Zolderkamerautist gespot.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:45 schreef Cruzinats het volgende:
Vroeger waren die air max schoenen populair op de middelbare school, maar tegenwoordig loopt toch geen hond meer op die dingen? Totaal uit de mode.
Oneens.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:45 schreef Cruzinats het volgende:
Vroeger waren die air max schoenen populair op de middelbare school, maar tegenwoordig loopt toch geen hond meer op die dingen? Totaal uit de mode.
Nog wat zonlicht gepakt de laatste jaren?quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:45 schreef Cruzinats het volgende:
Oekraïne heeft ook wat Leopards gekregenquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:11 schreef BasNijmegen het volgende:
Vandaag de Air Max 1 Leopard 2023 kunnen scoren. Er staat er voor dit jaar nog een op mijn lijstje, dan is het wel weer mooi geweest (waarschijnlijk).
Komend jaar staat toch al in het teken van de Nike Air 180 °C, dus waarom niet.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Tijd voor een Nike collab met Philips
De Nike Air Fryer 😱
Zou ze niet zelf kopen, maar toffe kleuren.quote:Op maandag 27 november 2023 14:04 schreef Mubassie het volgende:
Deze droppen morgen, wat vinden we?
[ afbeelding ]
Was al te laat tijdens de dropquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ze niet zelf kopen, maar toffe kleuren.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:53 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Komend jaar staat toch al in het teken van de Nike Air 180 °C, dus waarom niet.
46quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:55 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Welke maat? Ze zijn her en der nog wel te koop.
https://shop.doverstreetm(...)_fid=d5083d0c4&_ss=cquote:
Thanksquote:Op maandag 4 december 2023 17:49 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
https://shop.doverstreetm(...)_fid=d5083d0c4&_ss=c
Let op. Dit is een Engelse webshop, dus ze kunnen extra tax vragen bij bezorgbedrijf.
Oeh die 'Creek Marsh' is gaaf!quote:Op donderdag 7 december 2023 10:22 schreef Xurk het volgende:
Die Kerst specials Forum Lows zijn gaaf (vooral de Grinch-themed paartjes), ik kende ze niet allemaal!
Ik "mag" van mezelf dit jaar niets meer kopen omdat ik al aan mijn zelf opgelegde jaarlijks quotum zitEen aantal releases van de afgelopen maanden hoop ik dus in het nieuwe jaar dan maar afgeprijsd te kunnen scoren
Bijv. deze Teddy Santis x New Balance 998 Made in USA:
[ afbeelding ]
afbeelding
Afgelopen jaar heeft Saucony weer één van hun silhouetten uit de kluis gehaald en ik ben er wel van gecharmeerd. Er zijn in korte opvolging van elkaar veel CWs uitgekomen, zowel OG reissue als premium GRs als reguliere GRs als collabs. Uiteindelijk wil ik kiezen voor één paartje tussen deze vijf:
OG reissue:
[ afbeelding ]
afbeelding
"Creek Marsh" (premium GR):
[ afbeelding ]
afbeelding
GR (één van de vier CWs uit deze pack):
[ afbeelding ]
afbeelding
Collab met Colour Plus (laatste van drie paar):
[ afbeelding ]
afbeelding
Collab met Jae Tips (één van de twee CWs):
[ afbeelding ]
afbeelding
En aangezien dit topic tegenwoordig vooral Nike is en ik hierboven al flink wat anders heb bijgedragen, toch nog een Nike om mee af te sluitenBegin 2024 komt deze CW uit, een mooiere kleur dan de "Fuchsia Dream" mijns inziens en een bijna identieke uitvoering van de Psychic Pink van een aantal jaren geleden die ik mis ben gelopen. Mits deze in herenmaten een beetje verkrijgbaar zijn staan ze bovenaan mijn 2024 lijst:
Pink Rise:
[ afbeelding ]
afbeelding
Gaaf!quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:37 schreef Xurk het volgende:
Was deze nog vergeten, maar even geleden kwam er een premium GR pack van Saucony uit die nog maar eens bewijst dat het merk underrated isKwaliteit en toewijding aan het thema (koffie) is echt geweldig
Ik ben niet zo van de bruine sneakers maar de Shadow 6000 "Cappuccino" zit nog altijd in mijn achterhoofd als een mogelijkheid wanneer die in een flinke sale zou belanden...
Shadow 6000 "Cappuccino"
[ afbeelding ]
afbeelding
Shadow 5000 "Espresso"
[ afbeelding ]
afbeelding
Tering, 50 tot 60quote:Op zondag 10 december 2023 00:38 schreef M1stral het volgende:
Ik heb geen vette releases meer gecopt. Inmiddels goed 50 a 60 paar sneakers thuis, dus is wel even goed zo.
Hoogtepunten van dit jaar waren voor mij wel de Nike x Concepts. Heb dan ook alledrie de releases uit het pack kunnen bemachtigen.
Verder de crêpe Soft Grey’s nog en andere toffe paartjes.
De ‘Heavy’ zijn nice, die draag ik zo nu en dan. De ‘Mellow’ ben ik al aan het beaten. Heb er nog genoeg om te dragen en moet nog wat kwijt. Zat op 100 paar, zit nu op 90.quote:Op zondag 10 december 2023 00:38 schreef M1stral het volgende:
Ik heb geen vette releases meer gecopt. Inmiddels goed 50 a 60 paar sneakers thuis, dus is wel even goed zo.
Hoogtepunten van dit jaar waren voor mij wel de Nike x Concepts. Heb dan ook alledrie de releases uit het pack kunnen bemachtigen.
Verder de crêpe Soft Grey’s nog en andere toffe paartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |