SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:13 schreef oheng het volgende:
[..]
Excuseer, u vergeet de verplichte aankoop van roebels door grote bedrijven, en de dagelijkse miljarden aankoop van roebels door de centrale bank.
Aaaaand it's gone.
Ik zat e zojuist toevallig eens te klikken door de mapjes die de linies bevatten op de scribble map van de Finnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:03 schreef BEFEM het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel linies zullen er in de tussentijd zijn bijgekomen?
Joe is er snel bijquote:
Ja, maar je ziet ook duidelijk dat de russen bijna wanhopig vechten om iedere meter (ze doen standaard tegen aanvallen), en dat zij dus gemakkelijk minstens evenveel verliezen lijden als de -aanvallende- Oekrainers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik zat e zojuist toevallig eens te klikken door de mapjes die de linies bevatten op de scribble map van de Finnen.
Sinds begin augustus is er veel bijgekomen, ook verder zuidelijk.
Als het tempo van veroveren zo laag blijft, moet je bang zijn dat elk stuk terrein wat Oekrane gaat bevechten enige vorm van verdedigingswerken bevat.
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef Breekfast het volgende:
Ik begin wel steeds meer te vrezen dat de Westerse steun eerder zal afbrokkelen dan de Russische verdedigingslinies.
Die kans is er. Maar de vraag ook wanneer dat een probleem gaat opleveren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet ook duidelijk dat de russen bijna wanhopig vechten om iedere meter, en dat zij dus gemakkelijk minstens evenveel verliezen lijden als de -aanvallende- Oekrainers.
De russen gaan deze winter zelf last krijgen van de hoge gasprijsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:23 schreef oheng het volgende:
[..]
Joe is er snel bij![]()
Maar dit gaat een hele serie ernstige gevolgen hebben.
Issie morgen jarig? Op zijn vorige verjaardag werd de Kerchbrug beschadigt. Dat moeten we dit jaar natuurlijk veel beter overdoen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:33 schreef Momo het volgende:
Is morgen dan echt de laatste verjaardag van Putin?
Ja, hij wordt zeventig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:35 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Issie morgen jarig? Op zijn vorige verjaardag werd de Kerchbrug beschadigt. Dat moeten we dit jaar natuurlijk veel beter overdoen.
Ik weet die nacht nog precies. Ik werd wakker, zoals altijd kijk ik dan op FOK! in het OEK topic en het nieuws kwam binnenstromen inc de memesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:35 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Issie morgen jarig? Op zijn vorige verjaardag werd de Kerchbrug beschadigt. Dat moeten we dit jaar natuurlijk veel beter overdoen.
Jaartje is wel snel omgegaan zeg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:36 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ja, hij wordt zeventig.
https://nl.wikipedia.org/(...):~:text=uitspraak%20(info%20%2F%20uitleg)),president%20van%20de%20Russische%20Federatie.
Het was idd een leuke verjaardagquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet die nacht nog precies. Ik werd wakker, zoals altijd kijk ik dan op FOK! in het OEK topic en het nieuws kwam binnenstromen inc de memes
Op FB doe ik af en toe eens een foto van mijn Teckel posten maar toen ook wat verse memes
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:43 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Het was idd een leuke verjaardag. Ik hoop oprecht dat er morgen ook iets moois is (voor ons natuurlijk, niet voor hem)
Als songfestivalfan weet ik deze meme nogquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet die nacht nog precies. Ik werd wakker, zoals altijd kijk ik dan op FOK! in het OEK topic en het nieuws kwam binnenstromen inc de memes
Op FB doe ik af en toe eens een foto van mijn Teckel posten maar toen ook wat verse memes
Heel specifiek, bijna jarig zeker?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Het liefste ook nog Rivira Maison op die plankjes. Witgekalkte op steigerhout.
Nee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Heel specifiek, bijna jarig zeker?
Have fun!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga richting kroeg liefjens.
Nog even wat van mijn vrijdagavond maken naast keukenkastjes ruimen
Klopt, ze moeten iets positiefs kunnen melden DUS gaan ze tegenaanvallen doen tegen net verloren loopgraven terwijl dat geen zin heeft. Dat vreet manschappen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet ook duidelijk dat de russen bijna wanhopig vechten om iedere meter (ze doen standaard tegen aanvallen), en dat zij dus gemakkelijk minstens evenveel verliezen lijden als de -aanvallende- Oekrainers.
Jammer van dat exportverbod. Misschien in China een neppert bestellen? Vandaar kunnen ze gewoon de grens over.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar ik wens Putin wel alles van Rivira Maison.
Ja, ik dacht dat dat was omdat ze bij Zaporizhia met hun rug tegen de zee vechten, maar rond Bakhmut doen ze hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt, ze moeten iets positiefs kunnen melden DUS gaan ze tegenaanvallen doen tegen net verloren loopgraven terwijl dat geen zin heeft. Dat vreet manschappen.
Dat kwam ook voor in dat filmpje. Officieren mogen geen slecht nieuws brengen, terreinverlies is geen optie. ieder verlies moet onmiddellijk worden teruggenomen, koste wat kost.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:54 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat was omdat ze bij Zaporizhia met hun rug tegen de zee vechten, maar rond Bakhmut doen ze hetzelfde.
De vraag is of dat vanwege een lange termijn strategie is, of vanwege korte termijn propaganda doeleinden.
Ik heb een stevig inhoudelijke bijdrage geleverd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:31 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Wil iemand meedoen aan de discussie in OOR / Wapenleveringen stoppen ?
Ik heb een stevig inhoudelijke reactie op jouw bijdrage geleverdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb een stevig inhoudelijke bijdrage geleverd.
https://www.politico.com/(...)aid-flowing-00120327quote:The US is offering Poland to transfer part of its existing Patriot anti-aircraft missile systems to Ukraine in exchange for Washington supplying Poland with Israeli-made Iron Dome air defense systems, Politico writes.
Moet ik nog allemaal zien. Wat me meer zorgen baart is de houding van de VS. Europa levert veel meer geld de komende tijd, maar de echte wapensystemen komen toch vooral uit de VS. Die verkiezingstijd zit me niet lekker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:50 schreef cosmosis het volgende:
Wel erg interessant hoe Poland zich de komende tijd gaat manivesteren....Poland staat in alle geschiedenisboeken als het toekomstig machtigste land van europa en daar zijn ze nu volledig aan het inzetten....
[..]
https://www.politico.com/(...)aid-flowing-00120327
Valt wel mee toch? De Vs heeft het voortouw genomen, maar de laatste tijd is het toch de EU die is gaan leveren. Uiteraard komt de EU zoals altijd erg traag op gang, maar los van de superieure(nog niet actief ingezette) straaljagers en Himars is het strijdtoneel momenteel niet VS heavy.... Met name de Duitse militaire industrie is aardig aan het opwarmen...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Moet ik nog allemaal zien. Wat me meer zorgen baart is de houding van de VS. Europa levert veel meer geld de komende tijd, maar de echte wapensystemen komen toch vooral uit de VS. Die verkiezingstijd zit me niet lekker.
*overigens vast al besproken
https://mil.in.ua/en/news(...)munition-to-ukraine/quote:Rheinmetall books major order for 155mm artillery ammunition to Ukraine
Polen heeft ook verkiezingen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Moet ik nog allemaal zien. Wat me meer zorgen baart is de houding van de VS. Europa levert veel meer geld de komende tijd, maar de echte wapensystemen komen toch vooral uit de VS. Die verkiezingstijd zit me niet lekker.
*overigens vast al besproken
Tja, ik help je hopen, maar het is vooral verkiezingsretoriek nu. Als daar de verkeerde aan de macht komt is het over met de steun. En dan wil ik wel eens zien of Europa de andere helft ook bij gaat leggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:57 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? De Vs heeft het voortouw genomen, maar de laatste tijd is het toch de EU die is gaan leveren. Uiteraard komt de EU zoals altijd erg traag op gang, maar los van de superieure(nog niet actief ingezette) straaljagers en Himars is het strijdtoneel momenteel niet VS heavy.... Met name de Duitse militaire industrie is aardig aan het opwarmen...
[..]
https://mil.in.ua/en/news(...)munition-to-ukraine/
Ja leuk overigens van die Duitsers. Prima spul hoor, maar de politiek daar is ook goed om iedere keer iedereen een Bratwurst voor te houden en 'm dan zelf op te etenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:57 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? De Vs heeft het voortouw genomen, maar de laatste tijd is het toch de EU die is gaan leveren. Uiteraard komt de EU zoals altijd erg traag op gang, maar los van de superieure(nog niet actief ingezette) straaljagers en Himars is het strijdtoneel momenteel niet VS heavy.... Met name de Duitse militaire industrie is aardig aan het opwarmen...
[..]
https://mil.in.ua/en/news(...)munition-to-ukraine/
De komende 6 maanden gaan inderdaad enorm belangrijk zijn voor de steun van de oorlog door Europe, waar met name Polen een belangrijke rol gaat spelen, Als je die kwijtraakt als ze een Orban-achtige houding aan gaan nemen kan het ineens een lastig verhaal worden.....quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, ik help je hopen, maar het is vooral verkiezingsretoriek nu. Als daar de verkeerde aan de macht komt is het over met de steun. En dan wil ik wel eens zien of Europa de andere helft ook bij gaat leggen.
Terzijde vind ik zelf natuurlijk dat er 10x meer steun gegeven had moeten worden, want ze krijgen iedere keer net te weinig...
Rheinmetall is een commercieel bedrijf, zolang de Duitse overheid ze genn sancties opleggen gaan die op steroids productie draaien, wat ze momenteel aan het doen zijn...Dat een Scholz zelf geen ja durft te zeggen op overheid leveringen doet daar verder niets aan af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja leuk overigens van die Duitsers. Prima spul hoor, maar de politiek daar is ook goed om iedere keer iedereen een Bratwurst voor te houden en 'm dan zelf op te eten
Leverde Polen dan zoveel? Ze gaven hun oude zooi en dat is ondertussen op. Nu houden ze de nieuwe zooi voor zichzelf wat begrijpelijk is. Misschien dat ze wat ammo gaven maar verder?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, ik help je hopen, maar het is vooral verkiezingsretoriek nu. Als daar de verkeerde aan de macht komt is het over met de steun. En dan wil ik wel eens zien of Europa de andere helft ook bij gaat leggen.
Terzijde vind ik zelf natuurlijk dat er 10x meer steun gegeven had moeten worden, want ze krijgen iedere keer net te weinig...
Ja ik ken Rheinmetall. Heb er wat contact via het werk (ze maken niet alleen defensie materieelquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:07 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Rheinmetall is een commercieel bedrijf, zolang de Duitse overheid ze genn sancties opleggen gaan die op steroids productie draaien, wat ze momenteel aan het doen zijn...Dat een Scholz zelf geen ja durft te zeggen op overheid leveringen doet daar verder niets aan af.
Ik zou hier niet al te veel waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:16 schreef cosmosis het volgende:
Niet eerder van gehoord. Ukraiense militairen in Sudan om de Goud/Diamand winning te disturben welke een grote inkomstenbron oplevert om de oorlog te financieren...
https://mil.in.ua/en/news(...)ce-in-sudan-emerges/
ik vraag me af of het allemaal werkt en pastquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:12 schreef halfway het volgende:
Bron telegraaf![]()
Groot aantal goederenwagons onderweg van Noord-Korea naar Rusland
Op satellietbeelden is te zien dat een "ongekend aantal" goederenwagons op het punt staat de grens tussen Noord-Korea en Rusland over te steken. Volgens het onderzoekscentrum Beyond Parallel, dat Noord- en Zuid-Korea vanuit Washington in de gaten houdt, staan zeker zeventig goederenwagons bij het Noord-Koreaanse treinstation Tumangang klaar om naar Rusland te vertrekken. Mogelijk gaat het om wapentransporten.
Volgens de analyse werden in de afgelopen vijf jaar nooit eerder zoveel treinwagons bij het station gesignaleerd. Ook voor de coronapandemie ging het om maximaal twintig wagons die tegelijkertijd bij het station stonden te wachten. Tumangang ligt aan de landgrens die Noord-Korea en Rusland delen.
Op de satellietbeelden is niet te zien wat er zich in de treinstellen bevindt omdat er dekzeil over de wagons ligt, maar de analisten zeggen dat alle signalen wijzen op "de levering van wapens en munitie".
De Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un reisde vorige maand in zijn gepantserde trein naar Rusland voor een meerdaags bezoek aan president Vladimir Poetin. Wat daar precies besproken is, werd niet openbaar gemaakt, maar westerse landen denken dat Noord-Korea wapens heeft beloofd in ruil voor hulp bij de ontwikkeling van raketten.
Een anonieme bron binnen de Amerikaanse overheid meldde deze week al aan CBS News dat de wapenleveringen van Noord-Korea aan Rusland zouden zijn begonnen. Poetin gebruikt de wapens, die nog stammen uit de Sovjettijd, waarschijnlijk voor de oorlog in Oekrane.
quote:Welke tanks heeft Noord Korea?
Het Noord-Koreaanse arsenaal bestaat voor het overgrote deel uit volstrekt verouderd materieel.
Het leger rijdt rond met Chinese kopien van de Sovjet-tank T-55. De '55' staat voor 1955.
Patriot kost $3 miljard vs $100 miljoen voor Iron Dome.quote:
Ja, en?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet ook duidelijk dat de russen bijna wanhopig vechten om iedere meter (ze doen standaard tegen aanvallen), en dat zij dus gemakkelijk minstens evenveel verliezen lijden als de -aanvallende- Oekrainers.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef Breekfast het volgende:
Ik begin wel steeds meer te vrezen dat de Westerse steun eerder zal afbrokkelen dan de Russische verdedigingslinies.
Dat sowieso niet. Als de EU er op zou klappen dan is het zo klaar met Rusland.quote:
quote:Russian army launched a guided aerial bomb attack on Kupyansk in Kharkiv region at around 3:10 a.m. As a result, 3 residential buildings were damaged and a fire broke out. No casualties recorded, according to the head of the Kharkiv Regional Military Administration, Oleh Syniehubov.
Meer informatie in het artikel. Laten we hopen dat Turkije en Hongarije snel overstag gaan.quote:Stockholm Offers Fighter Jets for Ukraine if Sweden is Allowed to Join NATO
The offer appeared to be the latest move in an ongoing diplomatic effort to persuade Turkey to drop its objection to Sweden joining the military alliance.
The Swedish defense ministry said on Friday it could contribute its Gripen warplanes to a Western coalition that is trying to speed fighter jets to Ukraine — but only after Sweden is allowed into NATO.
The offer, included in a $200 million package of weapons, 155-millimeter caliber ammunition and other defense support for Ukraine, was the latest move in an ongoing diplomatic effort to persuade Turkey to drop its objection to Sweden joining the military alliance.
“Support in the form of JAS-39 Gripen would be conditional on Sweden first becoming a member of NATO,” the Swedish Defense Ministry said in a statement.
O ja, ze zouden stemmen deze maand. Weet iemand wanneer precies?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:22 schreef Delenlill het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)e-military-nato.html
[..]
Meer informatie in het artikel. Laten we hopen dat Turkije en Hongarije snel overstag gaan.
https://mstdn.social/@noelreports/111192775630933129quote:In occupied Nova Kakhovka, the car of the secretary of the local branch of United Russia was reportedly blown up. According to Igor Kastsyukevich, deputy from the party, the secretary is hospitalized and in serious condition.
Ik denk niet dat in Isral veel artillerie gebruikt gaat worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:40 schreef Slayage het volgende:
De gebeurtenissen in Isral komt Rusland uiteraard goed van pas uiteraard. Aandacht van het westen is afgeleid. Artillerie shells tekort is een realiteit. Een oorlog in Isral zou dat alleen maar erger maken. Zou me niet eens verbazen dat de Russen hier ook een vinger in de pap hebben met Intel. ik bedoel Isral zit vol met corrupte Isralische Russen die met alle liefde de veiligheid van hun eigen kamp in gevaar brengen voor wat extra cash
Ja, als je de vraag stelt: wie heeft hier voordeel bij, is die vector vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:40 schreef Slayage het volgende:
De gebeurtenissen in Isral komt Rusland uiteraard goed van pas uiteraard.
Hopelijk gaat Israel hierdoor besluiten zich wat meer voor Oekrane in te zetten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, als je de vraag stelt: wie heeft hier voordeel bij, is die vector vrij duidelijk.
İk hoop het niet. Met de laatste oorlog in Gaza moesten de Amerikanen bijspringen met het leveren van artillerie shells omdat de Isralisch binnen een paar weken hun voorraad hadden verbruikt. Zou wel kunnen dat de israelisch van die situatie hebben geleerd en nu een grotere voorraad hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat in Isral veel artillerie gebruikt gaat worden.
Dat is niet het type conflict waarbij je grootschalig gebruik van arty gaat zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
İk hoop het niet. Met de laatste oorlog in Gaza moesten de Amerikanen bijspringen met het leveren van artillerie shells omdat de Isralisch binnen een paar weken hun voorraad hadden verbruikt. Zou wel kunnen dat de israelisch van die situatie hebben geleerd en nu een grotere voorraad hebben.
İk hoop het niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is niet het type conflict waarbij je grootschalig gebruik van arty gaat zien.
Ze zouden Israel, die toch een beetje neutraal doet in dit conflict, wel tegen zich in het harnas jagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:40 schreef Slayage het volgende:
De gebeurtenissen in Isral komt Rusland uiteraard goed van pas uiteraard. Aandacht van het westen is afgeleid. Artillerie shells tekort is een realiteit. Een oorlog in Isral zou dat alleen maar erger maken. Zou me niet eens verbazen dat de Russen hier ook een vinger in de pap hebben met Intel. ik bedoel Isral zit vol met corrupte Isralische Russen die met alle liefde de veiligheid van hun eigen kamp in gevaar brengen voor wat extra cash
De continue russische tegenaanvallen zorgt ervoor dat de "war of attrition" er ineens heel anders uitziet dan wanneer de russen rustig verdedigen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, en?
Dat doen ze idd wanhopig en dramatisch, maar is dat een probleem?
Ze gooien overal extra defensieve lijnen neer, Oekraine komt er maar zeer zeer zeer langzaam doorheen.
Ondanks de veel grotere kracht die UA qua materiaal en moraal heeft lukt het absoluut niet.
Plausible deniability is natuurlijk ingebakken bij dit soort dingen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze zouden Israel, die toch een beetje neutraal doet in dit conflict, wel tegen zich in het harnas jagen.
Ik weet niet of dat nou zo slim is.
Zo van "We zijn matties met Iran en we juichen dit toe maar we hebben er niets mee te maken" bedoel je?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Plausible deniability is natuurlijk ingebakken bij dit soort dingen.
Die gast post om de vijf minuten filmpjes met clickbait-titels en een hoop loos gezwam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:21 schreef Slayage het volgende:
Waarom het relatief goed gaat met de Russische olie export
Wat is er click bait aan de titel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef havanagila het volgende:
[..]
Die gast post om de vijf minuten filmpjes met clickbait-titels en een hoop loos gezwam.
Denys Davidov doet het wel aardig goed en lijkt eerlijk over te komen. Ik zie of hoor hem iig nooit overdrijven. Ik begin over hem omdat hij ook een verdienmodel heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:58 schreef havanagila het volgende:
Aan deze niet veel, maar 99% is "CHINA IS GOING TO COLLAPSE!!!!!" om maar aan views te komen.
Gasten met zo'n verdienmodel kun je beter niet volgen/kijken/verspreiden.
quote:A car carrying the so-called "secretary of the local branch" of dictator Vladimir Putin's United Russia party has exploded in occupied Nova Kakhovka, Kherson Oblast.
Source: Russian state-owned news outlet RIA Novosti
Details: The car belonging to Vladimir Malov, born in 1957, was blown up in Nova Kakhovka.
He is in hospital "in extremely serious condition"; doctors are "fighting to save his life".
Zijn schreeuwende koppen vind ik al dusdanig overdreven dat ik zijn filmpjes niet aanklik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:00 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Denys Davidov doet het wel aardig goed en lijkt eerlijk over te komen. Ik zie of hoor hem iig nooit overdrijven.
Dat is dom. Het gaat om de inhoud. Tenzij je de inhoud niet wilt horen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn schreeuwende koppen vind ik al dusdanig overdreven dat ik zijn filmpjes niet aanklik.
Hij hoeft niet van die achterlijke titels te verzinnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is dom. Het gaat om de inhoud. Tenzij je de inhoud niet wilt horen natuurlijk.
Daar hebben ze weinig over te zeggen als de fabriek in Oekrane staat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik ken Rheinmetall. Heb er wat contact via het werk (ze maken niet alleen defensie materieel). Maar het is toch echt de overheid die bepaald wat er aan wapens die kant op gaat. En diezelfde overheid daar lijkt nogal stug. Er gaat wel het een en ander, maar nooit zonder gesteggel of Bratwursten voorhouden
Mensen die een youtube kanaal maken met clickbait tiltes om maar zoveel mogelijk geld te verdienen aan de oorlog ga ik idd niet op klikken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is dom. Het gaat om de inhoud. Tenzij je de inhoud niet wilt horen natuurlijk.
Het droogdok zelf is ook een prima doelwit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:39 schreef oheng het volgende:
Suchomimus heeft een nieuw doelwit gespot in een droogdok.
Een klasse 22160 patrouille boot bewapend met AA en Kalibr kruisraketten.
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar hebben ze weinig over te zeggen als de fabriek in Oekrane staat.
Die Danys is best wel serieus in zijn video, maar dan nog komt het neer op een hele hoop wat als en vervolgens pijlen tot halverwege Moskou.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mensen die een youtube kanaal maken met clickbait tiltes om maar zoveel mogelijk geld te verdienen aan de oorlog ga ik idd niet op klikken.
En ja aan het begin van de oorlog keek ik zo ook wel eens. Want ja hebben af en toe best prima info. Maar echt rot op met die SCHREEUWDE RUSLAND IS ELK MOMENT KAPOT TITLES
edit: oh het kanaal waar het nu omgaat ken ik dan weer niet
Ja, maar wat is het punt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:27 schreef oheng het volgende:
[..]
De continue russische tegenaanvallen zorgt ervoor dat de "war of attrition" er ineens heel anders uitziet dan wanneer de russen rustig verdedigen.
Hij heeft geen schreeuwende koppen, je bent in de war met die andere die delinlill post. Die kijk ik dan weer niet. Al een flinke tijd niet meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn schreeuwende koppen vind ik al dusdanig overdreven dat ik zijn filmpjes niet aanklik.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |