abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2023 @ 15:40:12 #201
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_211797475
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 14:59 schreef BasNijmegen het volgende:
Het jaar zit er bijna op. Dit zijn de sneakers die ik dit jaar (voor mijzelf) heb gekocht.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een aantal van die paar heb ik ook. O.a. beide crêpe paartjes, de Dirty Denims en KRSS (van de week binnen gekomen).

Zou die Think Tank AM1’s nog wel willen hebben.

Goede aanwinsten, al is niet alles mijn smaak.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 28 december 2023 @ 16:08:48 #202
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_211798028
quote:
Het jaar zit er bijna op. Dit zijn de sneakers die ik dit jaar (voor mijzelf) heb gekocht.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Fuck, dat is een fijne collectie ^O^
.
pi_211803545
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 15:40 schreef M1stral het volgende:

[..]
Een aantal van die paar heb ik ook. O.a. beide crêpe paartjes, de Dirty Denims en KRSS (van de week binnen gekomen).

Zou die Think Tank AM1’s nog wel willen hebben.

Goede aanwinsten, al is niet alles mijn smaak.
De Crêpe paartjes zijn echt een must have.
  vrijdag 29 december 2023 @ 10:27:01 #204
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_211813269
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is een aardige lading _O_

Ik zie hier de Dirty Denim tussen staan. Die heb ik ook, en die kwam in oktober vorig jaar uit. Heb je ze dan nu nieuw gekocht via een shop alsnog, of via een 'handel'-site zoals StockX?

Ik heb de Dirty Denims trouwens als een soort van beaters, draag ze echt bijna elke dag.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_211816873
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 10:27 schreef YourCaptor het volgende:

[..]
Dat is een aardige lading _O_

Ik zie hier de Dirty Denim tussen staan. Die heb ik ook, en die kwam in oktober vorig jaar uit. Heb je ze dan nu nieuw gekocht via een shop alsnog, of via een 'handel'-site zoals StockX?

Ik heb de Dirty Denims trouwens als een soort van beaters, draag ze echt bijna elke dag.
Scherp!
Via Stockx. Ik had ze eerst teruggestuurd en later flink onder retail toch nog gekocht.
Sowieso gaan de Air Max 1 prijzen steeds lager op Stockx en GOAT. Niet normaal.
  vrijdag 29 december 2023 @ 14:30:00 #206
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_211817597
OK goed te weten, wel betrouwbaar dus?
Ik zie nu en dan paartjes voorbij komen die ik wel zou willen hebben maar die niet meer te krijgen zijn in de winkels.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_211846596
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 14:30 schreef YourCaptor het volgende:
OK goed te weten, wel betrouwbaar dus?
Ik zie nu en dan paartjes voorbij komen die ik wel zou willen hebben maar die niet meer te krijgen zijn in de winkels.
Ik heb dit jaar meerdere paartjes gekocht via Stockx en geen problemen gehad.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 30 december 2023 @ 22:55:30 #208
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_211851410
Hier ook stuk of tien paar via Stockx, geen enkel probleem. Soms komt het uit de US, soms gewoon Europa.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_211970725
Gewoon in Heesch (ten zuiden van Oss) of ol places

twitter

https://dtvnieuws.nl/nieu(...)-garagebox-in-heesch

quote:
Vandaag werd tijdens een MIT (Maasland Interventieteam) door de @gemeentebernheze , @handhaving_bernheze en @douane_nl en ons verschillende garageboxen gecontroleerd in Heesch. In deze boxen werd een enorme hoeveelheid nepkleding en schoenen aangetroffen. Dit werd allemaal door ons in beslag genomen. Namaakbestrijdingsorganisatie React doet verder onderzoek.
https://www.instagram.com(...)0A3C594D&img_index=1
  dinsdag 9 januari 2024 @ 10:25:55 #210
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_211970732
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 december 2023 22:55 schreef D_A het volgende:
Hier ook stuk of tien paar via Stockx, geen enkel probleem. Soms komt het uit de US, soms gewoon Europa.
quote:
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_211976166
quote:
Mooi! Opgeruimd staat netjes.
  vrijdag 12 januari 2024 @ 13:04:49 #212
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212003490
Vandaag deze FILAs aan. Zitten superlekker. Wil ze ook nog wel in Lila.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 12 januari 2024 @ 16:39:41 #213
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_212005606
'Nieuw jaar, nieuwe pattas' dacht ook ik. :D En nog altijd geen Nike, al heb ik de Metcon 9 nog overwogen. :P

Een shock return naar Adidas. Ik was het laatste jaar voornamelijk op New Balance sneakers onderweg.
Wel een mond vol: Adidas Terrex Free Hiker 2.0 Low GTX met erboven de Ultraboost Light GTX, aanbevolen door Hes Kicks .

En het goede voornemen om meer te sporten. Nieuwe schoenen kopen is altijd motiverend.
Moeten volgende week binnenkomen. De afgeprijsde uitgaande collectie Reebok Nano X3 en vers van de pers, de X4. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 13 januari 2024 @ 07:57:50 #214
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_212010665
Ik heb toevallig ook Gore-Tex Adidas schoenen gekocht eind vorig jaar, hiking model: Terrex Trailmaker Gore-Tex.
Ik wilde graag eens een Gore-Tex schoen proberen en hij was goed in de angebot. Bevalt goed.
pi_212014245
Met het Nederlandse weer kan je nooit genoeg Gore-tex paartjes hebben.
  zaterdag 13 januari 2024 @ 14:08:03 #216
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212014259
Zo niet, dan worden het gore paartjes :s)
A murky, forgotten land.
pi_212176106
Heeft iemand hier wel eens iets gekocht bij hypeboost?

Is dat wat?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 26 januari 2024 @ 14:31:32 #218
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_212176284
Ik kende het nog niet, maar als ik het zo zie heeft het niets bijzonders (qua aanbod en prijzen) t.o.v. een website als StockX. Het heeft zo te zien ook enkel typische "hype" merken zoals Nike, Jordan, Yeezy.

Beetje een rant, maar als ik de prijzen zie voor somimige GR's daar :') Nike AM1 "Watermelon" voor ¤ 942, what a joke _O- Die heb ik ook nog in de kast staan maar draag ik steeds minder omdat de kwaliteit van de mesh (toebox maar ook tong) erbarmelijk is. Binnen twee jaar vergeeld/vergrijsd en daarnaast ook bij het minste of geringste de toebox weer smoezelig terwijl ik erg voorzichtig ben met mijn sneakers. Ik heb ze retail gekocht voor ¤ 140 en zou echt ontzettend pissed zijn als ik dit ervoor zou hebben betaald :@ Dan kan je beter voor 9 euro meer op die website voor de Denham AM1 gaan (tevens belachelijke prijs, op StockX ruim ¤ 200 goedkoper).
pi_212176348
Ja heb zelf nog nooit wat via zo'n site gekocht dus vandaar.

Maar k zag daar een mooi paar af1 low gtx black olive :9

Vond 296 nog wel enigszins acceptabel
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_212178315
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 14:31 schreef Xurk het volgende:
Ik kende het nog niet, maar als ik het zo zie heeft het niets bijzonders (qua aanbod en prijzen) t.o.v. een website als StockX. Het heeft zo te zien ook enkel typische "hype" merken zoals Nike, Jordan, Yeezy.

Beetje een rant, maar als ik de prijzen zie voor somimige GR's daar :') Nike AM1 "Watermelon" voor ¤ 942, what a joke _O- Die heb ik ook nog in de kast staan maar draag ik steeds minder omdat de kwaliteit van de mesh (toebox maar ook tong) erbarmelijk is. Binnen twee jaar vergeeld/vergrijsd en daarnaast ook bij het minste of geringste de toebox weer smoezelig terwijl ik erg voorzichtig ben met mijn sneakers. Ik heb ze retail gekocht voor ¤ 140 en zou echt ontzettend pissed zijn als ik dit ervoor zou hebben betaald :@ Dan kan je beter voor 9 euro meer op die website voor de Denham AM1 gaan (tevens belachelijke prijs, op StockX ruim ¤ 200 goedkoper).
De watermelon is heel slechte kwaliteit idd. Heb destijds een paartje vanuit de US laten komen, toen ze nog niet uit waren in de EU. Ook bij schoonmaken ging de faux suede al snel naar de tyfus. Daarnaast veel bleed in de mesh.
pi_212185673
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 14:16 schreef Solotovski het volgende:
Heeft iemand hier wel eens iets gekocht bij hypeboost?

Is dat wat?
Ik ken het ook niet. Afhankelijk van je maat staan er best leuke schoenen en prijzen tussen.
Persoonlijk zou ik toch eerder bij StockX kijken. Zeker nu de prijzen zo kelderen.
  woensdag 31 januari 2024 @ 19:16:46 #222
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212240490

https://www.sneakersquad.(...)jackie-robinson-day/

Ben an sich niet zo'n hele grote AM1 dan, maar deze zijn wel nice.

Release 15 april.
A murky, forgotten land.
pi_212240562
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2024 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Release 15 april.
Jammer dat het BigBubble is.

Mijn eerste sneaker van 2024 is de Athletic Department Blue van vorig jaar. Flink onder retail kunnen kopen op Stockx.

pi_212240648
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Release 15 april.
Zeer mooi. :)
Donkerblauw en verschillende materialen. Als ik een jongen was had ik ze zeker willen hebben.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Colorchick woensdag 31 januari 2024 @ 19:33:57 #225
382129 crew  Donna
pi_212240729
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Donkerblauw en verschillende materialen. Als ik een jongen was had ik ze zeker willen hebben.
Ik wil ze als meisje.
  woensdag 31 januari 2024 @ 19:43:18 #226
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212240870
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je kunt je natuurlijk ook identificeren als jongen :s) :P
A murky, forgotten land.
  woensdag 31 januari 2024 @ 19:47:03 #227
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212240933
Nu het weer een tijdje droog is geweest de afgelopen week mijn 3 AM90's weer eens foot time gegeven *O*

Een daarvan is deels van suède dus die draag ik alleen als ik zeker weet dat ik nergens kom waar het nat of vies is :D _O- :@

Die andere 2 zit veel wit in en daar hou ik ook rekening mee met wat ik doe en waar :P

Wellicht dat ik in het voorjaar of de zomer eens ga kijken voor een aanvulling op mijn bescheiden collectie.
A murky, forgotten land.
pi_212245339
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2024 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
Nu het weer een tijdje droog is geweest de afgelopen week mijn 3 AM90's weer eens foot time gegeven *O*

Een daarvan is deels van suède dus die draag ik alleen als ik zeker weet dat ik nergens kom waar het nat of vies is :D _O- :@

Die andere 2 zit veel wit in en daar hou ik ook rekening mee met wat ik doe en waar :P

Wellicht dat ik in het voorjaar of de zomer eens ga kijken voor een aanvulling op mijn bescheiden collectie.
Je hebt nu de AM90 Gore-Tex modellen. Ideaal voor de regenachtige dagen. Makkelijk schoon te houden ook.
Onlangs nog een Infrared colorway van uitgekomen.
  donderdag 1 februari 2024 @ 09:26:39 #229
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_212246013
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Release 15 april.
Ik vind de CW mooi en perforated nubuck toebox ziet er ook nice uit. Maar de andere franjes vind ik meh en inderdaad jammer dat het de '86 big bubble is.

Gisteren zag ik dat in navolging van de "Playful Pink" CW die deze maand moet gaan droppen, er ook een "Metallic Platinum Pink Rise" CW aankomt, die een zachtere roze gebruikt i.c.m. zilver mesh en perforated leer voor de side panels. Ook leuk, maar denk dat ik de eerste nog steeds het mooist vind.

Playful Pink

afbeelding

Metallic Platinum Pink Rise

afbeelding
  donderdag 1 februari 2024 @ 11:40:35 #230
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_212247759
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 11:21 schreef Xurk het volgende:
Ander nieuws: vorige week een sneaker tattoo laten zetten! Een fineline pinwheel van vijf schoenen, van ieder merk wat ik graag draag mijn favoriete silhouet O+ Ik zal binnenkort een foto delen :Y
Ik kom deze post van mezelf tegen en zie dat ik nog niets had gedeeld, bij deze dan :P

Verder een ongewoon drukke maand gehad qua aankopen voor mijn doen (ik beperk me normaliter tot 4 á 5 paar per jaar), had ermee te maken dat ik einde jaar nog een paar 'mocht', ik vervolgens een gematcht bod kreeg op StockX die ik al meer dan een jaar had staan en vervolgens ik mijn eerste paar van dit jaar via een FB groep op de kop heb getikt waar het voor een mooie prijs werd aangeboden :Y

Via StockX: Overkill x New Balance 1500 "Berlin - City of Values" O+

Laatste van 2024: Jae Tips x Saucony Grid Shadow 2 "What's the Occasion?" ("Wear To A Date"); fun fact: mijn vrouw die 99% van de tijd alleen Nike rockt heeft deze óók gecopt en nu kunnen we voor het eerst ooit twinnen :D Ook nog eens in Saucony *;

En afgelopen week binnengekomen, dankzij de Facebook groep Diadora Talk: AFEW x Diadora N9002 "Master Formula" :~

[ Bericht 0% gewijzigd door Xurk op 01-02-2024 11:45:56 ]
pi_212247804
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:40 schreef Xurk het volgende:

[..]
Ik kom deze post van mezelf tegen en zie dat ik nog niets had gedeeld, bij deze dan :P

[ afbeelding ]

Verder een ongewoon drukke maand gehad qua aankopen voor mijn doen (ik beperk me normaliter tot 4 á 5 paar per jaar), had ermee te maken dat ik einde jaar nog een paar 'mocht', ik vervolgens een gematcht bod kreeg op StockX die ik al meer dan een jaar had staan en vervolgens ik mijn eerste paar van dit jaar via een FB groep op de kop heb getikt waar het voor een mooie prijs werd aangeboden :Y

[ afbeelding ]

Laatste van 2024: Jae Tips x Saucony Grid Shadow 2 "What's the Occasion?" ("Wear To A Date"); fun fact: mijn vrouw die 99% van de tijd alleen Nike rockt heeft deze óók gecopt en nu kunnen we voor het eerst ooit twinnen :D Ook nog eens in Saucony *;

[ afbeelding ]

En afgelopen week binnengekomen, dankzij de Facebook groep Diadora Talk: AFEW x Diadora N9002 "Master Formula" :~

[ afbeelding ]
Leuke tattoo. :)

Op basis van de kleur van al die sneakers denk ik dan meteen: wat voor kleur kleding (of bv auto) heb je? Ook kleurrijk? :)
  donderdag 1 februari 2024 @ 11:48:52 #232
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_212247887
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Leuke tattoo. :)

Op basis van de kleur van al die sneakers denk ik dan meteen: wat voor kleur kleding (of bv auto) heb je? Ook kleurrijk? :)
Thanks! Ik ben ook heel blij ermee! Tegelijkertijd met een andere persoonlijkere laten zetten, tevens mijn allereerste tatoeages.

Ik houd inderdaad vooral van kleurrijke sneakers, liefst met pastelkleuren, roze, paars of "all of the above" ;) Mijn kleding sluit er zeker bij aan, ik match eigenlijk altijd zowel mijn overhemd/trui/T-shirt en mijn sokken met kleuren die in de sneakers die ik aanheb voorkomen.

Zwart komt amper voor in mijn sneaker collectie, daar heb ik niet veel mee. Maar voor sneakers zoals die van Diadora hierboven maak ik een uitzondering omdat er ook genoeg andere kleuren in zitten en de kwaliteit + uitvoering/thema top zijn.

Om auto's geef ik dan weer niets, die van mij is standaard (metallic grijs) :D
pi_212249437
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hele toffe aankopen!
pi_212253412
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hele dikke aankopen. Was ooit lid van de Diadora Talk FB groep. Leuke meetups gehad nog, oa photo shoot gedaan voor de voor de Afew “Master Formula” contest. Zo nu en dan nog wel contact met wat gasten.

Mijn vriendin en ik droegen beide de Saucony x Afew “Goethe”. Alleen zij heeft ze helemaal afgedragen.

Daarnaast hadden we beide de Asics GTII x Afew “Uplifting Pack” en hebben we nu beide nog de AM1 Safari/Cobblestone

Lekker ANWB-stel.
pi_212274965
Hey,

Ik heb via Stockx schoenen gekocht en ook betaald. Echter heb ik geen ontvangstbevestiging ontvangen. Niet per mail en ook niet op mijn account. Ik heb de klantenservice gemaild, alleen wacht ik nu al dagen op een reactie.

Hoe betrouwbaar is die site volgens jullie?
  zaterdag 3 februari 2024 @ 19:12:14 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212279620
Zelf geen ervaring mee, maar volgens mij staat die toch goed bekend :Y
A murky, forgotten land.
  zaterdag 3 februari 2024 @ 19:43:42 #237
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_212280151
Ik heb er zelf inmiddels drie keer iets gekocht (bijv. hierboven te zien ;) ), mijn vrouw ook twee keer geloof ik. Altijd goed gegaan!
pi_212280288
13 x iets op StockX gekocht. Altijd goed gegaan.
pi_212289350
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 13:28 schreef Heisenberg10 het volgende:
Hey,

Ik heb via Stockx schoenen gekocht en ook betaald. Echter heb ik geen ontvangstbevestiging ontvangen. Niet per mail en ook niet op mijn account. Ik heb de klantenservice gemaild, alleen wacht ik nu al dagen op een reactie.

Rond de 15 sneakers gekocht op Stockx. Nooit problemen gehad.
Ik zou maandag even bellen voor de bevestiging.
  zondag 4 februari 2024 @ 10:54:55 #240
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_212290386
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 18:39 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Hele dikke aankopen. Was ooit lid van de Diadora Talk FB groep. Leuke meetups gehad nog, oa photo shoot gedaan voor de voor de Afew “Master Formula” contest. Zo nu en dan nog wel contact met wat gasten.

Mijn vriendin en ik droegen beide de Saucony x Afew “Goethe”. Alleen zij heeft ze helemaal afgedragen.

Daarnaast hadden we beide de Asics GTII x Afew “Uplifting Pack” en hebben we nu beide nog de AM1 Safari/Cobblestone

Lekker ANWB-stel.
Vergeten te reageren, maar AFEW heeft zoveel goede collabs! Die "Goethe" Shadow Master is ook weer een pareltje ja O+ Jullie zijn met zulke heat wel een erg hip ANWB-stel 8-)

In december was er in de DT FB groep zelfs een advent kalender waarin iedere dag gratis collabs en bijhorende apparel van de afgelopen 8 á 9 jaar werd weggegeven, ongekend! Uiteraard haast onmogelijk om iets te winnen omdat het per dag om 2-3 items ging die je kon winnen (maten werden niet van tevoren gecommuniceerd, maar je gaf je eigen maat wel op waardoor er daarop gefilterd kon worden bij de trekking) met tegen de 500 die meededen, maar toch heb ik een AFEW x Diadora "Highly Addictive" t-shirt weten te winnen. Je raadt het al, die dag had je ook de schoen met dezelfde naam kunnen winnen maar ik zal niet klagen ;)
pi_212292134
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 09:15 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Rond de 15 sneakers gekocht op Stockx. Nooit problemen gehad.
Ik zou maandag even bellen voor de bevestiging.
Kun je ze bellen dan? Ik zie alleen maar mogelijkheden om te mailen en chatten.
pi_212295159
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 12:57 schreef Heisenberg10 het volgende:

[..]
Kun je ze bellen dan? Ik zie alleen maar mogelijkheden om te mailen en chatten.
Ah, dat weet ik niet. Zelf nooit nodig gehad.
Via de chat dan maar even proberen
  Official ESF Kreviewer zondag 4 februari 2024 @ 16:51:39 #243
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_212296290
NIKE AIR MAX 1 “SINCE ’72” RELEASES SUMMER 2024

Nike Air Max 1 "King’s Day". Jammer dat ze zo bruin zijn. Idee is leuk.

Nike Air Max 1 ’86 "Jackie Robinson"
pi_212297080
Die Kings Day vind ik juist super vet. Die J. Robinson doen het niet voor mij. Komt doordat de midsole en mudguard (bijna) dezelfde kleur hebben. Vind ik gewoon niet mooi. Al zijn de materialen wel vet.
  zondag 4 februari 2024 @ 18:14:55 #245
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212297155
Die Kings Day is idd tof ja.
Jammer van die extra mini swoosh, dat haat ik.
A murky, forgotten land.
  Official ESF Kreviewer zondag 4 februari 2024 @ 18:50:49 #246
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_212297747
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 18:14 schreef StateOfMind het volgende:
Die Kings Day is idd tof ja.
Jammer van die extra mini swoosh, dat haat ik.
Dat vind ik juist wel mooi. B-)
  maandag 5 februari 2024 @ 09:28:50 #247
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_212303113
Ik ben ook een fan van de toebox mini swooshes. Er was natuurlijk een tijd dat het eigenlijk voorbehouden was aan alleen hele bijzondere paartjes (Patta 5th anniversary, de eerste collabs met atmos) en tegenwoordig wordt het eerlijk gezegd wel een béétje overused, maar esthetisch kan ik 'm nog steeds prima waarderen!
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 09:45:28 #248
441859 crew  Lenny77
pi_212303274
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb na deze post een paartje Diadora's besteld :@
Ben erg benieuwd naar het draagcomfort want mijn sneakers worden zwaar belast (en mijn voeten dus ook).
Die Saucony's zijn ook mooi maar vond deze kleuren combi niet (net zoals de Diadora's in jouw post niet).
Ik heb denk ik 4 paar Saucony's maar heb altijd het gevoel dat mijn voeten daarin naar voor schuiven omdat de zool aan de voorkant zo laag is, dat is wel spijtig. Lang aandoen is dus geen optie.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_212303434
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 09:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ben erg benieuwd naar het draagcomfort want mijn sneakers worden zwaar belast (en mijn voeten dus ook).
Die Saucony's zijn ook mooi maar vond deze kleuren combi niet (net zoals de Diadora's in jouw post niet).
Ik heb denk ik 4 paar Saucony's maar heb altijd het gevoel dat mijn voeten daarin naar voor schuiven omdat de zool aan de voorkant zo laag is, dat is wel spijtig. Lang aandoen is dus geen optie.
Waarom worden je sneakers zwaar belast? En is de maat van je Saucony's wel goed en welke van die modellen die jij hebt heb je last van?
Conscience do cost.
  maandag 5 februari 2024 @ 10:02:05 #250
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212303464
Misschien is ze gewichtheffer :D :P
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 10:53:53 #251
441859 crew  Lenny77
pi_212303981
quote:
8s.gif Op maandag 5 februari 2024 09:59 schreef ems. het volgende:

[..]
Waarom worden je sneakers zwaar belast? En is de maat van je Saucony's wel goed en welke van die modellen die jij hebt heb je last van?
Ik draag ze tijdens het werk in de zorg en dagen van 12u zijn geen uitzondering.
Ik heb denk ik vooral de Shadow 5000 lijn van Saucony en in 2 maten om te kijken of het daar aan lag, maar in beide maten heb ik het gevoel dat de hiel te hoog zit tegenover de voorkant van mijn voet. Na een paar uur werken doen mijn tenen en de onderkant van mijn voeten dan ook echt pijn.
  maandag 5 februari 2024 @ 11:11:10 #252
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_212304199
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 09:45 schreef Lenny77 het volgende:
O+ ^O^

quote:
Als draagcomfort zo belangrijk is o.a. omdat je 12-urige werkdagen erop moet maken, dan weet ik niet of retro runners geschikt (gneoeg) zijn. Het is allemaal gebaseerd op technologieën uit de jaren '80 (en soms '90 inmiddels) namelijk. Zelf vind ik al mijn Saucony en Diadora super comfortabel maar ik heb dan ook een zittend beroep en loop per dag tussen de 7 en 11 duizend stappen, afhankelijk van hoeveel ik buitenshuis moet zijn. Zou jij voor je werk dan niet eerder gebaat zijn bij een moderne schoen (bijv. Ultraboost technologie) met alle recente inzichten erin verwerkt?

Al vind ik dat je met een Shadow 5K wel de blits maakt op je werk, daar niet van! 8-)
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 11:13:55 #253
441859 crew  Lenny77
pi_212304246
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 11:11 schreef Xurk het volgende:

[..]
O+ ^O^
[..]
Als draagcomfort zo belangrijk is o.a. omdat je 12-urige werkdagen erop moet maken, dan weet ik niet of retro runners geschikt (gneoeg) zijn. Het is allemaal gebaseerd op technologieën uit de jaren '80 (en soms '90 inmiddels) namelijk. Zelf vind ik al mijn Saucony en Diadora super comfortabel maar ik heb dan ook een zittend beroep en loop per dag tussen de 7 en 11 duizend stappen, afhankelijk van hoeveel ik buitenshuis moet zijn. Zou jij voor je werk dan niet eerder gebaat zijn bij een moderne schoen (bijv. Ultraboost technologie) met alle recente inzichten erin verwerkt?

Al vind ik dat je met een Shadow 5K wel de blits maakt op je werk, daar niet van! 8-)
:7 ik maak altijd de blits op het werk :D
Ja ik zou mij daar eens in moeten verdiepen in die nieuwe technologie. Maar het oog wil ook wat dus ze moeten wel mooi zijn :@
pi_212304934
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 10:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik draag ze tijdens het werk in de zorg en dagen van 12u zijn geen uitzondering.
Ik heb denk ik vooral de Shadow 5000 lijn van Saucony en in 2 maten om te kijken of het daar aan lag, maar in beide maten heb ik het gevoel dat de hiel te hoog zit tegenover de voorkant van mijn voet. Na een paar uur werken doen mijn tenen en de onderkant van mijn voeten dan ook echt pijn.
Duidelijk! Een paar tips in dat geval, van iemand die hele dagen heeft moeten staan voor werk en bij datzelfde werk ook enige kennis heeft opgebouwd wat betreft voeten en comfort.

Ten eerste: Ga eens kijken naar hardloopschoenen. Qua schoenen die je de hele dag moet dragen zijn die veruit het meest comfortabel. Welke schoenen goed voor jou werken is voor mij moeilijk om te zeggen maar in alle eerlijkheid: Dat maakt ook niet heel veel uit. Ga naar een degelijke sportwinkel, laat je adviseren en probeer gewoon een heleboel. Duurder is vaak iets comfortabeler maar aangezien je er toch niet op gaat hardlopen wat minder relevant en vooral afhankelijk van wat je ervoor wil uitgeven.

Hierboven werd ultraboost genoemd maar dat zegt niet zoveel. Boost is een alternatief op het veelgebruikte EVA-dempingssysteem en een van de voornaamste punten wat boost 'goed' doet is dat het minder snel uitdroogt en dat je dus vaak wat meer comfortabel-rendement krijgt over een langere tijd. In de kern is het gewoon demping en doet het wat dat betreft niet heel veel anders. Ik heb een directe lijn met adidas en heb een heleboel boost schoenen van hen getest maar als puntje bij paaltje komt is het ook gewoon een heleboel marketingpraat. Het is niet slecht, maar het is ook niet automatisch goed. Elk merk wat je tegenkomt heeft zo zijn eigen verhalen waarom hun shit het beste is.

Ultraboost is trouwens een specifiek model van adidas wat voor mij persoonlijk totaal niet werkt. Ik krijg er ontzettende zweetpoten in namelijk. Ik heb 2 paar waarvan ik er een heb weggegeven en de ander stof verzamelt. Maar dat ben ik, voor sommige mensen werkt het wel.

Ten tweede: als je de hele dag staat staat er ook de hele dag spanning op je voet. Daarnaast is de kans groot dat je enigszins proneert. Dat maakt niet zoveel uit als je even boodschappen gaat doen of een stukje gaat hardlopen maar als je constant staat kan dat ook gaan irriteren. Als je geen zin hebt om hardloopschoenen te kopen (of je gaat hardloopschoenen kopen en je wilt het helemaal goed doen!) ga dan eens kijken voor zooltjes van bijvoorbeeld het merk superfeet. Als je met een verkoper praat die verstand van zaken heeft kan hij zooltjes voor je op maat knippen passen en knippen die net dat kleine beetje extra ondersteuning geven waar jij het nodig hebt. De kans bestaat dat dan jouw saucony opeens ook hartstikke goed zitten voor de hele dag, mits de pasvorm enigszins goed is.

Geloof mij, die pijn die je nu in je voeten ervaart gaat zich uiteindelijk ontwikkelen tot iets vervelenders naarmate je dat blijft doen (en ouder wordt :+ ) Grijp in nu het kan! En ga langs een goede winkel, leg daar je probleem uit en zeg dat je heel graag geholpen wilt worden door iemand die je bij dat probleem kan helpen. Het is verleidelijk om lekker online een leuk modelletje uit te kiezen en die dan goedkoop op de kop te tikken maar die paar euro's extra die je betaald in de winkel in combinatie met goed advies en wat testlopen zijn het zeker waard voor de lange termijn.
Conscience do cost.
  maandag 5 februari 2024 @ 12:11:00 #255
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212304993
Wellicht heb je hier wat aan, qua tips voor comfortabele sneakers:

A murky, forgotten land.
pi_212305093
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 12:11 schreef StateOfMind het volgende:
Wellicht heb je hier wat aan, qua tips voor comfortabele sneakers:

Dat zijn allemaal hardloopschoenen. :P Waarvan ook een paar superschoenen die bedoelt zijn voor snelheid en minder voor comfort. Zeker als je er niet daadwerkelijk op hardloopt kunnen die juist het tegenovergestelde effect hebben.

Het belangrijkste is dat de pasvorm goed bij je voeten past. Ik zou best een paar schoenen kunnen aanraden die voor mij het best werken (mizuno wave sky!) maar dat betekent niet automatisch dat dat voor anderen ook het geval is. Daarom zeg ik ook dat je het echt moet proberen in een winkel en je niet al te veel moet luisteren naar wat anderen zeggen dat comfortabel is. De ene voet is de andere niet.
Conscience do cost.
  maandag 5 februari 2024 @ 13:10:25 #257
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212305641
quote:
8s.gif Op maandag 5 februari 2024 12:22 schreef ems. het volgende:
De ene voet is de andere niet.
Een linker en een rechter :7
A murky, forgotten land.
  maandag 5 februari 2024 @ 16:42:41 #258
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212308178
Was vanmiddag even in de stad en zag bij JD een hele mooie AM90 Wheat in leer :9~

Deze was ook nice:

A murky, forgotten land.
pi_212308408
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 11:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:7 ik maak altijd de blits op het werk :D
Ja ik zou mij daar eens in moeten verdiepen in die nieuwe technologie. Maar het oog wil ook wat dus ze moeten wel mooi zijn :@
Dikke like dat je niet op Crocs of klompen loopt. :D
pi_212308664
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 10:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Runners die én modieus zijn én comfortabel zijn zijn bijvoorbeeld de Mizuno Wave Rider 10 of de Asics Gel Kayano 14. De Wave Rider 10 is in bepaalde colorways wat netter. Iets minder ‘ik ga hardlopen’ look.
pi_212308900
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 17:28 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Runners die én modieus zijn én comfortabel zijn zijn bijvoorbeeld de Mizuno Wave Rider 10 of de Asics Gel Kayano 14. De Wave Rider 10 is in bepaalde colorways wat netter. Iets minder ‘ik ga hardlopen’ look.
Dat is ook m’n droom. Dat hardloopschoenen zo mooi als gewone sneakers worden. O+
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 21:33:51 #262
441859 crew  Lenny77
pi_212312513
quote:
8s.gif Op maandag 5 februari 2024 12:04 schreef ems. het volgende:

-knippie-
Het probleem is dat hardloopschoenen meestal erg lelijk zijn :@
Harde of fluo kleuren.. en van dat geruit materiaal (kan het niet beter beschrijven).
Ik hou van de suede's en mini mesh laagjes.
Leer vind ik ook lelijk :@
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 21:34:49 #263
441859 crew  Lenny77
pi_212312533
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dikke like dat je niet op Crocs of klompen loopt. :D
Urgh.. zo lelijk inderdaad
pi_212312776
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het probleem is dat hardloopschoenen meestal erg lelijk zijn :@
Harde of fluo kleuren.. en van dat geruit materiaal (kan het niet beter beschrijven).
Ik hou van de suede's en mini mesh laagjes.
Leer vind ik ook lelijk :@
In dat geval loont het om bijvoorbeeld eens te kijken naar mizuno's. Die hebben een lijn (wave rider uit m'n hoofd) waar ze wel 'sneakermateriaal' gebruiken maar het onderwerk 'hardloop' is.

Maar het moet alsnog je smaak zijn. Ik vind 90% van de hardloopschoenen ook lelijk maar ik vind er altijd wel eentje die ik toch als werksneaker kon dragen. Er zijn zeker wel bescheidenere modellen.

En voor mij en mijn voeten/gewrichten is comfort op de lange termijn toch een stuk belangrijker dan ijdelheid :P Gelukkig ben ik voor de rest ook woest aantrekkelijk, om te compenseren voor mijn mindere schoenen.
Conscience do cost.
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 21:56:51 #265
441859 crew  Lenny77
pi_212312920
quote:
8s.gif Op maandag 5 februari 2024 21:48 schreef ems. het volgende:

[..]
In dat geval loont het om bijvoorbeeld eens te kijken naar mizuno's. Die hebben een lijn (wave rider uit m'n hoofd) waar ze wel 'sneakermateriaal' gebruiken maar het onderwerk 'hardloop' is.

Maar het moet alsnog je smaak zijn. Ik vind 90% van de hardloopschoenen ook lelijk maar ik vind er altijd wel eentje die ik toch als werksneaker kon dragen. Er zijn zeker wel bescheidenere modellen.

En voor mij en mijn voeten/gewrichten is comfort op de lange termijn toch een stuk belangrijker dan ijdelheid :P Gelukkig ben ik voor de rest ook woest aantrekkelijk, om te compenseren voor mijn mindere schoenen.
Nuja ijdelheid... mss voor een deel wel. Je hebt wel gelijk natuurlijk.
Het zijn meer de kleuren of de materialen die het m doen. Of de zool die eruit ziet alsof m uit de toekomst komt :D
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 22:13:10 #266
441859 crew  Lenny77
pi_212313150
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 11:11 schreef Xurk het volgende:

[..]
O+ ^O^

Als alles goed gaat met de verzending, dan weet ik morgen meer te vertellen :P
pi_212315583
Ik heb mijn beoogde beaters eindelijk kunnen coppen voor ver onder retail bij StockX.

Deze hebben tot zo ver ik kan zien alleen een US release gehad.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 09:10:52 #268
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212315606
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 09:07 schreef dimmak het volgende:
Ik heb mijn beoogde beaters eindelijk kunnen coppen voor ver onder retail bij StockX.

[ afbeelding ]

Deze hebben tot zo ver ik kan zien alleen een US release gehad.
Zwart is ideaal voor daily beaters :Y
A murky, forgotten land.
pi_212315714
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 09:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zwart is ideaal voor daily beaters :Y
Zeker, ik had de AM1 all black met gum sole, die heb ik zoveel gedragen dat er zelfs een gat zat in mijn zool. Vooral voor voetbalwedstrijden en feestjes zijn ze ideaal. O+ Ik heb ook nog een AF1 Gore-tex all black maar die gebruik ik liever als winterschoen.
pi_212315777
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 09:24 schreef dimmak het volgende:

[..]
Zeker, ik had de AM1 all black met gum sole, die heb ik zoveel gedragen dat er zelfs een gat zat in mijn zool.
Wow, mooi materiaal. O+
pi_212315968
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 09:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wow, mooi materiaal. O+
Ja dat was een hele fijne schoen. O+
  dinsdag 6 februari 2024 @ 09:55:34 #272
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212316070
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 09:47 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ja dat was een hele fijne schoen. O+
Hoe afgetrapter, des te fijner ze zitten bijna :D

Mijn daily beater is mijn AM95 Black/asphalt grey/red.
Daar is de zool op sommige plekken al flink aan het slijten.
A murky, forgotten land.
  Moderator dinsdag 6 februari 2024 @ 11:35:59 #273
441859 crew  Lenny77
pi_212317204
Ze zijn er!
Nu testen :P
  dinsdag 6 februari 2024 @ 11:44:40 #274
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_212317350
Leuk! Een N9002 dus? Die vind ik lekker lopen, al is de meest comfortabele Diadora tot nu toe voor mij persoonlijk is de S8000. Al heb ik daar slechts één paar van, een Made in Italy collab. Dat zou ook uit kunnen maken w.b. kwaliteit wat zich naar comfort vertaalt :P
  Moderator dinsdag 6 februari 2024 @ 11:46:23 #275
441859 crew  Lenny77
pi_212317391
Eerste indruk: mooie sneaker en prima qua maat maar inderdaad een harde zool :X
Ik heb er even extra de zooltjes van een New Balance paar ingedaan en dat zit wel al een stuk beter!
Misschien het advies van @ems. eens opvolgen en kijken naar goede zooltjes ;)
  dinsdag 6 februari 2024 @ 11:47:33 #276
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212317422
Liever een harde zool dan een halve zool :s)
A murky, forgotten land.
  Moderator dinsdag 6 februari 2024 @ 11:50:01 #277
441859 crew  Lenny77
pi_212317480
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
Liever een harde zool dan een halve zool :s)
Bwah :P
pi_212321439
Vandaag de AM1 Escape Treeline binnen gekregen via Stockx.
Wat een heerlijke sneaker. Prachtige materialen en tof verhaal.

pi_212321611
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:59 schreef BasNijmegen het volgende:

[ afbeelding ]
Deze kleuren. _O_
  dinsdag 6 februari 2024 @ 18:23:35 #280
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212321727
Zag van de week een AJ in grijs met wat creme/gebroken wit elementen.

Die was erg mooi.
A murky, forgotten land.
  Moderator dinsdag 6 februari 2024 @ 21:49:35 #281
441859 crew  Lenny77
pi_212325486
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:59 schreef BasNijmegen het volgende:

[ afbeelding ]
Oooh die zijn wel erg mooi O+
  woensdag 7 februari 2024 @ 00:41:00 #282
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212327628
@BasNijmegen

Ik zie de AM1 "All Petals United" vooral te koop als vrouwenmodel. Volgens mij is deze destijds ook in grote maten uitgekomen toch? Maar niet in NL dacht ik.

Vind het zo'n gaaf paartje _O_

Maar nergens te koop in 46. Ik twijfel nu ook of deze alleen in vrouwenmaten uitgekomen zijn.
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 februari 2024 @ 07:11:58 #283
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_212327991
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 00:41 schreef Mubassie het volgende:
@:BasNijmegen

Ik zie de AM1 "All Petals United" vooral te koop als vrouwenmodel. Volgens mij is deze destijds ook in grote maten uitgekomen toch? Maar niet in NL dacht ik.

Maar nergens te koop in 46. Ik twijfel nu ook of deze alleen in vrouwenmaten uitgekomen zijn.
Volgens mij is dit alleen een damesmodel, anders had ik ze destijds ook gekocht.
pi_212328263
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 13:28 schreef Heisenberg10 het volgende:
Hey,

Ik kom niet verder dan een standaard mail die ik terugkrijg van Stockx. Ze zeggen dat ik heb besteld vanuit een ander account/mailadres... Hoe dan?! Ik heb maar 1 account en email. Dit aangegeven bij Stockx. Maar tot nu toe kom ik geen stap verder.
pi_212328566
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 00:41 schreef Mubassie het volgende:
@:BasNijmegen

Helaas alleen uitgekomen t/m maat 43.
Ik heb maat 43 besteld destijds, in de hoop dat ze zouden passen. Helaasch.
  donderdag 8 februari 2024 @ 21:57:16 #286
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212353483
A murky, forgotten land.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 17:47:59 #287
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212361403
De Nike Air 180, is die toevallig ook opnieuw uitgebracht recent?

Zag net iemand lopen in, op het oog, gloednieuwe en hagelwitte exemplaren.
A murky, forgotten land.
pi_212367661
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 17:47 schreef StateOfMind het volgende:

Volgens mij (nog) niet. Of ik heb de drop gemist.
Dit jaar zal dit model wel weer opnieuw uitkomen.
De 'Ultramarine' zal dit jaar opnieuw releasen.
pi_212367739
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 17:47 schreef StateOfMind het volgende:

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 08:48 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Volgens mij (nog) niet. Of ik heb de drop gemist.
Dit jaar zal dit model wel weer opnieuw uitkomen.
De 'Ultramarine' zal dit jaar opnieuw releasen.
Ja hij komt dit jaar terug in de oorspronkelijke 'OG' afmetingen :)

Van de vorige drop heb ik hier ook nog een hagelwit setje staan *)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 10:20:25 #290
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212368639
^O^
A murky, forgotten land.
pi_212370956
Jammer dat de helft van de winkels in de OP niet meer in de lucht is. Allemaal dode linkjes.
pi_212441598
Zijn er mensen die bij zimu.nl hebben besteld en wat zijn de ervaringen?
Toffe sneakers, maar ik weet het niet.
pi_212441865
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:59 schreef LoaLoa1 het volgende:
Verkopen alleen maar fakes.
  donderdag 15 februari 2024 @ 20:15:28 #294
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212441867
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:59 schreef LoaLoa1 het volgende:
Nooit van gehoord. Meest exclusieve modellen voor spotprijzen, sowieso fake.
pi_212441960
Zo jammer.. maar dan klopt het onderbuik gevoel wel.
  donderdag 15 februari 2024 @ 20:28:16 #296
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212442160
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:20 schreef LoaLoa1 het volgende:
Zo jammer.. maar dan klopt het onderbuik gevoel wel.
Wil niet zeggen dat ze niet leveren hè. Waarschijnlijk een dropshipper die ze vanuit China laat komen. Er zal best goede namaak op de markt zijn, maar of je dat wil is een tweede..
pi_212447409
Begin maart dropt deze 'Light Soft Pink'. Ik ga altijd heel goed op dit soort colorways. De eerste must cop voor mij van dit jaar.

Iemand die trouwens voor de Jordan 4 Bred gaat of is gegaan. Er is al een shock drop geweest en volgens mij had iedereen EA op deze sneaker. Morgen is de officiële drop.
pi_212454577
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 08:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Begin maart dropt deze 'Light Soft Pink'. Ik ga altijd heel goed op dit soort colorways. De eerste must cop voor mij van dit jaar.

[ afbeelding ]

Iemand die trouwens voor de Jordan 4 Bred gaat of is gegaan. Er is al een shock drop geweest en volgens mij had iedereen EA op deze sneaker. Morgen is de officiële drop.
Lijkt op de Watermelon mesh. Geen grote fan van.
  zaterdag 17 februari 2024 @ 09:07:03 #299
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212462998
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 08:52 schreef BasNijmegen het volgende:

[ afbeelding ]

AJ4 Bred zojuist in de pocket ^O^
pi_212468348
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 09:07 schreef Mubassie het volgende:

[..]
AJ4 Bred zojuist in de pocket ^O^
Ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Ik zie heel wisselende berichten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')