Klopt ja, enorme kwaliteit ja.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:44 schreef YourCaptor het volgende:
Ik eentje, van de zwarte markt.![]()
Wel bizarre kwaliteit. Heb de trainingsbroek pas een jaar of 5 geleden weg gedaan (dik 20 jaar dus).
Ik had dit jaar ook gehoopt op de Air Max 98, gezien die nu 25jaar oud is. Daar zou ik graag een paar van willen hebben.quote:Op woensdag 15 november 2023 08:48 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
260 gulden idd! Als je de prijs nu doortrekt van euro naar gulden.... bizar eigenlijk.
Die BW release was precies goed. Geen overdaad en stoppen op het hoogtepunt. Zal ooit wel weer terugkomen.
2024 gaat het jaar van de Air Max 180 worden. Hopelijk wordt dit geen overdaad.
Volgens ChatGPT (m.a.w. nog steeds niet 100% zekerquote:Op woensdag 15 november 2023 15:50 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik had dit jaar ook gehoopt op de Air Max 98, gezien die nu 25jaar oud is. Daar zou ik graag een paar van willen hebben.
Weet jij trouwens of die Big bubble AM1 ooit echt verkocht zijn in 1986?
Black Persian staat nog steeds op TBA.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:57 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ja dat klopt, er waren issues met de bubble zelf volgens mij. Maar geen idee of ze nu wel of niet verkocht zijn.
[..]
Ja die zijn uitgekomen hoor, onder andere in Marina Blue (staan hier in de kast). In totaal iets van 6 uitgaves. Zijn alleen via de app verkocht toen.
Vroeger inderdaad 260 gulden, damn. Weet nog dat ik met mijn eerste paar mazzel had want mijn pa wist van een zaakje dat ophield. Kreeg ze toen mee voor 150 gulden. Waren de witte leren met zwarte swoosh en oranje air. Ik was megablij.
ChatGPT heeft het juist. Al zijn er wel samples op de (niet reguliere) markt gekomen.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:50 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik had dit jaar ook gehoopt op de Air Max 98, gezien die nu 25jaar oud is. Daar zou ik graag een paar van willen hebben.
Weet jij trouwens of die Big bubble AM1 ooit echt verkocht zijn in 1986?
Ik, of beter gezegd mijn oudersquote:Op woensdag 15 november 2023 16:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Black Persian staat nog steeds op TBA.
https://www.sneakerjagers(...)-blackpersian/207753
Volgens mij was de prijs 300 gulden en kwam elke drie maanden twee colourways uit.
quote:Op woensdag 15 november 2023 17:43 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
ChatGPT heeft het juist. Al zijn er wel samples op de (niet reguliere) markt gekomen.
Jep heb ik ook. Heb alle Big Bubbles laten schieten, behalve de OG Red. Dus de blauwe wil ik ook hebben. Sowieso bestaat mijn verzameling uit sneakers met een verhaal of de juist afwijkende colorways.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:28 schreef YourCaptor het volgende:
[..]![]()
kijk aan, thanks.
Ik vind de normale AM1 mooier, maar wil de blauwe versie die 26-3 komen toch wel hebbon.
Jep de '96. Dit was een speciale uitvoering met alleen Miniswoosh. Je hebt ze ook met grote Swoosh.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:31 schreef Nober het volgende:
Ik wil deze wel Air Max 96 XX (weet niet of dat de exacte naam is)
Misschien in 2026?
[ afbeelding ]
Veel te veel. Van hierboven is alleen de Team Red en de Valentine interessant, aangezien deze iets unieks hebben. De rest gaat sowieso in de sale.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:08 schreef YourCaptor het volgende:
Nog steeds meer. Echt een stortvloed aan AM1's.
Vroeger was het uniek als er een Mini Swoosh op zat, nu is het bijna andersom.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:27 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Sowieso veel cleaner zo zonder die extra mini Swoosh.
Mehquote:Op maandag 27 november 2023 14:04 schreef Mubassie het volgende:
Deze droppen morgen, wat vinden we?
[ afbeelding ]
Zuinige copquote:Op maandag 27 november 2023 14:04 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze nu een weekje en ben er wel blij mee. Toch weer iets unieks. Het haalt het niet bij de OG KRSS, maar toch wel een must have voor de AM1 liefhebber.quote:Op maandag 27 november 2023 14:04 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Zolderkamerautist gespot.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:45 schreef Cruzinats het volgende:
Vroeger waren die air max schoenen populair op de middelbare school, maar tegenwoordig loopt toch geen hond meer op die dingen? Totaal uit de mode.
Oneens.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:45 schreef Cruzinats het volgende:
Vroeger waren die air max schoenen populair op de middelbare school, maar tegenwoordig loopt toch geen hond meer op die dingen? Totaal uit de mode.
Nog wat zonlicht gepakt de laatste jaren?quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:45 schreef Cruzinats het volgende:
Oekraïne heeft ook wat Leopards gekregenquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:11 schreef BasNijmegen het volgende:
Vandaag de Air Max 1 Leopard 2023 kunnen scoren. Er staat er voor dit jaar nog een op mijn lijstje, dan is het wel weer mooi geweest (waarschijnlijk).
Komend jaar staat toch al in het teken van de Nike Air 180 °C, dus waarom niet.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Tijd voor een Nike collab met Philips
De Nike Air Fryer 😱
Zou ze niet zelf kopen, maar toffe kleuren.quote:Op maandag 27 november 2023 14:04 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Was al te laat tijdens de dropquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ze niet zelf kopen, maar toffe kleuren.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:53 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Komend jaar staat toch al in het teken van de Nike Air 180 °C, dus waarom niet.
46quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:55 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Welke maat? Ze zijn her en der nog wel te koop.
https://shop.doverstreetm(...)_fid=d5083d0c4&_ss=cquote:
Thanksquote:Op maandag 4 december 2023 17:49 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
https://shop.doverstreetm(...)_fid=d5083d0c4&_ss=c
Let op. Dit is een Engelse webshop, dus ze kunnen extra tax vragen bij bezorgbedrijf.
Oeh die 'Creek Marsh' is gaaf!quote:Op donderdag 7 december 2023 10:22 schreef Xurk het volgende:
Die Kerst specials Forum Lows zijn gaaf (vooral de Grinch-themed paartjes), ik kende ze niet allemaal!
Ik "mag" van mezelf dit jaar niets meer kopen omdat ik al aan mijn zelf opgelegde jaarlijks quotum zitEen aantal releases van de afgelopen maanden hoop ik dus in het nieuwe jaar dan maar afgeprijsd te kunnen scoren
Bijv. deze Teddy Santis x New Balance 998 Made in USA:
[ afbeelding ]
afbeelding
Afgelopen jaar heeft Saucony weer één van hun silhouetten uit de kluis gehaald en ik ben er wel van gecharmeerd. Er zijn in korte opvolging van elkaar veel CWs uitgekomen, zowel OG reissue als premium GRs als reguliere GRs als collabs. Uiteindelijk wil ik kiezen voor één paartje tussen deze vijf:
OG reissue:
[ afbeelding ]
afbeelding
"Creek Marsh" (premium GR):
[ afbeelding ]
afbeelding
GR (één van de vier CWs uit deze pack):
[ afbeelding ]
afbeelding
Collab met Colour Plus (laatste van drie paar):
[ afbeelding ]
afbeelding
Collab met Jae Tips (één van de twee CWs):
[ afbeelding ]
afbeelding
En aangezien dit topic tegenwoordig vooral Nike is en ik hierboven al flink wat anders heb bijgedragen, toch nog een Nike om mee af te sluitenBegin 2024 komt deze CW uit, een mooiere kleur dan de "Fuchsia Dream" mijns inziens en een bijna identieke uitvoering van de Psychic Pink van een aantal jaren geleden die ik mis ben gelopen. Mits deze in herenmaten een beetje verkrijgbaar zijn staan ze bovenaan mijn 2024 lijst:
Pink Rise:
[ afbeelding ]
afbeelding
Gaaf!quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:37 schreef Xurk het volgende:
Was deze nog vergeten, maar even geleden kwam er een premium GR pack van Saucony uit die nog maar eens bewijst dat het merk underrated isKwaliteit en toewijding aan het thema (koffie) is echt geweldig
Ik ben niet zo van de bruine sneakers maar de Shadow 6000 "Cappuccino" zit nog altijd in mijn achterhoofd als een mogelijkheid wanneer die in een flinke sale zou belanden...
Shadow 6000 "Cappuccino"
[ afbeelding ]
afbeelding
Shadow 5000 "Espresso"
[ afbeelding ]
afbeelding
Tering, 50 tot 60quote:Op zondag 10 december 2023 00:38 schreef M1stral het volgende:
Ik heb geen vette releases meer gecopt. Inmiddels goed 50 a 60 paar sneakers thuis, dus is wel even goed zo.
Hoogtepunten van dit jaar waren voor mij wel de Nike x Concepts. Heb dan ook alledrie de releases uit het pack kunnen bemachtigen.
Verder de crêpe Soft Grey’s nog en andere toffe paartjes.
De ‘Heavy’ zijn nice, die draag ik zo nu en dan. De ‘Mellow’ ben ik al aan het beaten. Heb er nog genoeg om te dragen en moet nog wat kwijt. Zat op 100 paar, zit nu op 90.quote:Op zondag 10 december 2023 00:38 schreef M1stral het volgende:
Ik heb geen vette releases meer gecopt. Inmiddels goed 50 a 60 paar sneakers thuis, dus is wel even goed zo.
Hoogtepunten van dit jaar waren voor mij wel de Nike x Concepts. Heb dan ook alledrie de releases uit het pack kunnen bemachtigen.
Verder de crêpe Soft Grey’s nog en andere toffe paartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |