abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211335657
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 09:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waar vroeger nog geen muis ongemerkt de hekken kon naderen, lopen nu honderden Hamas militanten ongehinderd Israel binnen. Aldus verschillende getuigenissen van ex-IDFers
Zegt helemaal niets dit, natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_211335726
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 november 2023 15:26 schreef ems. het volgende:

[..]
Zegt helemaal niets dit, natuurlijk.
Nee tuurlijk niet.
Evenmin dat ze totaal niets gemerkt hebben van de immense voorbereiding van dit offensief, en nu weer bovenkomen met bijv audio-fragmenten van Hamas die de genocide Israel zouden "verantwoorden". Alsof dat uberhaupt mogelijk is.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_211335863
Israël kan nooit aangevallen worden. Als dat wel lukt dan is het een false flag! 8-)
Conscience do cost.
pi_211336222
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 november 2023 15:53 schreef ems. het volgende:
Israël kan nooit aangevallen worden. Als dat wel lukt dan is het een false flag! 8-)
Je zit in BNW
:+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_211336544
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 16:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je zit in BNW
Zeker. Ik heb nota bene zelf nog geopperd dat het Israël allemaal wel "goed" uitkomt en de voordelen die die engnek van een Netanyahu ervan kan plukken. Speculeren over dat idee is natuurlijk wel wat anders dan "Israël kan onmogelijk aangevallen worden want Mossad".

Dat is geen BNW, dat is gewoon conclusies trekken aan de hand van exact niets. Leuk voor op facebook maar op een discussieforum kan je verwachten dat niet iedereen er automatisch in meegaat. -Juist- niet op BNW, me dunkt.
Conscience do cost.
pi_211336784
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:17 schreef ems. het volgende:

[..]
Zeker. Ik heb nota bene zelf nog geopperd dat het Israël allemaal wel "goed" uitkomt en de voordelen die die engnek van een Netanyahu ervan kan plukken. Speculeren over dat idee is natuurlijk wel wat anders dan "Israël kan onmogelijk aangevallen worden want Mossad".

Dat is geen BNW, dat is gewoon conclusies trekken aan de hand van exact niets. Leuk voor op facebook maar op een discussieforum kan je verwachten dat niet iedereen er automatisch in meegaat. -Juist- niet op BNW, me dunkt.
True
Maar ook jij moet dus niet verwachten dat op een discussieforum iedereen jouw visie volgt.
Ik vind dat het hele zaakje stinkt langs alle kanten, en het hun toevallig goed uitkomt, en dat er een genocide en kinderslachting mee goed gepraat wordt.
Dus ik opper dat ik maar verdacht vind.
pi_211336841
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
True
Maar ook jij moet dus niet verwachten dat op een discussieforum iedereen jouw visie volgt.
Doe ik ook niet. Maar als we dan toch op het deelforum van kritisch denken zijn verwacht ik wel iets meer dan maar gewoon ergens vanuit gaan omdat het in je straatje past. Zeg dan gewoon dat je het niet weet in plaats van dat iets onmogelijk zou zijn. De titanic zou ook niet kunnen zinken, immers.
quote:
Ik vind dat het hele zaakje stinkt langs alle kanten, en het hun toevallig goed uitkomt, en dat er een genocide en kinderslachting mee goed gepraat wordt.
Dus ik opper dat ik maar verdacht vind.
Ik zou eerder het woord opmerkelijk in de mond nemen. Maar nogmaals; dat ze goede intelligence hebben maakt niet dat het dan opeens onmogelijk is dat ze niet geraakt zouden worden. Zeker niet als ze omringd zijn door mensen die al dan niet om goede redenen een fucking grote hekel aan ze hebben. Ook daar zitten slimme types bij, ondanks het feit dat ze gelovig zijn.
Conscience do cost.
pi_211336929
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:45 schreef ems. het volgende:

[..]
Doe ik ook niet. Maar als we dan toch op het deelforum van kritisch denken zijn verwacht ik wel iets meer dan maar gewoon ergens vanuit gaan omdat het in je straatje past. Zeg dan gewoon dat je het niet weet in plaats van dat iets onmogelijk zou zijn. De titanic zou ook niet kunnen zinken, immers.
[..]
Ik zou eerder het woord opmerkelijk in de mond nemen. Maar nogmaals; dat ze goede intelligence hebben maakt niet dat het dan opeens onmogelijk is dat ze niet geraakt zouden worden. Zeker niet als ze omringd zijn door mensen die al dan niet om goede redenen een fucking grote hekel aan ze hebben. Ook daar zitten slimme types bij, ondanks het feit dat ze gelovig zijn.
Tuurlijk weet ik het niet, net zo min als jij het wel zou weten.
Dat beweer ik ook nergens. Ik uit gewoon mijn gevoel.
Dus ja ik vind het ook zeer opmerkelijk dat ze niets van de (maandenlange?) voorbereiding en bewapening gemerkt hebben, waarschuwingen van buurland genegeerd hebben, en vele grensposten zo goed als onbemand achter gelaten hebben.
En als er teveel toevalligheden op een rijtje staan, vind ik het idd meer dan verdacht.
Mensen die over het algemeen nergens graten in zien, vinden dit dan ook maar normaal.
pi_211345916
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tuurlijk weet ik het niet, net zo min als jij het wel zou weten.
Dat beweer ik ook nergens. Ik uit gewoon mijn gevoel.
Dus ja ik vind het ook zeer opmerkelijk dat ze niets van de (maandenlange?) voorbereiding en bewapening gemerkt hebben, waarschuwingen van buurland genegeerd hebben, en vele grensposten zo goed als onbemand achter gelaten hebben.
En als er teveel toevalligheden op een rijtje staan, vind ik het idd meer dan verdacht.
Mensen die over het algemeen nergens graten in zien, vinden dit dan ook maar normaal.
Ik las in een bericht elders dat Hamas de afgelopen jaren 36.000 raketten op Israël heeft afgevuurd..
Het is niet zo dat Hamas 'opeens' een bedreiging vormt voor Israël. Het is een constante bedreiging met bijhorende militaire bewegingen en waarschuwingen van inlichtingendiensten.
Als je als terreurgroep een slimme manier ontwikkeld om de voorbereiding van een volledig nieuwe strategie zodanig te maskeren, dat deze niet afwijkt van de 'normale' gang van zaken, dan kun je het aardig onder de radar houden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_211350365
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2023 01:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Vind dit toch wel een erg vage maar ernstige beschuldiging, heb je meer info hierover? Dat groene filmpje doet denken dat het night vision is, terwijl get al licht was toen Hamas begon met aanvallen.
Ik heb nog wat meer info gevonden.
Of je het geloofwaardig vind mag je zelf bepalen.
Zelf weet ik ook niet of ik het moet geloven.
Kan een gevalletje friendly fire zijn.
https://new.thecradle.co/articles-id/13111
quote:
Israel admits it killed its own at Nova music festival
A police investigation shows Israeli Apache helicopters opened fire on attendees of the Nova music festival during the 7 October Hamas attack
pi_211484453
https://www.nytimes.com/2(...)ck-intelligence.html

quote:
Israel Knew Hamas’s Attack Plan More Than a Year Ago
A blueprint reviewed by The Times laid out the attack in detail. Israeli officials dismissed it as aspirational and ignored specific warnings
  donderdag 7 december 2023 @ 12:57:15 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211543688
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom denk je dat Rusland en Iran hier meer winst uit zouden gaan dan NATO en Israël?
Rusland want de VS en Israël zijn goeie vriendjes.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_211543825
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Rusland want de VS en Israël zijn goeie vriendjes.
Ja cool toch, de VS levert met veel plezier wapens en munitie voor het doden van onschuldige burgers, veelal vrouwen en kinderen.
Wat is de teller momenteel? 14000 doden waarvan 1000-tal (vermoede) Hamas militanten?
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:33:13 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211553148
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 13:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja cool toch, de VS levert met veel plezier wapens en munitie voor het doden van onschuldige burgers, veelal vrouwen en kinderen.
Wat is de teller momenteel? 14000 doden waarvan 1000-tal (vermoede) Hamas militanten?
Ja idd het is de bedoeling van Israel om Palestina uit te roeien..

Snap ook niet dat men een vredes feestje gaat bouwen tientallen kilometers naast Palestijnen dat vraagt er ook om om vermoord en verkracht of gekidnapt te worden...
Of gewoon in een huis wonen..

Stom van me..

Btw wie had die nummers ook weer gegeven was dat niet Hamas?
pi_211553215
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:33 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja idd het is de bedoeling van Israel om Palestina uit te roeien..

Snap ook niet dat men een vredes feestje gaat bouwen tientallen kilometers naast Palestijnen dat vraagt er ook om om vermoord en verkracht of gekidnapt te worden...
Of gewoon in een huis wonen..

Stom van me..

Btw wie had die nummers ook weer gegeven was dat niet Hamas?
Raar toch dat mensen zich als beesten gaan gedragen als men ze decennia lang als beesten behandelt.
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:53:44 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211553328
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Raar toch dat mensen zich als beesten gaan gedragen als men ze decennia lang als beesten behandelt.
Je bedoeld sinds 2007 gewoon daar met rust laat van gas water en licht voorzien en voor 2007 nog ziekenhuizen en infrastructuur aangelegd.

Ja dat is inderdaad beestachtig.

Misschien moet je even verdiepen wat Israel voor Gaza deed in verhouding de rest van de moslim gemeenschap er om heen.
Bijvoorbeeld Egypte die er ook pal naast zit.
pi_211555000
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Je bedoeld sinds 2007 gewoon daar met rust laat van gas water en licht voorzien en voor 2007 nog ziekenhuizen en infrastructuur aangelegd.

Ja dat is inderdaad beestachtig.

Misschien moet je even verdiepen wat Israel voor Gaza deed in verhouding de rest van de moslim gemeenschap er om heen.
Bijvoorbeeld Egypte die er ook pal naast zit.
Tuurlijk joh
Redenen te over om massaal vrouwen en kinderen plat te bombarderen.
En dan in ander topic wat verontwaardigd gaan doen.

Maar hey, je staat weer aan de easy side. 1 verkeerd woord van mij in dit topic en ik word gebanned.

Dus ja goe bezig. Kill em all en de rest mag verhuizen.
Je verwoordt het zelf zo mooi

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:52 schreef theguyver het volgende:
Zelfde als mijn idee om jou huis te annexeren en te claimen dat het van mij is.
  Moderator vrijdag 8 december 2023 @ 15:31:50 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211555265
Zo snel bannen we echt niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211555302
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 15:31 schreef sp3c het volgende:
Zo snel bannen we echt niet
Met mijn status alhier ga ik het er niet op wagen
  Moderator vrijdag 8 december 2023 @ 15:37:21 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211555318
Wat is je status alhier ook weer?
  zaterdag 9 december 2023 @ 02:35:05 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211560862
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 14:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tuurlijk joh
Redenen te over om massaal vrouwen en kinderen plat te bombarderen.
En dan in ander topic wat verontwaardigd gaan doen.

Maar hey, je staat weer aan de easy side. 1 verkeerd woord van mij in dit topic en ik word gebanned.

Dus ja goe bezig. Kill em all en de rest mag verhuizen.
Je verwoordt het zelf zo mooi
[..]

Even geschiedenis les voor je.

Koeweit had in verleden heel veel Palestijnen opgevangen ongeveer 400.000 in de jaren 80 en 90 na de inval van buurland Irak sloten ze zich bij Saddam aan. En werden dus later door Koeweit er uitgeschopt.

In de 1970 had Jordanië 1 miljoen Palestijnse vluchtelingen.
Maar die zelfde Palestijnen probeerden de regering van Jordanië over te nemen doormiddel van een coup een jaar later werd de eerste minister ook nog even om zeep geholpen door een Palestijn.
Jordanië schopte een groot gedeelte van die Palestijnen over naar Libanon.

Daarna had een Libanon bijna een volledige Palestijnse enclave in het land zelf.
In Libanon is de helft van de bevolking christelijk.
Dit zorgde voor de volgende clash waarbij dus een burgeroorlog woede zo'n 15 jaar lang.

Dus toen in 2007 Hamas dus aan de macht kwam vertrok Israel uit Gaza.
En elke keer weer dat Israël überhaupt een inval deed was dit puur als tegen reactie uit Gaza zelf.

Niemand wil die Palestijnen Egypte gooide gelijk ook hun deur dicht.

Nee ik vind het niet zo vreemd het is bijna als een groepje hooligans die niks beters weet dan overal tegenaan schoppen.

En om de slachtoffer kaart te spelen sturen ze dus constant hun burgers bevolking voorop, ze geven zelf geen zak om hun eigen bevolking.

Geld verdwijnt in hun leiders die niet eens in het land zelf wonen of in wapens tunnels en andere meuk wat helpt om maar terreur te zaaien.

Deze hele clash van de afgelopen paar maanden was ook dit keer weer te danken aan Hamas zelf die dus even ging buurten in Israël dood en verderf zaaide en ook nog eens een paar honden man ontvoerde Gaza in.

Ik zeg niet dat ik de acties van Israel goed keur, nee totaal niet.
Maar je kon er op wachten.

Het is als een aapje met een stok dus een leeuw staat uit te dagen en gaat janken als de leeuw ineens zijn hoofd af bijt.

Oh en het is niet zo dat de Palestijnen zelf al eens een land had kunnen hebben want ze hebben al tig keer de kans gehad om een eigen land te krijgen die ze Zelf elke keer in de prullenbak hebben gegooid.

Oh en de cijfers van duizenden kinderen komt puur van Hamas uit.
Ik zeg niet dat er geen kinderen het slachtoffer zijn geworden door de tegenaanvallen van Israel maar dat de nummers volledig uit proportie zijn getrokken door Hamas.

[ Bericht 39% gewijzigd door theguyver op 09-12-2023 02:52:17 ]
pi_211562829
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:35 schreef theguyver het volgende:
Even geschiedenis les voor je.
Altijd leuk zo geschiedenislesjes.
Er is nog een partij in dit conflict die niet geleerd heeft van het verleden…of net wel? :X

quote:
Nee ik vind het niet zo vreemd het is bijna als een groepje hooligans die niks beters weet dan overal tegenaan schoppen.
Ik begin te begrijpen waarom jullie Wilders gestemd hebben
Gaan jullie “ze” deporteren en hun huizen afpakken, of afmaken? :X

quote:
Ik zeg niet dat ik de acties van Israel Hamas goed keur, nee totaal niet.
Maar je kon er op wachten.
Klinkt beter

quote:
Het is als een aapje met een stok dus een leeuw staat uit te dagen en gaat janken als de leeuw ineens zijn hoofd af bijt.
Hey klinkt als Oekraine. :D

quote:
Oh en de cijfers van duizenden kinderen komt puur van Hamas uit.
Ik zeg niet dat er geen kinderen het slachtoffer zijn geworden door de tegenaanvallen van Israel maar dat de nummers volledig uit proportie zijn getrokken door Hamas.
Omg :X :N
Ntl slik je de Israelische wanhopige leugens om hun oorlogsmisdaden goed te praten klakkeloos.
(Of nee, je kan/mag ze gewoon van niets beschuldigen, handig wel)

Voor mij heb je al je geloofwaardigheid in het oekr topic verloren, met je verontwaardiging over burgerslachtoffers aldaar.
Hier worden bewust 100 burgers gebombardeerd omdat er 1 Hamas militant (zou) tussen zitten, en je hebt er TOTAAL geen probleem mee.

Ow en de VS gebruikte net haar veto in de VN om een staakt-het-vuren in te voeren.
The killing can go on …
You happy *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door UncleScorp op 09-12-2023 12:31:37 ]
  zaterdag 9 december 2023 @ 13:11:12 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211563987
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 11:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Altijd leuk zo geschiedenislesjes.
Er is nog een partij in dit conflict die niet geleerd heeft van het verleden…of net wel? :X
[..]
Ik begin te begrijpen waarom jullie Wilders gestemd hebben
Gaan jullie “ze” deporteren en hun huizen afpakken, of afmaken? :X
[..]
Klinkt beter
[..]
Hey klinkt als Oekraine. :D
[..]
Omg :X :N
Ntl slik je de Israelische wanhopige leugens om hun oorlogsmisdaden goed te praten klakkeloos.
(Of nee, je kan/mag ze gewoon van niets beschuldigen, handig wel)

Voor mij heb je al je geloofwaardigheid in het oekr topic verloren, met je verontwaardiging over burgerslachtoffers aldaar.
Hier worden bewust 100 burgers gebombardeerd omdat er 1 Hamas militant (zou) tussen zitten, en je hebt er TOTAAL geen probleem mee.

Ow en de VS gebruikte net haar veto in de VN om een staakt-het-vuren in te voeren.
The killing can go on …
You happy *O*
Het klinkt als Oekraïne?
Oekraïne daagde Rusland uit?

Oekraïne bestookte Rusland zond een militaire eenheid naar Rusland om dood verderf te zaaien en om lading mensen te ontvoeren?

Zet burgers vooraan om grenswachter te irriteren door stenen en dergelijke te gooien?

Ik heb niet op Wilders gestemd maar op de BBB
  zaterdag 9 december 2023 @ 13:13:42 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211564010
Wat erg bijzonder is dat er inderdaad veel slachtoffers zijn gevallen bij de inval van Gaza de nummers komen puur uit bronnen van Hamas.

Misschien moet je afvragen waarom er zo ontzettend veel kinderen worden vermeld.
pi_211564449
Je hebt je standpunt ondertussen voldoende uitgelegd.
:r
pi_211564514
Ach in het oekr topic geven ze ook geen zier om de oekrainse slachtoffers.
Dus ook "best money spend"
Dus ook hier weer goed gespendeerde US dollars voor het uitmoorden van een ongewenst volkje.
Walgelijk gewoon.
Dat het maar goed averechts uitdraait :(
pi_211564624
Tja, de oorlog in Oekraïne leert ons dat je je niet mag verdedigen tegen een agressor.
Dus alles wat er nu gebeurt in Gaza is de schuld van Hamas.
  zaterdag 9 december 2023 @ 17:34:23 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211566347
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 13:55 schreef UncleScorp het volgende:
Je hebt je standpunt ondertussen voldoende uitgelegd.
:r
Keur je de acties van Hamas goed van 7 okt?

Die festival gangers veelal buitenlanders en gewone burgers zijn gewoon terrecht ontvoerd en uitgemoord en hun lijken vrolijk achter een scooter geknupt..

Nogmaals Israel deed niks met Gaza, men liet ze daar gewoon met rust.
Maar elke keer weer regent het raketten vanuit die hoek op burgers.

Hamas had gewoon die burgers weer vrij kunnen laten maar nee in plaats daarvan schiet men vanuit woonwijken op de buurman .. natuurlijk schieten ze dan een keer terug.

En op 7 okt ging men vanuit Gaza op een moord tocht en iedereen die in hun weg stond moest het ontgelden, maakte niet uit welke religie of leeftijd.

En dit is niet een keer maar heel vaak raak vanuit die hoek en dan snap ik heel goed dat Israël er een keertje klaar mee is en dan een leger die kant op stuurt.

Een maand lang hebben ze aangegeven ga naar het zuiden want wij proberen de verantwoordelijke te pakken..

Die zelfde verantwoordelijken lieten hun eigen burgers niet vertrekken, hell er zijn zelfs beelden van volledige moordpartijen van Hamas tegen hun eigen burgers die probeerden te vertrekken.

Dat is wat terroristen doen.
Dood en verderf zaaien en de burgers zijn daar het slachtoffer van.
pi_211566441
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 17:34 schreef theguyver het volgende:
Keur je de acties van Hamas goed van 7 okt?
Nee
Maar de tegenreactie nog veel minder

quote:
Ok true

Maar het gevolg is :
Israel zaait dood en verderf en de burgers zijn daar het slachtoffer van.
Dus Israel zijn terroristen.

[ Bericht 4% gewijzigd door UncleScorp op 09-12-2023 18:04:31 ]
  zaterdag 9 december 2023 @ 17:47:59 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211566488
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2023 14:15 schreef Wantie het volgende:
Tja, de oorlog in Oekraïne leert ons dat je je niet mag verdedigen tegen een agressor.
Dus alles wat er nu gebeurt in Gaza is de schuld van Hamas.

Dat blijkt..

Misschien België binnen vallen die hebben daar schijnbaar geen problemen mee als we gewoon Vlaanderen annexeren.

Als we er toch zijn je hebt daar een paar leuke festivals..
Onder het mom van feestje gewoon daar even iedereen uitmoorden kidnappen dit hele zooitje filmen en online gooien en dat allemaal maar even toejuichen vanuit Amsterdam ofzo.
  zaterdag 9 december 2023 @ 17:52:07 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211566529
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 17:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee
Maar de tegenreactie nog veel minder

[/quote]
Ok true

Maar het gevolg is :
Israel zaait dood en verderf en de burgers zijn daar het slachtoffer van.
Dus Israel zijn terroristen.
[/quote]
Ah juist.

Israel is een land waar de buren vanwege hun religie niet bepaald met hun kan opschieten 15x heeft men geprobeerd land binnen te vallen en 15 keer zijn de tegenstanders in de pan gehakt.

Waarom doe je het dan?

Zoals ik al zeg als ik jou achtervolg en loop je weken te pesten en te treiteren..

Dan is logisch dat jij een keer mij voor mijn muil sla nietwaar.

Ben jij dan de badguy?
Of ik die je constant uit loopt te dagen?
pi_211566641
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 17:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zoals ik al zeg als ik jou achtervolg en loop je weken te pesten en te treiteren..

Dan is logisch dat jij een keer mij voor mijn muil sla nietwaar.

Ben jij dan de badguy?
Of ik die je constant uit loopt te dagen?
Dus dan heb je ook vast wel begrip voor de Russische inval in Oekraïne.
pi_211566667
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 18:06 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Neenee daar roept hij moord en brand als er toevallig burgerslachtoffers vallen.
Hier mogen die burgers er allemaal aan.
Jeweetwel … 100 burgers doden in de hoop 1 Hamas mee te hebben.

Heb nog paar andere argumenten maar die mogen niet gepost worden.
  zaterdag 9 december 2023 @ 18:11:05 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211566687
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 18:06 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Want?
Wat deed Oekraïne dan precies?
pi_211566750
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 18:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
Want?
Wat deed Oekraïne dan precies?
Tja als ik dat allemaal hier moet gaan herhalen vervuil ik het topic.
En niet alleen wat Oekraïne deed maar wat andere landen in Oekraïne deden.
  zaterdag 9 december 2023 @ 18:26:29 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211566863
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 18:16 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Tja als ik dat allemaal hier moet gaan herhalen vervuil ik het topic.
En niet alleen wat Oekraïne deed maar wat andere landen in Oekraïne deden.
Oh graag brand los.
Want ik ben heel benieuwd nu!

En je kan dit linken en posten in Oekraïne topic.
pi_211567037
quote:
PORTRET. “Ook de burgers van Gaza zijn schuldig.” Hoe Israëlisch president Yitzhak Herzog een schoolvoorbeeld van radicalisering werd

Hij noemt de burgers van Gaza medeschuldig aan het bloedbad en zegt dat Israël de hele westerse beschaving aan het redden is.

https://www.hln.be/buiten(...)ering-werd~a6f5da4d/
_O-
  zaterdag 9 december 2023 @ 20:05:42 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211567724
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 18:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
_O-
Kan niet hele bericht lezen.
Maar Hamas is gekozen door de bevolking.

Bevolking zelf vond schijnbaar geen probleem om een raket installatie pal naast een school neer te pleuren.

Ben niet met m eens dat de hele bevolking nu moet boeten, maar de instelling van groot gedeelte het volk bestaat vrijwel alleen maar uit haar aangewakkerd door hamas.

Best kut leven heb je dan .. alles maar haten en zo..
pi_211568603
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 20:05 schreef theguyver het volgende:

[..]
Kan niet hele bericht lezen.
Maar Hamas is gekozen door de bevolking.

Bevolking zelf vond schijnbaar geen probleem om een raket installatie pal naast een school neer te pleuren.

Ben niet met m eens dat de hele bevolking nu moet boeten, maar de instelling van groot gedeelte het volk bestaat vrijwel alleen maar uit haar aangewakkerd door hamas.

Best kut leven heb je dan .. alles maar haten en zo..
En 85% van de israelisch vindt dat de bombardementen van burgers onverminderd moet doorgaan.
En zij vinden het nog minder een probleem dat daarvoor alle burgerfaciliteiten met de grond gelijk gemaakt, bewoners inclusief graag.
Scheelt hen een hoop werk als ze er huizen voor zichzelf willen gaan bouwen, eens alle palestijnen opgeruimd of verjaagd zijn.

En de VS levert gretig het wapentuig en kijkt reikhalzend uit naar de uiteindelijke confrontatie met xxxx.

Brothers in arms lijkt het wel (weer).
Al zeker als je bekijkt hoe alles verlopen is op 7/10. Niet zo groots als 911, maar best even ingrijpend qua gevolg.
Maar leuk dat je deze lieverdjes zo onvoorwaardelijk steunt.
Maar ja zoals die ene hier zei : ze redden de westerse beschaving.
  Moderator zaterdag 9 december 2023 @ 21:39:36 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211568664
85% lijkt me nog laag
pi_211568729
Ja kutleven heb je dan...alles maar haten enzo
  Moderator zaterdag 9 december 2023 @ 22:03:12 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211568907
Kan me sowieso niet voorstellen dat het lekker leven is daar atm
  zaterdag 9 december 2023 @ 22:19:39 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211569119
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 21:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En 85% van de israelisch vindt dat de bombardementen van burgers onverminderd moet doorgaan.
En zij vinden het nog minder een probleem dat daarvoor alle burgerfaciliteiten met de grond gelijk gemaakt, bewoners inclusief graag.
Scheelt hen een hoop werk als ze er huizen voor zichzelf willen gaan bouwen, eens alle palestijnen opgeruimd of verjaagd zijn.

En de VS levert gretig het wapentuig en kijkt reikhalzend uit naar de uiteindelijke confrontatie met xxxx.

Al zeker als je bekijkt hoe alles verlopen is op 7/10. Niet zo groots als 911, maar best even ingrijpend qua gevolg.
Leven en laten leven toch?

Zoals ik eerder al aangaf, sinds 2007 had Israël zich volledig uit gaza terug getrokken.

Maar wat Hamas doet is dus vanuit de burger bevolking al het geld wat men dus uit onder andere het westen krijgt besteden aan militaire spul on Israël dus constant te bestoken met als dieptepunt 7 oktober.

Israël is ook de gene die meeste spul ook naar Gaza stuurt gas water electriciteit noem maar op.

Kan kan me heel goed voorstellen dat men inmens pissed is.

Geen fan van de bombardementen absoluut niet maar om te vechten tegen een stel terroristen die dood en verderf zaaien is het heel moeilijke vechten zeker als men zich dus echt heel erg duidelijk zichzelf verschuilt achter hun bevolking.

Beter voor het volk daar is om afstand te doen van hamas in plaats van juichen aan de zijlijn als ze een net vermoord meisje achter hun auto aanslepen.
pi_211569661
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 22:19 schreef theguyver het volgende:

[..]
Leven en laten leven toch?

Zoals ik eerder al aangaf, sinds 2007 had Israël zich volledig uit gaza terug getrokken.

Maar wat Hamas doet is dus vanuit de burger bevolking al het geld wat men dus uit onder andere het westen krijgt besteden aan militaire spul on Israël dus constant te bestoken met als dieptepunt 7 oktober.

Israël is ook de gene die meeste spul ook naar Gaza stuurt gas water electriciteit noem maar op.

Kan kan me heel goed voorstellen dat men inmens pissed is.

Geen fan van de bombardementen absoluut niet maar om te vechten tegen een stel terroristen die dood en verderf zaaien is het heel moeilijke vechten zeker als men zich dus echt heel erg duidelijk zichzelf verschuilt achter hun bevolking.

Beter voor het volk daar is om afstand te doen van hamas in plaats van juichen aan de zijlijn als ze een net vermoord meisje achter hun auto aanslepen.
Sja
Jouw uitleg is voor mij evenveel bullshit als mijn uitleg over de aanloop in het oekraine topic voor jou.
pi_211569997
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 21:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Begrijpelijk, want Israël is de aanvallende partij.
En dan mag dat.

quote:
Yup, en dat is de schuld van Hamas, die zich tussen de burgerbevolking bevindt.

Israël is daardoor het slachtoffer en niet Gaza.

quote:
En hoe sneller dat kan, des te minder slachtoffers er zijn.
Dat er nu zoveel burgerslachtoffers vallen komt doordat Hamas weerstand biedt.
En dat mag niet.

quote:
Tja, logisch.
Israël is de aanvallende partij ,dus dan mogen wapenleveranties.

Alleen bij verdediging mag dat niet, omdat dan het conflict verlengd wordt, met onnodig veel slachtoffers als gevolg.

quote:
De oplossing is hetzelfde als jij in Oekraïne wilt zien: Hamas staakt de strijd, Israël annexeert het gebied en lost daarmee het conflict definitief op
  maandag 11 december 2023 @ 11:39:10 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211582559
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2023 23:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Begrijpelijk, want Israël is de aanvallende partij.
En dan mag dat.
[..]
Yup, en dat is de schuld van Hamas, die zich tussen de burgerbevolking bevindt.

Israël is daardoor het slachtoffer en niet Gaza.
[..]
En hoe sneller dat kan, des te minder slachtoffers er zijn.
Dat er nu zoveel burgerslachtoffers vallen komt doordat Hamas weerstand biedt.
En dat mag niet.
[..]
Tja, logisch.
Israël is de aanvallende partij ,dus dan mogen wapenleveranties.

Alleen bij verdediging mag dat niet, omdat dan het conflict verlengd wordt, met onnodig veel slachtoffers als gevolg.
[..]
De oplossing is hetzelfde als jij in Oekraïne wilt zien: Hamas staakt de strijd, Israël annexeert het gebied en lost daarmee het conflict definitief op
Je kan je ook afvragen, zouden de Palestijnen een beter leven hebben gehad als ze niet elke keer raketten schieten op Israël.

Zouden ze het beter hebben gehad als ze niet elke keer stukken land wat hun aangeboden werd af hebben gewezen.

Bedoel de koerden zijn al jaren aan het vechten voor erkenning van een stuk land.

De Palestijnen is het al meer dan eens aangeboden.
Oh en veel groter dan waar ze nu zitten.
pi_211584403
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 11:39 schreef theguyver het volgende:

[..]
Je kan je ook afvragen, zouden de Palestijnen een beter leven hebben gehad als ze niet elke keer raketten schieten op Israël.

Zouden ze het beter hebben gehad als ze niet elke keer stukken land wat hun aangeboden werd af hebben gewezen.

Bedoel de koerden zijn al jaren aan het vechten voor erkenning van een stuk land.

De Palestijnen is het al meer dan eens aangeboden.
Oh en veel groter dan waar ze nu zitten.
Klopt inderdaad.
Ik begrijp ook niet waarom Palestijnse vluchtelingen al meer dan 50 jaar in vluchtelingenkampen in bijvoorbeeld Jordanië zitten.

Het is net alsof de Palestijnen zelf het conflict zo lang mogelijk willen optrekken.
En ik snap niet dat Oekraïne wordt verweten het conflict onnodig lang te rekken, en de Palestijnen dat verwijt niet krijgen.

Enige overeenkomst is de bekende 'jamaar Murica '.
pi_211585139
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 11:39 schreef theguyver het volgende:
Zijn dat stukken land die de Palestijnen eerst afgenomen werd ? In het kader van de nederzettingen, kolonisatie, lebensraum of hoe je het ook wil noemen ?
Niet de stukken land die afgenomen werden bij de oprichting Israel.
pi_211585782
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 15:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zijn dat stukken land die de Palestijnen eerst afgenomen werd ? In het kader van de nederzettingen, kolonisatie, lebensraum of hoe je het ook wil noemen ?
Je bedoelt tijdens het Ottomaanse Rijk?
pi_211585784
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 14:38 schreef Wantie het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom Palestijnse vluchtelingen al meer dan 50 jaar in vluchtelingenkampen in bijvoorbeeld Jordanië zitten.
Vermoedelijk wegens Tokhnet Dalet, een strategie ontwikelend door de Haganah, de zionistische militaire organisatie olv Ben Gurion die ongeveer de helft van de paletijnse inwoners in 1948 dwong te vertrekken en deze niet meer daarna liet terugkeren?

https://en.wikipedia.org/wiki/Plan_Dalet

Het was bewust erop gericht alle gebieden waar er een gemixde joodse en palestijnse bevolking bestond, enkel joods te laten worden en de paletijnen werden met geweld verdreven.
Het was ruim van tevoren ontwikkeld, deels vanuit de dertiger jaren en specifiek vanaf 1944, vooruitlopend op een voorzien opgave van het britse mandaat.

Na de uitroeping van de staat Israel kwamen de palestijnen in opstand tegen het plan de gebieden op te delen en dit was voor de Israeliers het moment om het al langer voorbereidde Plan Dalek ten uitvoer te brengen en de paletijnse bevolking met geweld te verdrijven van een gebied dat ze als geheel joods wilden innemen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_211587046
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 16:35 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Vermoedelijk wegens Tokhnet Dalet, een strategie ontwikelend door de Haganah, de zionistische militaire organisatie olv Ben Gurion die ongeveer de helft van de paletijnse inwoners in 1948 dwong te vertrekken en deze niet meer daarna liet terugkeren?

https://en.wikipedia.org/wiki/Plan_Dalet

Het was bewust erop gericht alle gebieden waar er een gemixde joodse en palestijnse bevolking bestond, enkel joods te laten worden en de paletijnen werden met geweld verdreven.
Het was ruim van tevoren ontwikkeld, deels vanuit de dertiger jaren en specifiek vanaf 1944, vooruitlopend op een voorzien opgave van het britse mandaat.

Na de uitroeping van de staat Israel kwamen de palestijnen in opstand tegen het plan de gebieden op te delen en dit was voor de Israeliers het moment om het al langer voorbereidde Plan Dalek ten uitvoer te brengen en de paletijnse bevolking met geweld te verdrijven van een gebied dat ze als geheel joods wilden innemen.
Dat begrijp ik, maar vluchtelingen in Nederland wonen ook niet 50 jaar in een vluchtelingenkamp.
Die krijgen op een gegeven moment een status en worden dan opgenomen in de maatschappij.
pi_211588027
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 14:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt inderdaad.

Het is net alsof de Palestijnen zelf het conflict zo lang mogelijk willen optrekken.
En ik snap niet dat Oekraïne wordt verweten het conflict onnodig lang te rekken, en de Palestijnen dat verwijt niet krijgen.

Enige overeenkomst is de bekende 'jamaar Murica '.
Dat is ook zo. Immers het enige doel van de Palestijnse terroristen is de totale vernietiging van Israël en het Joodse volk, met minder neemt men geen genoegen. Dat is ook de reden dat alle concessies die Israël wilde doen altijd van tafel zijn geveegd.

quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 15:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Er zijn geen stukken land van de Palestijnen afgenomen.
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 18:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat begrijp ik, maar vluchtelingen in Nederland wonen ook niet 50 jaar in een vluchtelingenkamp.
Die krijgen op een gegeven moment een status en worden dan opgenomen in de maatschappij.
Die zogenaamde 'vluchtelingenkampen' waar veel media naar refereren, zijn gewoon woonwijken of steden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211588818
Oh lol nog een voorstander van doelgerichte burgerslachtpartijen. Feestjeu!

En alle overlevenden deporteren ze gewoon naar ergens anders. Kunnen ze eindelijk vele nieuwe "nederzettingen" bouwen. Alles is toch plat gebombardeerd, scheelt in afbreekwerk.
En ze spreken al om daarna Hezbollah aan te pakken. En de VS likkebaardt al om Iran aan te pakken. Brothers in arms!

En ondertussen gebruikt de VS haar veto recht om het bloedvergieten zeker door te kunnen laten gaan.

Nou het zijn "speciale tijden", niets is nog zeker.
pi_211589188
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 20:13 schreef UncleScorp het volgende:

En alle overlevenden deporteren ze gewoon naar ergens anders. Kunnen ze eindelijk vele nieuwe "nederzettingen" bouwen. Alles is toch plat gebombardeerd, scheelt in afbreekwerk.
En ze spreken al om daarna Hezbollah aan te pakken. En de VS likkebaardt al om Iran aan te pakken. Brothers in arms!

En ondertussen gebruikt de VS haar veto recht om het bloedvergieten zeker door te kunnen laten gaan.

Tja, roep dan Hamas tot de orde.
  dinsdag 12 december 2023 @ 10:47:34 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211592890
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2023 19:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is ook zo. Immers het enige doel van de Palestijnse terroristen is de totale vernietiging van Israël en het Joodse volk, met minder neemt men geen genoegen. Dat is ook de reden dat alle concessies die Israël wilde doen altijd van tafel zijn geveegd.
[..]
Er zijn geen stukken land van de Palestijnen afgenomen.
[..]
Die zogenaamde 'vluchtelingenkampen' waar veel media naar refereren, zijn gewoon woonwijken of steden.
Je kan gebied afnemen als het gebied niet is geaccepteerd.

Zoals ik eerder al zei, alle voorwaarden voor stukken land was door de Palestijnen niet geaccepteerd.

Dus in feite bestaat er geen Palestina.
  dinsdag 12 december 2023 @ 10:50:37 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211592915
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 20:13 schreef UncleScorp het volgende:

Je vergeet constant dat ze deze shit op zichzelf afgeroepen hebben en zelf ten alle tijden dit al stop konden zetten door alle gijzelaars terug sturen.

In plaats daarvan zijn een groot aantal van deze gijzelaars gemarteld verkracht en vermoord.

En nog steeds hebben ze een groot aantal gijzelaars.. althans als die nog in leven zijn.
pi_211593292
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 10:47 schreef theguyver het volgende:
Nog even geduld... daar wordt volop aan gebomb...gewerkt
  dinsdag 12 december 2023 @ 11:55:18 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211593443
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 11:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nog even geduld... daar wordt volop aan gebomb...gewerkt
Ja maare ff ander vraagje..

Wie heeft dit veroorzaakt volgens jou?

Israel of Hamas?
En waarom?
pi_211594065
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 11:55 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja maare ff ander vraagje..

Wie heeft dit veroorzaakt volgens jou?

Israel of Hamas?
En waarom?
Pff had gans antwoord uitgetypt maar heb er geen zin meer in.
Dat ze maar lekker voortdoen met doelbewust duizenden onschuldige burgers te bombarderen in de hoop een militant te raken.
Maar dat ze dan zelf ook maar de gevolgen dragen van hun acties, want dit gaat gevolgen hebben.
Tenzij de Brothers in Arms samen gans het Midden-Oosten willen vernietigen, eerst Iran natuurlijk, daar wachten ze al zooooo lang op.
pi_211610544
quote:
Israel drove suitcases stuffed with cash into Gaza to keep Hamas in power: NYT

Israel tacitly encouraged Hamas to stay in power, according to the New York Times.
In some cases, Israeli support was more obvious.
Israeli security forces would help escort millions in funds into Gaza, helping Hamas, NYT reported.

https://www.google.com/am(...)report-2023-12%3famp
pi_211610597
quote:
Buying Quiet’: Inside the Israeli Plan That Propped Up Hamas

Prime Minister Benjamin Netanyahu gambled that a strong Hamas (but not too strong) would keep the peace and reduce pressure for a Palestinian state.

For years, the Qatari government had been sending millions of dollars a month into the Gaza Strip — money that helped prop up the Hamas government there. Prime Minister Benjamin Netanyahu of Israel not only tolerated those payments, he had encouraged them.

https://www.nytimes.com/2(...)y-prop-up-hamas.html
pi_211611508
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 20:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Yup, uiteindelijk is de hele shitzooi de schuld van de Hamas.
pi_211611534
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 13:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Pff had gans antwoord uitgetypt maar heb er geen zin meer in.
Dat ze maar lekker voortdoen met doelbewust duizenden onschuldige burgers te bombarderen in de hoop een militant te raken.
Maar dat ze dan zelf ook maar de gevolgen dragen van hun acties, want dit gaat gevolgen hebben.
Tenzij de Brothers in Arms samen gans het Midden-Oosten willen vernietigen, eerst Iran natuurlijk, daar wachten ze al zooooo lang op.
Ongelooflijk laf van Hamas, om burgers als schild te gebruiken.
Gelukkig trapt Israël daar niet in.
pi_211611567
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 10:47 schreef theguyver het volgende:

[..]
Je kan gebied afnemen als het gebied niet is geaccepteerd.

Zoals ik eerder al zei, alle voorwaarden voor stukken land was door de Palestijnen niet geaccepteerd.

Is er ook nooit geweest.
Het gebied is ooit door de Engelsen afgesplitst van Jordanië, nadat het Ottomaanse Rijk was ontbonden.
  Moderator donderdag 14 december 2023 @ 09:02:32 #290
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_211614023
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 21:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is er ook nooit geweest.
Het gebied is ooit door de Engelsen afgesplitst van Jordanië, nadat het Ottomaanse Rijk was ontbonden.
Interessant. Heb je hier een bron/ verwijzing van?
A child is born with no state of mind.
pi_211618906
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 09:02 schreef SuperHartje het volgende:

[..]
Interessant. Heb je hier een bron/ verwijzing van?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Transjordani%C3%AB
pi_211657595
pi_211657935
quote:
Oorlog heeft Gaza veranderd in broeihaard van ziektes, risico op epidemieën wordt met de dag groter: “Levende skeletten”

De oorlog tussen Israël en Palestina heeft het leven in de Gazastrook zo goed als onmogelijk gemaakt. Terwijl het conflictgebied voortdurend gebombardeerd wordt, gaat ook de gezondheidssituatie er van kwaad naar erger. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) benadrukt dat het zorgsysteem in Gaza “in elkaar aan het storten is” en waarschuwt voor de uitbraak van epidemieën.

https://www.hln.be/buiten(...)-skeletten~a24f6bf3/
Handig zo.
Scheelt elke keer weer een kogel.

Hoog tijd dat dat anti-semitisme gedoe opgeheven wordt.
pi_211698511
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 13:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Handig zo.

Wat voor antisemitisme gedoe?
pi_211718445
twitter

Sigrid Kaag gaat waarschijnlijk Gaza opnieuw opbouwen na de oorlog met Israël.
Build Back Better!!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211718467
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ twitter ]

Build Back Better!!
Verspilde moeite, daarmee wordt het conflict alleen maar verlengd, met vele slachtoffers tot gevolg.
pi_211719175
quote:

[..]
Handig zo.

Lekker frisse post weer joh. :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 24 december 2023 @ 08:25:10 #298
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_211725334
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ twitter ]

Build Back Better!!
Opgeruimd staat netjes.
Alsjeblieft tot nooit meer ziens.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_211761333
quote:
[ twitter ]

Build Back Better!!
Ze is de Arabische taal machtig en heeft de nodige ervaring, wat dat betreft een logische keus. Ik ben vooral benieuwd of we dan nu ook haar echte gezicht te zien krijgen met betrekking tot Israël.
quote:

[..]
Handig zo.

Vervelend voor de Palestijnen. Misschien moeten ze dit onthouden alvorens men weer eens een genocidale campagne start jegens Israël en Joden. De backlash hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Was dit al het antisemitisme, de terreurzucht en de territoriale gierigheid nu waard? Ik hoop dat velen daar zichzelf die vraag stellen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211763042
Wat is "territoriale gierigheid" nu weer voor een onzin? _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')