O dat is wel hand met laatjes er inquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van vrienden een puzzelplaat (met laatjes en zo erin) voor puzzels van 1500 stukjes gekregen
Hij is echt heel erg fijnquote:Op maandag 5 februari 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel hand met laatjes er in
Snap ik, heb een puzzelkoffer daar zitten twee aparte matten bij om de stukjes op te doen. Maar met laatjes lijkt mij echt ffijnquote:
Omg ging t zo snel? Dan ben ik heeeeel blij dat ik direct op het mailtje reageerde.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:17 schreef Puala het volgende:
@:superkimmi @:kapiteiniglo
Is t gelukt in te schrijven? Ik ben te laat
Puzzelwedstrijd? Dat is dus iets super ontspannends eng makenquote:Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Omg ging t zo snel? Dan ben ik heeeeel blij dat ik direct op het mailtje reageerde.
Oftewel: ja het is gelukt
Edit: oh ik zie t op de website idd. Wow. Echt populair. Misschien dat ze het dan volgend jaar wel net zo groot maken als de reguliere competitie
Ja. Lijkt me echt heel leukquote:Op maandag 5 februari 2024 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Puzzelwedstrijd? Dat is dus iets super ontspannends eng maken
7 over 4 zat alles al volquote:Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Omg ging t zo snel? Dan ben ik heeeeel blij dat ik direct op het mailtje reageerde.
Edit: oh ik zie t op de website idd. Wow. Echt populair. Misschien dat ze het dan volgend jaar wel net zo groot maken als de reguliere competitie
Damnquote:
Succesquote:Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja! En we zijn nog thuis die dag ookquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes![]()
We hebben net gisteren het schema voor onze nieuwe tour gemaakt. Is 9 maart nog op tijd om de puzzel af te geven?
Super!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:54 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja! En we zijn nog thuis die dag ook![]()
*gaat naar de webshop van milky road
Wat ga je daar doen dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:54 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja! En we zijn nog thuis die dag ook![]()
*gaat naar de webshop van milky road
Weet ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Super!
En je hoeft niet te bestellen hoor (maar mocht je wel willen, het nieuwe bier komt binnen nu en 1 week online)we komen sowieso de puzzel en glas brengen.
quote:
Die hebben we nogquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar doe ik lekker toch. Ik vind jullie biertjes echt lekker![]()
Ik wacht even op de nieuwe. Hebben jullie nog voldoende voorraad van de kerst op de taart? Want dan hoef ik die nu niet alvast te bestellen![]()
Ga wel beetje offtopic nu.
Ik heb er geloof ik 7, maar wij zitten niet bij elkaar in de buurtquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:00 schreef superkimmi het volgende:
Zowel vandaag als twee dagen geleden een JvH 500 op 50 minuten gelegd. Jammer dat er maar 4 JvH 500 zijn op dit moment
welke heb je?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik 7, maar wij zitten niet bij elkaar in de buurt
Het advies was een uur per avond toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door die puzzelplaat ben ik echt erg... puzzel sinds het weekend zo van +/- 17.00 tot bedtijd (22.30). Toch wel ernstig
Hahaha volgens mij was dat een minimaalquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Het advies was een uur per avond toch?
Zal straks ff kijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
welke heb je?
Inmiddels hebben we er al 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |