Goede oplossingquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk!
Heb mijn ouders met sinterklaas ook wat puzzels gegeven. Merk dat 1000 stukjes toch wat lastiger is voor ze, maar 500 is topMet vogeltjes bijvoorbeeld.
Haha ja die blauwe luchten zijn eigenlijk iedereens vijandquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Goede oplossing![]()
Mijn moeder was een geoefende puzzelaar, maar om de een of andere reden ging er toch altijd wat mis met de rand en grote vlakken blauwe lucht
Blauwe luchten is echt mijn specialiteit.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja die blauwe luchten zijn eigenlijk iedereens vijandHelemaal met goedkopere puzzels waar je gaat twijfelen of de stukjes wel passen.
Ben zelf door de puzzels heen. Had er 3 gekregen met sinterklaas. Allemaal jvh.
Dat is dan wel een talentquote:Op maandag 25 december 2023 10:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Blauwe luchten is echt mijn specialiteit.
Om de een of andere manier kan ik verschillende tinten blauw ontzettend goed onderscheiden. De meeste blauwe luchten verschillen van tint van boven naar beneden (door stand zon bijv). En dan kan ik ze letterlijk rijtje voor rijtje leggen.
Heb ik ook echt alleen met blauw. Met groen gras heb ik dit veel minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2023 20:15 schreef Mrs.Peel het volgende:
Gisteren een nieuwe 1000 stukjes puzzel gedaan. 1008 stukjes waren het, zoon heeft ze geteld. Het was een erg leuke puzzel met veel details.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Ravensburger's 1000 stukjes zijn eigenlijk altijd 1008 inderdaad, ivm snijvormen enzo. De meeste merken hebben ook niet exact het nummer op de doos
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Niet?quote:Op maandag 25 december 2023 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuk![]()
En Ravensburger's 1000 stukjes zijn eigenlijk altijd 1008 inderdaad, ivm snijvormen enzo. De meeste merken hebben ook niet exact het nummer op de doos
Mooi, inlijsten?quote:Op maandag 25 december 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Puzzel af 1500 stukjes
[ afbeelding ]
Nee. Hij zit alweer in stukjes in de doos.quote:
Awwquote:Op maandag 25 december 2023 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Hij zit alweer in stukjes in de doos.
Doe er regelmatig een maken. Als ik die allemaalquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe er regelmatig een maken. Als ik die allemaal
Op moet hangen is mijn huis te klein 🤣
Oe, die lijkt me leuk om te doen!quote:Op donderdag 28 december 2023 19:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben met deze puzzel bezig:
[ afbeelding ]
Alleen nog stukje lucht nog
quote:Op donderdag 28 december 2023 20:00 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Oe, die lijkt me leuk om te doen!![]()
Is ie leuk om te doen?
Vast wel, als ik een keer begin dan blijf ik doorgaan.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:16 schreef Sarabi het volgende:
Morgen komt mijn puzzelmat binnen, dan kan ik eindelijk aan de slag![]()
Het is 20 jaar geleden dat ik puzzels maakte dus ik ben benieuwd of ik het nog net zo leuk vind.
Die heb ikquote:Op zaterdag 30 december 2023 09:50 schreef Serinde het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met mijn Jumbo Portapuzzel luxe opbergmap![]()
Die puzzelstukjes zelf zijn ook bijzonderquote:Op maandag 1 januari 2024 19:25 schreef Serinde het volgende:
Ik heb een puzzel geleend van mijn vriendin, uitdaging maar wel leuk! Ik heb er nog eentje maar dan van betere kwaliteit, ben met de el cheapo begonnen![]()
[ link | afbeelding ]
Ja tof hč met al die dierenquote:Op maandag 1 januari 2024 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Die puzzelstukjes zelf zijn ook bijzonder![]()
Leuk zijn die hč. Ik heb de vlinder en de uil daarvan, via Vinted gekocht. Helaas missen bij allebei stukjes ):quote:Op maandag 1 januari 2024 19:25 schreef Serinde het volgende:
Ik heb een puzzel geleend van mijn vriendin, uitdaging maar wel leuk! Ik heb er nog eentje maar dan van betere kwaliteit, ben met de el cheapo begonnen![]()
[ link | afbeelding ]
Als je stukjes mist, laat maar weten, wij hebben deze ook en missen ook stukjes. Wellicht kunnen we dan van 2 weer 1quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:23 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren begonnen met d epuzzel die ik gekregen heb van @:superkimmi en @:KapiteinIglo
Vandaag wel een klein ongelukje mee gehad dus hopelijk heb ik alle stukjes nog
Fixedquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:50 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb deze gisteren gekochtgekregen van mijn allerliefste vrouw in het militair museum Soesterberg.
Ik heb er een gekocht op ebay uit de UK. 3x meer verzendkosten dan de puzzel kostte, maar ja kanniewachtenniequote:Op vrijdag 22 december 2023 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er zo vaak naar gezocht dat deze link nu al automatisch in mijn browser verschijnt als ik de 'm' in begin te typen:
https://www.marktplaats.nl/q/eternity+puzzel/
Nu staat 'ie er niet, maar hou het in de gaten en ineens komt er wel weer eentje boven water.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb er een gekocht op ebay uit de UK. 3x meer verzendkosten dan de puzzel kostte, maar ja kanniewachtennie![]()
Kwam vandaag aan dus ik meteen tellen: mist een stukje terwijl het als compleet is verkocht
Ik contact opgenomen met de verkoper, is hij blijkbaar twee uur daarvoor met het schoonmaken het stukje tegengekomen
Hij stuurt hem na![]()
![]()
Oh damn. Ik heb mijzelf wederom voorgenomen voorlopig geen puzzels te kopen, maar jeetje, dat wordt niet makkelijk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:50 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb deze gisteren gekocht in het militair museum Soesterberg.
Aan die optie had ik al gedachtquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
![]()
Als 'ie toch niet komt kun je wel laten weten welk nummer het is (de stukjes zijn genummerd, zoals je inmiddels zult weten), dan maak ik er wel even een foto van en weet je in elk geval welke het is
Wauw, dat is een aparte.. Heel mooiquote:
Hij is compleetquote:Op donderdag 4 januari 2024 00:42 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Als je stukjes mist, laat maar weten, wij hebben deze ook en missen ook stukjes. Wellicht kunnen we dan van 2 weer 1
complete maken!
Ik heb wel vaker mijn oog op een puzzel van Eurographics gehad, ook met zo'n soort collectie van dingen als vliegtuigen of tanks ofzo maar twijfelde altijd over de kwaliteit....goed om te horen dat die in orde isquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:31 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Was echt een leuke puzzel! En prima kwaliteit
Yes, echt vergelijkbaar met jumbo en ravensburgerquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker mijn oog op een puzzel van Eurographics gehad, ook met zo'n soort collectie van dingen als vliegtuigen of tanks ofzo maar twijfelde altijd over de kwaliteit....goed om te horen dat die in orde is
Wat een mooie. Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:52 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu deze maken. Gekregen van @:shii en @:mevrouwcactus
Van Haasterenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nu voor het eerst een Van Haasteren puzzel aan het maken. Puzzelt wel een stuk makkelijker dan die kat
Bedankt voor de tip! Deze heb ik bij mijn ouders meegenomenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van Haasterenerg fan van
Tip: bij de Boekenvoordeel en soms bij De Kruitvat hebben ze die best goedkoop! Ik heb nooit meer dan een tientje uitgegeven aan een puzzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |