De hele sneakermarkt ligt op z'n gat op dit moment. Er is teveel uitgekomen en zeker van de Air Max 1. Alleen de 'exclusive' releases verkopen direct uit, de rest komt zelfs in de sale. Super mooi! want nu kan iedereen gewoon kopen wat ze leuk vinden, zonder perse resell te betalen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Die rode met zwarte swoosh is wel mooi.
Zag gisteren dat de AM1 ook weer bij Footlocker te koop is.
Die zijn ook erg gaaf!quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:49 schreef Yankee het volgende:
Matige timing, heb net de Duck Pecan Yellow Ochre gekocht
Dit keer zijn opties best groot hoor. Veel vlakken mogelijk, veel kleuren en drie verschillende materialen te combineren.quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:29 schreef Kreator het volgende:
Premiums van vanmorgen toch maar gekocht. Dat zelf designen is ook altijd wel gebonden aan weinig kleuren en opties dus dat wordt toch niet wat ik wil.
Je moet in de Nike app zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik zie op de website van Nike alleen AM90, 95 en 97 staan.
Alleen toegankelijk in de mobiele app van Nike.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik zie op de website van Nike alleen AM90, 95 en 97 staan.
Krijg ze als het goed is vandaag binnen. Heel benieuwd naar de materialen.quote:
Vandaag dus niet aantrekkenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:29 schreef BasNijmegen het volgende:
De Nike Air Max 1 - Hangul Day binnen. Wat een gave sneaker. Mooie materialen, gave details..... alleen niet te dragen op regenachtige dagen. Dus maar even bewaren voor als het droog is.
Hier nog wat AM1 releases die we dit jaar mogen verwachten.
Safety Orange
[ afbeelding ]
Red Stardust
[ afbeelding ]
UNC
[ afbeelding ]
Dia de los Mueros
[ afbeelding ]
Anthracite Red
[ afbeelding ]
Leopard
[ afbeelding ]
Aura
[ afbeelding ]
Terry Cloth
[ afbeelding ]
University Gold
[ afbeelding ]
Tan Lines
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:29 schreef BasNijmegen het volgende:
De Nike Air Max 1 - Hangul Day binnen. Wat een gave sneaker. Mooie materialen, gave details..... alleen niet te dragen op regenachtige dagen. Dus maar even bewaren voor als het droog is.
Hier nog wat AM1 releases die we dit jaar mogen verwachten.
Safety Orange
[ afbeelding ]
Red Stardust
[ afbeelding ]
UNC
[ afbeelding ]
Dia de los Mueros
[ afbeelding ]
Anthracite Red
[ afbeelding ]
Leopard
[ afbeelding ]
Aura
[ afbeelding ]
Terry Cloth
[ afbeelding ]
University Gold
[ afbeelding ]
Tan Lines
[ afbeelding ]
En, binnen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijg ze als het goed is vandaag binnen. Heel benieuwd naar de materialen.
Yes! Ben echt verbaast over de kwaliteit. Geen lijmresten, geen foutjes. Materialen zijn super, Nubuck is echt superzacht.quote:
Zien er goed uitquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Yes! Ben echt verbaast over de kwaliteit. Geen lijmresten, geen foutjes. Materialen zijn super, Nubuck is echt superzacht.
[ afbeelding ]
Die lopen heerlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:21 schreef Karzai het volgende:
Deze net gekocht bij https://www.sunika.nl/nl/service/sneakerwinkelamsterdam/
[ afbeelding ]
Heel tof!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Yes! Ben echt verbaast over de kwaliteit. Geen lijmresten, geen foutjes. Materialen zijn super, Nubuck is echt superzacht.
[ afbeelding ]
Waar staat dat Nike by You in de Nike app dan precies?quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:13 schreef BasNijmegen het volgende:
Nike By You heeft eindelijk weer de Nike Air Max 1 ingeladen (in de Nike App). Het is dus mogelijk om je eigen ontwerp te maken op de Nike Air Max 1. En de mogelijkheden zijn dit keer echt eindeloos!
[ afbeelding ]
Het is nog niet duidelijk wanneer deze optie echt live gaat, want op dit moment kan je nog niet uitrekenen. Het gerucht gaat dat dit op maandag 2 oktober gaat gebeuren.
In de app ziet je design er anders uit dan het resultaat. De materialen worden niet goed weergegeven. Zo kwam ik het voorbeeld van Sjoemie84 (Insta) tegen. Ik heb zijn sneaker nagemaakt, dan zie je het verschil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook wat ontwerpen gemaakt. Waarvan sommige gebaseerd zijn op sneakers die al eerder zijn uitgekomen, maar ongrijpbaar zijn geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op Sneaker Forum heb ik meer designs staan.
Invoeren in de zoekbalk. Je kunt die modellen dan zelf aanpassen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar staat dat Nike by You in de Nike app dan precies?
https://www.nike.com/nl/e(...)hoes-6ealhznik1zy7okquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Thanks, wel omslachtig. Ik heb een jaar of drie geleden ook eens een eigen Nike schoen gemaakt, maar dat was volgens mij via een aparte app kan dat? Niet deze in ieder geval. Was een speciale app voor zelf customisen van Nike schoenen. In dit geval een Air Max 90quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Invoeren in de zoekbalk. Je kunt die modellen dan zelf aanpassen.
Via de Nike website ging dat "vroeger" geloof ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Thanks, wel omslachtig. Ik heb een jaar of drie geleden ook eens een eigen Nike schoen gemaakt, maar dat was volgens mij via een aparte app kan dat? Niet deze in ieder geval. Was een speciale app voor zelf customisen van Nike schoenen. In dit geval een Air Max 90
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:21 schreef Karzai het volgende:
Deze net gekocht bij https://www.sunika.nl/nl/service/sneakerwinkelamsterdam/
[ afbeelding ]
Ow das wel jammer, ik zoek een hele zachte sneaker. En qua maat? Eerder klein of groot of net goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
lopen lekker, wel een vrij harde zool
de maat is precies goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow das wel jammer, ik zoek een hele zachte sneaker. En qua maat? Eerder klein of groot of net goed?
Deze lopen wel heel zacht, mizuno sneakersquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow das wel jammer, ik zoek een hele zachte sneaker. En qua maat? Eerder klein of groot of net goed?
Ik ga ze checken!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deze lopen wel heel zacht, mizuno sneakers
[ afbeelding ]
Ik dacht al van waar ken ik die lenny77…quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kan iemand zelfs genoeg sneakers hebben?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:28 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik dacht al van waar ken ik die lenny77…
Het sneakertopic.
Beste topic van Fok!
Na de kerstpakkettenactie dan. Dat dan weer wel…
Hoeveel paar sneakers hedde gij dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kan iemand zelfs genoeg sneakers hebben?![]()
Ben blij dat ik al een 25j uitgegroeid ben en mijn collectie door de veeeele vele jaren heen mooi groot is geworden
80-90?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:58 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hoeveel paar sneakers hedde gij dan?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
80-90?
Nogmaals, wel door heeeeel veel jaren verzameld
Maar jij bent mss ook nog erg jong? Ik ben al een ouwe druif hequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:54 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik heb momenteel 5 paar sneakers
De tijd dat ik jong was licht ver achter mij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar jij bent mss ook nog erg jong? Ik ben al een ouwe druif he
(let op, ze zijn verslavend)
Gaan ze sluiten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:55 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
RIP Footlocker Nijmegen 😱
Watskeburt @:BasNijmegen
Ze zijn al weg, winkel is leeg zag ik gisteren opeens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:24 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Gaan ze sluiten?
Ik denk dat de fysieke verkoop het aflegt tegen de online verkoop. Winkels als Foot Locker moeten het hebben van de grote steden en hun online winkels.
Athlete's Foot al een tijdje idd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:34 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ze zijn al weg, winkel is leeg zag ik gisteren opeens.
Nu was het sowieso een kleine winkel qua oppervlakte in vergelijking met HD Sports en die andere sneakerwinkels.
The Athlete's Foot winkel is trouwens ook weg.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
80-90?
Afhankelijk van het materiaal, maar hier moet je enorm mee oppassen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
doe jij ze weleens in de wasmachine/
Ja als ik vind dat ze te vuil naar mijn zin zijn (al snel dus) en ik krijg ze niet met de hand zuiver, dan neem ik de gok met het wasmachine. Dat gaat soms goed, soms niet. Sowieso nooit de air's of schoenen met kamers er in gooien want dat gaat misquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]ik heb 7 paar sneakers, dat is al veel voor mij, vroeger had ik misschien 2 paar die dan helemaal kapot liep voor ik nieuwe kocht
doe jij ze weleens in de wasmachine/
Naar aanleiding hiervan mijn collectie is geteld. 60quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
80-90?
Walk-in closet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Naar aanleiding hiervan mijn collectie is geteld. 60
Meeste wel gekocht toen ik 20-25 was en opeens geld ging verdienen
Ik ben nu wel iets kieskeuriger wat er bij komt.
De Air max 1 is weer beschikbaar voor Nike By Youquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja hier moet ik ook eens aan gaan werken.. nu staan ze wel op een rek maar ook wel op elkaar enz.. Is een zootje en zonde eigenlijk..quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:12 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Sowieso gaaf om je sneakers mooi te displayen.
Annnddd it's gonequote:Op donderdag 2 november 2023 09:54 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De Air max 1 is weer beschikbaar voor Nike By You
Athlete's Foot is hier weg maar die hadden ook al een hele oude collectie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:55 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
RIP Footlocker Nijmegen 😱
Watskeburt @:BasNijmegen
Klopt, zag ik van de week dat die ook weg was.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Athlete's Foot is hier weg maar die hadden ook al een hele oude collectie.
Bijzonder, ik zie ze niet. Wel gewoon via de website?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:49 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan zie hier nog steeds in winkelmandje toevoegen.
