Ja tof hč met al die dierenquote:Op maandag 1 januari 2024 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Die puzzelstukjes zelf zijn ook bijzonder![]()
Leuk zijn die hč. Ik heb de vlinder en de uil daarvan, via Vinted gekocht. Helaas missen bij allebei stukjes ):quote:Op maandag 1 januari 2024 19:25 schreef Serinde het volgende:
Ik heb een puzzel geleend van mijn vriendin, uitdaging maar wel leuk! Ik heb er nog eentje maar dan van betere kwaliteit, ben met de el cheapo begonnen![]()
[ link | afbeelding ]
Als je stukjes mist, laat maar weten, wij hebben deze ook en missen ook stukjes. Wellicht kunnen we dan van 2 weer 1quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:23 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren begonnen met d epuzzel die ik gekregen heb van @:superkimmi en @:KapiteinIglo
Vandaag wel een klein ongelukje mee gehad dus hopelijk heb ik alle stukjes nog
Fixedquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:50 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb deze gisteren gekochtgekregen van mijn allerliefste vrouw in het militair museum Soesterberg.
Ik heb er een gekocht op ebay uit de UK. 3x meer verzendkosten dan de puzzel kostte, maar ja kanniewachtenniequote:Op vrijdag 22 december 2023 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er zo vaak naar gezocht dat deze link nu al automatisch in mijn browser verschijnt als ik de 'm' in begin te typen:
https://www.marktplaats.nl/q/eternity+puzzel/
Nu staat 'ie er niet, maar hou het in de gaten en ineens komt er wel weer eentje boven water.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb er een gekocht op ebay uit de UK. 3x meer verzendkosten dan de puzzel kostte, maar ja kanniewachtennie![]()
Kwam vandaag aan dus ik meteen tellen: mist een stukje terwijl het als compleet is verkocht
Ik contact opgenomen met de verkoper, is hij blijkbaar twee uur daarvoor met het schoonmaken het stukje tegengekomen
Hij stuurt hem na![]()
![]()
Oh damn. Ik heb mijzelf wederom voorgenomen voorlopig geen puzzels te kopen, maar jeetje, dat wordt niet makkelijk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:50 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb deze gisteren gekocht in het militair museum Soesterberg.
Aan die optie had ik al gedachtquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
![]()
Als 'ie toch niet komt kun je wel laten weten welk nummer het is (de stukjes zijn genummerd, zoals je inmiddels zult weten), dan maak ik er wel even een foto van en weet je in elk geval welke het is
Wauw, dat is een aparte.. Heel mooiquote:
Hij is compleetquote:Op donderdag 4 januari 2024 00:42 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Als je stukjes mist, laat maar weten, wij hebben deze ook en missen ook stukjes. Wellicht kunnen we dan van 2 weer 1
complete maken!
Ik heb wel vaker mijn oog op een puzzel van Eurographics gehad, ook met zo'n soort collectie van dingen als vliegtuigen of tanks ofzo maar twijfelde altijd over de kwaliteit....goed om te horen dat die in orde isquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:31 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Was echt een leuke puzzel! En prima kwaliteit
Yes, echt vergelijkbaar met jumbo en ravensburgerquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker mijn oog op een puzzel van Eurographics gehad, ook met zo'n soort collectie van dingen als vliegtuigen of tanks ofzo maar twijfelde altijd over de kwaliteit....goed om te horen dat die in orde is
Wat een mooie. Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:52 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu deze maken. Gekregen van @:shii en @:mevrouwcactus
Van Haasterenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nu voor het eerst een Van Haasteren puzzel aan het maken. Puzzelt wel een stuk makkelijker dan die kat
Bedankt voor de tip! Deze heb ik bij mijn ouders meegenomenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van Haasterenerg fan van
Tip: bij de Boekenvoordeel en soms bij De Kruitvat hebben ze die best goedkoop! Ik heb nooit meer dan een tientje uitgegeven aan een puzzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |