Die heb ik ook een keer gedaanquote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Hij is klaar! En compleet!
[ afbeelding ]
Zoon, 5 jaar, vond het kantstukje! En vandaag was een echte puzzeldag. Wat een ontzettende opluchting, en met de komende feestdagen is het tijd voor de volgende puzzel. Nu kan dat! Deze puzzel is wel zo leuk, dat we die nog eens gaan maken.
Oh dan is t wel echt slechte kwaliteit ja, als stukjes zo makkelijk ergens anders lijken te passen. Stom is datquote:Op zaterdag 18 november 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
Grrr ik erger mij. Ik heb 4 stukjes over die ik op ene stuk moet leggen. Ik heb ook nog precies 4 stukjes in dat stuk die er in moeten.
Maar die 4 stukjes die ik over heb passen niet.
IK heb de hele ritst al na gekeken en gemeten en gepast maar ze moeten voor mij gevoel ook niet ergens anders.
Ik heb dit nog nooit gehad
O het is echt een drama heb nog nooit zo puzzel meegemaakt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Oh dan is t wel echt slechte kwaliteit ja, als stukjes zo makkelijk ergens anders lijken te passen. Stom is dat
Die heb ik ook en vind ik ook heel tofquote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Hij is klaar! En compleet!
[ afbeelding ]
Zoon, 5 jaar, vond het kantstukje! En vandaag was een echte puzzeldag. Wat een ontzettende opluchting, en met de komende feestdagen is het tijd voor de volgende puzzel. Nu kan dat! Deze puzzel is wel zo leuk, dat we die nog eens gaan maken.
En dan ook nog een afbeelding met alleen maar wit en blauw en bruinquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het is echt een drama heb nog nooit zo puzzel meegemaakt.
En als je ergens iets inpast en je wilt het er weer uithalen komt er een hele boel mee![]()
Heb de puzzel denk al wel tig keer gelegd o deze manier
En grijsquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:03 schreef _flore het volgende:
[..]
En dan ook nog een afbeelding met alleen maar wit en blauw en bruin
Wowquote:Op maandag 27 november 2023 07:42 schreef linebear het volgende:
Eindelijk het eerste deel van Disney Orchestra 13.200 pieces af. Even op adem komen en eind van de week beginnen aan de puzzel adventkalender
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |