abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211112377
quote:
Ik heb het gevoel dat dit het begin is van het einde van de wereldwijde USA dominantie.
pi_211112436
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:28 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat dit het begin is van het einde van de wereldwijde USA dominantie.
Nee, die dominantie neemt gelukkig wel af, maar dat staat los van Libië.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_211112474
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:28 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als meer landen dat denken dan zullen er een hoop verschuivingen gaan plaatsvinden wereldwijd.
pi_211112651
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Als meer landen dat denken dan zullen er een hoop verschuivingen gaan plaatsvinden wereldwijd.
Ik denk vooral veel oorlog.
Zeker in het midden-oosten.
Israël bestaat ook alleen maar vanwege de USA.
Zat landen die Israël weg willen vagen zodra ze de kans krijgen.
Oekraïne zal wel een flink stuk grondgebied gaan verliezen.
Hopelijk krijgen we een regering die toenadering zoekt met Rusland i.p.v problemen.
Ook de sancties tegen Iran kunnen wel opgeheven worden, kunnen we gewoon normaal zaken doen.
pi_211112751
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Hopelijk krijgen we een regering die toenadering zoekt met Rusland i.p.v problemen.
Ook de sancties tegen Iran kunnen wel opgeheven worden, kunnen we gewoon normaal zaken doen.
En Taiwan natuurlijk en Japan is een puppet van de VS. En niet te vergeten Europa w/ Er kan veel gaan veranderen als de VS niet meer de politie van de wereld kan spelen.
pi_211249813
Ik kom er nu pas achter dat een minister in het Verenigd Koninkrijk direct is ontslagen omdat hij tot een staakt het vuren van Israël opriep:

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211250254
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
En Taiwan natuurlijk en Japan is een puppet van de VS. En niet te vergeten Europa w/ Er kan veel gaan veranderen als de VS niet meer de politie van de wereld kan spelen.
Klopt, dan krijgen we veel meer oorlogen.
Kijk bijvoorbeeld hoe Azerbeidzjan van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt om een heel volk te verjagen.
Normaliter speelde Rusland daar voor politie agent, maar gek genoeg lukt ze dat niet meer.
pi_211250257
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
We hebben 20 jaar toenadering gezocht met Rusland, met als gevolg dat Rusland dat heeft misbruikt om de EU te destabiliseren, in de hoop ondertussen Oekraïne te kunnen innemen.
pi_211253100
https://t.me/iEarlGreyTV/7954

Veel van de slachtoffers op het muziekfestival werden gewoon afgeknald door een Apache helikopter van IDF
Piloot dacht het Hamas militanten waren.
Nounou
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_211291070
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:26 schreef theguyver het volgende:
Probleem is dat Israël gewoon heel weinig andere opties heeft.

Even naar ander topic verhuizen...

Bijzonder dat je Israels landjepik, wat al jaren aan de gang is, wel goedpraat.

Ze zullen ooit moeten toegeven tot een 2-staten oplossing, tenzij 1 der partijen verbannen of vernietigd wordt.

En ondertussen creëren ze zelf Hamas 2.0

Verder vind ik het hypocriet van de moslim gemeenschappen dat ze nu op hun achterste poten staan omdat er moslims gedood worden, terwijl dit al in vele andere conflicten gebeurd is, maar nu is het Israel natuurlijk.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_211305186
Hamas gebruikt de protocollen als leidraad:

"The enemies have been scheming for a long time ... and have accumulated huge and influential material wealth. With their money, they took control of the world media... With their money they stirred revolutions in various parts of the globe... They stood behind the French Revolution, the Communist Revolution and most of the revolutions we hear about... With their money they formed secret organizations - such as the Freemasons, Rotary Clubs and the Lions - which are spreading around the world, in order to destroy societies and carry out Zionist interests... They stood behind World War I ... and formed the League of Nations through which they could rule the world. They were behind World War II, through which they made huge financial gains... There is no war going on anywhere without them having their finger in it." (Article 22)

"Zionism scheming has no end, and after Palestine, they will covet expansion from the Nile to the Euphrates River. When they have finished digesting the area on which they have laid their hand, they will look forward to more expansion. Their scheme has been laid out in the 'Protocols of the Elders of Zion'." (Article 32)
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_211312420
Leuk weetje ...

Tunnels onder Shifa Hospitaal ja of nee ?

Tuurlijk, en Israel weet het idd maar al te goed, want ze hebben ze zelf gebouwd in 1983.

quote:
Top Secret Hamas Command Bunker in Gaza Revealed
And why reporters won’t talk about it
29/7/2014
The Israelis are so sure about the location of the Hamas bunker, however, not because they are trying to score propaganda points, or because it has been repeatedly mentioned in passing by Western reporters—but because they built it. Back in 1983, when Israel still ruled Gaza, they built a secure underground operating room and tunnel network beneath Shifa hospital—which is one among several reasons why Israeli security sources are so sure that there is a main Hamas command bunker in or around the large cement basement beneath the area of Building 2 of the Hospital, which reporters are obviously prohibited from entering.

https://www.tabletmag.com(...)ker-in-gaza-revealed
quote:
Sources: Hamas Leaders Hiding in Basement of Israel-built Hospital in Gaza
Shin Bet Chief says militants hiding in Shifa Hospital because they know it will not be targeted by Israel.

Senior Hamas officials in Gaza are hiding out in a "bunker" built by Israel, intelligence officials suspect: Many are believed to be in the basements of the Shifa Hospital complex in Gaza City,
https://www.haaretz.com/2(...)de-abff-fdffb4dd0000
Is het nu een oorlogsmisdaad om in die (door iemand anders gebouwde) tunnels te zitten ?
Of is het een oorlogsmisdaad om een tunnelnetwerk aan te leggen onder een hospitaal ?
pi_211313285
quote:
Israel-Palestine war: Israel wants to seize Gaza's multibillion dollar gas field

The conflict has effectively frozen plans to revive a $1.4bn natural gas project that could have been a win-win for Israel and the Palestinians

https://www.middleeasteye(...)ion-dollar-gas-field
:7
pi_211313790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 14:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je zou bijna denken dat het puur om grondstoffen en geopolitieke belangen gaat 😉
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 17 november 2023 @ 01:22:33 #215
485843 crew  Jippie
pi_211319514
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 14:02 schreef UncleScorp het volgende:
https://t.me/iEarlGreyTV/7954

Veel van de slachtoffers op het muziekfestival werden gewoon afgeknald door een Apache helikopter van IDF
Piloot dacht het Hamas militanten waren.
Nounou
Vind dit toch wel een erg vage maar ernstige beschuldiging, heb je meer info hierover? Dat groene filmpje doet denken dat het night vision is, terwijl get al licht was toen Hamas begon met aanvallen.
pi_211320057
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 15:03 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Je zou bijna denken dat het puur om grondstoffen en geopolitieke belangen gaat 😉
ja, en je zou bijna vergeten dat deze oorlog is begonnen doordat Hamas gebieden in Israël aanviel.
pi_211320064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 14:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kun je zien hoe dom Hamas in feite is..Bij Oekraïne roepen velen dat Oekraïene zijn verlies moet accepteren om vrede te sluiten.
Waarom geldt dat niet voor Gaza?
pi_211320076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 12:36 schreef UncleScorp het volgende:
Leuk weetje ...

Tunnels onder Shifa Hospitaal ja of nee ?

Tuurlijk, en Israel weet het idd maar al te goed, want ze hebben ze zelf gebouwd in 1983.
[..]
[..]
Is het nu een oorlogsmisdaad om in die (door iemand anders gebouwde) tunnels te zitten ?
Of is het een oorlogsmisdaad om een tunnelnetwerk aan te leggen onder een hospitaal ?
Ook hier werd Oekraïne verweten dat soldaten zich verschansten onder de bevolking en Rusland daarom geen andere keuze had, dan de bevolking aan te vallen.
Dat geldt dan ook voor Hamas.
pi_211320086
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Even naar ander topic verhuizen...

Bijzonder dat je Israels landjepik, wat al jaren aan de gang is, wel goedpraat.

Ze zullen ooit moeten toegeven tot een 2-staten oplossing, tenzij 1 der partijen verbannen of vernietigd wordt.

En ondertussen creëren ze zelf Hamas 2.0

Verder vind ik het hypocriet van de moslim gemeenschappen dat ze nu op hun achterste poten staan omdat er moslims gedood worden, terwijl dit al in vele andere conflicten gebeurd is, maar nu is het Israel natuurlijk.
Is hamas dan afgestapt van de doctrine dat de Joodse staat moet worden vernietigd?

Pas als beide partijen het bestaansrecht van elkaar erkennen en respecteren is een tweestaten oplossing mogelijk.
pi_211320101
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 07:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is hamas dan afgestapt van de doctrine dat de Joodse staat moet worden vernietigd?

Pas als beide partijen het bestaansrecht van elkaar erkennen en respecteren is een tweestaten oplossing mogelijk.
Hamas kan als partij niet bestaan.
Vakman pur sang
pi_211320122
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2023 01:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Vind dit toch wel een erg vage maar ernstige beschuldiging, heb je meer info hierover? Dat groene filmpje doet denken dat het night vision is, terwijl get al licht was toen Hamas begon met aanvallen.
Oh ik zie dat ze ondertussen massaal de factcheckers brigades erop gezet hebben, jeweetwel, diegenen die altijd enkel politiek vervelende issues aanpakken.
Ok ik laat dat issue dan wel. Een ernstige beschuldiging dat ze mss israelis gedood zouden hebben...
Ik keer wel terug naar het bewezen feit dat ze een bewuste genocide uitvoeren en ondertussen al meer dan 11.000 onschuldige burgers afgeslacht hebben, waaronder natuurlijk ook hamas militanten. En niet te vergeten meer dan 4000 kinderen. En daar circuleren wél fotos van op Telegram mocht je bewijs willen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 17 november 2023 @ 08:07:00 #222
485843 crew  Jippie
pi_211320344
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 07:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oh ik zie dat ze ondertussen massaal de factcheckers brigades erop gezet hebben, jeweetwel, diegenen die altijd enkel politiek vervelende issues aanpakken.
Ok ik laat dat issue dan wel. Een ernstige beschuldiging dat ze mss israelis gedood zouden hebben...
Ik keer wel terug naar het bewezen feit dat ze een bewuste genocide uitvoeren en ondertussen al meer dan 11.000 onschuldige burgers afgeslacht hebben, waaronder natuurlijk ook hamas militanten. En niet te vergeten meer dan 4000 kinderen. En daar circuleren wél fotos van op Telegram mocht je bewijs willen.
Heb je linkje van zo'n factchecker? Iedereen die wat verder kijkt dan zijn neus lang is ziet gelijk dat dit niet kan kloppen.
Speculeren mag, maar voor onzin hebben we ONZ.

Heb al genoeg ellende voorbij zien komen over de acties van Israël, de gruwelijke foto's daarvan hoef ik niet te zien. Beweer nergens dat ze hun handen in onschuld wassen.
pi_211321069
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2023 08:07 schreef Jippie het volgende:

[..]
Heb je linkje van zo'n factchecker? Iedereen die wat verder kijkt dan zijn neus lang is ziet gelijk dat dit niet kan kloppen.
Speculeren mag, maar voor onzin hebben we ONZ.

Heb al genoeg ellende voorbij zien komen over de acties van Israël, de gruwelijke foto's daarvan hoef ik niet te zien. Beweer nergens dat ze hun handen in onschuld wassen.
Ach haal mijn post dan maar weg, care
Genoeg gruwel en oorlogsmisdaden om over te piekeren, van beide partijen.
En idd, iedereen die verder kijkt dan zijn neus lang is, zou moeten beseffen dat gans dit conflict stinkt.
Waar vroeger nog geen muis ongemerkt de hekken kon naderen, lopen nu honderden Hamas militanten ongehinderd Israel binnen. Aldus verschillende getuigenissen van ex-IDFers
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 17 november 2023 @ 09:33:33 #224
485843 crew  Jippie
pi_211321199
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 09:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ach haal mijn post dan maar weg, care
Genoeg gruwel en oorlogsmisdaden om over te piekeren, van beide partijen.
En idd, iedereen die verder kijkt dan zijn neus lang is, zou moeten beseffen dat gans dit conflict stinkt.
Waar vroeger nog geen muis ongemerkt de hekken kon naderen, lopen nu honderden Hamas militanten ongehinderd Israel binnen. Aldus verschillende getuigenissen van ex-IDFers
Ook dat is zeer opmerkelijk te noemen met een als zeer goed bekend staande geheime dienst. Vraag mij af of de Israëli daar ooit een fatsoenlijke uitleg over zullen krijgen.
pi_211323253
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2023 09:33 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ook dat is zeer opmerkelijk te noemen met een als zeer goed bekend staande geheime dienst. Vraag mij af of de Israëli daar ooit een fatsoenlijke uitleg over zullen krijgen.
Ik denk het niet, want Israël gaat de werking van hun geheime dienst niet prijsgeven..
Het kan een fatigue zijn geweest, de dienst is vooral legendarisch vanwege prestaties uit het verleden. Maar dat hoeft niets te zeggen over het heden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')