Nee alleen via de normale App van Nike.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:52 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Bijzonder, ik zie ze niet. Wel gewoon via de website?
Ohquote:Op donderdag 2 november 2023 14:17 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nee alleen via de normale App van Nike.
Jep en ook de terugkeer van de Powerwalls BRSquote:Op donderdag 9 november 2023 11:10 schreef Divje het volgende:
Geruchten van een nieuwe Patta x AM1 volgend jaar in de herfst
Enorm populair in Amerika, maar ik kan mij er op een of andere manier niet toe zetten om Skechers te lopen.quote:Op zondag 12 november 2023 18:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Gisteren voor het eerst Skechers gekocht.
Weliswaar geen sneakers, maar wandel/bergschoenen voor de winter.
Moet zeggen dat die memory foam van hen wel erg comfortabel zit en loopt.
De gewone sneakers van hen zou ik ook nooit kopen eigenlijk, kleeft toch een ouwe lullen imago aanquote:Op zondag 12 november 2023 18:35 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Enorm populair in Amerika, maar ik kan mij er op een of andere manier niet toe zetten om Skechers te lopen.
Ik heb zojuist de Keep Ripping Stop Slipping kunnen kopen. Hopelijk komt deze komende week binnen. Ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Waar heb je ze gekocht? Heb de eersten nog als beaters.quote:Op zondag 12 november 2023 18:35 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Enorm populair in Amerika, maar ik kan mij er op een of andere manier niet toe zetten om Skechers te lopen.
Ik heb zojuist de Keep Ripping Stop Slipping kunnen kopen. Hopelijk komt deze komende week binnen. Ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Ik loop al ruim 30 jaar opquote:Op zondag 12 november 2023 18:47 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
De gewone sneakers van hen zou ik ook nooit kopen eigenlijk, kleeft toch een ouwe lullen imago aanondanks dat je er toch steeds meer jongeren op ziet lopen.
Wat dat betreft zweer ik bij mijn Nike Airs.
Maar voor bos/modder/winterschoenen durfde ik de gok wel te nemen.
Geen spijt van.
via GOATquote:Op zondag 12 november 2023 19:23 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Waar heb je ze gekocht? Heb de eersten nog als beaters.
Moet zeggen dat ik mijn AM90's en AM95's eerst in heb moeten lopen (breaking is geloof ik de sneaker vaktermquote:Op zondag 12 november 2023 19:39 schreef GM78 het volgende:
[..]
Ik loop al ruim 30 jaar op
Nike air.
Paar maanden geleden voor het het skechers gekocht.
Moet eerlijk zeggen dat ik die krengen prettiger vind lopen dan Nike air.
Ze voelen ook wat degelijker aan.
Deze heb ik nu:
https://www.vanharen.nl/n(...)jMoHXRwaAlyDEALw_wcB
De variant die ik het meest zie is een lelijk kindje van de AM1 en AM90 qua vorm. Wel de helft goedkoper, dus daar zal de crux wel liggen.quote:Op maandag 13 november 2023 19:01 schreef Document1 het volgende:
Ik vind al die Skechers maar lelijk.
Volgens mij nooit officieel verkocht, en nooit verder gekomen dan het prototype stadium.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:31 schreef YourCaptor het volgende:
Ja en van die schoen barst het op straat.
Noob vraagje, kan het niet echt vinden: is de AirMax 1 met de big bubble destijds ook echt verkocht, in 1986?
Ja dat klopt, er waren issues met de bubble zelf volgens mij. Maar geen idee of ze nu wel of niet verkocht zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Volgens mij nooit officieel verkocht, en nooit verder gekomen dan het prototype stadium.
Ivm kwaliteitsissues, staat me vaag iets van mij.
Ja die zijn uitgekomen hoor, onder andere in Marina Blue (staan hier in de kast). In totaal iets van 6 uitgaves. Zijn alleen via de app verkocht toen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de Air Max BW die eerder dit jaar (of was het vorig jaar) opnieuw uit was gekomen?
Daar heb ik na release niks meer over gehoord en ik heb ze ook nergens te koop zien staan.
Had uit nostalgische overwegingen graag nog een keer een paartje gehad, waren mijn eerste AM.
Weet nog goed dat moeder me voor gek verklaarde toen ik zei dat ik er 260 gulden voor betaald had
Was iets met bevriezen en cracks volgens mijquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Volgens mij nooit officieel verkocht, en nooit verder gekomen dan het prototype stadium.
Ivm kwaliteitsissues, staat me vaag iets van mij.
260 gulden idd! Als je de prijs nu doortrekt van euro naar gulden.... bizar eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de Air Max BW die eerder dit jaar (of was het vorig jaar) opnieuw uit was gekomen?
Daar heb ik na release niks meer over gehoord en ik heb ze ook nergens te koop zien staan.
Had uit nostalgische overwegingen graag nog een keer een paartje gehad, waren mijn eerste AM.
Weet nog goed dat moeder me voor gek verklaarde toen ik zei dat ik er 260 gulden voor betaald had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |