Succesquote:Op vrijdag 12 januari 2024 06:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben begonnen aan de Jan van Haasteren puzzel de bibliotheek
Wow! Complex verhaal! Respect voor je geduldquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ben begonnen aan een Escher puzzel. [ afbeelding ]
Je kunt gewoon aan elke kant van de puzzel gaan zitten, overal zitten toch dingen ondersteboven/recht/naar link/naar rechts rechtop![]()
(Makkelijk is het niet)
Heb er inmiddels veel gedaan, ben er even klaar mee nu. Net als Wasgij puzzelsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Succes![]()
Zal zelf nooit een van Haasteren doen, hou der niet zo van.
Wel jammer dat tweedehands bijna alleen van Haasteren te koop zijn
ik heb er geen een gedaan, gewoon omdat ik ze niet mooi vind.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:15 schreef linebear het volgende:
[..]
Heb er inmiddels veel gedaan, ben er even klaar mee nu. Net als Wasgij puzzels
Ja dat was mooi om de tijd door te komen. Ik heb ze toen ook weer te voorschijn gehaald. Ligt er nu trouwens ook een op tafel en zo af en toe doe ik een stukjequote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:19 schreef linebear het volgende:
Sinds corona eigenlijk wel. Zo ben ik zelf ook gaan puzzelen
Nou, dat is nog een ding voor mij, dus goede oefening daarvoor. En hij moet in 4 weken af zijn, dan moet hij terug naar de puzzelbieb.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow! Complex verhaal! Respect voor je geduld
Oh dat is nog meer drukquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:49 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Nou, dat is nog een ding voor mij, dus goede oefening daarvoor. En hij moet in 4 weken af zijn, dan moet hij terug naar de puzzelbieb.
Nee johquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel jammer dat tweedehands bijna alleen van Haasteren te koop zijn
Ik vind ze niet hier in de buurt tweedehands puzzels en als ik op fb kijk naar die puzzelsites is het 90% van Haasteren wat er te koop is. Of Disneypuzzelsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh
Tweedehands is Van Haasteren nog steeds duur, terwijl je echt tig andere puzzels kunt krijgen voor een habbekrats
Van Haasteren is een beetje de klassieker, ik ben er ook mee opgegroeid ooit. Ben er ook geen groot fan van (af en toe wel leuk, dat wel)
op een gegeven ogenblik ken je ze welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van Haasteren laat me echt glimlachen. De grapjes in de puzzels vind ik echt heel leuk
Naja... het verveelt me gewoon nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:49 schreef linebear het volgende:
[..]
op een gegeven ogenblik ken je ze wel
Ah wat sneu.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:08 schreef Takaiki het volgende:
Mijn oudtante vorig jaar
Ze is daarna hard achteruit gegaan en zit in een gesloten afdeling voor dementerenden
https://www.omroepwest.nl(...)orig-jaar-verbeteren
Straks komen er twee 500 stukjes puzzel van JvH binnen hier. Solo leg je 500 stukjes op het Nk, dus ik ga ff oefenen. Kijken hoe snel ik ze legquote:Op zondag 14 januari 2024 20:31 schreef Sarabi het volgende:
De volgende Van Haasteren is klaar, 750 stukjes
De Tandarts
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |