abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210911301
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 18:46 schreef Ali_boo het volgende:
Daarnaast had je ook meerdere waarschuwingen van de Egyptische geheime diensten, die ze volledig hebben genegeerd

[ afbeelding ]
Met mijn conspiracyhelm op:

Zoals al is gezegd in de media is dit simpelweg een nieuwe 9/11 / Pearl-Harbor. Een false flag of simpelweg met opzet niet tegen opgetreden om de situatie uit te buiten.

Een excuus voor de Verenigde Staten om hun operaties daar uit te breiden en een oorlog met Iran te starten.

De VS staat economisch aan de afgrond met enorme gelddrukkerij, inflatie, recessie en bijna depressie. Helikoptergeld.

Aangezien alles faalt, blijft er nog maar 1 oplossing over om de aandacht af te leiden, en dat is een oorlog starten. En deze situatie is daar perfect voor.'

Deze man voorspelde het eind 2022 op basis van de acties van Netanyahu:

pi_210912119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 05:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zoals al is gezegd in de media is dit simpelweg een nieuwe 9/11 / Pearl-Harbor. Een false flag of simpelweg met opzet niet tegen opgetreden om de situatie uit te buiten.

Een excuus voor de Verenigde Staten om hun operaties daar uit te breiden en een oorlog met Iran te starten.

De VS staat economisch aan de afgrond met enorme gelddrukkerij, inflatie, recessie en bijna depressie. Helikoptergeld.

Aangezien alles faalt, blijft er nog maar 1 oplossing over om de aandacht af te leiden, en dat is een oorlog starten. En deze situatie is daar perfect voor.'

Israel negeert iets over Hamas, en dat is een excuus voor de vs om een oorlog te starten tegen Iran?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210912127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 05:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
WO3 is begonnen. Alle elementen zijn er: economische crisis, handelsoorlog, gigantische inflatie, conflicten op meerdere plekken.
Al die elementen zijn er al eeuwenlang.
pi_210912160
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:24 schreef Ali_boo het volgende:
Even een break van NWS

Om meteen met de deur in huis te vallen: ik geloof het voor geen ene reet

Een van de beste inlichtingdiensten van de wereld, de Mossad, wist hier niets van? Ondanks meerdere waarschuwingen van oa Egypte kon Hamas gewoon zijn gang gaan? Ik heb beelden gezien hoe ze IDF post binnen wandelden zonder dat daar iemand was. En hoe ze vrolijk in tanks stapten zonder dat de Israëliërs iets van af wisten. Dit is simpelweg onmogelijk ^O^

Waarom lieten ze het dan toe? Geen idee! Ondanks dat het vroeg is( en het elke kant op kan gaan), lijkt het erop dat we in een oorlog meegesleurd worden tegen de moslims. Precies zoals Pike het voorspeld had. Je ziet nu al dat vrijwel de gehele westen pal achter Israel staat. De steun zal alleen maar groter en sterker worden naarmate het conflict vordert. En mocht er iets gebeuren met de dome of the rock of het escaleert verder nog meer, dan hebben we de lang verwachte oorlog met de moslims :W
Een oorlog die Hamas is gestart.

En hoezo is een oorlog tegen Hamas een 'oorlog met de moslims '?
pi_210914792
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210915183
Hier kan je wat discussie,meningen,analysis en informatie lezen van mensen die niet zo makkelijk de tv verhaaltjes over die Desert Ravers Event geloven.

https://off-guardian.org/(...)lares-war-on-israel/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_210917938
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210919557
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Israel negeert iets over Hamas, en dat is een excuus voor de vs om een oorlog te starten tegen Iran?
Vraag je nu of ik het gerechtvaardigd zou vinden als de VS een oorlog met Iran start?
pi_210919854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 20:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Vraag je nu of ik het gerechtvaardigd zou vinden als de VS een oorlog met Iran start?
nee, ik vraag me af hoe die kronkel tot stand komt.
pi_210920073
pi_210924154
quote:
The European Union is asking Elon Musk to censor information not conforming to the Western narrative over Israel’s war of aggression against Palestinians in Gaza.
https://www.presstv.ir/De(...)usk-X-disinformation

Stel je voor zeg dat we de waarheid zien en niet enkel propaganda.
pi_210925068
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:05 schreef Candymannetje het volgende:

[..]

Ironisch dat je dan een Iraanse propaganda zender als bron gebruikt :7
pi_210925081
quote:
Die is heel scherp en ook een van de redenen waarom de Palestijnen niet dezelfde bijval krijgen als Oekraïne.
pi_210926556
Ziet er idd wel erg nep uit.
quote:
CNN is onder vuur komen te liggen vanwege het verzinnen van oorlogsverslaggeving vanuit Israël en het organiseren van een nepaanval om het officiële verhaal door te drukken.

In een duidelijk geënsceneerd fragment van een recente CNN reportage ter plekke wipt een presentator in de studio naar hoofd internationale correspondent Clarissa Ward, die zwaar ademhaalt terwijl ze doet alsof ze zich in een greppel verschanst om niet geraakt te worden door een “enorm spervuur van raketten”.
https://dissident.one/cnn(...)-aanvallen-in-israel
pi_210926821
quote:
Welk officiële verhaal moeten ze er dan door drukken?
pi_210926862
Of Biden die alles weer klakkeloos slikt (wat in zijn kraam past)...

quote:

00:09 / 00:56
Biden maakt vergissing over foto’s van onthoofde baby’s

De Amerikaanse president Joe Biden zei woensdag na een ontmoeting met Joodse leiders in het Witte Huis dat hij "als echt bevestigde foto's" van door terroristen onthoofde baby's heeft gezien. Dit klopte echter niet, meldt 'The Washington Post'.

https://www.hln.be/video/(...)thoofde-babys-403892
Confirmed pictures
:+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_210927107
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 16:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Confirmed pictures
Echt zo voorspellend allemaal, de reacties uit de politiek en media.
pi_210927164
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:29 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoe je dit in het narratief past, dat de Amerikaanse media tegen de president in gaat :7
pi_210927624
quote:
Dat denk ik ook wel en ik denk ook dat Rusland dan niet Oekraïne was binnen gevallen.
pi_210927643
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210927703
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 16:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Confirmed pictures
Hier zijn alle leugens tot nu toe

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210927757
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:05 schreef Candymannetje het volgende:

[..]

Dat Elon Musk figuur een verzonnen/neppe,enge 'controversiale' divisive media karakter is.
Kan je beter zulke gasten niet serieus nemen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_210927781
quote:
Lachwekkend ook....for all the wrong reasons.
pi_210927818
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:29 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Is niets nieuws hoor

Eerst was het Hussein

Assad die chemische wapens gebruiken om kinderen te doden

En vandaag de dag Israël

Niets is zo effectief als kinderen misbruiken om een oorlog te pushen. Heb met mijn eigen ogen gezien hoe doodnormale mensen hier elders op het forum, na het zien van de beelden, een prima idee vonden om er maar een parkeerplaats van te maken :B
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210927927
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 05:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Clemente ''voorspelt'' al 10 jaar het einde, ooit zal die een keer gelijk krijgen

Maar verder wel eens met de rest van je post. De Moshiach zal waarschijnlijk binnenkort zijn entree maken. De derde tempel is bijna af, alleen staat er nog een moskee die met de grond gelijk gemaakt moet worden

Mocht dat allemaal lukken, dan krijgen we de langverwachte oorlog tussen het westen en de moslimwereld
pi_210927998
Alleen als we de Joodse volk aanbidden als collectief, zal er vrede op aarde komen ofzo

twitter
pi_210928010
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 05:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
WO3 is begonnen. Alle elementen zijn er: economische crisis, handelsoorlog, gigantische inflatie, conflicten op meerdere plekken.
Denk eerder dat ze aansturen op een verenigde wereld met een verenigde religie zonder het verlossingswerk van het kruis, het struikelblok voor de hele wereld en voor tolerantie.

Uicumenie druipt hiervan af
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100073898_d29a8204
pi_210928044
quote:
8s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 19:09 schreef Ali_boo het volgende:
Alleen als we de Joodse volk aanbidden als collectief, zal er vrede op aarde komen ofzo

[ twitter ]
Toch maar een anti joods topic hier van maken?
pi_210928046
Een kant kiezen in deze conflict blijkt toch lastiger dan gedacht

twitter
pi_210928097
Ik ben echt sprakeloos _O-

twitter
pi_210928135
Het limiteren van de Supreme Court, kan dat nu toevallig ook handig gaan blijken?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210928149
Hoe bedoel je?
pi_210928180
quote:
11s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 19:24 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe bedoel je?
Ja not sure. Het geeft de overheid meer macht, maar weet niet of het nog een verschil kan maken in een staat van oorlog qua bevoegdheden.
pi_210928235
O dat de president bijna dictatoriale macht heeft
In tijde van oorlog is dat altijd handig ja :P
pi_210928280
quote:
'We're at ground zero here...' Does that ring any bells lad and lasses?
'They just drove down this road spraying lead everywhere' .....zo he, klinkt als iets van een jaren 50 gangster movie.

Als er echt,echt zo veel aan de hand daaroh is, waarom moeten ze dit fake bullshit maken?
Maar goed, als mensen willen dit soort horseshit willen blijven geloven....
pi_210928281
Naja dit dus

twitter
pi_210928317
Ik weet dat de spanningen hoog oplopen tijdens dit soort protesten, maar het gaan verbieden is natuurlijk geen oplossing

twitter
pi_210928441
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 18:51 schreef Ali_boo het volgende:
Niets is zo effectief als kinderen misbruiken om een oorlog te pushen. Heb met mijn eigen ogen gezien hoe doodnormale mensen hier elders op het forum, na het zien van de beelden, een prima idee vonden om er maar een parkeerplaats van te maken :B
Over de ene mag je nog geen foute komma posten, en de andere mag je genocide toejuichen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_210928457
Heeft iemand de twitter space gevolgd de afgelopen dagen?
Net zoals in nws lopen de emoties hoog op, alleen is het daar 10x erger

Arme Jorden Peterson heeft bijna een zenuwinzinking gekregen
Hetzelfde geld voor Ben Shapiro, Charlie Kirk en de rest

Zeer vermakelijk om te volgen _O-
pi_210928529
Germany offers Israel military help and promises to crack down at home on support for Hamas

Scholz said that Germany will issue a formal ban on activity by or in support of Hamas, which is already listed by the European Union as a terror group. He said groups such as Samidoun, which was behind the weekend pastry action, will be banned.

Scholz said there will be “zero tolerance for antisemitism.”

https://apnews.com/articl(...)fbfc0c966bb27413886f

Wir schaffen das, het vervolg :D
pi_210928565
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 19:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Over de ene mag je nog geen foute komma posten, en de andere mag je genocide toejuichen.
Het is ook het bewijs dat mensen niet van het verleden leren( Assad en Hussain video's eerder in dit topic)
En op basis van valse info een hele volk willen uitroeien

Mensen zijn veel te makkelijk te manipuleren, vrees nu al voor de backlash tegen de Chinese mensen
Mocht er een oorlog tussen Taiwan en China komen :X
pi_210928620
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 19:49 schreef Ali_boo het volgende:
Mensen zijn veel te makkelijk te manipuleren
Met 1 herdershond leid je een kudde schapen
pi_210928785
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 19:46 schreef Akathisia het volgende:
Germany offers Israel military help and promises to crack down at home on support for Hamas

Scholz said that Germany will issue a formal ban on activity by or in support of Hamas, which is already listed by the European Union as a terror group. He said groups such as Samidoun, which was behind the weekend pastry action, will be banned.

Scholz said there will be “zero tolerance for antisemitism.”

https://apnews.com/articl(...)fbfc0c966bb27413886f

Wir schaffen das, het vervolg :D
Over antisemitism gesproken zag deze video vandaag op youtube

Als ik bij de ADL/CIDI zou werken dan zou ik het wel weten hoor

Dit is de ideale klimaat en moment om bij de overheid aan te kloppen en eisen dat er iets gedaan moet worden. Door de definitie van antisemitisme nog verder te verbreden

Waardoor je niet meer mag protesteren, de oorlogsdaden van Israël niet mag benoemen, en alle pro-Palestijnse accounts op Twitter maar gebanned moet worden
pi_210928880
twitter

Orthodoxe "antisemieten" :D. Zag ook al een filmpje voorbij komen van zionisten die met hen op de vuist gingen.
pi_210929291
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 19:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Met 1 herdershond leid je een kudde schapen
Npc meme is real

twitter
pi_210929346
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:06 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

Orthodoxe "antisemieten" :D. Zag ook al een filmpje voorbij komen van zionisten die met hen op de vuist gingen.
Als de ADL/CIDI haar zin krijgt zullen de Orthodoxe joden ook binnenkort tot extreem rechts behoren :')

Heb je nog die video waarin ze vochten btw?
pi_210929447
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Als de ADL/CIDI haar zin krijgt zullen de Orthodoxe joden ook binnenkort tot extreem rechts behoren :')

Heb je nog die video waarin ze vochten btw?
https://twitter.com/Torah(...)-5_NJYjUClNwHyA&s=19

Dit is een andere maar volgens mij wel van hetzelfde voorval. Blijkbaar de politie dus.
pi_210930101
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 19:19 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ben echt sprakeloos _O-

[ twitter ]
Hij bedoelt dat het gevecht is tegen hamas en niet tegen Palestijnen, en als kinderen geraakt worden dan zijn ze weer gebruikt als menselijke schild.
Wie zei iets over kinderen en burgers tijdens vorige invallen bij illegale oorlogen toen ze zeiden the USA is under attack, of dat ze wel gepast moeten reageren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Alarmonoff op 12-10-2023 21:29:50 ]
pi_210930321
quote:
9s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 20:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Npc meme is real

[ twitter ]
Gaat dat over hemzelf tho? Z'n hele twitter bestaat uit spam over onderwerpen in de meme en dingen die hip zijn bij de alles-waar-ik-het-niet-mee-eens-ben-is-een-complot people. Beetje vreemd om dan te doen alsof anderen zogenaamde npcs zijn :+
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')