Al besprokenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:01 schreef trein2000 het volgende:
Haha, Mislintat is weg dus nu mag zn aankoop invallen
Dat. Alsof ie dat in de wedstrijd ook gedaan zou hebbenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:00 schreef Cara het volgende:
Blijf het bijzonder vinden, dat je Salah-Edineh er uit mag halen, terwijl die in de wedstrijd net was ingebracht. Strookt toch in tegen het 'we willen de wedstrijd zo gelijk mogelijk aan de oude wedstrijd houden'.
Je mag toch gewoon wisselen? Kan in een 'normale' wedstrijd ook.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:00 schreef Cara het volgende:
Blijf het bijzonder vinden, dat je Salah-Edineh er uit mag halen, terwijl die in de wedstrijd net was ingebracht. Strookt toch in tegen het 'we willen de wedstrijd zo gelijk mogelijk aan de oude wedstrijd houden'.
In Amsterdam en omstreken is geen gel meer te verkrijgen.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:01 schreef Pvt.Webster het volgende:
Scheids heeft zijn strakke haar exact hetzelfde. Die neemt het wel erg serieus.
Geen enkele staking toenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Apart dat tijdens Corona alle wedstrijden zo waren. Was helemaal vergeten hoe doods dat toen was.
Was al snel nepgeluid.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Apart dat tijdens Corona alle wedstrijden zo waren. Was helemaal vergeten hoe doods dat toen was.
Je mag gewoon wisselen.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:00 schreef Cara het volgende:
Ligt altijd aan een ander of factoren buiten hun invloed.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:15 schreef trein2000 het volgende:
Daar zitten ze hoor, de directie. Zouden ze trots zijn op hun prestaties
Jij geniet hiervan he.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:15 schreef trein2000 het volgende:
Daar zitten ze hoor, de directie. Zouden ze trots zijn op hun prestaties
Not invented here he.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof niet dat Akpom ons heel veel sterker gaat maken. Wel apart dat Mikhautadze niet eens de kans krijgt.
Zeldzaam hoor, door puur wanbeleid een club in zo'n korte tijd zo afbreken.quote:
Espn ookquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:00 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET AJAX TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
OP NAAR HET AJAX TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof er ook niet meer in dat Steijn dit elftal nog op welke manier dan ook aan de praat gaat krijgenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het lijkt niet eens meer op een wedstrijd tussen 2 teams van dezelfde divisie. Het is gewoon echt Feyenoord dat als enige kansen krijgt tegen een club die alleen maar hoopt dat het zo snel mogelijk afgelopen is.
Zou het uitmaken?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:39 schreef KingRadler het volgende:
Ajax had gewoon met 6 verdedigers moeten spelen
Perfectionistisch en misschien angst dat het alsnog fout gaat na een korte onderbreking. Hij heeft al eens eerder als trainer een zeperd gehad na een 3-0 voorsprong toch?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Slot bij die goal is wel een beetje een overdreven act hoor
Het was frustratie dat deze wedstrijd uitgespeeld moest worden.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Perfectionistisch en misschien angst dat het alsnog fout gaat na een korte onderbreking. Hij heeft al eens eerder als trainer een zeperd gehad na een 3-0 voorsprong toch?
Denk dat ESPN (Marciano) dat wel goed uitlegt.
YES, in één adem genoemd worden met klaas!quote:Op woensdag 27 september 2023 14:49 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:erasmus @:oriente en @:klaasweetalles met de juiste voorspelling!
HARVARDEDquote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
YES, in één adem genoemd worden met klaas!
Dit.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:48 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het was frustratie dat deze wedstrijd uitgespeeld moest worden.
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
YES, in één adem genoemd worden met klaas!
Dank je welquote:Op woensdag 27 september 2023 14:49 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:erasmus @:oriente en @:klaasweetalles met de juiste voorspelling!
Alsof dit wat boeitquote:Op woensdag 27 september 2023 15:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
tis voor Ajax niet te hopen dat Vitesse wint van Twente, onwaarschijnlijk maar je weet nooit, anders nog een plekje lager
PSV een gelukje voor ze dat ze thuis spelen en niet in de adelaarshorst want Go Ahead's uitvorm is niet bepaald goed vergeleken met hun thuisvorm
laatste keer dat Go Ahead in eindhoven won, was in 1968 (0-1)
Hadden jullie tegen Utrecht en Vitesse willen starten? Excelsior lukt al niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV trouwens weer 2x thuis.
Wat een makkelijk programma hebben die knuppels zeg.
Wat een rare post.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:32 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Hadden jullie tegen Utrecht en Vitesse willen starten? Excelsior lukt al niet.
ik heef kaartjes voor Utrecht - Ajaxquote:Op woensdag 27 september 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV trouwens weer 2x thuis.
Wat een makkelijk programma hebben die knuppels zeg.
Had je moeder maar een scharrel in Apeldoorn.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
lekkere gewone types komen er uit Apeldoorn![]()
Had zijn moeder maar helemaal nooit de daad gedaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had je moeder maar een scharrel in Apeldoorn.
ik ben normaal hoorquote:Op woensdag 27 september 2023 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had je moeder maar een scharrel in Apeldoorn.
@Coco en ik zouden het zeer waarderen als jij je vanavond ook in dit warme bad komt mengen.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:02 schreef Sked het volgende:
Oh, Twente uit vanavond. Daar heb ik nou echt zin in.
Gaan jullie kijken?quote:Op woensdag 27 september 2023 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Coco en ik zouden het zeer waarderen als jij je vanavond ook in dit warme bad komt mengen.
Dan durf ik het misschien ook wel aan.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Na PSV zeer zeker ja. (Of die wedstrijd moet eerder gespeeld zijn, dan ben ik er meteen bij!)
Je wil niet weten hoe blij je Coco hiermee maakt.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan durf ik het misschien ook wel aan.
Tot het 3-0 staat na 20 minuten.
Gezelligquote:Op woensdag 27 september 2023 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan durf ik het misschien ook wel aan.
Tot het 3-0 staat na 20 minuten.
Voor PSV.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor wie mag ik juichen vanavond?
Volendam.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik vind GAE zo'n leuk ploegje.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor PSV.
(Ik hoop dat Ajax GAE nog weet in te halen maar dan moeten ze wel verliezen vanavond)
Vraag het dan niet!quote:Op woensdag 27 september 2023 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik vind GAE zo'n leuk ploegje.
PSVquote:Op woensdag 27 september 2023 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Water staat hier wel op de ingredientenlijst.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:51 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Hier water.
Vergat Bosz dat ook maar eensquote:Op woensdag 27 september 2023 18:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vergeet steeds dat Guus Til bij PSV speelt.
Uitnodiging al onderwegquote:Op woensdag 27 september 2023 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
DE LANGE IN ORANJE OOOH OH99HOHH
Kan je iets minder hard schreeuwen? Ik zit hier ook een beetje voor m'n rustquote:Op woensdag 27 september 2023 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
DE LANGE IN ORANJE OOOH OH99HOHH
Moet je niet sporten?quote:Op woensdag 27 september 2023 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je iets minder hard schreeuwen? Ik zit hier ook een beetje voor m'n rust
Wij hebben helaas geen Gimenez.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een spits in topvorm had deze gewoon gemaakt.
Pittig ploegje.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo zeg.
GAE kan echt voetballen
Over een uurtjequote:Op woensdag 27 september 2023 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet je niet sporten?
Zaterdag de eerste echte test van het seizoen.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo zeg.
GAE kan echt voetballen
Ik waardeer je gezonde levensstijl.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over een uurtje
Ik eet nu even frambozen
Paul heeft een bericht voor je:quote:Op woensdag 27 september 2023 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaterdag de eerste echte test van het seizoen.
Jezus wat een mokerdom topic.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paul heeft een bericht voor je:
FB / Waarom worden deze avatars toegelaten
Niet geklikt. (dan moet ik er iets mee)quote:Op woensdag 27 september 2023 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent een wijs man.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt. (dan moet ik er iets mee)
Geklikt.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij kijkt toch niet via een stream?quote:Op woensdag 27 september 2023 19:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Aaah, nu hier ook. Mooie bal van Teze.
Competitievervalsing inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het koppen van De Jong gewoon oneerlijk.
Jouw kop zou ook verboden moeten wordenquote:Op woensdag 27 september 2023 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor een kopverbod uit veiligheidsoverwegingen.
ZO ZEG HALLOquote:Op woensdag 27 september 2023 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw kop zou ook verboden moeten worden
Ja, absoluut wel vandaag. Ben niet in Nederland.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij kijkt toch niet via een stream?
Sorry grapjequote:Op woensdag 27 september 2023 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet weer even tot mijzelf komen.
Ben even weg.
Wat ben je kribbig.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw kop zou ook verboden moeten worden
Bel 113 en val ons er niet mee lastig.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je voor Ajax was?
quote:Op woensdag 27 september 2023 19:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bel 113 en val ons er niet mee lastig.
quote:Op woensdag 27 september 2023 19:15 schreef GGMM het volgende:
PSV smeekt om een penalty (het is Go Ahead Eagles waar ze tegen spelen mensen)
Ik ben persoonlijk ook niet zo'n fan van oud-spelers terugkopen. Dat kan alleen maar tegenvallenquote:Op woensdag 27 september 2023 19:17 schreef Coco het volgende:
Lozano heeft nog niets goeds gedaan sinds hij terug bij PSV is.
Was toch een prima goal afgelopen weekend?quote:Op woensdag 27 september 2023 19:17 schreef Coco het volgende:
Lozano heeft nog niets goeds gedaan sinds hij terug bij PSV is.
Details.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was toch een prima goal afgelopen weekend?
Cocu.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk ook niet zo'n fan van oud-spelers terugkopen. Dat kan alleen maar tegenvallen
Uitzondering: Blind²
Cocuquote:Op woensdag 27 september 2023 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk ook niet zo'n fan van oud-spelers terugkopen. Dat kan alleen maar tegenvallen
Uitzondering: Blind²
Schouderduwtjequote:Op woensdag 27 september 2023 19:22 schreef PSVCL het volgende:
Iemand zn rug breken in de 16 mag ook gewoon van deze scheids uit omgeving rotterdam
Jij had een warm bad beloofd.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Neee neee nee
Dit was onnodig. Sorry
Dit is de schuld van GGMM. Die geeft mij de laatste tijd alleen maar klappen op het achterhoofd.quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ Bericht 99% gewijzigd door Immerdebestebob op 27-09-2023 19:29:50 ]
Het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:36 schreef GGMM het volgende:
Geen reports voor dit topic!
Hier liegt iemand
Let een beetje op je woorden alsjeblieftquote:Op woensdag 27 september 2023 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar een wedstrijd (uit) tegen (wat hoger in) het linkerrijtje kan nog wel vervelend zijn. Dat hebben ze nog niet gehad.
wtfquote:Op woensdag 27 september 2023 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu heb ik per ongeluk een TR gezet op een post van @:fetx.
Het spijt me.
Nee, trek je portemonnee maar.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Spijt is niet genoeg?
Nou...quote:
Zit ie in de Vlappenmand?quote:Op woensdag 27 september 2023 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vlap krijgt een tulband.
Dank voor de verduidelijkingquote:Op woensdag 27 september 2023 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij ligt nu.
Maar hij komt zo weer terug
quote:Op woensdag 27 september 2023 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat nog een TR open. Doe er eens wat aan.
Al besproken.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit kan écht niet.
Post gerapporteerd.
Nou ja, sapperdevlap zegquote:Op woensdag 27 september 2023 20:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit kan écht niet.
Post gerapporteerd.
Details.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
FC Twente speelt al bijna 5 minuten van de vijfenhalve minuut met 10 man.
Maar dan ziet niemand het sukkel.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:14 schreef Zorro het volgende:
Ik wil nogmaals pleiten voor een verplichting om de spelersnaam boven het rugnummer te zetten.
Zet die sponsor maar op je reet of zo. De naam dan.
Die was bij PSV ook altijd geblesseerdquote:Op woensdag 27 september 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fofana gaat per brancard van het veld.
We wensen hem alle sterkte toe in zijn herstel.
Nounou, zo zie je maar weer dat gepeste mensen zelf pesters worden.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dan ziet niemand het sukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |