abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211085428
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211085723
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_211085733
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kijk ik straks even
Er worden goede vragen gesteld. Hij beantwoord ze niet altijd even goed maar weet toch wel interessante info mee te geven.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211085786
quote:
Israëlische troepen voeren met tanks doelgerichte raid uit in noorden van Gaza - Hamas roept op tot wereldwijde betogingen

Israëlische troepen zijn in de voorbije nacht met tanks het noorden van Gaza binnengedrongen voor een doelgerichte raid. Daarbij werden naar verluidt verschillende “terreurcellen” gelokaliseerd en aangevallen. Heel wat infrastructuur en antitankposities werden ook vernietigd. Daarna verlieten de gewapende eenheden opnieuw de regio. De actie diende om het grote grondoffensief voor te bereiden.

https://www.hln.be/israel(...)betogingen~ae1825f0/
Oproep tot wereldwijde betogingen ?
Krijg eerder de indruk dat het nergens toegelaten is te betogen.
Betoging voor steun aan Hamas is natuurlijk uit den boze.
Maar betogen tegen een bewuste genocide van onschuldige burgers zou toch gerechtvaardigd moeten zijn.

Opvallend dat er nu zo weinig medeleven is met kinderslachtoffers. In de Oekraine oorlog was er continu heisa over "gedeporteerde" kinderen. Hier worden ze nu met duizenden aan stukken gereten door bombardementen, en nu blijft het stil :X

quote:
Elk kwartier verliezen ouders een kind in Gaza: wij gaven 10 Palestijnse en Israëlische kinderen een naam en gezicht

Elk kwartier sterft er in Gaza een kind door Israëlische bombardementen. Al zeker 2.360 kinderen werden er gedood, 5.300 raakten gewond. Langs Israëlische kant gaat het om 30 gedode kinderen, tientallen werden ontvoerd. De tol bij kinderen is torenhoog. Zij zijn slachtoffer van een oorlog die boven hun hoofd gevoerd wordt.

https://www.hln.be/buiten(...)en-gezicht~a212adfe/
Deze keer is de massa blijkbaar meer bezorgd om hun vakantieplannen |:(

quote:
Professor David Criekemans schetst de gevolgen van de huidige terreurdreiging op onze vakantieplannen

Buitenlandse Zaken raadt niet-essentiële reizen naar Israël af: zijn er nog landen waar je beter wegblijft?

Treft het conflict in Israël en Palestina ook Vlaamse toeristen? In België werd de terreurdreiging alvast verhoogd na de aanslag op Zweedse supporters. Net als 9/11 zou dit vliegvakanties of reizen naar moslimlanden kunnen ontmoedigen. Is die vrees terecht?

https://www.hln.be/reizen(...)-wegblijft~a4c889d7/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_211085796
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:39 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Er worden goede vragen gesteld. Hij beantwoord ze niet altijd even goed maar weet toch wel interessante info mee te geven.
Hopelijk staat de post er nog om 12u :')
Dan kijk ik em tijdens middagpauze.
pi_211085808
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hopelijk staat de post er nog om 12u :')
Dan kijk ik em tijdens middagpauze.
Dat zal toch wel? BNW immers. Anders maar even DM.
pi_211088710
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_211088803
pi_211089143

Deze gaat wel ver :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Alarmonoff op 26-10-2023 15:20:37 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_211089599
quote:
Ik vind deze comment (uit de 1e link) wel interessant:

quote:
The dancing Israelis were a psyop. Especially when they went on Israeli TV. Mossad has had their operations exposed many times (most recently when they killed the Hamas guy in Dubai(?) And UAE police found every agent, all camera footage and blew them up on TV all around the world). The zionists still won't make a peep admitting anything. Meanwhile, 5 of their agents are openly dancing during a massive attack, get themselves pulled over and arrested on the GWB and then go on Israeli TV to say they were there to document the event.

That's not how the zionist state does things. That was a total set up.
Een van de vragen die Bollyn slecht beantwoordde was namelijk de vraag waarom ze zich zo onprofessioneel zouden hebben gedragen. Tegelijkertijd is het maar één van de vele indicatoren die richting Israël, Joden en Zionisten (zij het Joods of Christelijk) wijzen. Zie alle namen en de touwtjes die verbonden kunnen worden aan gebeurtenissen, betrokken danwel relevante bedrijven en curieuze handelingen.

Maar goed, ik ben totaal niet thuis in de theologische BNW-stof. Zijn de aangeleverde namen wel degelijk relevant maar behoren deze lieden - stiekem - toe aan iets anders; Rome? Of moeten we ze gewoon terzijde schuiven want... ? Enlighten me.
pi_211090427
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 15:56 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik vind deze comment (uit de 1e link) wel interessant:
[..]
Een van de vragen die Bollyn slecht beantwoordde was namelijk de vraag waarom ze zich zo onprofessioneel zouden hebben gedragen. Tegelijkertijd is het maar één van de vele indicatoren die richting Israël, Joden en Zionisten (zij het Joods of Christelijk) wijzen. Zie alle namen en de touwtjes die verbonden kunnen worden aan gebeurtenissen, betrokken danwel relevante bedrijven en curieuze handelingen.

[ afbeelding ]

Maar goed, ik ben totaal niet thuis in de theologische BNW-stof. Zijn de aangeleverde namen wel degelijk relevant maar behoren deze lieden - stiekem - toe aan iets anders; Rome? Of moeten we ze gewoon terzijde schuiven want... ? Enlighten me.
De Mossad heeft een mythische status, net zoals de VS
Daarom accepteren sommigen bepaalde blunders niet.

De dansende Israëliërs waren mogelijk spionnen die de Mossad had ingezet om Palestijnse cellen in NY in de gaten te houden.
Door hun gedrag op 911 kwamen ze in het vizier van de FBI, en die heeft ze als ongewenste vreemdelingen het land uit gezet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_211096801
Heel interessante discussie hier:

https://off-guardian.org/(...)-horror-or-whatever/

-zonder keihard bewijs geen crisis acteur verhalen, ik kan de andere filmpjes die genoemd werden niet vinden-

[ Bericht 66% gewijzigd door loveyoulongtime op 27-10-2023 21:24:26 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_211103481
pi_211106507
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:46 schreef UncleScorp het volgende:
Opvallend dat er nu zo weinig medeleven is met kinderslachtoffers. In de Oekraine oorlog was er continu heisa over "gedeporteerde" kinderen.
Er werd vandaag in Amsterdam nog gedemonstreerd voor het lot van de kinderen in deze nieuwe oorlog.

Waarom moeten kinderen de prijs van deze oorlog betalen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211109572
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er werd vandaag in Amsterdam nog gedemonstreerd voor het lot van de kinderen in deze nieuwe oorlog.

Waarom moeten kinderen de prijs van deze oorlog betalen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wat beelden bekeken en ze zijn ze echt verschrikkelijk.
Kan niet begrijpen dat de media daar zo nonchalant over is en onze overheid dat blijft steunen.
pi_211109604
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:17 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb wat beelden bekeken en ze zijn ze echt verschrikkelijk.
Kan niet begrijpen dat de media daar zo nonchalant over is en onze overheid dat blijft steunen.
Steunt onze overheid de gijzeling van kinderen door Hamas?
pi_211110556
twitter
pi_211111182
twitter
pi_211111215
pi_211111465
twitter

quote:
VN-resolutie over staakt-het-vuren ging Nederland te ver: 'Recht op zelfverdediging ontbrak'
Nederland heeft gisteren expres niet meegestemd over een resolutie van de Verenigde Naties die oproept tot een humanitair staakt-het-vuren tussen Israël en Hamas. De resolutie ging Nederland te ver, omdat het recht op zelfverdediging van Israël ontbrak, zegt demissionair premier Rutte tegen RTL Nieuws.
pi_211111765
Rusland schijnt begin deze maand 1000 troepen naar hun militaire basis in Syrië te hebben gestuurd.
pi_211112192
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:20 schreef Candymannetje het volgende:
Rusland schijnt begin deze maand 1000 troepen naar hun militaire basis in Syrië te hebben gestuurd.
En niemand die vraagt of ze daarmee willen ophouden en voor vrede kiezen in Syrië
pi_211112210
quote:
Die Musk spoort ook steeds minder.
pi_211112355
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die Musk spoort ook steeds minder.
De VS is zeker weer democratie aan het brengen met al die bases?
pi_211112359
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')