Wauw, dat is best knap voor een 4 jarige, leuk dat hij dat graag doetquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:52 schreef automatic_ het volgende:
Ons zoontje (volgende maand 4) is ook helemaal fan van puzzelen. Heeft hij van z’n moeder en oma denk ik![]()
Stukjes van 100 legt hij bijna helemaal zelf, dus heb wat Jan van Haasteren kinder puzzels van 150 gekocht. Beetje hulp, maar die legt hij ook
Wel lastig volgens mij met al die gezicht, heb ook wat gezichten in de puzzel van mij.. alleen wel iets minderquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:29 schreef H_T het volgende:
Ik heb er weer een af
[ afbeelding ]
Dit keer wat rustiger aan gedaan dan met de vorige, dus rustig verspreid over een week gemaakt in plaats van binnen 24 uur
85x Andre van Duinquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:29 schreef H_T het volgende:
Ik heb er weer een af
[ afbeelding ]
Dit keer wat rustiger aan gedaan dan met de vorige, dus rustig verspreid over een week gemaakt in plaats van binnen 24 uur
De gezichten vielen mee, mede dankzij veel accessoires en verschillende gezichtsuitdrukkingen. Ik had het langst geen zin in de boomblaadjes, dus die heb ik als laatste gedaanquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel lastig volgens mij met al die gezicht, heb ook wat gezichten in de puzzel van mij.. alleen wel iets minder
Oja, die zijn ook wel lastig iddquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:10 schreef H_T het volgende:
[..]
De gezichten vielen mee, mede dankzij veel accessoires en verschillende gezichtsuitdrukkingen. Ik had het langst geen zin in de boomblaadjes, dus die heb ik als laatste gedaan
zo, die is moeilijkquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Ben ook weer met puzzelen begonnen.
`Schiet nog niet echt op.
https://ibb.co/bmRdSLr
https://ibb.co/wBp3RQ2
Ja was er twee jaar geleden ook aan begonnen, maar kwam geen stukje meer verder.quote:
Dat is een lastige puzzelquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:49 schreef Evangelion het volgende:
Ook maar begonnen aan mijn 1e fysieke legpuzzel als volwassene, om m'n schermtijd wat te verminderen![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:59 schreef Lovely het volgende:
Dit is ook handig om op te puzzelen
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_89.94.ProductImage
Als mijn zus weer eens langs de tweedehandswinkels gaat zou ze voor dat geld de auto vol kunnen laden aan puzzelsquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als mijn zus weer eens langs de tweedehandswinkels gaat zou ze voor dat geld de auto vol kunnen laden aan puzzels
ik denk ook wel dat je die dan op een lage tafel moet leggen om goed te kunnen puzzelen ....quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hij was vanmiddag goedkoper. Nog steeds duur. 80 euro geloof ik.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:59 schreef Lovely het volgende:
Dit is ook handig om op te puzzelen
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_89.94.ProductImage
@superkimmi puzzelt gewoon uit de doosquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou dan de stukjes veels te ver weg vinden. Ik heb een doos in stukken geknipt en op elk deel leg ik m'n stukjes mooi gesorteerd op
Ah zo heeft iedereen weer eigen tactiekquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]
@:superkimmi puzzelt gewoon uit de doos![]()
Die sorteert ook geen stukjes ofzo.
Dat is ook een optie EN goedkoper![]()
Kruidvat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel meer denk ik, haal de meeste bij de drogist
K kan ook niet echt uit de doos puzzelen hoor. Ik hoef niet echt te sorteren. Maar gewoon een hand uit de doos pakken en dan beginnen, dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo heeft iedereen weer eigen tactiek
In de doos gaan bepaalde stukjes me tegen staan. Dan heb ik echt even geen zin meer om wéér die ogen tegen te komenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Kruidvat?
[..]
K kan ook niet echt uit de doos puzzelen hoor. Ik hoef niet echt te sorteren. Maar gewoon een hand uit de doos pakken en dan beginnen, dat kan ik niet.
ZIj is ook een puzzelwonderquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]
Doe ik ook idd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gewoon een puzzelkoffer, maar dat is alleen om hem op te kunnen bergen als er bezoek komt of als er eters komen.quote:
En Trekpleister, scheelt nogal wat, heb nu een Wasgij puzzelquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Kruidvat?
[..]
K kan ook niet echt uit de doos puzzelen hoor. Ik hoef niet echt te sorteren. Maar gewoon een hand uit de doos pakken en dan beginnen, dat kan ik niet.
waar woon je? mag ook in DM, wellicht kan ze een keer komen helpenquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIj is ook een puzzelwonder![]()
Van de week dacht ik nog jammer dat ze niet naast me woont.kom er niet echt uit met een puzzel
Ik woon in de buurt van Zutphen, lief aangeboden maar ik ga er denk ik wel uitkomen. Duurt alleen wat langerquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
waar woon je? mag ook in DM, wellicht kan ze een keer komen helpen
Dat is wel een beetje uit de richting jaquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Zutphen, lief aangeboden maar ik ga er denk ik wel uitkomen. Duurt alleen wat langer
Waar zitten jullie?quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje uit de richting ja
O dat is een best stukkie.quote:
Ook altijd handigquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:26 schreef linebear het volgende:
Normaal puzzel ik ook gewoon uit de doos. Maar met de grote puzzel waar ik nu mee bezig ben, gebruik ik verschillende bakjes en dienbladen
Het eerste wat ik zie is een Stitch puzzelquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:02 schreef heywoodu het volgende:
Het is weer zover, 1+1 gratis op alle Clementonipuzzels bij Toychamp
https://www.toychamp.nl/a(...)2000-en-3000-stukjes
Vorig jaar ook rond deze tijd, heb ik toen een paar mooie mee gescoord
Ja tweedehands is uiteraard goedkoper, daar ga ik tegenwoordig meestal voor ook, maar dit is wel een mooie kans als je wat nieuws wilt hebben. Voor krap drie tientjes twee gloednieuwe puzzels van 3000 stukjes is wel prima natuurlijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:12 schreef _flore het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zie is een Stitch puzzel![]()
Ik ben ineens weer aan het puzzelen geslagen. Heb een aantal tweedehands via vinted gekocht maar dit is ook een leuke aanbieding!
Ja zeker bij die van 3000 stukjes idd!quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja tweedehands is uiteraard goedkoper, daar ga ik tegenwoordig meestal voor ook, maar dit is wel een mooie kans als je wat nieuws wilt hebben. Voor krap drie tientjes twee gloednieuwe puzzels van 3000 stukjes is wel prima natuurlijk
Ik heb alles bekeken en degenen die me wat lijken aangevinkt, morgen met een nieuwe blik eens kijken of ik ze dan ook nog leuk genoeg vind en of ik er wat van ga kopen, misschien ook wel gewoon eens niet
Dit wou ik helemaal niet lezenquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:02 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:02 schreef heywoodu het volgende:
Hou jij ze zelf? Of ruil/verkoop je weer verder?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net een Jan van haasteren puzzel gekocht op Vinted.
Voor mezelf en Sneeuwwitje puzzel van bepaalde Illustrator die niet meer te krijgen is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Hou jij ze zelf? Of ruil/verkoop je weer verder?
Ik heb ook heel veel te ruil binnenkort.
Leuk!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor mezelf en Sneeuwwitje puzzel van bepaalde Illustrator die niet meer te krijgen is.
Anderhalve maand verder en het ligt er inmiddels zo bij. Dit komt nóóit meer goed, de suggestie om te accepteren dat ze 'm waarschijnlijk niet volledig af krijgt kan nog altijd op een verontwaardigde blik rekenen.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen doet Bruna ook een eerste poging...al sinds zondagavond![]()
Zij heeft wél een 'systeem' (denkt ze) en is het systematisch op aan het vullen. En als ze vastloopt wordt er weer een hele rij vervangen, etc.
[ afbeelding ]
"Maar je accepteert toch wel dat je hem in principe niet helemaal op gaat lossen?"
"Nee!"
Het gaat even duren voor ik weer een poging mag wagen. Hopelijk nog voor de geboorte van onze kleinkinderen.
Wat voor puzzel is dit en waar heb je die vandaan? Ook al is ie onmogelijk, het lijkt me wel een leuke uitdagingquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Anderhalve maand verder en het ligt er inmiddels zo bij. Dit komt nóóit meer goed, de suggestie om te accepteren dat ze 'm waarschijnlijk niet volledig af krijgt kan nog altijd op een verontwaardigde blik rekenen.
[ afbeelding ]
De Eternity II, volgens mij in geen enkele reguliere (online) winkel te koop, dus ik heb maandenlang Marktplaats in de gaten gehouden en ineens stond er één online voor een bijzonder schappelijke prijs, die zelfs zo nieuw was dat álle stukjes nog in de originele 'dingen' zatenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:41 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Wat voor puzzel is dit en waar heb je die vandaan? Ook al is ie onmogelijk, het lijkt me wel een leuke uitdaging
Prima prijs, met Clementoni is weinig misquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:57 schreef linebear het volgende:
Vanaf zaterdag bij de Aldi
https://www.aldi.nl/aanbi(...)564-1-0.article.html
Is niet duur.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:57 schreef linebear het volgende:
Vanaf zaterdag bij de Aldi
https://www.aldi.nl/aanbi(...)564-1-0.article.html
De maker heeft de oplossing dus er is een oplossingquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Eternity II, volgens mij in geen enkele reguliere (online) winkel te koop, dus ik heb maandenlang Marktplaats in de gaten gehouden en ineens stond er één online voor een bijzonder schappelijke prijs, die zelfs zo nieuw was dat álle stukjes nog in de originele 'dingen' zaten
Met dingen bedoel ik van die grote 'vellen' waar je de stukjes dan uit moet drukken, weet niet hoe dat heet
Marktplaats in de gaten houden is je beste kans dus denk ik. Hij is overigens niet écht onmogelijk, maar hij is al vele jaren bekend en nog niemand heeft een oplossing gepubliceerd (en dan hebben niet alleen puzzelliefhebbers zich er mee bezig gehouden, maar ook wiskundigen met hele studies, computerexperts met uitgebreide scripts en dingen). Maar men is er wel van overtuigd dat er 'een' oplossing is
@superkimmi en ik hebben de puzzel ook van marktplaats.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:41 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Wat voor puzzel is dit en waar heb je die vandaan? Ook al is ie onmogelijk, het lijkt me wel een leuke uitdaging
Zo ben ik aan een aantal Schmidt disney puzzels gekomenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima prijs, met Clementoni is weinig mis
Helaas heb ik zelf vrij weinig met Disney, maar misschien pik ik er toch wel even eentje mee
Hij is klaar! En compleet!quote:Op zondag 12 maart 2023 10:23 schreef Mrs.Peel het volgende:
Oh my, lekker sadistisch.
Hier met kerst begonnen met het gezin aan een 1000 stukjes puzzel. Nieuw uit de doos. We missen een kantstukjeNiet meer verder gepuzzeld, zo ontzettend stom, hoe kan dat nou? Misschien per ongeluk weggegooid na het legen van de plastic zak, dat het nog in een hoekje/naadje zat? Laat dit voor iedereen een waarschuwing zijn dan.
De puzzel maar aan de kant gelegd, misschien dat we er nog weer eens verder mee gaan.
Wij hebben daar 3 verschillende van.quote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Hij is klaar! En compleet!
[ afbeelding ]
Zoon, 5 jaar, vond het kantstukje! En vandaag was een echte puzzeldag. Wat een ontzettende opluchting, en met de komende feestdagen is het tijd voor de volgende puzzel. Nu kan dat! Deze puzzel is wel zo leuk, dat we die nog eens gaan maken.
Mooie puzzelquote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoon, 5 jaar, vond het kantstukje! En vandaag was een echte puzzeldag. Wat een ontzettende opluchting, en met de komende feestdagen is het tijd voor de volgende puzzel. Nu kan dat! Deze puzzel is wel zo leuk, dat we die nog eens gaan maken.
Kleurtjesquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Thanks voor de tip!
Het ligt er een beetje aan of je ze met of zonder de 'plattegrond' die erbij zit maakt, waar exact de benodigde stukjes op staanquote:Op donderdag 16 november 2023 12:03 schreef _flore het volgende:
[..]
Kleurtjes![]()
Ik heb mezelf de Krypt gradient cadeau gedaan (o.a.) en die was heerlijk satisfying om te maken. (Denk dat die met één kleur véél lastiger zijn.)
Wowquote:Op donderdag 16 november 2023 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan of je ze met of zonder de 'plattegrond' die erbij zit maakt, waar exact de benodigde stukjes op staan
Leuker is natuurlijk zonder, zo hebben we er volgens mij twee gemaakt. Eén (de zwarte) hebben we uiteindelijk mét plattegrond gemaakt want we moesten 's ochtends vroeg naar Schiphol en het was al heel erg ver na middernacht, en ook met plattegrond duurt het wel even
Edit: iets voor drie uur 's nachts klaar toen
heywoodu in CRE / [Legpuzzels]#1
Ze hebben allemaal een ander 'patroon' inderdaadquote:Op donderdag 16 november 2023 13:27 schreef _flore het volgende:
[..]
Wow![]()
Leuk om te zien dat die zwarte weer heel andere stukjes heeft dan de gradient. Nu wil ik er misschien toch eentje van 1 kleur proberen
Edit: zónder de oplossing natuurlijk. (Roep ik nu.)
Die heb ik ook een keer gedaanquote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dan is t wel echt slechte kwaliteit ja, als stukjes zo makkelijk ergens anders lijken te passen. Stom is datquote:Op zaterdag 18 november 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
Grrr ik erger mij. Ik heb 4 stukjes over die ik op ene stuk moet leggen. Ik heb ook nog precies 4 stukjes in dat stuk die er in moeten.
Maar die 4 stukjes die ik over heb passen niet.
IK heb de hele ritst al na gekeken en gemeten en gepast maar ze moeten voor mij gevoel ook niet ergens anders.
Ik heb dit nog nooit gehad
O het is echt een drama heb nog nooit zo puzzel meegemaakt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Oh dan is t wel echt slechte kwaliteit ja, als stukjes zo makkelijk ergens anders lijken te passen. Stom is dat
Die heb ik ook en vind ik ook heel tofquote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan ook nog een afbeelding met alleen maar wit en blauw en bruinquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het is echt een drama heb nog nooit zo puzzel meegemaakt.
En als je ergens iets inpast en je wilt het er weer uithalen komt er een hele boel mee![]()
Heb de puzzel denk al wel tig keer gelegd o deze manier
En grijsquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:03 schreef _flore het volgende:
[..]
En dan ook nog een afbeelding met alleen maar wit en blauw en bruin
Wowquote:Op maandag 27 november 2023 07:42 schreef linebear het volgende:
Eindelijk het eerste deel van Disney Orchestra 13.200 pieces af. Even op adem komen en eind van de week beginnen aan de puzzel adventkalender
Benieuwd of hij doet wat hij belooftquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb alvast voor mijn verjaardag een portapuzzel gekregen (was goed in de aanbieding bij bol) Door ziekte kan ik niet altijd lang puzzelen en nu kan ik hem fijn opbergen
O die lijkt mij niet al te makkelijkquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:35 schreef Takaiki het volgende:
Mijn moeder was dol op legpuzzels, vooral van die lastige met alleen maar knopen en kurken enz en die van Haasteren
Voor haar verjaardag ooit die met Minions gekocht, maar ook ik beet me daar op stuk
Eens kijken wanneer ik weer eens een poging waag
[ afbeelding ]
Nu wil ik deze ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Anderhalve maand verder en het ligt er inmiddels zo bij. Dit komt nóóit meer goed, de suggestie om te accepteren dat ze 'm waarschijnlijk niet volledig af krijgt kan nog altijd op een verontwaardigde blik rekenen.
[ afbeelding ]
Ik heb er zo vaak naar gezocht dat deze link nu al automatisch in mijn browser verschijnt als ik de 'm' in begin te typen:quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nu wil ik deze ook
#zelfkastijding
In de kerstvakantie maak ik hem echt af!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:49 schreef Evangelion het volgende:
Ook maar begonnen aan mijn 1e fysieke legpuzzel als volwassene, om m'n schermtijd wat te verminderen![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel was jouw schade?quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er zo vaak naar gezocht dat deze link nu al automatisch in mijn browser verschijnt als ik de 'm' in begin te typen:
https://www.marktplaats.nl/q/eternity+puzzel/
Nu staat 'ie er niet, maar hou het in de gaten en ineens komt er wel weer eentje boven water.
15 euro inclusief verzendkosten, en hij was nog écht helemaal nieuwquote:
Nicequote:Op vrijdag 22 december 2023 10:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
15 euro inclusief verzendkosten, en hij was nog écht helemaal nieuw
Nou ja, niet in het plastic, maar alle stukjes zaten nog in van die 'ponskaarten' enzo, dus nooit gebruikt verder.
Oh dat is wel een goedequote:Op vrijdag 22 december 2023 11:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nice
Wel puzzels te vinden op ebay in de UK en Australië, maar dan zijn de verzendkosten hoger dan de puzzel zelf
Ik zag ook deze... Misschien iets voor Bruna?
Leuk!quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:35 schreef Takaiki het volgende:
Mijn moeder was dol op legpuzzels, vooral van die lastige met alleen maar knopen en kurken enz en die van Haasteren
Voor haar verjaardag ooit die met Minions gekocht, maar ook ik beet me daar op stuk
Eens kijken wanneer ik weer eens een poging waag
[ afbeelding ]
Goede oplossingquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk!
Heb mijn ouders met sinterklaas ook wat puzzels gegeven. Merk dat 1000 stukjes toch wat lastiger is voor ze, maar 500 is topMet vogeltjes bijvoorbeeld.
Haha ja die blauwe luchten zijn eigenlijk iedereens vijandquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Goede oplossing![]()
Mijn moeder was een geoefende puzzelaar, maar om de een of andere reden ging er toch altijd wat mis met de rand en grote vlakken blauwe lucht
Blauwe luchten is echt mijn specialiteit.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja die blauwe luchten zijn eigenlijk iedereens vijandHelemaal met goedkopere puzzels waar je gaat twijfelen of de stukjes wel passen.
Ben zelf door de puzzels heen. Had er 3 gekregen met sinterklaas. Allemaal jvh.
Dat is dan wel een talentquote:Op maandag 25 december 2023 10:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Blauwe luchten is echt mijn specialiteit.
Om de een of andere manier kan ik verschillende tinten blauw ontzettend goed onderscheiden. De meeste blauwe luchten verschillen van tint van boven naar beneden (door stand zon bijv). En dan kan ik ze letterlijk rijtje voor rijtje leggen.
Heb ik ook echt alleen met blauw. Met groen gras heb ik dit veel minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2023 20:15 schreef Mrs.Peel het volgende:
Gisteren een nieuwe 1000 stukjes puzzel gedaan. 1008 stukjes waren het, zoon heeft ze geteld. Het was een erg leuke puzzel met veel details.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Ravensburger's 1000 stukjes zijn eigenlijk altijd 1008 inderdaad, ivm snijvormen enzo. De meeste merken hebben ook niet exact het nummer op de doos
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Niet?quote:Op maandag 25 december 2023 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuk![]()
En Ravensburger's 1000 stukjes zijn eigenlijk altijd 1008 inderdaad, ivm snijvormen enzo. De meeste merken hebben ook niet exact het nummer op de doos
Mooi, inlijsten?quote:Op maandag 25 december 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Puzzel af 1500 stukjes
[ afbeelding ]
Nee. Hij zit alweer in stukjes in de doos.quote:
Awwquote:Op maandag 25 december 2023 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Hij zit alweer in stukjes in de doos.
Doe er regelmatig een maken. Als ik die allemaalquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe er regelmatig een maken. Als ik die allemaal
Op moet hangen is mijn huis te klein 🤣
Oe, die lijkt me leuk om te doen!quote:Op donderdag 28 december 2023 19:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben met deze puzzel bezig:
[ afbeelding ]
Alleen nog stukje lucht nog
quote:Op donderdag 28 december 2023 20:00 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Oe, die lijkt me leuk om te doen!![]()
Is ie leuk om te doen?
Vast wel, als ik een keer begin dan blijf ik doorgaan.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:16 schreef Sarabi het volgende:
Morgen komt mijn puzzelmat binnen, dan kan ik eindelijk aan de slag![]()
Het is 20 jaar geleden dat ik puzzels maakte dus ik ben benieuwd of ik het nog net zo leuk vind.
Die heb ikquote:Op zaterdag 30 december 2023 09:50 schreef Serinde het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met mijn Jumbo Portapuzzel luxe opbergmap![]()
Die puzzelstukjes zelf zijn ook bijzonderquote:Op maandag 1 januari 2024 19:25 schreef Serinde het volgende:
Ik heb een puzzel geleend van mijn vriendin, uitdaging maar wel leuk! Ik heb er nog eentje maar dan van betere kwaliteit, ben met de el cheapo begonnen![]()
[ link | afbeelding ]
Ja tof hč met al die dierenquote:Op maandag 1 januari 2024 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Die puzzelstukjes zelf zijn ook bijzonder![]()
Leuk zijn die hč. Ik heb de vlinder en de uil daarvan, via Vinted gekocht. Helaas missen bij allebei stukjes ):quote:Op maandag 1 januari 2024 19:25 schreef Serinde het volgende:
Ik heb een puzzel geleend van mijn vriendin, uitdaging maar wel leuk! Ik heb er nog eentje maar dan van betere kwaliteit, ben met de el cheapo begonnen![]()
[ link | afbeelding ]
Als je stukjes mist, laat maar weten, wij hebben deze ook en missen ook stukjes. Wellicht kunnen we dan van 2 weer 1quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:23 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren begonnen met d epuzzel die ik gekregen heb van @:superkimmi en @:KapiteinIglo
Vandaag wel een klein ongelukje mee gehad dus hopelijk heb ik alle stukjes nog
Fixedquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:50 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb deze gisteren gekochtgekregen van mijn allerliefste vrouw in het militair museum Soesterberg.
Ik heb er een gekocht op ebay uit de UK. 3x meer verzendkosten dan de puzzel kostte, maar ja kanniewachtenniequote:Op vrijdag 22 december 2023 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er zo vaak naar gezocht dat deze link nu al automatisch in mijn browser verschijnt als ik de 'm' in begin te typen:
https://www.marktplaats.nl/q/eternity+puzzel/
Nu staat 'ie er niet, maar hou het in de gaten en ineens komt er wel weer eentje boven water.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb er een gekocht op ebay uit de UK. 3x meer verzendkosten dan de puzzel kostte, maar ja kanniewachtennie![]()
Kwam vandaag aan dus ik meteen tellen: mist een stukje terwijl het als compleet is verkocht
Ik contact opgenomen met de verkoper, is hij blijkbaar twee uur daarvoor met het schoonmaken het stukje tegengekomen
Hij stuurt hem na![]()
![]()
Oh damn. Ik heb mijzelf wederom voorgenomen voorlopig geen puzzels te kopen, maar jeetje, dat wordt niet makkelijk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:50 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb deze gisteren gekocht in het militair museum Soesterberg.
Aan die optie had ik al gedachtquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
![]()
Als 'ie toch niet komt kun je wel laten weten welk nummer het is (de stukjes zijn genummerd, zoals je inmiddels zult weten), dan maak ik er wel even een foto van en weet je in elk geval welke het is
Wauw, dat is een aparte.. Heel mooiquote:
Hij is compleetquote:Op donderdag 4 januari 2024 00:42 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Als je stukjes mist, laat maar weten, wij hebben deze ook en missen ook stukjes. Wellicht kunnen we dan van 2 weer 1
complete maken!
Ik heb wel vaker mijn oog op een puzzel van Eurographics gehad, ook met zo'n soort collectie van dingen als vliegtuigen of tanks ofzo maar twijfelde altijd over de kwaliteit....goed om te horen dat die in orde isquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:31 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Was echt een leuke puzzel! En prima kwaliteit
Yes, echt vergelijkbaar met jumbo en ravensburgerquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker mijn oog op een puzzel van Eurographics gehad, ook met zo'n soort collectie van dingen als vliegtuigen of tanks ofzo maar twijfelde altijd over de kwaliteit....goed om te horen dat die in orde is
Wat een mooie. Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:52 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu deze maken. Gekregen van @:shii en @:mevrouwcactus
Van Haasterenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nu voor het eerst een Van Haasteren puzzel aan het maken. Puzzelt wel een stuk makkelijker dan die kat
Bedankt voor de tip! Deze heb ik bij mijn ouders meegenomenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van Haasterenerg fan van
Tip: bij de Boekenvoordeel en soms bij De Kruitvat hebben ze die best goedkoop! Ik heb nooit meer dan een tientje uitgegeven aan een puzzel
Succesquote:Op vrijdag 12 januari 2024 06:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben begonnen aan de Jan van Haasteren puzzel de bibliotheek
Wow! Complex verhaal! Respect voor je geduldquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ben begonnen aan een Escher puzzel. [ afbeelding ]
Je kunt gewoon aan elke kant van de puzzel gaan zitten, overal zitten toch dingen ondersteboven/recht/naar link/naar rechts rechtop![]()
(Makkelijk is het niet)
Heb er inmiddels veel gedaan, ben er even klaar mee nu. Net als Wasgij puzzelsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Succes![]()
Zal zelf nooit een van Haasteren doen, hou der niet zo van.
Wel jammer dat tweedehands bijna alleen van Haasteren te koop zijn
ik heb er geen een gedaan, gewoon omdat ik ze niet mooi vind.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:15 schreef linebear het volgende:
[..]
Heb er inmiddels veel gedaan, ben er even klaar mee nu. Net als Wasgij puzzels
Ja dat was mooi om de tijd door te komen. Ik heb ze toen ook weer te voorschijn gehaald. Ligt er nu trouwens ook een op tafel en zo af en toe doe ik een stukjequote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:19 schreef linebear het volgende:
Sinds corona eigenlijk wel. Zo ben ik zelf ook gaan puzzelen
Nou, dat is nog een ding voor mij, dus goede oefening daarvoor. En hij moet in 4 weken af zijn, dan moet hij terug naar de puzzelbieb.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow! Complex verhaal! Respect voor je geduld
Oh dat is nog meer drukquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:49 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Nou, dat is nog een ding voor mij, dus goede oefening daarvoor. En hij moet in 4 weken af zijn, dan moet hij terug naar de puzzelbieb.
Nee johquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel jammer dat tweedehands bijna alleen van Haasteren te koop zijn
Ik vind ze niet hier in de buurt tweedehands puzzels en als ik op fb kijk naar die puzzelsites is het 90% van Haasteren wat er te koop is. Of Disneypuzzelsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh
Tweedehands is Van Haasteren nog steeds duur, terwijl je echt tig andere puzzels kunt krijgen voor een habbekrats
Van Haasteren is een beetje de klassieker, ik ben er ook mee opgegroeid ooit. Ben er ook geen groot fan van (af en toe wel leuk, dat wel)
op een gegeven ogenblik ken je ze welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van Haasteren laat me echt glimlachen. De grapjes in de puzzels vind ik echt heel leuk
Naja... het verveelt me gewoon nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:49 schreef linebear het volgende:
[..]
op een gegeven ogenblik ken je ze wel
Ah wat sneu.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:08 schreef Takaiki het volgende:
Mijn oudtante vorig jaar
Ze is daarna hard achteruit gegaan en zit in een gesloten afdeling voor dementerenden
https://www.omroepwest.nl(...)orig-jaar-verbeteren
Straks komen er twee 500 stukjes puzzel van JvH binnen hier. Solo leg je 500 stukjes op het Nk, dus ik ga ff oefenen. Kijken hoe snel ik ze legquote:Op zondag 14 januari 2024 20:31 schreef Sarabi het volgende:
De volgende Van Haasteren is klaar, 750 stukjes
De Tandarts
[ afbeelding ]
Met snooker op de achtergrond, deze man is zo zen dat hij rustgevende dingen als achtergrond voor rustgevende activiteiten heeftquote:Op maandag 15 januari 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Oeps, het zal je maar gebeuren
Ludo (74) uit Lelystad komt één stukje te kort bij megapuzzel: 'Dat deed echt heel zeer’
Dan leg je zeven maanden lang je ziel en zaligheid in het leggen van een enorme puzzel van 30.200 stukjes en dan ontbreekt er één stukje. Het overkwam Ludo Straat (74) uit Lelystad. Inmiddels is de puzzel toch klaar en is hij er supertrots op. Ook al moest het meubilair in de kamer er voor wijken.
https://www.destentor.nl/(...)0bij%20megapuzzel%20
Cool! Heel benieuwd hoe snel je bentquote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Straks komen er twee 500 stukjes puzzel van JvH binnen hier. Solo leg je 500 stukjes op het Nk, dus ik ga ff oefenen. Kijken hoe snel ik ze leg
1:03:45. Als je boven het uur komt, dan tellen ze de stukjes die over zijn in de voorronde. Dat waren er nog 46. Dus beter haal ik dat uur gewoon. Die 3:45 moet wel te doen zijn om weg te oefenenquote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Straks komen er twee 500 stukjes puzzel van JvH binnen hier. Solo leg je 500 stukjes op het Nk, dus ik ga ff oefenen. Kijken hoe snel ik ze leg
Die is mooiquote:Op maandag 15 januari 2024 12:35 schreef Dotteke het volgende:
Zo, ook weer een puzzel af, even een pauze ingelast i.v.m. een zenuwonsteking en beklemming in mijn schouder/
[ afbeelding ]
Tijd aan je zelf toch om hem af te maken. Ik heb hem naast de laptop liggen en doe afwisselen werken op de laptop en puzzelenquote:Op maandag 15 januari 2024 14:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is mooi![]()
Ik moet nog beginnen met puzzelen
Heb alleen nog maar de rand in een bakje gedaan
Klopt nog niet echt de zin er in om te puzzelen..quote:Op maandag 15 januari 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijd aan je zelf toch om hem af te maken. Ik heb hem naast de laptop liggen en doe afwisselen werken op de laptop en puzzelen
O ik wel, durf alleen momenteel niet met een nieuwe te beginnen ivm die beklemming. Dan kan ik echt maar 5 minututje en moet ik er weer achter weg. En dan ga ik er vaak weer te snel achter zitten. Dus voor nu maar even nietquote:Op maandag 15 januari 2024 14:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt nog niet echt de zin er in om te puzzelen..
Beter dan niet met een nieuwe beginnen dan idd..quote:Op maandag 15 januari 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wel, durf alleen momenteel niet met een nieuwe te beginnen ivm die beklemming. Dan kan ik echt maar 5 minututje en moet ik er weer achter weg. En dan ga ik er vaak weer te snel achter zitten. Dus voor nu maar even niet
Ik heb er een van Luna mijn kleindochter gekregen dolfijnen, niet zo zeer mijn puzzels maar ze was met mama in de winkel zag een puzzel ligggen pakte hem en zie oma puzzelen ( ze moet nog 2 worden volgende maand)quote:Op maandag 15 januari 2024 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter dan niet met een nieuwe beginnen dan idd..
Heb twee nieuwe beide zijn 1000 stukjes
Netjes, dat gaat je zeker wel lukken.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
1:03:45. Als je boven het uur komt, dan tellen ze de stukjes die over zijn in de voorronde. Dat waren er nog 46. Dus beter haal ik dat uur gewoon. Die 3:45 moet wel te doen zijn om weg te oefenen
[ link | afbeelding ]
Thanks!quote:Op maandag 15 januari 2024 15:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Netjes, dat gaat je zeker wel lukken.
Leuke puzzel trouwens!
Wow!!!quote:Op maandag 15 januari 2024 14:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
1:03:45. Als je boven het uur komt, dan tellen ze de stukjes die over zijn in de voorronde. Dat waren er nog 46. Dus beter haal ik dat uur gewoon. Die 3:45 moet wel te doen zijn om weg te oefenen
[ link | afbeelding ]
Zelfde nog een keer geprobeerd. Nu alle stukjes omgedraaid en niet gesorteerd. Alleen waar ikquote:Op maandag 15 januari 2024 15:53 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Thanks!
[ link | afbeelding ]
1:09:09. Door een strategie van eerst alles uitsorteren. Dat zeggen de winnaars altijd. Niet beginnen met ee randen en alles sorteren. Maar ik puzzel al mijn hele leven vanuit de doos en sorteer nooit. Blijkbaar ben ik daar dus ook niet zo snel in
Oe gaaf, ook onze favoriete filmquote:Op zondag 28 januari 2024 18:59 schreef linebear het volgende:
Een van mijn favoriete films. Dat haar was best lastig
https://cdn.idealo.com/fo(...)-500-teile-35113.jpg
Ik heb eventueel deze nog:quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:00 schreef superkimmi het volgende:
Zowel vandaag als twee dagen geleden een JvH 500 op 50 minuten gelegd. Jammer dat er maar 4 JvH 500 zijn op dit moment
Is officieel van mijn ouders dus ik zou het even moeten navragen maar ik denk dat je die vast wel mag lenen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:36 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 1e Van Haasteren is klaar.
Ik vind de tekeningen ook niet per se mooi. Maar het puzzelt wel fijn
Ik heb nu een 3 in 1 doos dus kan nog even vooruit.
Ja heel graag!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb eventueel deze nog:
[..]
Is officieel van mijn ouders dus ik zou het even moeten navragen maar ik denk dat je die vast wel mag lenen.
O dat is wel hand met laatjes er inquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van vrienden een puzzelplaat (met laatjes en zo erin) voor puzzels van 1500 stukjes gekregen
Hij is echt heel erg fijnquote:Op maandag 5 februari 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel hand met laatjes er in
Snap ik, heb een puzzelkoffer daar zitten twee aparte matten bij om de stukjes op te doen. Maar met laatjes lijkt mij echt ffijnquote:
Omg ging t zo snel? Dan ben ik heeeeel blij dat ik direct op het mailtje reageerde.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:17 schreef Puala het volgende:
@:superkimmi @:kapiteiniglo
Is t gelukt in te schrijven? Ik ben te laat
Puzzelwedstrijd? Dat is dus iets super ontspannends eng makenquote:Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Omg ging t zo snel? Dan ben ik heeeeel blij dat ik direct op het mailtje reageerde.
Oftewel: ja het is gelukt
Edit: oh ik zie t op de website idd. Wow. Echt populair. Misschien dat ze het dan volgend jaar wel net zo groot maken als de reguliere competitie
Ja. Lijkt me echt heel leukquote:Op maandag 5 februari 2024 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Puzzelwedstrijd? Dat is dus iets super ontspannends eng maken
7 over 4 zat alles al volquote:Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Omg ging t zo snel? Dan ben ik heeeeel blij dat ik direct op het mailtje reageerde.
Edit: oh ik zie t op de website idd. Wow. Echt populair. Misschien dat ze het dan volgend jaar wel net zo groot maken als de reguliere competitie
Damnquote:
Succesquote:Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja! En we zijn nog thuis die dag ookquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes![]()
We hebben net gisteren het schema voor onze nieuwe tour gemaakt. Is 9 maart nog op tijd om de puzzel af te geven?
Super!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:54 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja! En we zijn nog thuis die dag ook![]()
*gaat naar de webshop van milky road
Wat ga je daar doen dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:54 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja! En we zijn nog thuis die dag ook![]()
*gaat naar de webshop van milky road
Weet ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Super!
En je hoeft niet te bestellen hoor (maar mocht je wel willen, het nieuwe bier komt binnen nu en 1 week online)we komen sowieso de puzzel en glas brengen.
quote:
Die hebben we nogquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar doe ik lekker toch. Ik vind jullie biertjes echt lekker![]()
Ik wacht even op de nieuwe. Hebben jullie nog voldoende voorraad van de kerst op de taart? Want dan hoef ik die nu niet alvast te bestellen![]()
Ga wel beetje offtopic nu.
Ik heb er geloof ik 7, maar wij zitten niet bij elkaar in de buurtquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:00 schreef superkimmi het volgende:
Zowel vandaag als twee dagen geleden een JvH 500 op 50 minuten gelegd. Jammer dat er maar 4 JvH 500 zijn op dit moment
welke heb je?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik 7, maar wij zitten niet bij elkaar in de buurt
Het advies was een uur per avond toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door die puzzelplaat ben ik echt erg... puzzel sinds het weekend zo van +/- 17.00 tot bedtijd (22.30). Toch wel ernstig
Hahaha volgens mij was dat een minimaalquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Het advies was een uur per avond toch?
Zal straks ff kijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
welke heb je?
Inmiddels hebben we er al 6
Ik doe ook al zo lang over de randjes. En dan mis ik er altijd nog een paarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoef niet sneller van mezelf, vind mijn manier van puzzelen (serietje op, kopje thee, dekentje) heerlijk. Alleen hoe doen jullie het zo snel? Alleen de randjes uitzoeken kost al zeker anderhalf uur (ja ik ben niet zo slim en snel) In de tijd leggen jullie dus gemakkelijk een complete puzzel
Ennnn hoe gaat het met zo'n toernooi? In mijn fantasie krijgt iedereen dezelfde puzzel. Op teken de doos open en iedereen gaat leggen en de snelste wint?
Sorry, even heel nieuwsgierig
Heel herkenbaar!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik doe ook al zo lang over de randjes. En dan mis ik er altijd nog een paar
Zo werkt t idd! En je ziet ook niet welke je hebt tot je gaat openen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoef niet sneller van mezelf, vind mijn manier van puzzelen (serietje op, kopje thee, dekentje) heerlijk. Alleen hoe doen jullie het zo snel? Alleen de randjes uitzoeken kost al zeker anderhalf uur (ja ik ben niet zo slim en snel) In de tijd leggen jullie dus gemakkelijk een complete puzzel
Ennnn hoe gaat het met zo'n toernooi? In mijn fantasie krijgt iedereen dezelfde puzzel. Op teken de doos open en iedereen gaat leggen en de snelste wint?
Sorry, even heel nieuwsgierig
Oh maar dan lijkt het me echt onmogelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zo werkt t idd! En je ziet ook niet welke je hebt tot je gaat openen.
Als ik randjes ga uitzoeken doe ik er ook wel langer over. Truc is om daar dus niet mee te beginnen. Das stap 1.
Maar eerlijk is eerlijk: ik puzzel 99% van de tijd wel voor de lol en niet op de klok. Dan begin ik ook met de randjes hoor.
@:puala waar woon je ongeveer? Ik ben toevallig heel ergens anders in het land t/m donderdag
Ik heb in huis;quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zo werkt t idd! En je ziet ook niet welke je hebt tot je gaat openen.
Als ik randjes ga uitzoeken doe ik er ook wel langer over. Truc is om daar dus niet mee te beginnen. Das stap 1.
Maar eerlijk is eerlijk: ik puzzel 99% van de tijd wel voor de lol en niet op de klok. Dan begin ik ook met de randjes hoor.
@:puala waar woon je ongeveer? Ik ben toevallig heel ergens anders in het land t/m donderdag
Volgens mij heb ik:quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb in huis;
op het nieuwe jaar
rendier race
snoepfabriek
verkeerschaos
kerstkriebels
in the car respraying shop
the bandstand
Zit daar iets bij?
Niks ergs aan toch, puzzelen lijkt me bij uitstek een onschuldige bezigheid om 'te' lang mee bezig te zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door die puzzelplaat ben ik echt erg... puzzel sinds het weekend zo van +/- 17.00 tot bedtijd (22.30). Toch wel ernstig
Ik heb je een dm gestuurdquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb in huis;
op het nieuwe jaar
rendier race
snoepfabriek
verkeerschaos
kerstkriebels
in the car respraying shop
the bandstand
Zit daar iets bij?
Ik kan wel ergere dingen verzinnen jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks ergs aan toch, puzzelen lijkt me bij uitstek een onschuldige bezigheid om 'te' lang mee bezig te zijn
Wauw! Mooie puzzel! Ziet er ook wel ingewikkeld uitquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:09 schreef Serinde het volgende:
Zo mooi ook weer deze![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Haha als ik maar 1 ding mocht kiezen dat ik de rest van mn leven elke dag moet doen is het puzzelenquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan wel ergere dingen verzinnen ja
Dat durf ik niet te beweren, maar komt dicht in de buurt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:26 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha als ik maar 1 ding mocht kiezen dat ik de rest van mn leven elke dag moet doen is het puzzelen
Dat valt nog best mee, de kleuren zijn heel mooi helder waardoor je best goed vooraf een beetje op kleur kan selecteren. En doordat alle stukjes een andere vorm hebben, vereenvoudigt dat de zaak soms ook wel. Makkelijker dan al die witte stukjes bijvoorbeeld bij de puzzel van JvH met rendieren die ik vorige maand maakte. Dat is echt gewoon trial & error met sommige delenquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw! Mooie puzzel! Ziet er ook wel ingewikkeld uit
Oh zo klinkt het wel als mogelijk! JvH is idd soms een kwestie van gokken. Al maakt dat het ook leuk!quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:32 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee, de kleuren zijn heel mooi helder waardoor je best goed vooraf een beetje op kleur kan selecteren. En doordat alle stukjes een andere vorm hebben, vereenvoudigd dat de zaak soms ook wel. Makkelijker dan al die witte stukjes bijvoorbeeld bij de puzzel van JvH met rendieren die ik vorige maand maakte. Dat is echt gewoon trial & error met sommige delen![]()
Leuk dat er voor jou ook nieuwe puzzels onderweg zijn!
Ooh die zien er tof uit!quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:38 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Met dank aan @:puala drie nieuwe puzzels om te oefenen voor het nk!
in 1 dag?quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze gisteren gemaakt. Nu even opruimen. Dan kan ik vanavond de volgende starten
[ afbeelding ]
Dan heb je dat nog snel gedaan. Ik ben er altijd weken mee bezigquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha nee in een halve week
Mag alleen in de avond puzzelen
Ja, dit vind ik bijna het grootste voordeel van een nieuwe puzzel ten opzichte van een tweedehandsquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net een nieuwe puzzel klaargelegd. De geur van pas geopende puzzel is zo lekker
Een gebruikte puzzel heeft ook zo zijn charmequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik bijna het grootste voordeel van een nieuwe puzzel ten opzichte van een tweedehands![]()
De meeste puzzels die ik heb zijn tweedehands denk ik, maar zo'n nieuwe openen....
Uhm.. ja maar ik puzzel belachelijk lang in de avondquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je dat nog snel gedaan. Ik ben er altijd weken mee bezig
Oeh die zit er pittig uitquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:14 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
lang weekend, want carnaval, deze maar weer eens tevoorschijn gehaald.
Tof om zoiets mee te makenquote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vandaag hebben @:kapiteiniglo en ik geholpen bij een voorronde van het Nk legpuzzelen. Was superleuk! Mochten drie gratis puzzels uitzoeken en mooi om een keer te zien hoe het werkt
Wat leuk! Deden er nog bekenden mee?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vandaag hebben @:kapiteiniglo en ik geholpen bij een voorronde van het Nk legpuzzelen. Was superleuk! Mochten drie gratis puzzels uitzoeken en mooi om een keer te zien hoe het werkt
Nee. Was ook niet in onze buurt. Ze hadden oproepje op facebook gezet dat ze hulp nodig hadden deze zondag.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat leuk! Deden er nog bekenden mee?
Ah zoquote:Op zondag 11 februari 2024 18:22 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee. Was ook niet in onze buurt. Ze hadden oproepje op facebook gezet dat ze hulp nodig hadden deze zondag.
Hoe tof!quote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
O wat leuk zegquote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie beloning ookquote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2024 08:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooie beloning ook![]()
T is ook te zien dat jullie het leuk vonden
Wat een leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Mooie beloning ook![]()
Haha we zijn gespot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Leuke puzzelquote:Op maandag 12 februari 2024 15:38 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
jpg fotolar
Puzzel voor de 3e keer gelegd. Als ik het geluk heb dat het een puzzel wordt die ik heb in de voorronde, haal ik de finale denk ik wel.
Nieuwe puzzels leg ik gemiddeld in 56 minuten nu. Met een uitschieter naar 1:08
[..]
Mooie beloning ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een knapperds
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Hoe werkt je puzzelplaat?quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer eentje afgemaakt gisteravond
[ afbeelding ]
Heerlijk! Ik gebruik de laadjes niet echt. De ruimte aan de zijkant is genoeg (sorteer amper. Ben echt niet efficiënt). De reden dat ik niet meer puzzelde (niet weg kunnen leggen) is opgelost waardoor ik met veel plezier puzzelquote:
Goed om te lezenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik gebruik de laadjes niet echt. De ruimte aan de zijkant is genoeg (sorteer amper. Ben echt niet efficiënt). De reden dat ik niet meer puzzelde (niet weg kunnen leggen) is opgelost waardoor ik met veel plezier puzzel
En gewoon een fijne structuur en zo. Ik ben er super blij mee.
Lieve vrienden heb ik
Succes, ben er weer mee moeten stoppen omdat er weer een zenuw klem ging zitten in mijn nek/schouderquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... na een paar weken het zat te zijn geweest er weer eens een puzzel erbij getoverd
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Succes, ben er weer mee moeten stoppen omdat er weer een zenuw klem ging zitten in mijn nek/schouder
Verkeerde houding en ik kan niet zeggen ik doe een half uurtje en stop dan.
DIe discipline heb ik dan weer niet.
Gelukkig is die beklemming, die natuurlijk ook weer uitmonden in een ontsteking weer voorbij.
Maar ik merk wel dat die nog op de loer lig, dus even een stapje terug weer.
Succes!quote:
Dan zijn we pas concurrenten in de finale als we die halenquote:
Dus we moeten met twee spandoeken jullie aanmoedigenquote:Op zondag 24 maart 2024 11:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dan zijn we pas concurrenten in de finale als we die halen![]()
Ooh, ik hou van deze puzzels! Ik heb er ook twee in deze serie, ook van 3000 stukjes. Als ik ze bij een kringloop ofzo spot, neem ik 'm mee.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:14 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
lang weekend, want carnaval, deze maar weer eens tevoorschijn gehaald.
Roelofsarendveenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:19 schreef Postbus100 het volgende:
Op welke dag is dit en op welke locatie? En is er publiek welkom?
6 april? Niet 7 april? Dan is de finale toch?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Roelofsarendveen
Publiek is welkom
En het is 6 april![]()
Bring a spandoek!
Nee het is 6 april!quote:Op zondag 24 maart 2024 18:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
6 april? Niet 7 april? Dan is de finale toch?
Meh, 6 april heb ik al teveel afspraken.
Oh, thanks voor de toelichting!!quote:Op zondag 24 maart 2024 18:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee het is 6 april!
7 april is de finale van 4p 1000 stukjes. De 1p en 2p voorronden en finale zijn op zaterdag!
Nog niet, ziek op de bank gelegen 2 dagenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:21 schreef superkimmi het volgende:
Al druk aan het oefenen @:puala?
Oh en wil je je puzzels nog terug voor het NK? Ik ben komend weekend op zaterdag redelijk in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |