De hele sneakermarkt ligt op z'n gat op dit moment. Er is teveel uitgekomen en zeker van de Air Max 1. Alleen de 'exclusive' releases verkopen direct uit, de rest komt zelfs in de sale. Super mooi! want nu kan iedereen gewoon kopen wat ze leuk vinden, zonder perse resell te betalen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Die rode met zwarte swoosh is wel mooi.
Zag gisteren dat de AM1 ook weer bij Footlocker te koop is.
Die zijn ook erg gaaf!quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:49 schreef Yankee het volgende:
Matige timing, heb net de Duck Pecan Yellow Ochre gekocht
Dit keer zijn opties best groot hoor. Veel vlakken mogelijk, veel kleuren en drie verschillende materialen te combineren.quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:29 schreef Kreator het volgende:
Premiums van vanmorgen toch maar gekocht. Dat zelf designen is ook altijd wel gebonden aan weinig kleuren en opties dus dat wordt toch niet wat ik wil.
Je moet in de Nike app zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik zie op de website van Nike alleen AM90, 95 en 97 staan.
Alleen toegankelijk in de mobiele app van Nike.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik zie op de website van Nike alleen AM90, 95 en 97 staan.
Krijg ze als het goed is vandaag binnen. Heel benieuwd naar de materialen.quote:
Vandaag dus niet aantrekkenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:29 schreef BasNijmegen het volgende:
De Nike Air Max 1 - Hangul Day binnen. Wat een gave sneaker. Mooie materialen, gave details..... alleen niet te dragen op regenachtige dagen. Dus maar even bewaren voor als het droog is.
Hier nog wat AM1 releases die we dit jaar mogen verwachten.
Safety Orange
[ afbeelding ]
Red Stardust
[ afbeelding ]
UNC
[ afbeelding ]
Dia de los Mueros
[ afbeelding ]
Anthracite Red
[ afbeelding ]
Leopard
[ afbeelding ]
Aura
[ afbeelding ]
Terry Cloth
[ afbeelding ]
University Gold
[ afbeelding ]
Tan Lines
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:29 schreef BasNijmegen het volgende:
De Nike Air Max 1 - Hangul Day binnen. Wat een gave sneaker. Mooie materialen, gave details..... alleen niet te dragen op regenachtige dagen. Dus maar even bewaren voor als het droog is.
Hier nog wat AM1 releases die we dit jaar mogen verwachten.
Safety Orange
[ afbeelding ]
Red Stardust
[ afbeelding ]
UNC
[ afbeelding ]
Dia de los Mueros
[ afbeelding ]
Anthracite Red
[ afbeelding ]
Leopard
[ afbeelding ]
Aura
[ afbeelding ]
Terry Cloth
[ afbeelding ]
University Gold
[ afbeelding ]
Tan Lines
[ afbeelding ]
En, binnen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijg ze als het goed is vandaag binnen. Heel benieuwd naar de materialen.
Yes! Ben echt verbaast over de kwaliteit. Geen lijmresten, geen foutjes. Materialen zijn super, Nubuck is echt superzacht.quote:
Zien er goed uitquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Yes! Ben echt verbaast over de kwaliteit. Geen lijmresten, geen foutjes. Materialen zijn super, Nubuck is echt superzacht.
[ afbeelding ]
Die lopen heerlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:21 schreef Karzai het volgende:
Deze net gekocht bij https://www.sunika.nl/nl/service/sneakerwinkelamsterdam/
[ afbeelding ]
Heel tof!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Yes! Ben echt verbaast over de kwaliteit. Geen lijmresten, geen foutjes. Materialen zijn super, Nubuck is echt superzacht.
[ afbeelding ]
Waar staat dat Nike by You in de Nike app dan precies?quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:13 schreef BasNijmegen het volgende:
Nike By You heeft eindelijk weer de Nike Air Max 1 ingeladen (in de Nike App). Het is dus mogelijk om je eigen ontwerp te maken op de Nike Air Max 1. En de mogelijkheden zijn dit keer echt eindeloos!
[ afbeelding ]
Het is nog niet duidelijk wanneer deze optie echt live gaat, want op dit moment kan je nog niet uitrekenen. Het gerucht gaat dat dit op maandag 2 oktober gaat gebeuren.
In de app ziet je design er anders uit dan het resultaat. De materialen worden niet goed weergegeven. Zo kwam ik het voorbeeld van Sjoemie84 (Insta) tegen. Ik heb zijn sneaker nagemaakt, dan zie je het verschil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook wat ontwerpen gemaakt. Waarvan sommige gebaseerd zijn op sneakers die al eerder zijn uitgekomen, maar ongrijpbaar zijn geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op Sneaker Forum heb ik meer designs staan.
Invoeren in de zoekbalk. Je kunt die modellen dan zelf aanpassen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar staat dat Nike by You in de Nike app dan precies?
https://www.nike.com/nl/e(...)hoes-6ealhznik1zy7okquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Thanks, wel omslachtig. Ik heb een jaar of drie geleden ook eens een eigen Nike schoen gemaakt, maar dat was volgens mij via een aparte app kan dat? Niet deze in ieder geval. Was een speciale app voor zelf customisen van Nike schoenen. In dit geval een Air Max 90quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Invoeren in de zoekbalk. Je kunt die modellen dan zelf aanpassen.
Via de Nike website ging dat "vroeger" geloof ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Thanks, wel omslachtig. Ik heb een jaar of drie geleden ook eens een eigen Nike schoen gemaakt, maar dat was volgens mij via een aparte app kan dat? Niet deze in ieder geval. Was een speciale app voor zelf customisen van Nike schoenen. In dit geval een Air Max 90
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:21 schreef Karzai het volgende:
Deze net gekocht bij https://www.sunika.nl/nl/service/sneakerwinkelamsterdam/
[ afbeelding ]
Ow das wel jammer, ik zoek een hele zachte sneaker. En qua maat? Eerder klein of groot of net goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
lopen lekker, wel een vrij harde zool
de maat is precies goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow das wel jammer, ik zoek een hele zachte sneaker. En qua maat? Eerder klein of groot of net goed?
Deze lopen wel heel zacht, mizuno sneakersquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow das wel jammer, ik zoek een hele zachte sneaker. En qua maat? Eerder klein of groot of net goed?
Ik ga ze checken!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deze lopen wel heel zacht, mizuno sneakers
[ afbeelding ]
Ik dacht al van waar ken ik die lenny77…quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kan iemand zelfs genoeg sneakers hebben?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:28 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik dacht al van waar ken ik die lenny77…
Het sneakertopic.
Beste topic van Fok!
Na de kerstpakkettenactie dan. Dat dan weer wel…
Hoeveel paar sneakers hedde gij dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kan iemand zelfs genoeg sneakers hebben?![]()
Ben blij dat ik al een 25j uitgegroeid ben en mijn collectie door de veeeele vele jaren heen mooi groot is geworden
80-90?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:58 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hoeveel paar sneakers hedde gij dan?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
80-90?
Nogmaals, wel door heeeeel veel jaren verzameld
Maar jij bent mss ook nog erg jong? Ik ben al een ouwe druif hequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:54 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik heb momenteel 5 paar sneakers
De tijd dat ik jong was licht ver achter mij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar jij bent mss ook nog erg jong? Ik ben al een ouwe druif he
(let op, ze zijn verslavend)
Gaan ze sluiten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:55 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
RIP Footlocker Nijmegen 😱
Watskeburt @:BasNijmegen
Ze zijn al weg, winkel is leeg zag ik gisteren opeens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:24 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Gaan ze sluiten?
Ik denk dat de fysieke verkoop het aflegt tegen de online verkoop. Winkels als Foot Locker moeten het hebben van de grote steden en hun online winkels.
Athlete's Foot al een tijdje idd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:34 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ze zijn al weg, winkel is leeg zag ik gisteren opeens.
Nu was het sowieso een kleine winkel qua oppervlakte in vergelijking met HD Sports en die andere sneakerwinkels.
The Athlete's Foot winkel is trouwens ook weg.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
80-90?
Afhankelijk van het materiaal, maar hier moet je enorm mee oppassen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
doe jij ze weleens in de wasmachine/
Ja als ik vind dat ze te vuil naar mijn zin zijn (al snel dus) en ik krijg ze niet met de hand zuiver, dan neem ik de gok met het wasmachine. Dat gaat soms goed, soms niet. Sowieso nooit de air's of schoenen met kamers er in gooien want dat gaat misquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]ik heb 7 paar sneakers, dat is al veel voor mij, vroeger had ik misschien 2 paar die dan helemaal kapot liep voor ik nieuwe kocht
doe jij ze weleens in de wasmachine/
Naar aanleiding hiervan mijn collectie is geteld. 60quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
80-90?
Walk-in closet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Naar aanleiding hiervan mijn collectie is geteld. 60
Meeste wel gekocht toen ik 20-25 was en opeens geld ging verdienen
Ik ben nu wel iets kieskeuriger wat er bij komt.
De Air max 1 is weer beschikbaar voor Nike By Youquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja hier moet ik ook eens aan gaan werken.. nu staan ze wel op een rek maar ook wel op elkaar enz.. Is een zootje en zonde eigenlijk..quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:12 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Sowieso gaaf om je sneakers mooi te displayen.
Annnddd it's gonequote:Op donderdag 2 november 2023 09:54 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De Air max 1 is weer beschikbaar voor Nike By You
Athlete's Foot is hier weg maar die hadden ook al een hele oude collectie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:55 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
RIP Footlocker Nijmegen 😱
Watskeburt @:BasNijmegen
Klopt, zag ik van de week dat die ook weg was.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Athlete's Foot is hier weg maar die hadden ook al een hele oude collectie.
Bijzonder, ik zie ze niet. Wel gewoon via de website?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:49 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan zie hier nog steeds in winkelmandje toevoegen.
Nee alleen via de normale App van Nike.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:52 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Bijzonder, ik zie ze niet. Wel gewoon via de website?
Ohquote:Op donderdag 2 november 2023 14:17 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nee alleen via de normale App van Nike.
Jep en ook de terugkeer van de Powerwalls BRSquote:Op donderdag 9 november 2023 11:10 schreef Divje het volgende:
Geruchten van een nieuwe Patta x AM1 volgend jaar in de herfst
Enorm populair in Amerika, maar ik kan mij er op een of andere manier niet toe zetten om Skechers te lopen.quote:Op zondag 12 november 2023 18:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Gisteren voor het eerst Skechers gekocht.
Weliswaar geen sneakers, maar wandel/bergschoenen voor de winter.
Moet zeggen dat die memory foam van hen wel erg comfortabel zit en loopt.
De gewone sneakers van hen zou ik ook nooit kopen eigenlijk, kleeft toch een ouwe lullen imago aanquote:Op zondag 12 november 2023 18:35 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Enorm populair in Amerika, maar ik kan mij er op een of andere manier niet toe zetten om Skechers te lopen.
Ik heb zojuist de Keep Ripping Stop Slipping kunnen kopen. Hopelijk komt deze komende week binnen. Ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Waar heb je ze gekocht? Heb de eersten nog als beaters.quote:Op zondag 12 november 2023 18:35 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Enorm populair in Amerika, maar ik kan mij er op een of andere manier niet toe zetten om Skechers te lopen.
Ik heb zojuist de Keep Ripping Stop Slipping kunnen kopen. Hopelijk komt deze komende week binnen. Ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Ik loop al ruim 30 jaar opquote:Op zondag 12 november 2023 18:47 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
De gewone sneakers van hen zou ik ook nooit kopen eigenlijk, kleeft toch een ouwe lullen imago aanondanks dat je er toch steeds meer jongeren op ziet lopen.
Wat dat betreft zweer ik bij mijn Nike Airs.
Maar voor bos/modder/winterschoenen durfde ik de gok wel te nemen.
Geen spijt van.
via GOATquote:Op zondag 12 november 2023 19:23 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Waar heb je ze gekocht? Heb de eersten nog als beaters.
Moet zeggen dat ik mijn AM90's en AM95's eerst in heb moeten lopen (breaking is geloof ik de sneaker vaktermquote:Op zondag 12 november 2023 19:39 schreef GM78 het volgende:
[..]
Ik loop al ruim 30 jaar op
Nike air.
Paar maanden geleden voor het het skechers gekocht.
Moet eerlijk zeggen dat ik die krengen prettiger vind lopen dan Nike air.
Ze voelen ook wat degelijker aan.
Deze heb ik nu:
https://www.vanharen.nl/n(...)jMoHXRwaAlyDEALw_wcB
De variant die ik het meest zie is een lelijk kindje van de AM1 en AM90 qua vorm. Wel de helft goedkoper, dus daar zal de crux wel liggen.quote:Op maandag 13 november 2023 19:01 schreef Document1 het volgende:
Ik vind al die Skechers maar lelijk.
Volgens mij nooit officieel verkocht, en nooit verder gekomen dan het prototype stadium.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:31 schreef YourCaptor het volgende:
Ja en van die schoen barst het op straat.
Noob vraagje, kan het niet echt vinden: is de AirMax 1 met de big bubble destijds ook echt verkocht, in 1986?
Ja dat klopt, er waren issues met de bubble zelf volgens mij. Maar geen idee of ze nu wel of niet verkocht zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Volgens mij nooit officieel verkocht, en nooit verder gekomen dan het prototype stadium.
Ivm kwaliteitsissues, staat me vaag iets van mij.
Ja die zijn uitgekomen hoor, onder andere in Marina Blue (staan hier in de kast). In totaal iets van 6 uitgaves. Zijn alleen via de app verkocht toen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de Air Max BW die eerder dit jaar (of was het vorig jaar) opnieuw uit was gekomen?
Daar heb ik na release niks meer over gehoord en ik heb ze ook nergens te koop zien staan.
Had uit nostalgische overwegingen graag nog een keer een paartje gehad, waren mijn eerste AM.
Weet nog goed dat moeder me voor gek verklaarde toen ik zei dat ik er 260 gulden voor betaald had
Was iets met bevriezen en cracks volgens mijquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Volgens mij nooit officieel verkocht, en nooit verder gekomen dan het prototype stadium.
Ivm kwaliteitsissues, staat me vaag iets van mij.
260 gulden idd! Als je de prijs nu doortrekt van euro naar gulden.... bizar eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de Air Max BW die eerder dit jaar (of was het vorig jaar) opnieuw uit was gekomen?
Daar heb ik na release niks meer over gehoord en ik heb ze ook nergens te koop zien staan.
Had uit nostalgische overwegingen graag nog een keer een paartje gehad, waren mijn eerste AM.
Weet nog goed dat moeder me voor gek verklaarde toen ik zei dat ik er 260 gulden voor betaald had
Klopt ja, enorme kwaliteit ja.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:44 schreef YourCaptor het volgende:
Ik eentje, van de zwarte markt.![]()
Wel bizarre kwaliteit. Heb de trainingsbroek pas een jaar of 5 geleden weg gedaan (dik 20 jaar dus).
Ik had dit jaar ook gehoopt op de Air Max 98, gezien die nu 25jaar oud is. Daar zou ik graag een paar van willen hebben.quote:Op woensdag 15 november 2023 08:48 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
260 gulden idd! Als je de prijs nu doortrekt van euro naar gulden.... bizar eigenlijk.
Die BW release was precies goed. Geen overdaad en stoppen op het hoogtepunt. Zal ooit wel weer terugkomen.
2024 gaat het jaar van de Air Max 180 worden. Hopelijk wordt dit geen overdaad.
Volgens ChatGPT (m.a.w. nog steeds niet 100% zekerquote:Op woensdag 15 november 2023 15:50 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik had dit jaar ook gehoopt op de Air Max 98, gezien die nu 25jaar oud is. Daar zou ik graag een paar van willen hebben.
Weet jij trouwens of die Big bubble AM1 ooit echt verkocht zijn in 1986?
Black Persian staat nog steeds op TBA.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:57 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ja dat klopt, er waren issues met de bubble zelf volgens mij. Maar geen idee of ze nu wel of niet verkocht zijn.
[..]
Ja die zijn uitgekomen hoor, onder andere in Marina Blue (staan hier in de kast). In totaal iets van 6 uitgaves. Zijn alleen via de app verkocht toen.
Vroeger inderdaad 260 gulden, damn. Weet nog dat ik met mijn eerste paar mazzel had want mijn pa wist van een zaakje dat ophield. Kreeg ze toen mee voor 150 gulden. Waren de witte leren met zwarte swoosh en oranje air. Ik was megablij.
ChatGPT heeft het juist. Al zijn er wel samples op de (niet reguliere) markt gekomen.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:50 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik had dit jaar ook gehoopt op de Air Max 98, gezien die nu 25jaar oud is. Daar zou ik graag een paar van willen hebben.
Weet jij trouwens of die Big bubble AM1 ooit echt verkocht zijn in 1986?
Ik, of beter gezegd mijn oudersquote:Op woensdag 15 november 2023 16:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Black Persian staat nog steeds op TBA.
https://www.sneakerjagers(...)-blackpersian/207753
Volgens mij was de prijs 300 gulden en kwam elke drie maanden twee colourways uit.
quote:Op woensdag 15 november 2023 17:43 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
ChatGPT heeft het juist. Al zijn er wel samples op de (niet reguliere) markt gekomen.
Jep heb ik ook. Heb alle Big Bubbles laten schieten, behalve de OG Red. Dus de blauwe wil ik ook hebben. Sowieso bestaat mijn verzameling uit sneakers met een verhaal of de juist afwijkende colorways.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:28 schreef YourCaptor het volgende:
[..]![]()
kijk aan, thanks.
Ik vind de normale AM1 mooier, maar wil de blauwe versie die 26-3 komen toch wel hebbon.
Jep de '96. Dit was een speciale uitvoering met alleen Miniswoosh. Je hebt ze ook met grote Swoosh.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:31 schreef Nober het volgende:
Ik wil deze wel Air Max 96 XX (weet niet of dat de exacte naam is)
Misschien in 2026?
[ afbeelding ]
Veel te veel. Van hierboven is alleen de Team Red en de Valentine interessant, aangezien deze iets unieks hebben. De rest gaat sowieso in de sale.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:08 schreef YourCaptor het volgende:
Nog steeds meer. Echt een stortvloed aan AM1's.
Vroeger was het uniek als er een Mini Swoosh op zat, nu is het bijna andersom.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:27 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Sowieso veel cleaner zo zonder die extra mini Swoosh.
Mehquote:Op maandag 27 november 2023 14:04 schreef Mubassie het volgende:
Deze droppen morgen, wat vinden we?
[ afbeelding ]
Zuinige copquote:Op maandag 27 november 2023 14:04 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze nu een weekje en ben er wel blij mee. Toch weer iets unieks. Het haalt het niet bij de OG KRSS, maar toch wel een must have voor de AM1 liefhebber.quote:Op maandag 27 november 2023 14:04 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Zolderkamerautist gespot.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:45 schreef Cruzinats het volgende:
Vroeger waren die air max schoenen populair op de middelbare school, maar tegenwoordig loopt toch geen hond meer op die dingen? Totaal uit de mode.
Oneens.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:45 schreef Cruzinats het volgende:
Vroeger waren die air max schoenen populair op de middelbare school, maar tegenwoordig loopt toch geen hond meer op die dingen? Totaal uit de mode.
Nog wat zonlicht gepakt de laatste jaren?quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:45 schreef Cruzinats het volgende:
Oekrane heeft ook wat Leopards gekregenquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:11 schreef BasNijmegen het volgende:
Vandaag de Air Max 1 Leopard 2023 kunnen scoren. Er staat er voor dit jaar nog een op mijn lijstje, dan is het wel weer mooi geweest (waarschijnlijk).
Komend jaar staat toch al in het teken van de Nike Air 180 C, dus waarom niet.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Tijd voor een Nike collab met Philips
De Nike Air Fryer 😱
Zou ze niet zelf kopen, maar toffe kleuren.quote:Op maandag 27 november 2023 14:04 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Was al te laat tijdens de dropquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ze niet zelf kopen, maar toffe kleuren.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:53 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Komend jaar staat toch al in het teken van de Nike Air 180 C, dus waarom niet.
46quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:55 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Welke maat? Ze zijn her en der nog wel te koop.
https://shop.doverstreetm(...)_fid=d5083d0c4&_ss=cquote:
Thanksquote:Op maandag 4 december 2023 17:49 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
https://shop.doverstreetm(...)_fid=d5083d0c4&_ss=c
Let op. Dit is een Engelse webshop, dus ze kunnen extra tax vragen bij bezorgbedrijf.
Oeh die 'Creek Marsh' is gaaf!quote:Op donderdag 7 december 2023 10:22 schreef Xurk het volgende:
Die Kerst specials Forum Lows zijn gaaf (vooral de Grinch-themed paartjes), ik kende ze niet allemaal!
Ik "mag" van mezelf dit jaar niets meer kopen omdat ik al aan mijn zelf opgelegde jaarlijks quotum zitEen aantal releases van de afgelopen maanden hoop ik dus in het nieuwe jaar dan maar afgeprijsd te kunnen scoren
Bijv. deze Teddy Santis x New Balance 998 Made in USA:
[ afbeelding ]
afbeelding
Afgelopen jaar heeft Saucony weer n van hun silhouetten uit de kluis gehaald en ik ben er wel van gecharmeerd. Er zijn in korte opvolging van elkaar veel CWs uitgekomen, zowel OG reissue als premium GRs als reguliere GRs als collabs. Uiteindelijk wil ik kiezen voor n paartje tussen deze vijf:
OG reissue:
[ afbeelding ]
afbeelding
"Creek Marsh" (premium GR):
[ afbeelding ]
afbeelding
GR (n van de vier CWs uit deze pack):
[ afbeelding ]
afbeelding
Collab met Colour Plus (laatste van drie paar):
[ afbeelding ]
afbeelding
Collab met Jae Tips (n van de twee CWs):
[ afbeelding ]
afbeelding
En aangezien dit topic tegenwoordig vooral Nike is en ik hierboven al flink wat anders heb bijgedragen, toch nog een Nike om mee af te sluitenBegin 2024 komt deze CW uit, een mooiere kleur dan de "Fuchsia Dream" mijns inziens en een bijna identieke uitvoering van de Psychic Pink van een aantal jaren geleden die ik mis ben gelopen. Mits deze in herenmaten een beetje verkrijgbaar zijn staan ze bovenaan mijn 2024 lijst:
Pink Rise:
[ afbeelding ]
afbeelding
Gaaf!quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:37 schreef Xurk het volgende:
Was deze nog vergeten, maar even geleden kwam er een premium GR pack van Saucony uit die nog maar eens bewijst dat het merk underrated isKwaliteit en toewijding aan het thema (koffie) is echt geweldig
Ik ben niet zo van de bruine sneakers maar de Shadow 6000 "Cappuccino" zit nog altijd in mijn achterhoofd als een mogelijkheid wanneer die in een flinke sale zou belanden...
Shadow 6000 "Cappuccino"
[ afbeelding ]
afbeelding
Shadow 5000 "Espresso"
[ afbeelding ]
afbeelding
Tering, 50 tot 60quote:Op zondag 10 december 2023 00:38 schreef M1stral het volgende:
Ik heb geen vette releases meer gecopt. Inmiddels goed 50 a 60 paar sneakers thuis, dus is wel even goed zo.
Hoogtepunten van dit jaar waren voor mij wel de Nike x Concepts. Heb dan ook alledrie de releases uit het pack kunnen bemachtigen.
Verder de crpe Soft Grey’s nog en andere toffe paartjes.
De ‘Heavy’ zijn nice, die draag ik zo nu en dan. De ‘Mellow’ ben ik al aan het beaten. Heb er nog genoeg om te dragen en moet nog wat kwijt. Zat op 100 paar, zit nu op 90.quote:Op zondag 10 december 2023 00:38 schreef M1stral het volgende:
Ik heb geen vette releases meer gecopt. Inmiddels goed 50 a 60 paar sneakers thuis, dus is wel even goed zo.
Hoogtepunten van dit jaar waren voor mij wel de Nike x Concepts. Heb dan ook alledrie de releases uit het pack kunnen bemachtigen.
Concepts drop was zeker gaaf. Ik heb alleen de Mellow.quote:Op zondag 10 december 2023 00:38 schreef M1stral het volgende:
Zeker een toffe winkel. Helaas zijn daar de resell prijzen bizar hoog. Maar wel tof om bepaalde paartjes in-hand te hebben.quote:Op zondag 10 december 2023 05:23 schreef Kreator het volgende:
Ik stond net met am1 Travis scott in de hand maar vond 400 toch te gortig. wel mooie sneakerwinkel hier in vegas, Cool Kicks.
Van Ramitheicon, voor de kenners.
Resell is dit jaar juist flink afgenomen toch? Ik vind het juist weer leuk(er) aan het worden. Paartjes verkopen niet meer uit en iedereen kan kopen wat ze willen. Resell zit alleen nog op de meest exclusieve of unieke paartjes.quote:Op zondag 10 december 2023 10:00 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
De ‘Heavy’ zijn nice, die draag ik zo nu en dan. De ‘Mellow’ ben ik al aan het beaten. Heb er nog genoeg om te dragen en moet nog wat kwijt. Zat op 100 paar, zit nu op 90.
Iedereen en zn moeder is aan het resellen. Met alles. Dus ik kap ermee. Heb er geen lol meer in. Wel in het dragen, maar word niet meer warm van iedere release.
Geen idee, heb dit jaar niet echt opgelet. Was zelf erg van Diadora, maar daar was het zelfs lastig om collabs te coppen op een gegeven moment. Om over New Balance (zelfs sommige GRs!) maar te zwijgen. Heb toen maar besloten om in 2023 lekker rustig aan te doen.quote:Op maandag 11 december 2023 16:08 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Concepts drop was zeker gaaf. Ik heb alleen de Mellow.
De Soft Grey is echt underrated. Heerlijke sneaker.
[..]
Zeker een toffe winkel. Helaas zijn daar de resell prijzen bizar hoog. Maar wel tof om bepaalde paartjes in-hand te hebben.
[..]
Resell is dit jaar juist flink afgenomen toch? Ik vind het juist weer leuk(er) aan het worden. Paartjes verkopen niet meer uit en iedereen kan kopen wat ze willen. Resell zit alleen nog op de meest exclusieve of unieke paartjes.
Ik zal binnenkort eens gaan kijken welke paartjes ik dit jaar allemaal gekocht heb. Ik ben bang dat de teller dit jaar weer boven de 20 zit.
Oh die is zo mooi.quote:Op maandag 11 december 2023 17:10 schreef M1stral het volgende:
Wat is een ieders tofste item in de collectie?
Ik had laatst de Denham X Nike Air Max 90 nog in mijn hand. Die is qua materialen wel echt dope. Ook het paartje Blazers uit dat pack heeft echt buttery soft leer en mooie details.
Geen grails weliswaar, maar wel een schoen die ik kan waarderen voor wat het is.
Castellersquote:Op maandag 11 december 2023 19:38 schreef Astro_boy het volgende:
Een van mijn mooiste (wellicht d mooiste) paartjes in mijn collectie
[ afbeelding ]
Goede inderdaad.quote:Op maandag 11 december 2023 20:59 schreef Kreator het volgende:
Waar ik verreweg de meeste opmerkingen over krijg en tevens favoriet:
[ afbeelding ]
Die zijn idd vrij opvallendquote:Op maandag 11 december 2023 23:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Goede inderdaad.
[ afbeelding ]
De Far Outs voor wie zich afvraagt.
Dat is een gevalletje Kill Your Darlingsquote:Op maandag 11 december 2023 17:10 schreef M1stral het volgende:
Is ook wel seizoensgebonden, maar momenteel toch wel de volgende:quote:Op maandag 11 december 2023 17:10 schreef M1stral het volgende:
Ik had laatst de Denham X Nike Air Max 90 nog in mijn hand. Die is qua materialen wel echt dope. Ook het paartje Blazers uit dat pack heeft echt buttery soft leer en mooie details.
Geen grails weliswaar, maar wel een schoen die ik kan waarderen voor wat het is.
Heb een gedeelde eerste plaats voor de witte Patta Waves en de Animal 2.0's denk ik..quote:Op maandag 11 december 2023 17:10 schreef M1stral het volgende:
Heel vet!quote:Op maandag 11 december 2023 19:38 schreef Astro_boy het volgende:
Een van mijn mooiste (wellicht d mooiste) paartjes in mijn collectie
[ afbeelding ]
Ik vind die Scream Gream echt een underrated paartje. Tof!quote:Op maandag 11 december 2023 19:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Mijn mooiste sneaker in mijn bescheiden collectie (kun je 5 paar berhaupt een collectie noemen) is de Nike Air Max 90 Elemental Gold.
[ afbeelding ]
Mijn nummer 2 is de AM90 XXXV Anniversary Emerald Scream Green, met hele mooie jeans stof erin verwerkt.
[ afbeelding ]
De Mellow is zeker een sneaker die hoog mag eindigen dit jaar. Door een groot publiek gekocht en gedragen, maar daardoor niet minder speciaal. Ik draag ze ook graag.quote:Op maandag 11 december 2023 20:59 schreef Kreator het volgende:
Waar ik verreweg de meeste opmerkingen over krijg en tevens favoriet:
[ afbeelding ]
De Far Outs staan op mijn lijstje om op de plank te zetten. Alleen nu iets te duur voor iets wat ik niet ga dragen.quote:Op maandag 11 december 2023 23:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Goede inderdaad.
[ afbeelding ]
De Far Outs voor wie zich afvraagt.
Oeh, die END collab is echt heel gaaf!quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:06 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat is een gevalletje Kill Your Darlings
Sowieso verandert dat regelmatig door nieuwe aanwinsten of (met pijn in het hart) afscheid nemen van oudere paren.
Als ik toch moet kiezen, dan maar per merk (waarvan er sprake is dat een paar ervan tot de favorieten uit mijn hele collectie hoort)
Play Cloths x Saucony Shadow 5000 "Cotton Candy" (Dream Blue)
[ afbeelding ]
END. x Diadora N9002 "Lido"
[ afbeelding ]
Social Status x Nike Dunk Mid "Strawberry Milk" (runner-up: de witte CW van Patta x Nike Air Max 1 "Waves")
[ afbeelding ]
size? x asics Gel-Lyte III "Iris" (25th anniversary (unofficial))
[ afbeelding ]
En een honourable mention voor een sneaker die niet per se mijn favoriet is, maar waarvan ik het tof vind dat ik 'm heb omdat de Europese release werd geannuleerd en ik het voor een dikke steal via eBay ooit heb gecopt. Waarschijnlijk n van de weinigen buiten de VS die een paar heeft.
atmos x PONY Slam Dunk Hi "New York State of Mind" (Statue of Liberty)
[ afbeelding ]
De Monarch is de enige die ik niet heb kunnen pakken........... Dit is mijn goal voor 2024. Persoonlijk vind ik dit de mooiste van het pack.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Is ook wel seizoensgebonden, maar momenteel toch wel de volgende:
Nike Air Max 1 x Patta Monarch
[ afbeelding ]
Nike Air Max 1 Amsterdam
[ afbeelding ]
Can't go wrong met deze OG Reds.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:15 schreef dimmak het volgende:
Fuck vergeten. Maar vrijwel alle versies van University Reds staan ver bovenaan, ongeacht seizoen. Zelf heb ik alleen nog de Anniversary Reds. Iets met nostalgie.
[ afbeelding ]
Eigenlijk altijd wel weer de laatste die ik heb gekocht…quote:Op maandag 11 december 2023 17:10 schreef M1stral het volgende:
quote:Op woensdag 13 december 2023 14:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd wel weer de laatste die ik heb gekocht…
Dus nu deze:
[ link | afbeelding ]
Heb nog twee verse paartjesquote:Op dinsdag 12 december 2023 15:15 schreef dimmak het volgende:
Fuck vergeten. Maar vrijwel alle versies van University Reds staan ver bovenaan, ongeacht seizoen. Zelf heb ik alleen nog de Anniversary Reds. Iets met nostalgie.
[ afbeelding ]
En van de beste AM1 uit die era waarin de shape nogal vaak te wensen overliet. Kijkend naar de resell nog altijd spijt dat ik die in Parijs bij size? niet heb meegenomen omdat ik het in die tijd financieel minder breed had (net vader geworden, veel te dure huurwoning in het centrum)quote:Op woensdag 13 december 2023 20:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Heb nog twee verse paartjes
Dit is overigens de lekkerst zittende Air Max 1 in mijn collectie:
[ afbeelding ]
Jaloers!quote:Op woensdag 13 december 2023 20:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Heb nog twee verse paartjes
Dit is overigens de lekkerst zittende Air Max 1 in mijn collectie:
[ afbeelding ]
Poh die zijn idd wel lekker hoor.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:28 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
Twee favo's, de voorste heb ik aangehad op 't feest van m'n bruiloft
[ afbeelding ]
Andere favo, als fotograaf mocht deze niet ontbreken
Diadoraquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:06 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat is een gevalletje Kill Your Darlings
Sowieso verandert dat regelmatig door nieuwe aanwinsten of (met pijn in het hart) afscheid nemen van oudere paren.
Als ik toch moet kiezen, dan maar per merk (waarvan er sprake is dat een paar ervan tot de favorieten uit mijn hele collectie hoort)
Play Cloths x Saucony Shadow 5000 "Cotton Candy" (Dream Blue)
[ afbeelding ]
END. x Diadora N9002 "Lido"
[ afbeelding ]
Social Status x Nike Dunk Mid "Strawberry Milk" (runner-up: de witte CW van Patta x Nike Air Max 1 "Waves")
[ afbeelding ]
size? x asics Gel-Lyte III "Iris" (25th anniversary (unofficial))
[ afbeelding ]
En een honourable mention voor een sneaker die niet per se mijn favoriet is, maar waarvan ik het tof vind dat ik 'm heb omdat de Europese release werd geannuleerd en ik het voor een dikke steal via eBay ooit heb gecopt. Waarschijnlijk n van de weinigen buiten de VS die een paar heeft.
atmos x PONY Slam Dunk Hi "New York State of Mind" (Statue of Liberty)
[ afbeelding ]
Deze had ik zeker gewild. Wow.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jaloers!
De meest comfortable AM1's uit mijn collectie zijn de Nike Air Max 1 Pinnacle Sail. Zitten echt super, ze zijn helaas niet meer zo mooi.
[ afbeelding ]
Oeh damn. Die heb ik misgegrepen. Dat wordt wereldwijd de sneaker van 2023.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:34 schreef Mubassie het volgende:
Dit is mijn mooiste (en duurste) paartje:
[ afbeelding ]
Ik heb ze van een reseller hoorquote:Op donderdag 14 december 2023 17:50 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Oeh damn. Die heb ik misgegrepen. Dat wordt wereldwijd de sneaker van 2023.
Persoonlijk vind ik de Nike Air Max 1 Think Tank misschien wel de beste AM1 van 2023
Op de vorige pagina heeft Bas een aantal AM1's gepost die in 2024 uit zouden moeten komen.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:18 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik heb ze van een reseller hoor
De 4 paar AJ4's die ik heb komen trouwens allemaal van resellers.
Heb n keer early access gehad op de AJ4 Thunder, maar die vond ik dan weer niks.
Komende tijd eens kijken voor een nieuw paartje AM1. Het moet wel een beetje een uitgesproken cw zijn, enige tips?
Zag het, maar allen niet mijn dingquote:Op donderdag 14 december 2023 19:24 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Op de vorige pagina heeft Bas een aantal AM1's gepost die in 2024 uit zouden moeten komen.
AJ4's zijn wel tof
AJ1 heb ik helemaal niks mee.
Zijn dat dezelfde als "Design by Japan"?quote:Op donderdag 14 december 2023 17:50 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de Nike Air Max 1 Think Tank misschien wel de beste AM1 van 2023
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Diadora![]()
Heb dit merk mss al 20j niet meer bekeken want vroeger vond ik ze echt niets..
Door jouw foto gaan checken en![]()
Had ik het maar niet gedaan
Hier trouwens ook een Saucony fan
Liefde voor Diadora en Sauconyquote:Op donderdag 14 december 2023 20:32 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Zag hierboven ook een mooi paartje Diadora staan
Ja dat is dezelfde. WMNS is gewoon vreemd. Soms heb je dat het slechts tot maat 43.5 gaat en soms weet niet. Soms vallen ze smaller, maar soms ook weet niet. Bij deze 'Design by Japan (Think Tank)' lijkt het beiden niet het geval te zijn. Ze vallen niet smal en ze komen in grote maten. Het enige is dat de maatvoering dus anders is.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde als "Design by Japan"?
Trouwens, ik zie overal "wmns" bij staan.. Maar wel grote maten. Hoe zit dat?
Yes die zijn gaaf! Hele mooie materialen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:49 schreef bitterbal het volgende:
Dit is mijn favoriete paar![]()
[ afbeelding ]
Ja die zit er IRL een stuk beter uit dan op de stock foto'squote:Op vrijdag 15 december 2023 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik vind ze echt mooi. Heb ze via stocks gekochtquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:16 schreef D_A het volgende:
[..]
Ja die zit er IRL een stuk beter uit dan op de stock foto's
Ik heb afgelopen lente bij Concepts in Boston nog geprobeerd mijn vrouw ervan te overtuigen deze te coppen aangezien er geen EU release van is geweest, maar door de gele zool twijfelde ze teveel en nam uiteindelijk een AF1 GR meequote:Op vrijdag 15 december 2023 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had die blauwe met ribstof. Teruggestuurd omdat het echt enorm slechte kwaliteit was.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Die (en de roze) was ook een flinke overproductie.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had die blauwe met ribstof. Teruggestuurd omdat het echt enorm slechte kwaliteit was.
Ik wil deze ook wel. Hoe zit het met die maat dan? Klopt het dat ik dan voor EU44.5/US10.5 US12(W) moet hebben? Bij GOAT en Fight Club zijn ze nog redelijk geprijsd te krijgen. Iemand tips welke partij degelijk is? Ik heb alleen ervaring met StockX als reseller.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:45 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ja dat is dezelfde. WMNS is gewoon vreemd. Soms heb je dat het slechts tot maat 43.5 gaat en soms weet niet. Soms vallen ze smaller, maar soms ook weet niet. Bij deze 'Design by Japan (Think Tank)' lijkt het beiden niet het geval te zijn. Ze vallen niet smal en ze komen in grote maten. Het enige is dat de maatvoering dus anders is.
Vandaar dat ik hier, naast mijn maat 44, nog een maat 43 heb liggen, omdat ik verkeerd gerekend had. Deze mag weg voor retail + verzend.
Ja klopt qua maat.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik wil deze ook wel. Hoe zit het met die maat dan? Klopt het dat ik dan voor EU44.5/US10.5 US12(W) moet hebben? Bij GOAT en Fight Club zijn ze nog redelijk geprijsd te krijgen. Iemand tips welke partij degelijk is? Ik heb alleen ervaring met StockX als reseller.
Oh die 'When Pigs Fly' is echt heel tof. Er staan nog een aantal (redelijk betaalbare) SBs op mijn wensenlijst.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:21 schreef Xurk het volgende:
Flight Club is ook degelijk en betrouwbaar, n van de allereerste consignment winkels zelfs volgens mij,ver voordat StockX berhaupt bestond. Toch zou ik tegenwoordig eerder op StockX kopen (als jouw maat daar is) aangezien je bij Flight Club hoogstwaarschijnlijk nog te maken krijgt met importkosten, bij StockX niet.
Ik heb bij Flight Club 9 jaar geleden de Concepts x NikeSB Dunk High "When Pigs Fly" besteld wat destijds een grail was en die ik ondanks zorgvuldig mee omgaan na alle jaren toch redelijk af heb gedragenEerder dit jaar (met pijn in mijn hart) verkocht omdat ik met het Strawberry Milk paartje een waardige vervanger in huis had gehaald.
[ afbeelding ]
afbeelding
Ander nieuws: vorige week een sneaker tattoo laten zetten! Een fineline pinwheel van vijf schoenen, van ieder merk wat ik graag draag mijn favoriete silhouetIk zal binnenkort een foto delen
Een aantal van die paar heb ik ook. O.a. beide crpe paartjes, de Dirty Denims en KRSS (van de week binnen gekomen).quote:Op donderdag 28 december 2023 14:59 schreef BasNijmegen het volgende:
Het jaar zit er bijna op. Dit zijn de sneakers die ik dit jaar (voor mijzelf) heb gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck, dat is een fijne collectiequote:Op donderdag 28 december 2023 14:59 schreef BasNijmegen het volgende:
Het jaar zit er bijna op. Dit zijn de sneakers die ik dit jaar (voor mijzelf) heb gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Crpe paartjes zijn echt een must have.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een aantal van die paar heb ik ook. O.a. beide crpe paartjes, de Dirty Denims en KRSS (van de week binnen gekomen).
Zou die Think Tank AM1’s nog wel willen hebben.
Goede aanwinsten, al is niet alles mijn smaak.
Dat is een aardige ladingquote:Op donderdag 28 december 2023 14:59 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scherp!quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:27 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Dat is een aardige lading![]()
Ik zie hier de Dirty Denim tussen staan. Die heb ik ook, en die kwam in oktober vorig jaar uit. Heb je ze dan nu nieuw gekocht via een shop alsnog, of via een 'handel'-site zoals StockX?
Ik heb de Dirty Denims trouwens als een soort van beaters, draag ze echt bijna elke dag.
Ik heb dit jaar meerdere paartjes gekocht via Stockx en geen problemen gehad.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:30 schreef YourCaptor het volgende:
OK goed te weten, wel betrouwbaar dus?
Ik zie nu en dan paartjes voorbij komen die ik wel zou willen hebben maar die niet meer te krijgen zijn in de winkels.
https://www.instagram.com(...)0A3C594D&img_index=1quote:Vandaag werd tijdens een MIT (Maasland Interventieteam) door de @gemeentebernheze , @handhaving_bernheze en @douane_nl en ons verschillende garageboxen gecontroleerd in Heesch. In deze boxen werd een enorme hoeveelheid nepkleding en schoenen aangetroffen. Dit werd allemaal door ons in beslag genomen. Namaakbestrijdingsorganisatie React doet verder onderzoek.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:55 schreef D_A het volgende:
Hier ook stuk of tien paar via Stockx, geen enkel probleem. Soms komt het uit de US, soms gewoon Europa.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:25 schreef Nober het volgende:
Gewoon in Heesch (ten zuiden van Oss) of ol places
[ twitter ]
https://dtvnieuws.nl/nieu(...)-garagebox-in-heesch
[..]
https://www.instagram.com(...)0A3C594D&img_index=1
Mooi! Opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:25 schreef Nober het volgende:
Gewoon in Heesch (ten zuiden van Oss) of ol places
[ twitter ]
https://dtvnieuws.nl/nieu(...)-garagebox-in-heesch
[..]
https://www.instagram.com(...)0A3C594D&img_index=1
De watermelon is heel slechte kwaliteit idd. Heb destijds een paartje vanuit de US laten komen, toen ze nog niet uit waren in de EU. Ook bij schoonmaken ging de faux suede al snel naar de tyfus. Daarnaast veel bleed in de mesh.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:31 schreef Xurk het volgende:
Ik kende het nog niet, maar als ik het zo zie heeft het niets bijzonders (qua aanbod en prijzen) t.o.v. een website als StockX. Het heeft zo te zien ook enkel typische "hype" merken zoals Nike, Jordan, Yeezy.
Beetje een rant, maar als ik de prijzen zie voor somimige GR's daarNike AM1 "Watermelon" voor 942, what a joke
Die heb ik ook nog in de kast staan maar draag ik steeds minder omdat de kwaliteit van de mesh (toebox maar ook tong) erbarmelijk is. Binnen twee jaar vergeeld/vergrijsd en daarnaast ook bij het minste of geringste de toebox weer smoezelig terwijl ik erg voorzichtig ben met mijn sneakers. Ik heb ze retail gekocht voor 140 en zou echt ontzettend pissed zijn als ik dit ervoor zou hebben betaald
Dan kan je beter voor 9 euro meer op die website voor de Denham AM1 gaan (tevens belachelijke prijs, op StockX ruim 200 goedkoper).
Ik ken het ook niet. Afhankelijk van je maat staan er best leuke schoenen en prijzen tussen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:16 schreef Solotovski het volgende:
Heeft iemand hier wel eens iets gekocht bij hypeboost?
Is dat wat?
Jammer dat het BigBubble is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.sneakersquad.(...)jackie-robinson-day/
Ben an sich niet zo'n hele grote AM1 dan, maar deze zijn wel nice.
Release 15 april.
Zeer mooi.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Release 15 april.
Ik wil ze als meisje.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeer mooi.
Donkerblauw en verschillende materialen. Als ik een jongen was had ik ze zeker willen hebben.
Je kunt je natuurlijk ook identificeren als jongenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeer mooi.
Donkerblauw en verschillende materialen. Als ik een jongen was had ik ze zeker willen hebben.
Je hebt nu de AM90 Gore-Tex modellen. Ideaal voor de regenachtige dagen. Makkelijk schoon te houden ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
Nu het weer een tijdje droog is geweest de afgelopen week mijn 3 AM90's weer eens foot time gegeven
Een daarvan is deels van sude dus die draag ik alleen als ik zeker weet dat ik nergens kom waar het nat of vies is![]()
![]()
Die andere 2 zit veel wit in en daar hou ik ook rekening mee met wat ik doe en waar
Wellicht dat ik in het voorjaar of de zomer eens ga kijken voor een aanvulling op mijn bescheiden collectie.
Ik vind de CW mooi en perforated nubuck toebox ziet er ook nice uit. Maar de andere franjes vind ik meh en inderdaad jammer dat het de '86 big bubble is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Release 15 april.
Ik kom deze post van mezelf tegen en zie dat ik nog niets had gedeeld, bij deze danquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:21 schreef Xurk het volgende:
Ander nieuws: vorige week een sneaker tattoo laten zetten! Een fineline pinwheel van vijf schoenen, van ieder merk wat ik graag draag mijn favoriete silhouetIk zal binnenkort een foto delen
Leuke tattoo.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:40 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik kom deze post van mezelf tegen en zie dat ik nog niets had gedeeld, bij deze dan
[ afbeelding ]
Verder een ongewoon drukke maand gehad qua aankopen voor mijn doen (ik beperk me normaliter tot 4 5 paar per jaar), had ermee te maken dat ik einde jaar nog een paar 'mocht', ik vervolgens een gematcht bod kreeg op StockX die ik al meer dan een jaar had staan en vervolgens ik mijn eerste paar van dit jaar via een FB groep op de kop heb getikt waar het voor een mooie prijs werd aangeboden
Via StockX: Overkill x New Balance 1500 "Berlin - City of Values"
[ afbeelding ]
Laatste van 2024: Jae Tips x Saucony Grid Shadow 2 "What's the Occasion?" ("Wear To A Date"); fun fact: mijn vrouw die 99% van de tijd alleen Nike rockt heeft deze k gecopt en nu kunnen we voor het eerst ooit twinnenOok nog eens in Saucony
![]()
[ afbeelding ]
En afgelopen week binnengekomen, dankzij de Facebook groep Diadora Talk: AFEW x Diadora N9002 "Master Formula"
[ afbeelding ]
Thanks! Ik ben ook heel blij ermee! Tegelijkertijd met een andere persoonlijkere laten zetten, tevens mijn allereerste tatoeages.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke tattoo.![]()
Op basis van de kleur van al die sneakers denk ik dan meteen: wat voor kleur kleding (of bv auto) heb je? Ook kleurrijk?
Hele toffe aankopen!quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:40 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik kom deze post van mezelf tegen en zie dat ik nog niets had gedeeld, bij deze dan
[ afbeelding ]
Verder een ongewoon drukke maand gehad qua aankopen voor mijn doen (ik beperk me normaliter tot 4 5 paar per jaar), had ermee te maken dat ik einde jaar nog een paar 'mocht', ik vervolgens een gematcht bod kreeg op StockX die ik al meer dan een jaar had staan en vervolgens ik mijn eerste paar van dit jaar via een FB groep op de kop heb getikt waar het voor een mooie prijs werd aangeboden
[ afbeelding ]
Laatste van 2024: Jae Tips x Saucony Grid Shadow 2 "What's the Occasion?" ("Wear To A Date"); fun fact: mijn vrouw die 99% van de tijd alleen Nike rockt heeft deze k gecopt en nu kunnen we voor het eerst ooit twinnenOok nog eens in Saucony
![]()
[ afbeelding ]
En afgelopen week binnengekomen, dankzij de Facebook groep Diadora Talk: AFEW x Diadora N9002 "Master Formula"
[ afbeelding ]
Hele dikke aankopen. Was ooit lid van de Diadora Talk FB groep. Leuke meetups gehad nog, oa photo shoot gedaan voor de voor de Afew “Master Formula” contest. Zo nu en dan nog wel contact met wat gasten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:40 schreef Xurk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rond de 15 sneakers gekocht op Stockx. Nooit problemen gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:28 schreef Heisenberg10 het volgende:
Hey,
Ik heb via Stockx schoenen gekocht en ook betaald. Echter heb ik geen ontvangstbevestiging ontvangen. Niet per mail en ook niet op mijn account. Ik heb de klantenservice gemaild, alleen wacht ik nu al dagen op een reactie.
Hoe betrouwbaar is die site volgens jullie?
Vergeten te reageren, maar AFEW heeft zoveel goede collabs! Die "Goethe" Shadow Master is ook weer een pareltje jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:39 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Hele dikke aankopen. Was ooit lid van de Diadora Talk FB groep. Leuke meetups gehad nog, oa photo shoot gedaan voor de voor de Afew “Master Formula” contest. Zo nu en dan nog wel contact met wat gasten.
Mijn vriendin en ik droegen beide de Saucony x Afew “Goethe”. Alleen zij heeft ze helemaal afgedragen.
Daarnaast hadden we beide de Asics GTII x Afew “Uplifting Pack” en hebben we nu beide nog de AM1 Safari/Cobblestone
Lekker ANWB-stel.
Kun je ze bellen dan? Ik zie alleen maar mogelijkheden om te mailen en chatten.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:15 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Rond de 15 sneakers gekocht op Stockx. Nooit problemen gehad.
Ik zou maandag even bellen voor de bevestiging.
Ah, dat weet ik niet. Zelf nooit nodig gehad.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:57 schreef Heisenberg10 het volgende:
[..]
Kun je ze bellen dan? Ik zie alleen maar mogelijkheden om te mailen en chatten.
Dat vind ik juist wel mooi.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:14 schreef StateOfMind het volgende:
Die Kings Day is idd tof ja.
Jammer van die extra mini swoosh, dat haat ik.
Heb na deze post een paartje Diadora's besteldquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:40 schreef Xurk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom worden je sneakers zwaar belast? En is de maat van je Saucony's wel goed en welke van die modellen die jij hebt heb je last van?quote:Op maandag 5 februari 2024 09:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heb na deze post een paartje Diadora's besteld
Ben erg benieuwd naar het draagcomfort want mijn sneakers worden zwaar belast (en mijn voeten dus ook).
Die Saucony's zijn ook mooi maar vond deze kleuren combi niet (net zoals de Diadora's in jouw post niet).
Ik heb denk ik 4 paar Saucony's maar heb altijd het gevoel dat mijn voeten daarin naar voor schuiven omdat de zool aan de voorkant zo laag is, dat is wel spijtig. Lang aandoen is dus geen optie.
Ik draag ze tijdens het werk in de zorg en dagen van 12u zijn geen uitzondering.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom worden je sneakers zwaar belast? En is de maat van je Saucony's wel goed en welke van die modellen die jij hebt heb je last van?
quote:Op maandag 5 februari 2024 09:45 schreef Lenny77 het volgende:
Heb na deze post een paartje Diadora's besteld
Als draagcomfort zo belangrijk is o.a. omdat je 12-urige werkdagen erop moet maken, dan weet ik niet of retro runners geschikt (gneoeg) zijn. Het is allemaal gebaseerd op technologien uit de jaren '80 (en soms '90 inmiddels) namelijk. Zelf vind ik al mijn Saucony en Diadora super comfortabel maar ik heb dan ook een zittend beroep en loop per dag tussen de 7 en 11 duizend stappen, afhankelijk van hoeveel ik buitenshuis moet zijn. Zou jij voor je werk dan niet eerder gebaat zijn bij een moderne schoen (bijv. Ultraboost technologie) met alle recente inzichten erin verwerkt?quote:Ben erg benieuwd naar het draagcomfort want mijn sneakers worden zwaar belast (en mijn voeten dus ook).
Die Saucony's zijn ook mooi maar vond deze kleuren combi niet (net zoals de Diadora's in jouw post niet).
Ik heb denk ik 4 paar Saucony's maar heb altijd het gevoel dat mijn voeten daarin naar voor schuiven omdat de zool aan de voorkant zo laag is, dat is wel spijtig. Lang aandoen is dus geen optie.
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:11 schreef Xurk het volgende:
[..]![]()
[..]
Als draagcomfort zo belangrijk is o.a. omdat je 12-urige werkdagen erop moet maken, dan weet ik niet of retro runners geschikt (gneoeg) zijn. Het is allemaal gebaseerd op technologien uit de jaren '80 (en soms '90 inmiddels) namelijk. Zelf vind ik al mijn Saucony en Diadora super comfortabel maar ik heb dan ook een zittend beroep en loop per dag tussen de 7 en 11 duizend stappen, afhankelijk van hoeveel ik buitenshuis moet zijn. Zou jij voor je werk dan niet eerder gebaat zijn bij een moderne schoen (bijv. Ultraboost technologie) met alle recente inzichten erin verwerkt?
Al vind ik dat je met een Shadow 5K wel de blits maakt op je werk, daar niet van!
Duidelijk! Een paar tips in dat geval, van iemand die hele dagen heeft moeten staan voor werk en bij datzelfde werk ook enige kennis heeft opgebouwd wat betreft voeten en comfort.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik draag ze tijdens het werk in de zorg en dagen van 12u zijn geen uitzondering.
Ik heb denk ik vooral de Shadow 5000 lijn van Saucony en in 2 maten om te kijken of het daar aan lag, maar in beide maten heb ik het gevoel dat de hiel te hoog zit tegenover de voorkant van mijn voet. Na een paar uur werken doen mijn tenen en de onderkant van mijn voeten dan ook echt pijn.
Dat zijn allemaal hardloopschoenen.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:11 schreef StateOfMind het volgende:
Wellicht heb je hier wat aan, qua tips voor comfortabele sneakers:
Dikke like dat je niet op Crocs of klompen loopt.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]ik maak altijd de blits op het werk
![]()
Ja ik zou mij daar eens in moeten verdiepen in die nieuwe technologie. Maar het oog wil ook wat dus ze moeten wel mooi zijn
Runners die n modieus zijn n comfortabel zijn zijn bijvoorbeeld de Mizuno Wave Rider 10 of de Asics Gel Kayano 14. De Wave Rider 10 is in bepaalde colorways wat netter. Iets minder ‘ik ga hardlopen’ look.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik draag ze tijdens het werk in de zorg en dagen van 12u zijn geen uitzondering.
Ik heb denk ik vooral de Shadow 5000 lijn van Saucony en in 2 maten om te kijken of het daar aan lag, maar in beide maten heb ik het gevoel dat de hiel te hoog zit tegenover de voorkant van mijn voet. Na een paar uur werken doen mijn tenen en de onderkant van mijn voeten dan ook echt pijn.
Dat is ook m’n droom. Dat hardloopschoenen zo mooi als gewone sneakers worden.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:28 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Runners die n modieus zijn n comfortabel zijn zijn bijvoorbeeld de Mizuno Wave Rider 10 of de Asics Gel Kayano 14. De Wave Rider 10 is in bepaalde colorways wat netter. Iets minder ‘ik ga hardlopen’ look.
Het probleem is dat hardloopschoenen meestal erg lelijk zijnquote:
Urgh.. zo lelijk inderdaadquote:Op maandag 5 februari 2024 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke like dat je niet op Crocs of klompen loopt.
In dat geval loont het om bijvoorbeeld eens te kijken naar mizuno's. Die hebben een lijn (wave rider uit m'n hoofd) waar ze wel 'sneakermateriaal' gebruiken maar het onderwerk 'hardloop' is.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het probleem is dat hardloopschoenen meestal erg lelijk zijn![]()
Harde of fluo kleuren.. en van dat geruit materiaal (kan het niet beter beschrijven).
Ik hou van de suede's en mini mesh laagjes.
Leer vind ik ook lelijk
Nuja ijdelheid... mss voor een deel wel. Je hebt wel gelijk natuurlijk.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:48 schreef ems. het volgende:
[..]
In dat geval loont het om bijvoorbeeld eens te kijken naar mizuno's. Die hebben een lijn (wave rider uit m'n hoofd) waar ze wel 'sneakermateriaal' gebruiken maar het onderwerk 'hardloop' is.
Maar het moet alsnog je smaak zijn. Ik vind 90% van de hardloopschoenen ook lelijk maar ik vind er altijd wel eentje die ik toch als werksneaker kon dragen. Er zijn zeker wel bescheidenere modellen.
En voor mij en mijn voeten/gewrichten is comfort op de lange termijn toch een stuk belangrijker dan ijdelheidGelukkig ben ik voor de rest ook woest aantrekkelijk, om te compenseren voor mijn mindere schoenen.
Als alles goed gaat met de verzending, dan weet ik morgen meer te vertellenquote:
Zwart is ideaal voor daily beatersquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:07 schreef dimmak het volgende:
Ik heb mijn beoogde beaters eindelijk kunnen coppen voor ver onder retail bij StockX.
[ afbeelding ]
Deze hebben tot zo ver ik kan zien alleen een US release gehad.
Zeker, ik had de AM1 all black met gum sole, die heb ik zoveel gedragen dat er zelfs een gat zat in mijn zool. Vooral voor voetbalwedstrijden en feestjes zijn ze ideaal.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zwart is ideaal voor daily beaters
Wow, mooi materiaal.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zeker, ik had de AM1 all black met gum sole, die heb ik zoveel gedragen dat er zelfs een gat zat in mijn zool.
Hoe afgetrapter, des te fijner ze zitten bijnaquote:
Bwahquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
Liever een harde zool dan een halve zool
Deze kleuren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:59 schreef BasNijmegen het volgende:
Vandaag de AM1 Escape Treeline binnen gekregen via Stockx.
Wat een heerlijke sneaker. Prachtige materialen en tof verhaal.
[ afbeelding ]
Oooh die zijn wel erg mooiquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:59 schreef BasNijmegen het volgende:
Vandaag de AM1 Escape Treeline binnen gekregen via Stockx.
Wat een heerlijke sneaker. Prachtige materialen en tof verhaal.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit alleen een damesmodel, anders had ik ze destijds ook gekocht.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:41 schreef Mubassie het volgende:
@:BasNijmegen
Ik zie de AM1 "All Petals United" vooral te koop als vrouwenmodel. Volgens mij is deze destijds ook in grote maten uitgekomen toch? Maar niet in NL dacht ik.
Vind het zo'n gaaf paartje![]()
Maar nergens te koop in 46. Ik twijfel nu ook of deze alleen in vrouwenmaten uitgekomen zijn.
Ik kom niet verder dan een standaard mail die ik terugkrijg van Stockx. Ze zeggen dat ik heb besteld vanuit een ander account/mailadres... Hoe dan?! Ik heb maar 1 account en email. Dit aangegeven bij Stockx. Maar tot nu toe kom ik geen stap verder.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:28 schreef Heisenberg10 het volgende:
Hey,
Ik heb via Stockx schoenen gekocht en ook betaald. Echter heb ik geen ontvangstbevestiging ontvangen. Niet per mail en ook niet op mijn account. Ik heb de klantenservice gemaild, alleen wacht ik nu al dagen op een reactie.
Hoe betrouwbaar is die site volgens jullie?
Helaas alleen uitgekomen t/m maat 43.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:41 schreef Mubassie het volgende:
@:BasNijmegen
Ik zie de AM1 "All Petals United" vooral te koop als vrouwenmodel. Volgens mij is deze destijds ook in grote maten uitgekomen toch? Maar niet in NL dacht ik.
Vind het zo'n gaaf paartje![]()
Maar nergens te koop in 46. Ik twijfel nu ook of deze alleen in vrouwenmaten uitgekomen zijn.
Volgens mij (nog) niet. Of ik heb de drop gemist.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:47 schreef StateOfMind het volgende:
De Nike Air 180, is die toevallig ook opnieuw uitgebracht recent?
Zag net iemand lopen in, op het oog, gloednieuwe en hagelwitte exemplaren.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:47 schreef StateOfMind het volgende:
De Nike Air 180, is die toevallig ook opnieuw uitgebracht recent?
Zag net iemand lopen in, op het oog, gloednieuwe en hagelwitte exemplaren.
Ja hij komt dit jaar terug in de oorspronkelijke 'OG' afmetingenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:48 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Volgens mij (nog) niet. Of ik heb de drop gemist.
Dit jaar zal dit model wel weer opnieuw uitkomen.
De 'Ultramarine' zal dit jaar opnieuw releasen.
Verkopen alleen maar fakes.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:59 schreef LoaLoa1 het volgende:
Zijn er mensen die bij zimu.nl hebben besteld en wat zijn de ervaringen?
Toffe sneakers, maar ik weet het niet.
Nooit van gehoord. Meest exclusieve modellen voor spotprijzen, sowieso fake.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:59 schreef LoaLoa1 het volgende:
Zijn er mensen die bij zimu.nl hebben besteld en wat zijn de ervaringen?
Toffe sneakers, maar ik weet het niet.
Wil niet zeggen dat ze niet leveren h. Waarschijnlijk een dropshipper die ze vanuit China laat komen. Er zal best goede namaak op de markt zijn, maar of je dat wil is een tweede..quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:20 schreef LoaLoa1 het volgende:
Zo jammer.. maar dan klopt het onderbuik gevoel wel.
Lijkt op de Watermelon mesh. Geen grote fan van.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Begin maart dropt deze 'Light Soft Pink'. Ik ga altijd heel goed op dit soort colorways. De eerste must cop voor mij van dit jaar.
[ afbeelding ]
Iemand die trouwens voor de Jordan 4 Bred gaat of is gegaan. Er is al een shock drop geweest en volgens mij had iedereen EA op deze sneaker. Morgen is de officile drop.
AJ4 Bred zojuist in de pocketquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Begin maart dropt deze 'Light Soft Pink'. Ik ga altijd heel goed op dit soort colorways. De eerste must cop voor mij van dit jaar.
[ afbeelding ]
Iemand die trouwens voor de Jordan 4 Bred gaat of is gegaan. Er is al een shock drop geweest en volgens mij had iedereen EA op deze sneaker. Morgen is de officile drop.
Ik ook inderdaad. Maar vind ze gewoon gaaf, daarbij draag ik alles wat ik koop dus slijten gaan ze tochquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:13 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Ik zie heel wisselende berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |