Laten we het hopen. De paniek van de spelers & medische staf doet mij anders vermoeden, maar heb het heeeeeel graag fout.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan standaard zijn als er iemand out op het veld ligt
Tuurlijk niet bewustquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Keeper. Ajax speler heeft hem een schop verkocht (bewust, of niet, maakt niet uit). Leek het hoofd te zijn wat geraakt werd. Doeken er omheen, AED er naar toe, op de brancard afgevoerd.
Lijkt zo toch op een ongelukkige botsing. De speler springt over de keeper heen en raakt hem dan?quote:
Je ziet m echt op een bepaalde manier vallen. Zit geen beweging in, gelijk KO.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
Na een aantal keer opnieuw gekeken te hebben moet ik toegeven dat het lastig te beoordelen is, toch te snel geoordeeld voor nu. Mijn excuses.
Hij probeert er overheen te springen net als met duizenden ieder weekend op de velden met je te vroeg geoordeeld.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
Na een aantal keer opnieuw gekeken te hebben moet ik toegeven dat het lastig te beoordelen is, toch te snel geoordeeld voor nu. Mijn excuses. Erg vervelende situatie vanzelfsprekend.
Nee dit was inderdaad geen bewuste. Vaessen kwam ook wel redelijk kamikaze uit richting bal.quote:
Hij probeert er overheen te springen, Brobbey valt niks te verwijten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Bewust of niet, niet relevant, beschreef enkel de feitelijke gebeurtenis.
Dat ziet er wel eng uit. Gewoon meteen geen beweging meer.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Je ziet m echt op een bepaalde manier vallen. Zit geen beweging in, gelijk KO.
Ik zie weinig springen eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij probeert er overheen te springen, Brobbey valt niks te verwijten.
Paar van Ajax gingen balletje trappen tochquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom zingen ze nu schaam je kapot ?
Doe ik ook niet. Niet gezien, geen enkele zin om het terug te zien. Het sportieve straffen, of niet, mag de KNVB bekijken. Mij interesseert het helemaal niets.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij probeert er overheen te springen, Brobbey valt niks te verwijten.
Ja. Hele ongelukkige botsing met verschrikkelijke gevolgen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo te zien een ongelukkige botsing.
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou maar zo'n haat hebben aan Ajax dat je dit overal moet benoemen of in moet betrekken.
Dan ben je zielig. Echt zielig. Hopelijk komt alles goed.
Tot morgen.
Brabokneuzenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Schaam je kapot richting Brobbey?Dat is toch echt net zo schaamteloos
Die waren al weer naar binnen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Paar van Ajax gingen balletje trappen toch
Leek voet toen ik het beeld stil had gezet, maar niet goed te zien door speler er voorquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef bbuddybb het volgende:
Waardoor werd de keeper geraakt? De knie, of het been/de voet?
Ja, dat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Hele ongelukkige botsing met verschrikkelijke gevolgen.
Zou ook over die spelers kunnen gaan die nog op het veld bezig warenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Schaam je kapot richting Brobbey?Dat is toch echt net zo schaamteloos
Terechte spreekkoren dus. Komen ze er nog goed vanaf met ‘schaam je kapot’. Niet dat iemand er iets van verstaat bij Ajax, maar toch.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax spelers die een balletje gingen trappen/warmlopen
Ik kijk niet op stream dus dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:52 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
laat even weten welke minuut en seconde precies
Onzin, was een tijd terug al.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax spelers die een balletje gingen trappen/warmlopen
Ik vind dit echt niet chill. Zag er echt slecht uit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Korsakoff? Drink je er nog ene.
Defibrilator legt t hart juisy even stil zodat t daarna weer zelf t juiste ritne paktquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:56 schreef Zorro het volgende:
Een defibrilator na een kopschop lijkt me dood op dat miment. Het is geen hartprobleem wat moet worden opgelost. Dus is het een geval van hart op gang brengen wat wegens een andere oorzaak is gestopt.
Watquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef marsan het volgende:
[..]
Defibrilator legt t hart juisy even stil zodat t daarna weer zelf t juiste ritne pakt
Als t hart stilligt gebruik.je t juist niet.
Ja volgens mij welquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef eenjongen... het volgende:
Defibrillator is toch gewoon standaard procedure om mee te nemen als iemand KO ligt. Is die wel gebruikt?
Ik hoop het, maar die koppen doen mij anders vermoeden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef Zorro het volgende:
Dat de spelers buitenkomen is ook ietwat positief, lijkt me.
Het blijft kut publiek.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zag hier al meerdere berichten over twitter, geen idee of dat echt de reden is.
Volgens mij niet gebruikt nee.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef eenjongen... het volgende:
Defibrillator is toch gewoon standaard procedure om mee te nemen als iemand KO ligt. Is die wel gebruikt?
Nou ja, ik bedoel iig dat het niet rechtstreeks een hartprobleem is maar een andere, indirecte, reden dat het nodig isquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef marsan het volgende:
[..]
Defibrilator legt t hart juisy even stil zodat t daarna weer zelf t juiste ritne pakt
Als t hart stilligt gebruik.je t juist niet.
Telegraaf heeft een foto die ik niet ga posten waarom die mogelijk is gebruikt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef eenjongen... het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef eenjongen... het volgende:
Mwah, definitief gestaakt na zo’n korte tijd is een heel slecht teken, dat betekent dat het niet alleen ‘schrik’ is en dus dat het er wel om gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef Zorro het volgende:
Dat de spelers buitenkomen is ook ietwat positief, lijkt me.
Heb het nu teruggezien en het lijkt mij dat hij hem schampt maar echt heel moeilijk te zien.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik kijk niet op stream dus dat kan ik niet.
Er is tja niks te zien. De enige opluchting zou nog zijn dat Brobbey hem schaafte met de voet, scheen of knie, niet vol.
Positieve is wel, denk ik dan, dat er niet gereanimeerd is. Lijkt me dat men dat juist wél zou doen en lang ook. Dan hadden die doeken er veel langer gestaan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel iig dat het niet rechtstreeks een hartprobleem is maar een andere, indirecte, reden dat het nodig is
Pure speculatie, je weet niet of er gereanimeerd is, of dat nodig was en wat het probleem was.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Positieve is wel, denk ik dan, dat er niet gereanimeerd is. Lijkt me dat men dat juist wél zou doen en lang ook. Dan hadden die doeken er veel langer gestaan.
Dat is waar, als dat ding er alleen maar voor de zekerheid was.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Positieve is wel, denk ik dan, dat er niet gereanimeerd is. Lijkt me dat men dat juist wél zou doen en lang ook. Dan hadden die doeken er veel langer gestaan.
Ik weet niet, het kan ook gewoon menselijk zijn om niet verder te willen na zo'n schrikmoment.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, definitief gestaakt na zo’n korte tijd is een heel slecht teken, dat betekent dat het niet alleen ‘schrik’ is en dus dat het er wel om gaat.
Meer kan je niet zeggen, eng dit wachten.
Brobbey zal hier niet fijn van gaan slapen, maar wie wel he?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:05 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Heb het nu teruggezien en het lijkt mij dat hij hem schampt maar echt heel moeilijk te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |