abonnement Unibet Coolblue
pi_210875110
Israel is aangevallen vanuit de Gazastrook.
Palestijnen, Hezbollah, Hamas en ook de Taliban schijnen dit een goed moment te vinden om Israël aan te vallen.
De USA zal nu minder goed kunnen helpen vanwege het feit dat ze al heel veel geld en materiaal naar Oekraïne sturen.
Ze hebben ook munitie uit Israël weg gehaald en naar Oekraïne gestuurd.
En toen de Amerikanen weg gingen uit Afghanistan hebben ze de Taliban goed bewapend achter gelaten.
pi_210875226
Het zou mij niet verbazen als dit opgezet is door Iran en Rusland om de macht van de USA in het midden oosten en oost Europa te verminderen.
pi_210875342
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:24 schreef Candymannetje het volgende:
Het zou mij niet verbazen als dit opgezet is door Iran en Rusland om de macht van de USA in het midden oosten en oost Europa te verminderen.
Waarom denk je dat Rusland en Iran hier meer winst uit zouden gaan dan NATO en Israël?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210875405
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom denk je dat Rusland en Iran hier meer winst uit zouden gaan dan NATO en Israël?
Zodat de USA zijn aandacht, geld en wapens moet gaan verdelen tussen Oekraïne en Israël.
Het gaat niet goed in de USA, het rommelt in de politiek, problemen met budget en hebben al veel reserves aan Oekraïne gegeven.
Dit is het moment voor ze om een nieuw conflict te starten.
Al verwacht ik dat er ook wel wapens opduiken die door Oekraïners verkocht zijn aan Hamas ofzo.
pi_210875420
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zodat de USA zijn aandacht, geld en wapens moet gaan verdelen tussen Oekraïne en Israël.
Het gaat niet goed in de USA, het rommelt in de politiek, problemen met budget en hebben al veel reserves aan Oekraïne gegeven.
Dit is het moment voor ze om een nieuw conflict te starten.
Al verwacht ik dat er ook wel wapens opduiken die door Oekraïners verkocht zijn aan Hamas ofzo.
Als ze iets van betekenis willen realiseren kost dat toch evengoed aandacht, geld en wapens aan hunner zijde?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210875444
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:41 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Als ze iets van betekenis willen realiseren kost dat toch evengoed aandacht, geld en wapens aan hunner zijde?
Klopt maar Rusland maakt nu meer kans in Oekraïne en Iran wilt dolgraag Israël en de USA verzwakken.
Dan is dit een goed tijdstip lijkt mij.
pi_210875543
Leopards, F16s en $$$$$$$$$ voor Palestina om te helpen in hun strijd tegen de bezetter?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_210876068
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_210876250
quote:
Wat een verschrikkelijke onzin van een klaarblijkelijke loser.
Conscience do cost.
pi_210876262
quote:
8s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:12 schreef ems. het volgende:

[..]
Wat een verschrikkelijke onzin van een klaarblijkelijke loser.
bedankt
Plaats hier uw advertentie
pi_210876277
Veel betere BNW inval:

Israël, bekend van een van de beste veiligheidsdiensten ziet zo'n gigantische aanval opeens niet aankomen. Paar honderd doden, handjevol gegijzelden. Maar nu heeft Israel wel weer eindelijk een fijne casus belli om gaza plat te leggen. Mede dankzij de steun die het krijgt vanuit het buitenland voor vergelding.

Of zagen ze het misschien wel aankomen en hebben ze het laten gebeuren? Relatief klein offer voor iets waarvan we weten dat de rat van een Netanyahu en zijn enge medegelovigen het heel graag willen. Lebensraum.
Conscience do cost.
pi_210876299
quote:
8s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef ems. het volgende:
Veel betere BNW inval:

Israël, bekend van een van de beste veiligheidsdiensten ziet zo'n gigantische aanval opeens niet aankomen. Paar honderd doden, handjevol gegijzelden. Maar nu heeft Israel wel weer eindelijk een fijne casus belli om gaza plat te leggen. Mede dankzij de steun die het krijgt vanuit het buitenland voor vergelding.

Of zagen ze het misschien wel aankomen en hebben ze het laten gebeuren? Relatief klein offer voor iets waarvan we weten dat de rat van een Netanyahu en zijn enge medegelovigen het heel graag willen. Lebensraum.
Is ook mogelijk. Maar wat weten wij nou precies wat daar gebeurt?
Plaats hier uw advertentie
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:33:15 #13
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_210876416
quote:
8s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef ems. het volgende:
Veel betere BNW inval:

Israël, bekend van een van de beste veiligheidsdiensten ziet zo'n gigantische aanval opeens niet aankomen. Paar honderd doden, handjevol gegijzelden. Maar nu heeft Israel wel weer eindelijk een fijne casus belli om gaza plat te leggen. Mede dankzij de steun die het krijgt vanuit het buitenland voor vergelding.

Of zagen ze het misschien wel aankomen en hebben ze het laten gebeuren? Relatief klein offer voor iets waarvan we weten dat de rat van een Netanyahu en zijn enge medegelovigen het heel graag willen. Lebensraum.
Gelukkig ben jij in staat om het neutraal te bekijken!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_210876427
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Gelukkig ben jij in staat om het neutraal te bekijken!
Totaal niet. Ik heb aan beide kampen een broertje dood 8-)
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Is ook mogelijk. Maar wat weten wij nou precies wat daar gebeurt?
Relatief weinig. De een meer dan de ander. Maar vanaf hier blijft het grotendeels speculeren natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_210876451
quote:
8s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef ems. het volgende:
Veel betere BNW inval:

Israël, bekend van een van de beste veiligheidsdiensten ziet zo'n gigantische aanval opeens niet aankomen. Paar honderd doden, handjevol gegijzelden. Maar nu heeft Israel wel weer eindelijk een fijne casus belli om gaza plat te leggen. Mede dankzij de steun die het krijgt vanuit het buitenland voor vergelding.

Of zagen ze het misschien wel aankomen en hebben ze het laten gebeuren? Relatief klein offer voor iets waarvan we weten dat de rat van een Netanyahu en zijn enge medegelovigen het heel graag willen. Lebensraum.
Maar van wie gaan ze dan steun krijgen?
pi_210876500
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar van wie gaan ze dan steun krijgen?
Israël? Die kreeg na gisteravond al vanuit alle hoeken van de wereld morele steun. Iets wat voor hun een stuk belangrijker is dat materiële steun. Met hun huidige arsenaal zijn die paar moslimterroristen in de zandbak sowieso al geen echte bedreiging op het moment dat Israël daadwerkelijk kwaad wil doen.
Conscience do cost.
pi_210876572
quote:
8s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:42 schreef ems. het volgende:

[..]
Israël? Die kreeg na gisteravond al vanuit alle hoeken van de wereld morele steun. Iets wat voor hun een stuk belangrijker is dat materiële steun. Met hun huidige arsenaal zijn die paar moslimterroristen in de zandbak sowieso al geen echte bedreiging op het moment dat Israël daadwerkelijk kwaad wil doen.
A zo, ja als je het zo bekijkt kan het wel ja.
pi_210876606
Maar ja als de Taliban er ook nog bij komt....
https://www.thegatewaypun(...)israel-assist-hamas/
quote:
The Taliban Asks Iran for Passage Across Country to Assist Hamas in Annihilation of Israel – After Joe Biden Armed Taliban with $80 Billion in US Weapons and Supplies
pi_210880540
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:54 schreef Candymannetje het volgende:
Maar ja als de Taliban er ook nog bij komt....
https://www.thegatewaypun(...)israel-assist-hamas/
[..]

'to annihilate Israel', de Palestijnse kwestie laat ze koud, behalve als ze iets moeten zeggen.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210887389
quote:
8s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef ems. het volgende:
Veel betere BNW inval:

Israël, bekend van een van de beste veiligheidsdiensten ziet zo'n gigantische aanval opeens niet aankomen. Paar honderd doden, handjevol gegijzelden. Maar nu heeft Israel wel weer eindelijk een fijne casus belli om gaza plat te leggen. Mede dankzij de steun die het krijgt vanuit het buitenland voor vergelding.

Of zagen ze het misschien wel aankomen en hebben ze het laten gebeuren? Relatief klein offer voor iets waarvan we weten dat de rat van een Netanyahu en zijn enge medegelovigen het heel graag willen. Lebensraum.
Dit vind ik wel gangbaar. Netanyahu staat er (wederom) niet best voor en is vorige maand nog (wederom) openlijk bekritiseerd door allemaal hoge exfiguren van de Mossad. Een maand later staat de Mossad met de billen en kan Netanyahu met gestrekt been de Gaza strook in wat het stemvee daar in Israël heerlijk vindt. Netanyahu is een Joodse Erdogan.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_210889519
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:24 schreef Windhapper het volgende:

[..]
Dit vind ik wel gangbaar. Netanyahu staat er (wederom) niet best voor en is vorige maand nog (wederom) openlijk bekritiseerd door allemaal hoge exfiguren van de Mossad. Een maand later staat de Mossad met de billen en kan Netanyahu met gestrekt been de Gaza strook in wat het stemvee daar in Israël heerlijk vindt. Netanyahu is een Joodse Erdogan.
Ja, dat onder zijn bewind zijn inlichtingdiensten compleet door de grootste aanval in een halve eeuw zijn verrast zal Netanyahu politiek weer helemaal op de kaart zetten :Y :')
pi_210894381
Copy/paste van mijn eigen topic gemaakt in feb 2022:BNW / WW3: The road to Armageddon

Met de recente ontwikkelingen is dit relevanter dan ooit

Is dit een vooropgezet plan om een oorlog te veroorzaken met de gehele moslimwereld? Zoals het ook beschreven wordt in de brief van Albert Pike



Brief in kwestie:



Nu er oorlog is uitgebroken tussen Rusland en Oekraïne . Is de vraag hoe het conflict zich verder zal ontwikkelen

Mocht er een NWO komen dan zal eerst Amerika van de troon gestoten moeten worden als supermacht .

Andere landen om in de gaten te houden :

China vs Taiwan

Israël vs Iran

Dome of the Rock
Islamic shrine located on the Temple Mount in the Old City of Jerusalem. Its initial construction was undertaken by the Umayyad Caliphate on the orders of Abd al-Malik during the Second Fitna in 691-692 CE, and it has since been situated on top of the site of the Second Jewish Temple, which was destroyed by the Romans in 70 CE. The original dome collapsed in 1015 and was rebuilt in 1022-23. The Dome of the Rock is in its core one of the oldest extant works of Islamic



Mocht er iets met de dome of the rock gebeuren . Dan zijn de rapen gaar. De scenario zoals die geschets is door Albert Pike word dan werkelijkheid

Het is mijn verwachting dat de westen zich achter Israël zal scharen

Ondertussen is Israël bezig met het herbouwen van de 3e tempel waar ze hun moshiach verwachten. Alleen staat die moskee nog in de weg

Krijgen we een 'reguliere' ww3 of word het 'biblical'?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 9 oktober 2023 @ 19:18:25 #23
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210895584
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:32 schreef Ali_boo het volgende:
Copy/paste van mijn eigen topic gemaakt in feb 2022:BNW / WW3: The road to Armageddon

Met de recente ontwikkelingen is dit relevanter dan ooit

Is dit een vooropgezet plan om een oorlog te veroorzaken met de gehele moslimwereld? Zoals het ook beschreven wordt in de brief van Albert Pike

[ afbeelding ]

Brief in kwestie:

[ afbeelding ]

Nu er oorlog is uitgebroken tussen Rusland en Oekraïne . Is de vraag hoe het conflict zich verder zal ontwikkelen

Mocht er een NWO komen dan zal eerst Amerika van de troon gestoten moeten worden als supermacht .

Andere landen om in de gaten te houden :

China vs Taiwan

Israël vs Iran

Dome of the Rock
Islamic shrine located on the Temple Mount in the Old City of Jerusalem. Its initial construction was undertaken by the Umayyad Caliphate on the orders of Abd al-Malik during the Second Fitna in 691-692 CE, and it has since been situated on top of the site of the Second Jewish Temple, which was destroyed by the Romans in 70 CE. The original dome collapsed in 1015 and was rebuilt in 1022-23. The Dome of the Rock is in its core one of the oldest extant works of Islamic

[ afbeelding ]

Mocht er iets met de dome of the rock gebeuren . Dan zijn de rapen gaar. De scenario zoals die geschets is door Albert Pike word dan werkelijkheid

Het is mijn verwachting dat de westen zich achter Israël zal scharen

Ondertussen is Israël bezig met het herbouwen van de 3e tempel waar ze hun moshiach verwachten. Alleen staat die moskee nog in de weg

Krijgen we een 'reguliere' ww3 of word het 'biblical'?
:'( Hou op met me, heb 3 jaar niet kunnen reizen vanwege iets met prikken en testen enzo... Nu weer alles plat trek ik niet meer hoor..
Lach met een schone bips
pi_210896629
Grappig dat er nu berichten komen dat Hamas oa wapens gebruikt die aan Oekraine geleverd werden.
:+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_210897016
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:32 schreef Ali_boo het volgende:
Copy/paste van mijn eigen topic gemaakt in feb 2022:BNW / WW3: The road to Armageddon

Met de recente ontwikkelingen is dit relevanter dan ooit

Is dit een vooropgezet plan om een oorlog te veroorzaken met de gehele moslimwereld? Zoals het ook beschreven wordt in de brief van Albert Pike

[ afbeelding ]

Brief in kwestie:

[ afbeelding ]

Nu er oorlog is uitgebroken tussen Rusland en Oekraïne . Is de vraag hoe het conflict zich verder zal ontwikkelen

Mocht er een NWO komen dan zal eerst Amerika van de troon gestoten moeten worden als supermacht .

Andere landen om in de gaten te houden :

China vs Taiwan

Israël vs Iran

Dome of the Rock
Islamic shrine located on the Temple Mount in the Old City of Jerusalem. Its initial construction was undertaken by the Umayyad Caliphate on the orders of Abd al-Malik during the Second Fitna in 691-692 CE, and it has since been situated on top of the site of the Second Jewish Temple, which was destroyed by the Romans in 70 CE. The original dome collapsed in 1015 and was rebuilt in 1022-23. The Dome of the Rock is in its core one of the oldest extant works of Islamic

[ afbeelding ]

Mocht er iets met de dome of the rock gebeuren . Dan zijn de rapen gaar. De scenario zoals die geschets is door Albert Pike word dan werkelijkheid

Het is mijn verwachting dat de westen zich achter Israël zal scharen

Ondertussen is Israël bezig met het herbouwen van de 3e tempel waar ze hun moshiach verwachten. Alleen staat die moskee nog in de weg

Krijgen we een 'reguliere' ww3 of word het 'biblical'?
illuminati van Weishaupt is een Amerikaanse afsplitsing van de jezuieten.

de ware vijand van die lucifer is de waarheid van het christendom, dat die aanbeden zal worden staat ook gewoon in de bijbel. 1 en 2 thessalonicenzen. het is de finale manifestatie van de geest van de antichrist van 1 johannes.

Wat betreft Israel heeft Paulus het over een mysterie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door Alarmonoff op 09-10-2023 20:50:58 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210897424
-opbokken-

}:| Iedereen mag zijn mening geven binnen de policy

[ Bericht 89% gewijzigd door loveyoulongtime op 09-10-2023 22:47:39 ]
Eens kijken
pi_210897466
Even een break van NWS

Om meteen met de deur in huis te vallen: ik geloof het voor geen ene reet

Een van de beste inlichtingdiensten van de wereld, de Mossad, wist hier niets van? Ondanks meerdere waarschuwingen van oa Egypte kon Hamas gewoon zijn gang gaan? Ik heb beelden gezien hoe ze IDF post binnen wandelden zonder dat daar iemand was. En hoe ze vrolijk in tanks stapten zonder dat de Israëliërs iets van af wisten. Dit is simpelweg onmogelijk ^O^

Waarom lieten ze het dan toe? Geen idee! Ondanks dat het vroeg is( en het elke kant op kan gaan), lijkt het erop dat we in een oorlog meegesleurd worden tegen de moslims. Precies zoals Pike het voorspeld had. Je ziet nu al dat vrijwel de gehele westen pal achter Israel staat. De steun zal alleen maar groter en sterker worden naarmate het conflict vordert. En mocht er iets gebeuren met de dome of the rock of het escaleert verder nog meer, dan hebben we de lang verwachte oorlog met de moslims :W
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210897487
en de ua-ru oorlog was een voor-beeld pilot?

Behold, a second witness, published during Jesuit Mazzini's lifetime:

"A work has been published by the Jesuits, under the title of the 'Civilta Cattolica,' and, strange to say, the biography which is given of the celebrated Republican, Giuseppe Mazzini, is highly favourable. The Jesuits not only deny that he is an Assassin, but state that be possesses excellent qualities both of heart and mind, and express their regret that such gifts of nature should be employed in a bad cause, they also admit that he is adored by his Party, which obeys him implicitly; and, in short if he was a Jesuit, they could not have given him a more exalted character. This biographic account, however, has given great umbrage to the Roman Government, and in particular to the Vicar-General, and, as the writers are well known, they are in disgrace. The fact is, that this dangerous, compact, and powerful Society is composed of men of rare talents, who know how to persecute or to flatter as their interests may guide them." --'Morning Chronicle Newspaper,' p. 5, (Rome: February 20, 1851), Pub. (London: March 4, 1851)

https://newspaperarchive.(...)-mar-04-1851-323655/


Islam is gewoon het zwaard van de paus.

Illuiminati tegen de tsaars:
https://www.reformation.org/jesuits-against-russia.html

[ Bericht 49% gewijzigd door Alarmonoff op 09-10-2023 21:42:59 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210897537
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 19:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
:'( Hou op met me, heb 3 jaar niet kunnen reizen vanwege iets met prikken en testen enzo... Nu weer alles plat trek ik niet meer hoor..
Ik zou alvast beginnen met hamsteren als ik jou was :D

Maar even zonder dollen het ziet er echt heel slecht uit. Bibi die gaza in zijn eentje zal ''schoonmaken'', moslimlanden die wraak zweren mocht die zoiets willen doen, de hele Abraham Accord( de zogeheten peace deals) word op dit moment verscheurd

Het is wachten wat de VS doet en hoe de omringende landen daarop zullen reageren

Op dit moment lijkt met de minuut alleen maar erger te worden :X
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210897591
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:17 schreef UncleScorp het volgende:
Grappig dat er nu berichten komen dat Hamas oa wapens gebruikt die aan Oekraine geleverd werden.
:+
Zag het gisteren ook op telegram, de faxsjekkers waren er als de kippen bij om het verhaal te ontkrachten, dus tja

Laat ik het zo stellen: het zou me niet verbazen als er een kern van waarheid in zat. Het is niet de eerste keer dat wapens bestemd voor Oekraïne in het Midden-Oosten belanden :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210897609
Abraham Accord verscheurd? dat was toch een stap vooruit op de conspiracy kalender?
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210897723
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:42 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
illuminati van Weishaupt is een Amerikaanse afsplitsing van de jezuieten.

de ware vijand van die lucifer is de waarheid van het christendom, dat die aanbeden zal worden staat ook gewoon in de bijbel. 1 en 2 thessalonicenzen. het is de finale manifestatie van de geest van de antichrist van 1 johannes.

Wat betreft Israel heeft Paulus het over een mysterie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No offence, maar dit is protestantse propaganda. Vaak zie ik de Jezuïeten gepromoot worden tot een supervillian maar bewijs leveren? Ho maar

En nee ben ook niet geïnteresseerd in een discussie over de Jezuïeten, zal geen links lezen of docu's bekijken

Als een bnw old timer heb ik het vaak genoeg gehoord -O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210897733
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:36 schreef Alarmonoff het volgende:
Abraham Accord verscheurd? dat was toch een stap vooruit op de conspiracy kalender?
SA trekt zich terug, het is nu wachten wat die andere landen gaan doen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210897774
quote:
9s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
No offence, maar dit is protestantse propaganda. Vaak zie ik de Jezuïeten gepromoot worden tot een supervillian maar bewijs leveren? Ho maar

En nee ben ook niet geïnteresseerd in een discussie over de Jezuïeten, zal geen links lezen of docu's bekijken

Als een bnw old timer heb ik het vaak genoeg gehoord -O-
https://prepareforchange.net/2019/05/28/the-jesuit-order-exposed/

“Although the Alumbrados [Illuminated; Illuminati; Enlightened Ones] of Spain were linked in their zeal and spirituality to the Franciscan reforms of which Cardinal de Cisneros was a promoter, the administrators of the Inquisition had mounting suspicions.” (Wikipedia)

https://www.nationalgeogr(...)inati-secret-society
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210898093
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zag het gisteren ook op telegram, de faxsjekkers waren er als de kippen bij om het verhaal te ontkrachten, dus tja

Laat ik het zo stellen: het zou me niet verbazen als er een kern van waarheid in zat. Het is niet de eerste keer dat wapens bestemd voor Oekraïne in het Midden-Oosten belanden :D
rechts-extremisten en azov nassies die moslim terroristen, waarvan vaak wordt gezegd dat het eigen producten zijn, helpen tegen joden? onhoorbaar.

Wat is dat voor embleem @0:50 ?

quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
SA trekt zich terug, het is nu wachten wat die andere landen gaan doen
Or er wordt misschien niks verscheurd.. Samenzweren is misleiden.

[ Bericht 15% gewijzigd door Alarmonoff op 09-10-2023 22:17:26 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  maandag 9 oktober 2023 @ 22:56:30 #36
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210898782
Hou het binnen de policy hier, en laat het niet uit de hand lopen :) Emoties lopen hoog op in dit conflict en dit kan in dit topic juist een vlammetje geven waardoor de vlam in de pan slaat...

Hou het allemaal netjes :)
Lach met een schone bips
pi_210899023
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:54 schreef Candymannetje het volgende:
Maar ja als de Taliban er ook nog bij komt....
https://www.thegatewaypun(...)israel-assist-hamas/
[..]

De Taliban leeft toch op voet van oorlog met Iran?

Ik verwacht niet dat Iran bewapende taliban op haar grondgebied toelaat.
  maandag 9 oktober 2023 @ 23:41:04 #38
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210899144
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 23:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
De Taliban leeft toch op voet van oorlog met Iran?

Ik verwacht niet dat Iran bewapende taliban op haar grondgebied toelaat.
Dit snap ik ook nog niet echt, tenzij Iran wel een voettocht door hun land toelaat om tegen Israël te vechten.. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar als wel dan kunnen we wel redelijk inzetten op een echte oorlog in heel veel landen. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk op dit moment. En dat hoop ik ook.
Lach met een schone bips
pi_210899335
Deed me hieraan denken
Openbaring 16:12 En de zesde engel goot zijn schaal uit op de grote rivier, de Eufraat; en zijn water is uitgedroogd, opdat bereid zou worden de weg der koningen, die van de opgang der zon komen zullen.

En dit was een tijdje geleden ter sprake, eufraat sloeg droog'.

Ik denk aan end-times engineering.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210899371
Hang gliding terrorists....oh dear,oh dear, whatever next.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_210899395
moslim paratroopers vond ik ongeloofwaardig overkomen.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210899400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:28 schreef Alarmonoff het volgende:
moslim paratroopers vond ik ongeloofwaardig overkomen.
Tegenwoordig weet je niks zeker meer, Red Bull geeft je vleugels :D
Lach met een schone bips
pi_210899430
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Tegenwoordig weet je niks zeker meer, Red Bull geeft je vleugels :D
Als ik het opzoek lijkt er indd sprake van te zijn geweest maar ook van heel andere gebeurtenissen, je weet het echt niet zeker meer.
het ene is nep, het andere echt, en de gruwelijke waarheid ligt in het midden

https://www.reuters.com/f(...)s-attack-2023-10-09/

hoe serieus moet je dit nemen :P
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210899927
quote:
9s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
No offence, maar dit is protestantse propaganda. Vaak zie ik de Jezuïeten gepromoot worden tot een supervillian maar bewijs leveren? Ho maar

En nee ben ook niet geïnteresseerd in een discussie over de Jezuïeten, zal geen links lezen of docu's bekijken

Als een bnw old timer heb ik het vaak genoeg gehoord -O-
Als het protestantse propaganda is, dan ook theosophische propaganda? Die beweren namelijk hetzelfde en dit zijn de gezworen vijanden van het protestantisme.

“We cast our gauntlet at the dogmatic theologians who would enslave both history and science; and especially at the Vatican, whose despotic pretensions have become hateful to the greater portion of enlightened Christendom.” – H. P. Blavatsky, “Isis Unveiled” Vol. 2, p. iv (Preface)

“It [i.e. Roman Catholicism] not only obstructs the way to Theosophy and Occultism but threatens to throttle both.” – “The Letters of H. P. Blavatsky to A. P. Sinnett” p. 232

“The opposition represents enormous vested interests, and they have enthusiastic help from the Dugpas – in Bhootan and the Vatican!” – Letter from the Master K.H.

“The Jesuits have practised not only Occultism, but BLACK MAGIC in its worst form, more than any other body of men; and to it they owe in large measure their power and influence.” – H. P. Blavatsky, “Theosophy or Jesuitism?” article

“The Society [was] founded to remedy the glaring evils of Christianity.” – H. P. Blavatsky, “The Theosophical Mahatmas” article

“The Theosophical Society . . . recognizes and knows of, and therefore avoids its representatives in its ranks – but one enemy – an enemy common to all, namely, Roman Catholicism.” – H. P. Blavatsky, “Force of Prejudice” article

~ * ~
One subject freely spoken and written about in the days of the original Theosophical Movement was that of the Jesuits, otherwise known as the Society of Jesus, a controversial religious order within the Roman Catholic Church and founded in 1540 by Ignatius of Loyola.

Strangely – or perhaps not so strangely, when the facts are examined – nothing was ever said about them or against them by later leaders of “The Theosophical Society – Adyar” such as Annie Besant and C. W. Leadbeater or by Adyar Theosophist Alice Bailey who went on to found her own organisation, the Lucis Trust.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In wezen werden ze als 'supervillains' beschreven door iedereen die niet tot de orde behoorde: van de protestanten tot de occultisten tot leden van parlementen en zelfs door katholieken zelf. En dat op basis van de morele principes die ze hanteerden, beschreven in hun eigen werken.

Het is echt te kort door de bocht om dat als 'protestantse propaganda' af te schrijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 10-10-2023 07:51:34 ]
pi_210905132


Blablavatsky heeft zelfs, waarschijnlijk als aanklacht tegen de kerk van Rome, de grootinquisiteur van Sevilla naar het Engels vertaald.

[ Bericht 19% gewijzigd door Alarmonoff op 10-10-2023 17:33:58 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210906156
Dit is Efrat Fenigson, een Israëlische journalist en tevens voormalig IDF-soldaat. In de video gaat ze kort in op de huidige conflict. Waarbij ze duidelijk maakt dat het onmogelijk is dat de geheime diensten hier niets van af wisten.

twitter


Dat hun beveiliging world class is, is geen geheim. Wanneer je dit dus in acht neemt. Moet je dus de vraag stellen. Waarom hebben ze dit bewust toegelaten?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210906187
Daarnaast had je ook meerdere waarschuwingen van de Egyptische geheime diensten, die ze volledig hebben genegeerd

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210906266
Zie hier hoe Hamas, zonder enige weerstand 4 Israëlische tanks in beslag kon nemen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210908561
quote:
Meerdere NAVO-landen vrezen dat mogelijke hulp aan Israël ten koste gaat van de steun aan Oekraïne. Nu Israël onder meer om extra munitie vraagt om de tegenaanval in te zetten op Hamas, blijft er misschien minder over voor de strijd van Oekraïne tegen Rusland, zeggen NAVO-bronnen.

Israël is geen lid van de NAVO, maar wel een partner van de westerse militaire alliantie. Na de terreuraanval van zaterdag hebben de NAVO-landen, Israëls grote steunpilaar de Verenigde Staten voorop, bijna allemaal hun steun uitgesproken. De VS hebben al beloofd munitie, luchtafweergeschut en ander wapentuig te sturen.

Twee NAVO-diplomaten waarschuwen dat de VS en hun bondgenoten hun arsenalen niet aan twee landen tegelijk kunnen weggeven.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ijpleiding~aae529a2/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210911298
WO3 is begonnen. Alle elementen zijn er: economische crisis, handelsoorlog, gigantische inflatie, conflicten op meerdere plekken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')