Wauw, dat is best knap voor een 4 jarige, leuk dat hij dat graag doetquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:52 schreef automatic_ het volgende:
Ons zoontje (volgende maand 4) is ook helemaal fan van puzzelen. Heeft hij van z’n moeder en oma denk ik![]()
Stukjes van 100 legt hij bijna helemaal zelf, dus heb wat Jan van Haasteren kinder puzzels van 150 gekocht. Beetje hulp, maar die legt hij ook
Wel lastig volgens mij met al die gezicht, heb ook wat gezichten in de puzzel van mij.. alleen wel iets minderquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:29 schreef H_T het volgende:
Ik heb er weer een af
[ afbeelding ]
Dit keer wat rustiger aan gedaan dan met de vorige, dus rustig verspreid over een week gemaakt in plaats van binnen 24 uur
85x Andre van Duinquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:29 schreef H_T het volgende:
Ik heb er weer een af
[ afbeelding ]
Dit keer wat rustiger aan gedaan dan met de vorige, dus rustig verspreid over een week gemaakt in plaats van binnen 24 uur
De gezichten vielen mee, mede dankzij veel accessoires en verschillende gezichtsuitdrukkingen. Ik had het langst geen zin in de boomblaadjes, dus die heb ik als laatste gedaanquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel lastig volgens mij met al die gezicht, heb ook wat gezichten in de puzzel van mij.. alleen wel iets minder
Oja, die zijn ook wel lastig iddquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:10 schreef H_T het volgende:
[..]
De gezichten vielen mee, mede dankzij veel accessoires en verschillende gezichtsuitdrukkingen. Ik had het langst geen zin in de boomblaadjes, dus die heb ik als laatste gedaan
zo, die is moeilijkquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Ben ook weer met puzzelen begonnen.
`Schiet nog niet echt op.
https://ibb.co/bmRdSLr
https://ibb.co/wBp3RQ2
Ja was er twee jaar geleden ook aan begonnen, maar kwam geen stukje meer verder.quote:
Dat is een lastige puzzelquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:49 schreef Evangelion het volgende:
Ook maar begonnen aan mijn 1e fysieke legpuzzel als volwassene, om m'n schermtijd wat te verminderen![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:59 schreef Lovely het volgende:
Dit is ook handig om op te puzzelen
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_89.94.ProductImage
Als mijn zus weer eens langs de tweedehandswinkels gaat zou ze voor dat geld de auto vol kunnen laden aan puzzelsquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als mijn zus weer eens langs de tweedehandswinkels gaat zou ze voor dat geld de auto vol kunnen laden aan puzzels
ik denk ook wel dat je die dan op een lage tafel moet leggen om goed te kunnen puzzelen ....quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hij was vanmiddag goedkoper. Nog steeds duur. 80 euro geloof ik.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:59 schreef Lovely het volgende:
Dit is ook handig om op te puzzelen
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_89.94.ProductImage
@superkimmi puzzelt gewoon uit de doosquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou dan de stukjes veels te ver weg vinden. Ik heb een doos in stukken geknipt en op elk deel leg ik m'n stukjes mooi gesorteerd op
Ik wel meer denk ik, haal de meeste bij de drogistquote:
Ah zo heeft iedereen weer eigen tactiekquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]
@:superkimmi puzzelt gewoon uit de doos![]()
Die sorteert ook geen stukjes ofzo.
Dat is ook een optie EN goedkoper![]()
Kruidvat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel meer denk ik, haal de meeste bij de drogist
K kan ook niet echt uit de doos puzzelen hoor. Ik hoef niet echt te sorteren. Maar gewoon een hand uit de doos pakken en dan beginnen, dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo heeft iedereen weer eigen tactiek
In de doos gaan bepaalde stukjes me tegen staan. Dan heb ik echt even geen zin meer om wéér die ogen tegen te komenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Kruidvat?
[..]
K kan ook niet echt uit de doos puzzelen hoor. Ik hoef niet echt te sorteren. Maar gewoon een hand uit de doos pakken en dan beginnen, dat kan ik niet.
ZIj is ook een puzzelwonderquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]
Doe ik ook idd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gewoon een puzzelkoffer, maar dat is alleen om hem op te kunnen bergen als er bezoek komt of als er eters komen.quote:
En Trekpleister, scheelt nogal wat, heb nu een Wasgij puzzelquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Kruidvat?
[..]
K kan ook niet echt uit de doos puzzelen hoor. Ik hoef niet echt te sorteren. Maar gewoon een hand uit de doos pakken en dan beginnen, dat kan ik niet.
waar woon je? mag ook in DM, wellicht kan ze een keer komen helpenquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIj is ook een puzzelwonder![]()
Van de week dacht ik nog jammer dat ze niet naast me woont.kom er niet echt uit met een puzzel
Ik woon in de buurt van Zutphen, lief aangeboden maar ik ga er denk ik wel uitkomen. Duurt alleen wat langerquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
waar woon je? mag ook in DM, wellicht kan ze een keer komen helpen
Dat is wel een beetje uit de richting jaquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Zutphen, lief aangeboden maar ik ga er denk ik wel uitkomen. Duurt alleen wat langer
Waar zitten jullie?quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje uit de richting ja
O dat is een best stukkie.quote:
Ook altijd handigquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:26 schreef linebear het volgende:
Normaal puzzel ik ook gewoon uit de doos. Maar met de grote puzzel waar ik nu mee bezig ben, gebruik ik verschillende bakjes en dienbladen
Het eerste wat ik zie is een Stitch puzzelquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:02 schreef heywoodu het volgende:
Het is weer zover, 1+1 gratis op alle Clementonipuzzels bij Toychamp
https://www.toychamp.nl/a(...)2000-en-3000-stukjes
Vorig jaar ook rond deze tijd, heb ik toen een paar mooie mee gescoord
Ja tweedehands is uiteraard goedkoper, daar ga ik tegenwoordig meestal voor ook, maar dit is wel een mooie kans als je wat nieuws wilt hebben. Voor krap drie tientjes twee gloednieuwe puzzels van 3000 stukjes is wel prima natuurlijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:12 schreef _flore het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zie is een Stitch puzzel![]()
Ik ben ineens weer aan het puzzelen geslagen. Heb een aantal tweedehands via vinted gekocht maar dit is ook een leuke aanbieding!
Ja zeker bij die van 3000 stukjes idd!quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja tweedehands is uiteraard goedkoper, daar ga ik tegenwoordig meestal voor ook, maar dit is wel een mooie kans als je wat nieuws wilt hebben. Voor krap drie tientjes twee gloednieuwe puzzels van 3000 stukjes is wel prima natuurlijk
Ik heb alles bekeken en degenen die me wat lijken aangevinkt, morgen met een nieuwe blik eens kijken of ik ze dan ook nog leuk genoeg vind en of ik er wat van ga kopen, misschien ook wel gewoon eens niet
Dit wou ik helemaal niet lezenquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:02 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:02 schreef heywoodu het volgende:
Hou jij ze zelf? Of ruil/verkoop je weer verder?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net een Jan van haasteren puzzel gekocht op Vinted.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |