Klopt ja, enorme kwaliteit ja.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:44 schreef YourCaptor het volgende:
Ik eentje, van de zwarte markt.![]()
Wel bizarre kwaliteit. Heb de trainingsbroek pas een jaar of 5 geleden weg gedaan (dik 20 jaar dus).
Ik had dit jaar ook gehoopt op de Air Max 98, gezien die nu 25jaar oud is. Daar zou ik graag een paar van willen hebben.quote:Op woensdag 15 november 2023 08:48 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
260 gulden idd! Als je de prijs nu doortrekt van euro naar gulden.... bizar eigenlijk.
Die BW release was precies goed. Geen overdaad en stoppen op het hoogtepunt. Zal ooit wel weer terugkomen.
2024 gaat het jaar van de Air Max 180 worden. Hopelijk wordt dit geen overdaad.
Volgens ChatGPT (m.a.w. nog steeds niet 100% zekerquote:Op woensdag 15 november 2023 15:50 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik had dit jaar ook gehoopt op de Air Max 98, gezien die nu 25jaar oud is. Daar zou ik graag een paar van willen hebben.
Weet jij trouwens of die Big bubble AM1 ooit echt verkocht zijn in 1986?
Black Persian staat nog steeds op TBA.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:57 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ja dat klopt, er waren issues met de bubble zelf volgens mij. Maar geen idee of ze nu wel of niet verkocht zijn.
[..]
Ja die zijn uitgekomen hoor, onder andere in Marina Blue (staan hier in de kast). In totaal iets van 6 uitgaves. Zijn alleen via de app verkocht toen.
Vroeger inderdaad 260 gulden, damn. Weet nog dat ik met mijn eerste paar mazzel had want mijn pa wist van een zaakje dat ophield. Kreeg ze toen mee voor 150 gulden. Waren de witte leren met zwarte swoosh en oranje air. Ik was megablij.
ChatGPT heeft het juist. Al zijn er wel samples op de (niet reguliere) markt gekomen.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:50 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik had dit jaar ook gehoopt op de Air Max 98, gezien die nu 25jaar oud is. Daar zou ik graag een paar van willen hebben.
Weet jij trouwens of die Big bubble AM1 ooit echt verkocht zijn in 1986?
Ik, of beter gezegd mijn oudersquote:Op woensdag 15 november 2023 16:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Black Persian staat nog steeds op TBA.
https://www.sneakerjagers(...)-blackpersian/207753
Volgens mij was de prijs 300 gulden en kwam elke drie maanden twee colourways uit.
quote:Op woensdag 15 november 2023 17:43 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
ChatGPT heeft het juist. Al zijn er wel samples op de (niet reguliere) markt gekomen.
Jep heb ik ook. Heb alle Big Bubbles laten schieten, behalve de OG Red. Dus de blauwe wil ik ook hebben. Sowieso bestaat mijn verzameling uit sneakers met een verhaal of de juist afwijkende colorways.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:28 schreef YourCaptor het volgende:
[..]![]()
kijk aan, thanks.
Ik vind de normale AM1 mooier, maar wil de blauwe versie die 26-3 komen toch wel hebbon.
Jep de '96. Dit was een speciale uitvoering met alleen Miniswoosh. Je hebt ze ook met grote Swoosh.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:31 schreef Nober het volgende:
Ik wil deze wel Air Max 96 XX (weet niet of dat de exacte naam is)
Misschien in 2026?
[ afbeelding ]
Veel te veel. Van hierboven is alleen de Team Red en de Valentine interessant, aangezien deze iets unieks hebben. De rest gaat sowieso in de sale.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:08 schreef YourCaptor het volgende:
Nog steeds meer. Echt een stortvloed aan AM1's.
Vroeger was het uniek als er een Mini Swoosh op zat, nu is het bijna andersom.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:27 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Sowieso veel cleaner zo zonder die extra mini Swoosh.
Mehquote:Op maandag 27 november 2023 14:04 schreef Mubassie het volgende:
Deze droppen morgen, wat vinden we?
[ afbeelding ]
Zuinige copquote:Op maandag 27 november 2023 14:04 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze nu een weekje en ben er wel blij mee. Toch weer iets unieks. Het haalt het niet bij de OG KRSS, maar toch wel een must have voor de AM1 liefhebber.quote:Op maandag 27 november 2023 14:04 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |