Hij is echt heel erg fijnquote:Op maandag 5 februari 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel hand met laatjes er in
Snap ik, heb een puzzelkoffer daar zitten twee aparte matten bij om de stukjes op te doen. Maar met laatjes lijkt mij echt ffijnquote:
Omg ging t zo snel? Dan ben ik heeeeel blij dat ik direct op het mailtje reageerde.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:17 schreef Puala het volgende:
@:superkimmi @:kapiteiniglo
Is t gelukt in te schrijven? Ik ben te laat
Puzzelwedstrijd? Dat is dus iets super ontspannends eng makenquote:Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Omg ging t zo snel? Dan ben ik heeeeel blij dat ik direct op het mailtje reageerde.
Oftewel: ja het is gelukt
Edit: oh ik zie t op de website idd. Wow. Echt populair. Misschien dat ze het dan volgend jaar wel net zo groot maken als de reguliere competitie
Ja. Lijkt me echt heel leukquote:Op maandag 5 februari 2024 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Puzzelwedstrijd? Dat is dus iets super ontspannends eng maken
7 over 4 zat alles al volquote:Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Omg ging t zo snel? Dan ben ik heeeeel blij dat ik direct op het mailtje reageerde.
Edit: oh ik zie t op de website idd. Wow. Echt populair. Misschien dat ze het dan volgend jaar wel net zo groot maken als de reguliere competitie
Damnquote:
Succesquote:Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja! En we zijn nog thuis die dag ookquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes![]()
We hebben net gisteren het schema voor onze nieuwe tour gemaakt. Is 9 maart nog op tijd om de puzzel af te geven?
Super!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:54 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja! En we zijn nog thuis die dag ook![]()
*gaat naar de webshop van milky road
Wat ga je daar doen dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:54 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja! En we zijn nog thuis die dag ook![]()
*gaat naar de webshop van milky road
Weet ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Super!
En je hoeft niet te bestellen hoor (maar mocht je wel willen, het nieuwe bier komt binnen nu en 1 week online)we komen sowieso de puzzel en glas brengen.
quote:
Die hebben we nogquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar doe ik lekker toch. Ik vind jullie biertjes echt lekker![]()
Ik wacht even op de nieuwe. Hebben jullie nog voldoende voorraad van de kerst op de taart? Want dan hoef ik die nu niet alvast te bestellen![]()
Ga wel beetje offtopic nu.
Ik heb er geloof ik 7, maar wij zitten niet bij elkaar in de buurtquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:00 schreef superkimmi het volgende:
Zowel vandaag als twee dagen geleden een JvH 500 op 50 minuten gelegd. Jammer dat er maar 4 JvH 500 zijn op dit moment
welke heb je?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik 7, maar wij zitten niet bij elkaar in de buurt
Het advies was een uur per avond toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door die puzzelplaat ben ik echt erg... puzzel sinds het weekend zo van +/- 17.00 tot bedtijd (22.30). Toch wel ernstig
Hahaha volgens mij was dat een minimaalquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Het advies was een uur per avond toch?
Zal straks ff kijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
welke heb je?
Inmiddels hebben we er al 6
Ik doe ook al zo lang over de randjes. En dan mis ik er altijd nog een paarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoef niet sneller van mezelf, vind mijn manier van puzzelen (serietje op, kopje thee, dekentje) heerlijk. Alleen hoe doen jullie het zo snel? Alleen de randjes uitzoeken kost al zeker anderhalf uur (ja ik ben niet zo slim en snel) In de tijd leggen jullie dus gemakkelijk een complete puzzel
Ennnn hoe gaat het met zo'n toernooi? In mijn fantasie krijgt iedereen dezelfde puzzel. Op teken de doos open en iedereen gaat leggen en de snelste wint?
Sorry, even heel nieuwsgierig
Heel herkenbaar!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik doe ook al zo lang over de randjes. En dan mis ik er altijd nog een paar
Zo werkt t idd! En je ziet ook niet welke je hebt tot je gaat openen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoef niet sneller van mezelf, vind mijn manier van puzzelen (serietje op, kopje thee, dekentje) heerlijk. Alleen hoe doen jullie het zo snel? Alleen de randjes uitzoeken kost al zeker anderhalf uur (ja ik ben niet zo slim en snel) In de tijd leggen jullie dus gemakkelijk een complete puzzel
Ennnn hoe gaat het met zo'n toernooi? In mijn fantasie krijgt iedereen dezelfde puzzel. Op teken de doos open en iedereen gaat leggen en de snelste wint?
Sorry, even heel nieuwsgierig
Oh maar dan lijkt het me echt onmogelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zo werkt t idd! En je ziet ook niet welke je hebt tot je gaat openen.
Als ik randjes ga uitzoeken doe ik er ook wel langer over. Truc is om daar dus niet mee te beginnen. Das stap 1.
Maar eerlijk is eerlijk: ik puzzel 99% van de tijd wel voor de lol en niet op de klok. Dan begin ik ook met de randjes hoor.
@:puala waar woon je ongeveer? Ik ben toevallig heel ergens anders in het land t/m donderdag
Ik heb in huis;quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zo werkt t idd! En je ziet ook niet welke je hebt tot je gaat openen.
Als ik randjes ga uitzoeken doe ik er ook wel langer over. Truc is om daar dus niet mee te beginnen. Das stap 1.
Maar eerlijk is eerlijk: ik puzzel 99% van de tijd wel voor de lol en niet op de klok. Dan begin ik ook met de randjes hoor.
@:puala waar woon je ongeveer? Ik ben toevallig heel ergens anders in het land t/m donderdag
Volgens mij heb ik:quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb in huis;
op het nieuwe jaar
rendier race
snoepfabriek
verkeerschaos
kerstkriebels
in the car respraying shop
the bandstand
Zit daar iets bij?
Niks ergs aan toch, puzzelen lijkt me bij uitstek een onschuldige bezigheid om 'te' lang mee bezig te zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door die puzzelplaat ben ik echt erg... puzzel sinds het weekend zo van +/- 17.00 tot bedtijd (22.30). Toch wel ernstig
Ik heb je een dm gestuurdquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb in huis;
op het nieuwe jaar
rendier race
snoepfabriek
verkeerschaos
kerstkriebels
in the car respraying shop
the bandstand
Zit daar iets bij?
Ik kan wel ergere dingen verzinnen jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks ergs aan toch, puzzelen lijkt me bij uitstek een onschuldige bezigheid om 'te' lang mee bezig te zijn
Wauw! Mooie puzzel! Ziet er ook wel ingewikkeld uitquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:09 schreef Serinde het volgende:
Zo mooi ook weer deze![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Haha als ik maar 1 ding mocht kiezen dat ik de rest van mn leven elke dag moet doen is het puzzelenquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan wel ergere dingen verzinnen ja
Dat durf ik niet te beweren, maar komt dicht in de buurt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:26 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha als ik maar 1 ding mocht kiezen dat ik de rest van mn leven elke dag moet doen is het puzzelen
Dat valt nog best mee, de kleuren zijn heel mooi helder waardoor je best goed vooraf een beetje op kleur kan selecteren. En doordat alle stukjes een andere vorm hebben, vereenvoudigt dat de zaak soms ook wel. Makkelijker dan al die witte stukjes bijvoorbeeld bij de puzzel van JvH met rendieren die ik vorige maand maakte. Dat is echt gewoon trial & error met sommige delenquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw! Mooie puzzel! Ziet er ook wel ingewikkeld uit
Oh zo klinkt het wel als mogelijk! JvH is idd soms een kwestie van gokken. Al maakt dat het ook leuk!quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:32 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee, de kleuren zijn heel mooi helder waardoor je best goed vooraf een beetje op kleur kan selecteren. En doordat alle stukjes een andere vorm hebben, vereenvoudigd dat de zaak soms ook wel. Makkelijker dan al die witte stukjes bijvoorbeeld bij de puzzel van JvH met rendieren die ik vorige maand maakte. Dat is echt gewoon trial & error met sommige delen![]()
Leuk dat er voor jou ook nieuwe puzzels onderweg zijn!
Ooh die zien er tof uit!quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:38 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Met dank aan @:puala drie nieuwe puzzels om te oefenen voor het nk!
in 1 dag?quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze gisteren gemaakt. Nu even opruimen. Dan kan ik vanavond de volgende starten
[ afbeelding ]
Dan heb je dat nog snel gedaan. Ik ben er altijd weken mee bezigquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha nee in een halve week
Mag alleen in de avond puzzelen
Ja, dit vind ik bijna het grootste voordeel van een nieuwe puzzel ten opzichte van een tweedehandsquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net een nieuwe puzzel klaargelegd. De geur van pas geopende puzzel is zo lekker
Een gebruikte puzzel heeft ook zo zijn charmequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik bijna het grootste voordeel van een nieuwe puzzel ten opzichte van een tweedehands![]()
De meeste puzzels die ik heb zijn tweedehands denk ik, maar zo'n nieuwe openen....
Uhm.. ja maar ik puzzel belachelijk lang in de avondquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je dat nog snel gedaan. Ik ben er altijd weken mee bezig
Oeh die zit er pittig uitquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:14 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
lang weekend, want carnaval, deze maar weer eens tevoorschijn gehaald.
Tof om zoiets mee te makenquote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vandaag hebben @:kapiteiniglo en ik geholpen bij een voorronde van het Nk legpuzzelen. Was superleuk! Mochten drie gratis puzzels uitzoeken en mooi om een keer te zien hoe het werkt
Wat leuk! Deden er nog bekenden mee?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vandaag hebben @:kapiteiniglo en ik geholpen bij een voorronde van het Nk legpuzzelen. Was superleuk! Mochten drie gratis puzzels uitzoeken en mooi om een keer te zien hoe het werkt
Nee. Was ook niet in onze buurt. Ze hadden oproepje op facebook gezet dat ze hulp nodig hadden deze zondag.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat leuk! Deden er nog bekenden mee?
Ah zoquote:Op zondag 11 februari 2024 18:22 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee. Was ook niet in onze buurt. Ze hadden oproepje op facebook gezet dat ze hulp nodig hadden deze zondag.
Hoe tof!quote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
O wat leuk zegquote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie beloning ookquote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2024 08:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooie beloning ook![]()
T is ook te zien dat jullie het leuk vonden
Wat een leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Mooie beloning ook![]()
Haha we zijn gespot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Leuke puzzelquote:Op maandag 12 februari 2024 15:38 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
jpg fotolar
Puzzel voor de 3e keer gelegd. Als ik het geluk heb dat het een puzzel wordt die ik heb in de voorronde, haal ik de finale denk ik wel.
Nieuwe puzzels leg ik gemiddeld in 56 minuten nu. Met een uitschieter naar 1:08
[..]
Mooie beloning ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een knapperds
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Hoe werkt je puzzelplaat?quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer eentje afgemaakt gisteravond
[ afbeelding ]
Heerlijk! Ik gebruik de laadjes niet echt. De ruimte aan de zijkant is genoeg (sorteer amper. Ben echt niet efficiėnt). De reden dat ik niet meer puzzelde (niet weg kunnen leggen) is opgelost waardoor ik met veel plezier puzzelquote:
Goed om te lezenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik gebruik de laadjes niet echt. De ruimte aan de zijkant is genoeg (sorteer amper. Ben echt niet efficiėnt). De reden dat ik niet meer puzzelde (niet weg kunnen leggen) is opgelost waardoor ik met veel plezier puzzel
En gewoon een fijne structuur en zo. Ik ben er super blij mee.
Lieve vrienden heb ik
Succes, ben er weer mee moeten stoppen omdat er weer een zenuw klem ging zitten in mijn nek/schouderquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... na een paar weken het zat te zijn geweest er weer eens een puzzel erbij getoverd
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Succes, ben er weer mee moeten stoppen omdat er weer een zenuw klem ging zitten in mijn nek/schouder
Verkeerde houding en ik kan niet zeggen ik doe een half uurtje en stop dan.
DIe discipline heb ik dan weer niet.
Gelukkig is die beklemming, die natuurlijk ook weer uitmonden in een ontsteking weer voorbij.
Maar ik merk wel dat die nog op de loer lig, dus even een stapje terug weer.
Succes!quote:
Dan zijn we pas concurrenten in de finale als we die halenquote:
Dus we moeten met twee spandoeken jullie aanmoedigenquote:Op zondag 24 maart 2024 11:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dan zijn we pas concurrenten in de finale als we die halen![]()
Ooh, ik hou van deze puzzels! Ik heb er ook twee in deze serie, ook van 3000 stukjes. Als ik ze bij een kringloop ofzo spot, neem ik 'm mee.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:14 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
lang weekend, want carnaval, deze maar weer eens tevoorschijn gehaald.
Roelofsarendveenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:19 schreef Postbus100 het volgende:
Op welke dag is dit en op welke locatie? En is er publiek welkom?
6 april? Niet 7 april? Dan is de finale toch?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Roelofsarendveen
Publiek is welkom
En het is 6 april![]()
Bring a spandoek!
Nee het is 6 april!quote:Op zondag 24 maart 2024 18:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
6 april? Niet 7 april? Dan is de finale toch?
Meh, 6 april heb ik al teveel afspraken.
Oh, thanks voor de toelichting!!quote:Op zondag 24 maart 2024 18:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee het is 6 april!
7 april is de finale van 4p 1000 stukjes. De 1p en 2p voorronden en finale zijn op zaterdag!
Nog niet, ziek op de bank gelegen 2 dagenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:21 schreef superkimmi het volgende:
Al druk aan het oefenen @:puala?
Oh en wil je je puzzels nog terug voor het NK? Ik ben komend weekend op zaterdag redelijk in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |