Laten we het hopen. De paniek van de spelers & medische staf doet mij anders vermoeden, maar heb het heeeeeel graag fout.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan standaard zijn als er iemand out op het veld ligt
Tuurlijk niet bewustquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Keeper. Ajax speler heeft hem een schop verkocht (bewust, of niet, maakt niet uit). Leek het hoofd te zijn wat geraakt werd. Doeken er omheen, AED er naar toe, op de brancard afgevoerd.
Lijkt zo toch op een ongelukkige botsing. De speler springt over de keeper heen en raakt hem dan?quote:
Je ziet m echt op een bepaalde manier vallen. Zit geen beweging in, gelijk KO.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
Na een aantal keer opnieuw gekeken te hebben moet ik toegeven dat het lastig te beoordelen is, toch te snel geoordeeld voor nu. Mijn excuses.
Hij probeert er overheen te springen net als met duizenden ieder weekend op de velden met je te vroeg geoordeeld.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
Na een aantal keer opnieuw gekeken te hebben moet ik toegeven dat het lastig te beoordelen is, toch te snel geoordeeld voor nu. Mijn excuses. Erg vervelende situatie vanzelfsprekend.
Nee dit was inderdaad geen bewuste. Vaessen kwam ook wel redelijk kamikaze uit richting bal.quote:
Hij probeert er overheen te springen, Brobbey valt niks te verwijten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Bewust of niet, niet relevant, beschreef enkel de feitelijke gebeurtenis.
Dat ziet er wel eng uit. Gewoon meteen geen beweging meer.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Je ziet m echt op een bepaalde manier vallen. Zit geen beweging in, gelijk KO.
Ik zie weinig springen eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij probeert er overheen te springen, Brobbey valt niks te verwijten.
Paar van Ajax gingen balletje trappen tochquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom zingen ze nu schaam je kapot ?
Doe ik ook niet. Niet gezien, geen enkele zin om het terug te zien. Het sportieve straffen, of niet, mag de KNVB bekijken. Mij interesseert het helemaal niets.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij probeert er overheen te springen, Brobbey valt niks te verwijten.
Ja. Hele ongelukkige botsing met verschrikkelijke gevolgen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo te zien een ongelukkige botsing.
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou maar zo'n haat hebben aan Ajax dat je dit overal moet benoemen of in moet betrekken.
Dan ben je zielig. Echt zielig. Hopelijk komt alles goed.
Tot morgen.
Brabokneuzenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Schaam je kapot richting Brobbey?Dat is toch echt net zo schaamteloos
Die waren al weer naar binnen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Paar van Ajax gingen balletje trappen toch
Leek voet toen ik het beeld stil had gezet, maar niet goed te zien door speler er voorquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef bbuddybb het volgende:
Waardoor werd de keeper geraakt? De knie, of het been/de voet?
Ja, dat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Hele ongelukkige botsing met verschrikkelijke gevolgen.
Zou ook over die spelers kunnen gaan die nog op het veld bezig warenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Schaam je kapot richting Brobbey?Dat is toch echt net zo schaamteloos
Terechte spreekkoren dus. Komen ze er nog goed vanaf met ‘schaam je kapot’. Niet dat iemand er iets van verstaat bij Ajax, maar toch.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax spelers die een balletje gingen trappen/warmlopen
Ik kijk niet op stream dus dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:52 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
laat even weten welke minuut en seconde precies
Onzin, was een tijd terug al.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax spelers die een balletje gingen trappen/warmlopen
Ik vind dit echt niet chill. Zag er echt slecht uit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Korsakoff? Drink je er nog ene.
Defibrilator legt t hart juisy even stil zodat t daarna weer zelf t juiste ritne paktquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:56 schreef Zorro het volgende:
Een defibrilator na een kopschop lijkt me dood op dat miment. Het is geen hartprobleem wat moet worden opgelost. Dus is het een geval van hart op gang brengen wat wegens een andere oorzaak is gestopt.
Watquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef marsan het volgende:
[..]
Defibrilator legt t hart juisy even stil zodat t daarna weer zelf t juiste ritne pakt
Als t hart stilligt gebruik.je t juist niet.
Ja volgens mij welquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef eenjongen... het volgende:
Defibrillator is toch gewoon standaard procedure om mee te nemen als iemand KO ligt. Is die wel gebruikt?
Ik hoop het, maar die koppen doen mij anders vermoeden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef Zorro het volgende:
Dat de spelers buitenkomen is ook ietwat positief, lijkt me.
Het blijft kut publiek.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zag hier al meerdere berichten over twitter, geen idee of dat echt de reden is.
Volgens mij niet gebruikt nee.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef eenjongen... het volgende:
Defibrillator is toch gewoon standaard procedure om mee te nemen als iemand KO ligt. Is die wel gebruikt?
Nou ja, ik bedoel iig dat het niet rechtstreeks een hartprobleem is maar een andere, indirecte, reden dat het nodig isquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef marsan het volgende:
[..]
Defibrilator legt t hart juisy even stil zodat t daarna weer zelf t juiste ritne pakt
Als t hart stilligt gebruik.je t juist niet.
Telegraaf heeft een foto die ik niet ga posten waarom die mogelijk is gebruikt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef eenjongen... het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef eenjongen... het volgende:
Mwah, definitief gestaakt na zo’n korte tijd is een heel slecht teken, dat betekent dat het niet alleen ‘schrik’ is en dus dat het er wel om gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef Zorro het volgende:
Dat de spelers buitenkomen is ook ietwat positief, lijkt me.
Heb het nu teruggezien en het lijkt mij dat hij hem schampt maar echt heel moeilijk te zien.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik kijk niet op stream dus dat kan ik niet.
Er is tja niks te zien. De enige opluchting zou nog zijn dat Brobbey hem schaafte met de voet, scheen of knie, niet vol.
Positieve is wel, denk ik dan, dat er niet gereanimeerd is. Lijkt me dat men dat juist wél zou doen en lang ook. Dan hadden die doeken er veel langer gestaan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel iig dat het niet rechtstreeks een hartprobleem is maar een andere, indirecte, reden dat het nodig is
Pure speculatie, je weet niet of er gereanimeerd is, of dat nodig was en wat het probleem was.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Positieve is wel, denk ik dan, dat er niet gereanimeerd is. Lijkt me dat men dat juist wél zou doen en lang ook. Dan hadden die doeken er veel langer gestaan.
Dat is waar, als dat ding er alleen maar voor de zekerheid was.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Positieve is wel, denk ik dan, dat er niet gereanimeerd is. Lijkt me dat men dat juist wél zou doen en lang ook. Dan hadden die doeken er veel langer gestaan.
Ik weet niet, het kan ook gewoon menselijk zijn om niet verder te willen na zo'n schrikmoment.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, definitief gestaakt na zo’n korte tijd is een heel slecht teken, dat betekent dat het niet alleen ‘schrik’ is en dus dat het er wel om gaat.
Meer kan je niet zeggen, eng dit wachten.
Brobbey zal hier niet fijn van gaan slapen, maar wie wel he?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:05 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Heb het nu teruggezien en het lijkt mij dat hij hem schampt maar echt heel moeilijk te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler voor degene die het niet willen zien.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Gaan ze Coldplay afspelen?quote:
100% correct. Echter ga ik er van uit dat bij een eventuele reanimatie men daar niet zo snel mee zou stoppen. Dat maakt het "positief", aangezien het alternatief veel erger is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pure speculatie, je weet niet of er gereanimeerd is, of dat nodig was en wat het probleem was.
Geen normaal mens zal hier fijn van slapen inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Brobbey zal hier niet fijn van gaan slapen, maar wie wel he?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:07 schreef RipCity het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler voor degene die het niet willen zien.
Groot fan van User Wotte
Weer speculatie. Ook een reanimatie kan heel snel succesvol zijn. Dat hoeft niet altijd lang te duren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
100% correct. Echter ga ik er van uit dat bij een eventuele reanimatie men daar niet zo snel mee stoppen. Dat maakt het "positief", aangezien het alternatief veel erger is.
Damn…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler voor degene die het niet willen zien.
Ik klik niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler voor degene die het niet willen zien.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Fairquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weer speculatie. Ook een reanimatie kan heel snel succesvol zijn. Dat hoeft niet altijd lang te duren.
En hoeft ook niet alles op te lossen als ie wel gelukt is.
Jammer dat die er toch is en dan men hem dan toch weer delen moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler voor degene die het niet willen zien.
stupidity has become as common as common sense was before
Ik denk dat wat hij bedoeld is dat als de reanimatie niet succesvol is, het langer zou durenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weer speculatie. Ook een reanimatie kan heel snel succesvol zijn. Dat hoeft niet altijd lang te duren.
En hoeft ook niet alles op te lossen als ie wel gelukt is.
Ja of het had geen zin meerquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
100% correct. Echter ga ik er van uit dat bij een eventuele reanimatie men daar niet zo snel mee zou stoppen. Dat maakt het "positief", aangezien het alternatief veel erger is.
Dat is in ieder geval geen reanimatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler voor degene die het niet willen zien.
Ik heb het er ook heel moeilijk mee om die jongens zo te zien wachtenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet, het kan ook gewoon menselijk zijn om niet verder te willen na zo'n schrikmoment.
Is eigenlijk gewoon niets van te zeggen. Alles kan als positief of negatief uitgelegd worden
Klopt, alleen kan dit zoveel kanten op dat zo speculeren zo weinig nut heeft.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:10 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik denk dat wat hij bedoeld is dat als de reanimatie niet succesvol is, het langer zou duren
Zo veel valt hier nou ook niet te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler voor degene die het niet willen zien.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Die beslissing nemen ze niet binnen een minuutquote:
Handmatig aan het reanimeren zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler voor degene die het niet willen zien.U MAD?
Gast. Het is gewoon nieuwswaardig. Doe niet zo hypocriet. Na 9/11 werden hier ook springende mensen en vliegtuigen die zich in torens boren getoond. Je hebt zelf de keus te klikken te ja te nee. Het is geen Gore ofzo. Komt gewoon van telegraaf site af.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sodemieter gewoon op RipCity. Als je ( ik heb zelf niet geklikt) perse zoiets wil zien ga je lekker naar Liveleak
Ja ik ook word daar echt naar vanquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het er ook heel moeilijk mee om die jongens zo te zien wachten
Nou ben ik verre van expert, maar dit is in ieder geval niet de reanimatiehouding zoals je die op de cursus krijgt aangeleerd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Handmatig aan het reanimeren zo te zien
Dat zou dan wel de meer slechte reanimatie ter wereld zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Handmatig aan het reanimeren zo te zien
Eens.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ook word daar echt naar van
Walgelijke kutsituatie
Wachten is altijd het ergste.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Walgelijke kutsituatie
Ik denk dat hij bedoelt dat er geen aed bij aanwezig isquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat zou dan wel de meer slechte reanimatie ter wereld zijn.
Sowieso is reanimeren altijd handmatig. De robot wordt amper gebruikt en zeker niet op een voetbalveld.
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo schokkend. Alleen omdat je de situatie eromheen weet is het erger. Als je dit zomaar ergens tegen zou komen denk je allen maar "oh blessurebehandeling"quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gast. Het is gewoon nieuwswaardig. Doe niet zo hypocriet. Na 9/11 werden hier ook springende mensen en vliegtuigen die zich in torens boren getoond. Je hebt zelf de keus te klikken te ja te nee. Het is geen Gore ofzo. Komt gewoon van telegraaf site af.
Dus rot zelf een eind op. Het is netjes aangegeven dat het in spoiler staat.
Precies, speculeren doe je maar met Sinterklaas.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:14 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk snel (goed) nieuws, dan kan dat idiote gespeculeer weer kappen.
Ga maar weer verder.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:14 schreef klaasweetalles het volgende:
wordt deze wedstrijd nog uitgespeeld
ik was fifa aan het spelen
Ja, op 2 novemberquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:14 schreef klaasweetalles het volgende:
wordt deze wedstrijd nog uitgespeeld
ik was fifa aan het spelen
Is dat niet Specularen?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, speculeren doe je maar met Sinterklaas.
U vraagt, zij draaienquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom krijgen ze geen jassen ofzo
En neem ik aan ook allerlei scans en onderzoeken eerst.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb eigenlijk het gevoel dat we nog lang kunnen wachten. Als het negatief nieuws is zullen ze dat ook niet nu naar buiten floepen denk ik
Is het al bevestigd dat ze idd niet mogen?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:15 schreef Zorro het volgende:
Dat de spelers niet naar binnen mogen is niet best
En het duurt echt lang, maar een keer eerder meegemaakt bij Eriksen maar toen was het op dit punt duidelijk dat hij bij kennis was, dat ging heel snelquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Walgelijke kutsituatie
Ik verwacht niks meer te horen vanavond.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb eigenlijk het gevoel dat we nog lang kunnen wachten. Als het negatief nieuws is zullen ze dat ook niet nu naar buiten floepen denk ik
Zorro is aan het speculeren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Is het al bevestigd dat ze idd niet mogen?
Nee, want er is nog helemaal niets bevestigdquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Idd, types als frozen-assasin zijn dodelijk vermoeiend. Als die daar dood ligt te bloeden zou ik 't niet direct posten maar dit is gewoon een safe foto en draagt bij aan de nieuwsduiding van wat er gebeurd is voor mensen die net inschakelen. zie hier dagelijks 10x ergere dingen langskomen. Hij wil weer het heilige boontje uithangen zoals altijd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo schokkend. Alleen omdat je de situatie eromheen weet is het erger. Als je dit zomaar ergens tegen zou komen denk je allen maar "oh blessurebehandeling"
Amstel-beker jassen ofzo ja.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom krijgen ze geen jassen ofzo
Die conclusie trek ik zelf, anders blijven ze daar toch niet allemaal zitten?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee idd. Bah, wat afschuwelijk voor die gozert, hopelijk redt hij het.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:15 schreef Zorro het volgende:
Ho maar weer.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd, types als frozen-assasin zijn dodelijk vermoeiend. Als die daar dood ligt te bloeden zou ik 't niet direct posten maar dit is gewoon een safe foto en draagt bij aan de nieuwsduiding van wat er gebeurd is voor mensen die net inschakelen. zie hier dagelijks 10x ergere dingen langskomen. Hij wil weer het heilige boontje uithangen zoals altijd.
Het lastige is inderdaad dat de situatie geheel anders is. In dit geval is het neurotrauma, meerdere mogelijkheden wat het kan zijn, een schedelbasisfractuur of een hersenbloeding zijn allebei niet best. Hopelijk komt het allemaal goed met die gozer.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En het duurt echt lang, maar een keer eerder meegemaakt bij Eriksen maar toen was het op dit punt duidelijk dat hij bij kennis was, dat ging heel snel
Maar heel andere situatie natuurlijk, dat was met het hart waarbij een verplaatsing alleen gebeurt wanneer de persoon stabiel is, dit is een botsing en dan tast je echt in het duister. Excuses dat ik dit soort dingen uittyp trouwens maar het is meer om mijn gedachten even plek te geven ofzo, ik vind dit ook maar lastig om te zien
Nee hoe zie je dat voor je dat er iemand eventjes in de catacombe eventjes tweet dat de spelers niet naar binnen mogen want sus en zo?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Correct en tevens juistquote:
Bij dit soort situaties is het menselijk om af te reageren op anderen omdat je gewoon boos en machteloos bent. Trek het je niet aan naar elkaar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd, types als frozen-assasin zijn dodelijk vermoeiend. Als die daar dood ligt te bloeden zou ik 't niet direct posten maar dit is gewoon een safe foto en draagt bij aan de nieuwsduiding van wat er gebeurd is voor mensen die net inschakelen. zie hier dagelijks 10x ergere dingen langskomen. Hij wil weer het heilige boontje uithangen zoals altijd.
Zou dat echt zijn omdat ze hem in de kleedkamer behandelen?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:15 schreef Zorro het volgende:
Even voor mezelf sprekende, ik zou totaal geen enkele zin hebben om de dag af te sluiten. Ik zou ook buiten blijven. Dit kán een emotionele reactie van de spelers zijn. Gezien het aantal, lijkt het me verre van de volledige staf.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die conclusie trek ik zelf, anders blijven ze daar toch niet allemaal zitten?
Nee volgens mij niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:18 schreef RipCity het volgende:
Speelde ze toen bij Eriksen eigenlijk door? Ja toch? Ook vreemd eigenlijk.
Niet op die foto, maar ik weet zeker dat ze die bij zich hadden. Standaard protocol.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat er geen aed bij aanwezig is
Wel tijdelijk stilgelegd niet definitief, naar verluidt onder zware druk van de uefa.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:18 schreef RipCity het volgende:
Eriksen moet je even niet vergelijken. Die ging bij kennis van het veld. Bovendien was het een EK, waarbij de belangen gewoonweg groter zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:18 schreef RipCity het volgende:
Ja, een paar uur later geloof ik.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:18 schreef RipCity het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:18 schreef Ole het volgende:
Enige update net is dat hij in ziekenhuis is nu
Zorro speculeerde, ik vroeg me af hoe & wat. That's it.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee hoe zie je dat voor je dat er iemand eventjes in de catacombe eventjes tweet dat de spelers niet naar binnen mogen want sus en zo?
Mijn stiefvader heeft een schedelbasisfractuur gehad. Geen reuk meer, en snel vermoeid. Die heeft geluk gehad.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het lastige is inderdaad dat de situatie geheel anders is. In dit geval is het neurotrauma, meerdere mogelijkheden wat het kan zijn, een schedelbasisfractuur of een hersenbloeding zijn allebei niet best. Hopelijk komt het allemaal goed met die gozer.
Die zat al niet lekker in zijn velletje en nu dit…quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Ook echt ontzettend kut voor Brobbey dit zeg
Die gaf een duimpje toen ie het veld af gingquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:18 schreef RipCity het volgende:
EK/WK wedstrijd is ook nog wel anders. Deze wedstrijd kan je nog maanden inhalen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:18 schreef RipCity het volgende:
Uur laterquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, een paar uur later geloof ik.
Maar dat schema zat ook zo strak in elkaar dat dat haast niet anders kon (wat het niet minder belachelijk maakt eigenlijk)
Oh ja dat was het idd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dat schema zat ook zo strak in elkaar dat dat haast niet anders kon (wat het niet minder belachelijk maakt eigenlijk)
En hij gaf al teken van leven toch? Volgens mij kan ik me foto herinneren waarin hij zijn hand opstak op de brancard alquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hij gaf al teken van leven toch? Volgens mij kan ik me foto herinneren waarin hij zijn hand opstak op de brancard al
Zegt precies niks.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:20 schreef Bugno3 het volgende:
Het feit dat ie zo snel verplaatst is lijkt me positief
Iedereen op X gaat los op hem.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Ook echt ontzettend kut voor Brobbey dit zeg
Op alle andere momenten ook.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Iedereen op X gaat los op hem.
Op dit soort momenten is X echt het afvoerputje van de samenleving.
Niet alleen op dit soort momenten hoorquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Altijd wel op zichquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Fixedquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Op elk willekeurig moment is X echt het afvoerputje van de samenleving.
Ja daar moet je inderdaad echt niet heen nu, triest gedoequote:Op zaterdag 30 september 2023 23:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daar is de EHBO toch voor?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:20 schreef Bugno3 het volgende:
Het feit dat ie zo snel verplaatst is lijkt me positief. Onbegrijpelijk overigens dat dat door Henk, Kees en Johan van de EHBO gebeurde.
Niet alleen nu hoor..quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als het neurologische schade is, kan het stijgen en landen het verergeren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:18 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Zou dat echt zijn omdat ze hem in de kleedkamer behandelen?
Zou het dan niet beter zijn om (evt. met heli) naar het ziekenhuis te gaan?
Er zijn ook topsporters die na een schedelbasisfractuur weer gewoon topsporter worden. De ene fractuur is de andere niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn stiefvader heeft een schedelbasisfractuur gehad. Geen reuk meer, en snel vermoeid. Die heeft geluk gehad.
En de vaccin wappies niet te vergeten. Heeft willem engel al getweet?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, naja alleen voor de kolderieke posts van VBL influencers hier.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar moet je inderdaad echt niet heen nu, triest gedoe
Blijf daar dan ook weg.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De NOS heeft wel vaker hele rare dingen gedaan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:22 schreef Tjacka het volgende:
Vreemd dat ze de samenvatting nu uitzenden op de nos
Waar kijk ik naarquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De NOS heeft wel vaker hele rare dingen gedaan.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, naja alleen voor de kolderieke posts van VBL influencers hier.
Dat is al positiefquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:24 schreef Tjacka het volgende:
Hij is in een ambulance naar het ziekenhuis
Enige update netquote:Op dat zaterdag 30 september 2023 23:24 schreef Tjacka het volgende:
Hij is in een ambulance naar het ziekenhuis
Het enge is dat dat tuig elkaar daar allemaal opjutquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:24 schreef Rabieluh het volgende:
X zit idd vol bosmongolen, tijdens de ellende bij Erasmus MC zat het ook meteen vol met conspiracy gekken.
Bij kennis klinkt voorzichtig positief...quote:
Dank.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:01 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Leek voet toen ik het beeld stil had gezet, maar niet goed te zien door speler er voor
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Sportverslaggever Brabants Dagblad. Bij kennis dus. Dat klinkt (heel erg) goed!
Dank bowa, dank.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
De reservekeeper van RKC blijkt Jeroen Houwen te zijn. Die kan er dus helemaal niets van.
Inderdaad..quote:
Dag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik sluit af voor vandaag.
Hopelijk loopt t goed af, en tot later.
Je bent niet voor niets reservekeeper bij Rkcquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
De reservekeeper van RKC blijkt Jeroen Houwen te zijn. Die kan er dus helemaal niets van.
Dat klinkt positief.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Sportverslaggever Brabants Dagblad. Bij kennis dus. Dat klinkt (heel erg) goed!
Ja sorry. Was niet het goeie moment om schijtlollig te doen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:50 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Doe even normaal joh..beetje respect zou op zijn plaats zijn. Dit wilt niemand zien.
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja sorry. Was niet het goeie moment om schijtlollig te doen.
Wat een kutavond zo.
Relatief zeker! Hij is gelukkig in ziekenhuis.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij kennis bij een hoofdblessure is zeer goed nieuws.
Nee, zegt werkelijk niets, behalve dat de persoon niet dusdanige hersenschade heeft dat deze niet dood/buiten kennis is (wat uiteraard positief is).quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwa niet altijd hoor. Je hebt heel wat van die zinloos geweld zaken waarbij iemand die bij kennis is alsnog in een coma raakt en nooit meer wakker word.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Topic stroomt ineens vol met hersenchirurgen.
Nieuwe lading uit Lampedusaquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou ja dat is al heel goed nieuws dus.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee, zegt werkelijk niets, behalve dat de persoon niet dusdanige hersenschade heeft dat deze niet dood/buiten kennis is (wat uiteraard positief is).
Hersenletsel heb ik dan wél voor gestudeerd en het is positief, maar zegt helaas niets. Tests zullen uit moeten wijzen of, wat en hoe groot de schade is.
Samequote:Op zaterdag 30 september 2023 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja dat is al heel goed nieuws dus.
Was bang dat het ter plekke al einde verhaal was.
okequote:Op zaterdag 30 september 2023 23:30 schreef Coco het volgende:
Ik ga nu niet de samenvatting kijken van Feyenoord.
Ik ook. Met die doeken enzo, nog nooit gezien volgens mijquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja dat is al heel goed nieuws dus.
Was bang dat het ter plekke al einde verhaal was.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:30 schreef Coco het volgende:
Ik ga nu niet de samenvatting kijken van Feyenoord.
Lekker boeiend nu.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:32 schreef Elan het volgende:
Gaan ze dit nu nog een x uitspelen? Of is de uitslag definitief?
Ik kan me voorstellen dat de KNVB daar nog niet direct een beslissing over heeft genomenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:32 schreef Elan het volgende:
Laten we maar hopen, duimen, bidden dat het goedkomt. Durf het filmpje niet te kijken. Wat ik wel begrijp is dat de eerste dagen belangrijk zijnquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Er vecht iemand voor zijn leven doe normaal er zijn belangrijkere dingen voetbal is bijzaak nuquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:32 schreef Elan het volgende:
Ze beginnen a.s. maandag vanaf minuut 55quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:32 schreef Elan het volgende:
Gaat vannacht echt geen update meer komen. Al dat gespeculeer op Twitter volgen heb je niets aanquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen zin om x te volgen maar ik kan hier vannacht niet van slapen
Je suis etiennequote:Op zaterdag 30 september 2023 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je suis … enfin je kent het wel.
Geweldig nieuws zeg!quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Aanspreekbaar en bij kennis volgens NOS.
Dat is meer dan menig fokker op zaterdagavondquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zou gewoon niet op X kijken. Mijn leven is sowieso veel beter sinds ik daar niet meer kom.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen zin om x te volgen maar ik kan hier vannacht niet van slapen
Hij is bij kennis en aanspreekbaar blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:33 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Er vecht iemand voor zijn leven doe normaal er zijn belangrijkere dingen voetbal is bijzaak nu
Natuurlijk gaat dit nog uitgespeeld worden. Maar dat is voor nu even niet van belang.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:32 schreef Elan het volgende:
Duimen!quote:
Goh, Twitter….quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
Veel racistische tweets richting Brobbey op twitter.
quote:
Water is nat... Shitter bestaat tegenwoordig louter uit extremisten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
Niet echt een verrassingquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
Gelijk weer ogen dicht.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het eerste wat Vaessen zag was Joep Schreuder.
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
Ook figuren waar staat waar ze werken en kinderen en alles bij staan op het profielquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
Gelukkigquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Wie is toeterjan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:36 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Toeterjan is een lieve jongen
Al besproken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
Ja maar twitter is toch anoniem....quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook figuren waar staat waar ze werken en kinderen en alles bij staan op het profiel
Dat soort mensenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook figuren waar staat waar ze werken en kinderen en alles bij staan op het profiel
Wat fijn!quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:37 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Inderdaad aanspreekbaar dus
Erg mooi
AT5 is inderdaad betrouwbaarder dan de NOS.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:37 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Erg mooi
Jij noemde geen bron, dus het kon net zo goed verzonnen zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
AT5 is inderdaad betrouwbaarder dan de NOS.
Bedankt voor je bevestiging GGMM.
Dat hebben we gezien.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:41 schreef Momo het volgende:
AD spreekt wel over reanimatie, is dat al bevestigd?
https://www.ad.nl/nederla(...)ve-vaessen~ad3565ee/
Een toffe (licht) gehandicapte jongen maar wel een waarbij je hoopt dat die niet bij jou club staat te toeteren.quote:
Fucking hell dat is goed nieuws.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:37 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Erg mooi
jouwquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Een toffe gehandicapte jongen maar van wie je hoopt dat die niet bij jou club staat te toeteren.
Nee, maar de NOS meldt ook een reanimatie.quote:
Herman de scherman van de NOS gaf ik aan debielquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij noemde geen bron, dus het kon net zo goed verzonnen zijn.
Bij jou verbaast niets me
Ik had oprecht geen idee wat je met scherman bedoeldequote:Op zaterdag 30 september 2023 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Herman de scherman van de NOS gaf ik aan debiel
;')quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had oprecht geen idee wat je met scherman bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |