vergeet constant dat ze deze shit op zichzelf afgeroepen hebben en zelf ten alle tijden dit al stop konden zetten door alle gijzelaars terug sturen.quote:Op maandag 11 december 2023 20:13 schreef UncleScorp het volgende:
Oh lol nog een voorstander van doelgerichte burgerslachtpartijen. Feestjeu!
En alle overlevenden deporteren ze gewoon naar ergens anders. Kunnen ze eindelijk vele nieuwe "nederzettingen" bouwen. Alles is toch plat gebombardeerd, scheelt in afbreekwerk.
En ze spreken al om daarna Hezbollah aan te pakken. En de VS likkebaardt al om Iran aan te pakken. Brothers in arms!
En ondertussen gebruikt de VS haar veto recht om het bloedvergieten zeker door te kunnen laten gaan.
Nou het zijn "speciale tijden", niets is nog zeker.
Nog even geduld... daar wordt volop aan gebomb...gewerktquote:Op dinsdag 12 december 2023 10:47 schreef theguyver het volgende:
Dus in feite bestaat er geen Palestina.
Ja maare ff ander vraagje..quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nog even geduld... daar wordt volop aan gebomb...gewerkt
Pff had gans antwoord uitgetypt maar heb er geen zin meer in.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maare ff ander vraagje..
Wie heeft dit veroorzaakt volgens jou?
Israel of Hamas?
En waarom?
quote:Israel drove suitcases stuffed with cash into Gaza to keep Hamas in power: NYT
Israel tacitly encouraged Hamas to stay in power, according to the New York Times.
In some cases, Israeli support was more obvious.
Israeli security forces would help escort millions in funds into Gaza, helping Hamas, NYT reported.
https://www.google.com/am(...)report-2023-12%3famp
quote:Buying Quiet’: Inside the Israeli Plan That Propped Up Hamas
Prime Minister Benjamin Netanyahu gambled that a strong Hamas (but not too strong) would keep the peace and reduce pressure for a Palestinian state.
For years, the Qatari government had been sending millions of dollars a month into the Gaza Strip — money that helped prop up the Hamas government there. Prime Minister Benjamin Netanyahu of Israel not only tolerated those payments, he had encouraged them.
https://www.nytimes.com/2(...)y-prop-up-hamas.html
Ongelooflijk laf van Hamas, om burgers als schild te gebruiken.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Pff had gans antwoord uitgetypt maar heb er geen zin meer in.
Dat ze maar lekker voortdoen met doelbewust duizenden onschuldige burgers te bombarderen in de hoop een militant te raken.
Maar dat ze dan zelf ook maar de gevolgen dragen van hun acties, want dit gaat gevolgen hebben.
Tenzij de Brothers in Arms samen gans het Midden-Oosten willen vernietigen, eerst Iran natuurlijk, daar wachten ze al zooooo lang op.
Is er ook nooit geweest.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je kan gebied afnemen als het gebied niet is geaccepteerd.
Zoals ik eerder al zei, alle voorwaarden voor stukken land was door de Palestijnen niet geaccepteerd.
Dus in feite bestaat er geen Palestina.
Interessant. Heb je hier een bron/ verwijzing van?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is er ook nooit geweest.
Het gebied is ooit door de Engelsen afgesplitst van Jordani, nadat het Ottomaanse Rijk was ontbonden.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Transjordani%C3%ABquote:Op donderdag 14 december 2023 09:02 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Interessant. Heb je hier een bron/ verwijzing van?
Handig zo.quote:Oorlog heeft Gaza veranderd in broeihaard van ziektes, risico op epidemien wordt met de dag groter: “Levende skeletten”
De oorlog tussen Isral en Palestina heeft het leven in de Gazastrook zo goed als onmogelijk gemaakt. Terwijl het conflictgebied voortdurend gebombardeerd wordt, gaat ook de gezondheidssituatie er van kwaad naar erger. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) benadrukt dat het zorgsysteem in Gaza “in elkaar aan het storten is” en waarschuwt voor de uitbraak van epidemien.
https://www.hln.be/buiten(...)-skeletten~a24f6bf3/
Wat voor antisemitisme gedoe?quote:Op maandag 18 december 2023 13:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Handig zo.
Scheelt elke keer weer een kogel.
Hoog tijd dat dat anti-semitisme gedoe opgeheven wordt.
Verspilde moeite, daarmee wordt het conflict alleen maar verlengd, met vele slachtoffers tot gevolg.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ twitter ]
Sigrid Kaag gaat waarschijnlijk Gaza opnieuw opbouwen na de oorlog met Isral.
Build Back Better!!
Lekker frisse post weer joh.quote:Op maandag 18 december 2023 13:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Handig zo.
Opgeruimd staat netjes.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ twitter ]
Build Back Better!!
Ze is de Arabische taal machtig en heeft de nodige ervaring, wat dat betreft een logische keus. Ik ben vooral benieuwd of we dan nu ook haar echte gezicht te zien krijgen met betrekking tot Isral.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ twitter ]
Build Back Better!!
Vervelend voor de Palestijnen. Misschien moeten ze dit onthouden alvorens men weer eens een genocidale campagne start jegens Isral en Joden. De backlash hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Was dit al het antisemitisme, de terreurzucht en de territoriale gierigheid nu waard? Ik hoop dat velen daar zichzelf die vraag stellen.quote:Op maandag 18 december 2023 13:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Handig zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |