Komende weken ook nog gewoon 25 graden op de voorspellingquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:52 schreef zorro28 het volgende:
Verse aardbeien uit de tuin in oktober, jeetje.
Wat ben je aan het kijken of volgen dat je het af en toe over Remi hebt ?quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 00:58 schreef NailQueen het volgende:
Jeetje, dat Remi een broer heeft. Wie had dat gedacht?
quote:
quote:
Die laatste ging over Remi die bijna bij k3 zat. Geen idee of dat ook de Remi uit de OP is. Ik weet ook niet of hij een broer heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het kijken of volgen dat je het af en toe over Remi hebt ?
[..]
[..]
[..]
Ik moet toch die OP beter en vaker bekijken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die laatste ging over Remi die bijna bij k3 zat. Geen idee of dat ook de Remi uit de OP is. Ik weet ook niet of hij een broer heeft.
Australiërs die meedoen aan Europese competities, zo raar!quote:Tiffany Cromwell komt bij het EK gravelrijden als eerste over de streep, maar omdat zij uit Australië komt maakt ze geen aanspraak op de Europese titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@BillDauterive beterschap! De “day after” kan het dan toch wat tegenvallen met de kwetsuren![]()
Ik heb knallende koppijn, ik ging in de kermis in de spin. Wat ik niet wist vooraf, was dat de individuele bakjes óók ronddraaidenen daardoor kreeg ik rug- en nekpijn en dus hoofdpijn
![]()
Het zullen altijd wel zwakke plekken blijven.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dat klinkt weer als typisch iets voor jou hahaquote:Op zondag 1 oktober 2023 19:44 schreef H_T het volgende:
Eind november ga ik een paar dagen naar Londen en ik heb net mijn eerste theaterkaartje gekochtZin in Peter Pan Goes Wrong, nu de andere avonden nog vullen
Een F1 rijder die ineens op de fiets stapt in een wedstijd is ook niet iets dat je dagelijks ziet.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Australiërs die meedoen aan Europese competities, zo raar!
quote:Een van de meest opvallende figuren aan de start van het EK/BK gravel vandaag was de Finse F1-rijder Valtteri Bottas, die tussen 2 Grote Prijzen door even naar Oud-Heverlee afzakte. "Ik ben hier dankzij mijn vriendin, profrenster Tiffany Cromwell", vertelde Bottas aan onze reporter.
https://sporza.be/nl/2023(...)-race~1696158126764/
Leuk!!quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:44 schreef H_T het volgende:
Eind november ga ik een paar dagen naar Londen en ik heb net mijn eerste theaterkaartje gekochtZin in Peter Pan Goes Wrong, nu de andere avonden nog vullen
quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik moest naar het ziekenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Vulcanoquote:
Huilenquote:Op zondag 1 oktober 2023 19:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Komende weken ook nog gewoon 25 graden op de voorspelling
De kortere tv-special vond ik erg leuk, dus ik ben erg benieuwd naar dezequote:Op zondag 1 oktober 2023 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klinkt weer als typisch iets voor jou haha
Nee joh! Ik wil er wel graag komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |