Nee hoor, alleen kennelijk mag je het grote Ajax nooit wijzen op hun tekortkomingen op dat gebied.quote:Op zondag 24 september 2023 21:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
het lijkt wel een potje wie het verst kan pissenfeyenoorders vergeten hun hele historie wel door het drama momenteel in Amsterdam
Gelukkig deelt ze alleen de achternaam zover ik weet..quote:
Nee daar heeft mijn vader dezelfde achternaam en ik dus ook..quote:
tsja als Slot daar vertrekt stort alles in, dus laat ze lekker genieten daar.quote:Op zondag 24 september 2023 21:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
het lijkt wel een potje wie het verst kan pissenfeyenoorders vergeten hun hele historie wel door het drama momenteel in Amsterdam
Ik heb een tik met de wapenstok van de me gehad.quote:
jewel hoor normale discussies altijd prima, maar de vele zinloze reacties en oneliners daarnaast vallen best op. Maar allemaal goed bedoeld natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 22:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen kennelijk mag je het grote Ajax nooit wijzen op hun tekortkomingen op dat gebied.
Pieperdepiep.quote:Op zondag 24 september 2023 22:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen kennelijk mag je het grote Ajax nooit wijzen op hun tekortkomingen op dat gebied.
ken iemand wiens moeder de wit trouwde met dhr zwart. Liefde kent geen grenzen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gelukkig deelt ze alleen de achternaam zover ik weet..
[..]
Nee daar heeft mijn vader dezelfde achternaam en ik dus ook..
Moeders: de Jonge
Vader: de Jong
Vonden ze grappig ofzo..
Wat heeft dat met jouw jja maar ik mag het grote Ajax nergens op wijzen boehoe te maken?quote:Op zondag 24 september 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha begin over Calimero wanneer je harde kern de handdoek werpt na 0-3
Ajacieden piepen daar niet over hoor, maar dat weet je stiekum ook wel ouwe boefquote:Op zondag 24 september 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha begin over Calimero wanneer je harde kern de handdoek werpt na 0-3
Ik zou na zo’n dag als vandaag gewoon niet over Calimero beginnen johquote:Op zondag 24 september 2023 22:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw jja maar ik mag het grote Ajax nergens op wijzen boehoe te maken?
altijdquote:Op zondag 24 september 2023 22:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet niet of ik deze club nog serieus kan nemen
Weet ik ook niet vriendquote:Op zondag 24 september 2023 22:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
Maar wie dan als TD, mocht die Duitser ontslagen worden?
Heeft @KingRoland dit gezien?quote:Op zondag 24 september 2023 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een tik met de wapenstok van de me gehad.
Moet ik mij schamen?
Ik heb wel echt hard moeten rennen
ik zou na 100+jaar niet eens vergelijken, toch ben je hierquote:Op zondag 24 september 2023 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zou na zo’n dag als vandaag gewoon niet over Calimero beginnen joh
Ik verwonder me juist dat je op zo'n dag nog Calimero komt doenquote:Op zondag 24 september 2023 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zou na zo’n dag als vandaag gewoon niet over Calimero beginnen joh
quote:Op zondag 24 september 2023 21:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is Mislintat al op non-actief?
Het enige wat ik je duidelijk probeerde te maken is dat de restverdediging vanuit je backs en centrale duo moet komen. Pas als een centrale verdediger instapt moet de controlerende middenvelder pas terugvallen naar de laatste linie.quote:Op zondag 24 september 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:wotte is dat geen probleem!
ik was voor de hoofdingang, kon @Tjacka niet zien. die deur was al helemaal kapot, dus meteen zitten rennen toen de politie arriveerde, straks dachten ze dat ik dat had gedaanquote:
Da's toch wat later dan op dezelfde avond nog waar je zo stellig over was.quote:
Bestquote:
Als je zo loopt te verdedigen als bij de 3-0 dan durf ik daar niet mijn handen voor in het vuur te steken.quote:Op zondag 24 september 2023 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Ajax gaat degraderen dit seizoen…..
Ik wil nog niet zover gaan😂
Your account is suspended and is not permitted to perform this action.quote:Op zondag 24 september 2023 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://x.com/afcajax/sta(...)Vie9O0VriIXE0k5KJ4BA
Prima.quote:Op zondag 24 september 2023 22:10 schreef Malavita het volgende:
[..]
jewel hoor normale discussies altijd prima, maar de vele zinloze reacties en oneliners daarnaast vallen best op. Maar allemaal goed bedoeld natuurlijk.
Schande.quote:Op zondag 24 september 2023 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:kingroland en ik hebben elkaar nog nooit gezien
iets willen uitleggen aan calandquote:Op zondag 24 september 2023 22:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het enige wat ik je duidelijk probeerde te maken is dat de restverdediging vanuit je backs en centrale duo moet komen. Pas als een centrale verdediger instapt moet de controlerende middenvelder pas terugvallen naar de laatste linie.
Echt geen idee het niet gewoon voor zich spreekt. Moet ik er een whiteboard bij pakken ofzo?
quote:Op zondag 24 september 2023 22:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Prima.
Het genuanceerder verhaal is natuurlijk is dat uiterst opmerkelijk is dat Ajax geen extra maatregelen heeft getroffen tijdens deze wedstrijd om dit scenario te voorkomen. Met de wetenschap dat de boel op scherp staat aan jullie kant, met de wetenschap van de halve finale in het achterhoofd, met de wetenschap van tal van andere incidenten over en weer.
Dat je je wmb echt liggen slapen als club.
Bij Feyenoord gaat er veel mis op het gebied van supporters, maar je kan de club niet verwijten de problematiek van spullen op het veld voortvarend te hebben aangepakt (vakken leeg in de CL en hoge hekken).
Toen de F-side aan het begin al met de pyro begon kon het scenario van vanmiddag al uit tekenen.
Ik denk dat Steijn ook wordt ontslagen inderdaad en dat Louis van Gaal de rest van het seizoen de trainer van Ajax wordt.quote:
Val jij nu door de mand!quote:Op zondag 24 september 2023 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is vernoemd naar Pantelic
Dus heel betrouwbaar
tot ziens ouwe rukkerquote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Haringkop het volgende:
Maar ik ga het hier verlaten, succes met het nieuws van de vertrokken surfer
Of je stopt jezelf voor lul zetten? Zoals ik net voor deed.quote:
Graag gedaan kerel, bij Ajax moeten ze nog beginnen met palen slaan. Zullen vast voor psv thuis wel gereed zijn, toch?quote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Thanks kerel. Toch nog gelachen vandaag.
lambiekquote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Maurits zit er nog steeds samen met Lambiek en Steijntje
D-day it wasquote:Hoewel hij volgens Eringa in de luwte zou plaatsnemen, baarde Mislintat vrijdag opzien door op De Toekomst de trainerskamer binnen te stormen en over zondag als D-Day te reppen en – in het geval van een nederlaag – op het ontslag van Steijn vooruit te lopen. Echter niet de trainer mét, maar de directeur zonder draagvlak sneuvelt.
Je halve begroting aan boetes er doorheen moeten jassen en dan met 'voortvarend' komen, het is haast briljantquote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Graag gedaan kerel, bij Ajax moeten ze nog beginnen met palen slaan. Zullen vast voor psv thuis wel gereed zijn, toch?
Louisgodquote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat Steijn ook wordt ontslagen inderdaad en dat Louis van Gaal de rest van het seizoen de trainer van Ajax wordt.
Je was toch sarcastischquote:Op zondag 24 september 2023 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die klap die je gehad hebt moet een behoorlijk harde geweest zijn
Ik had verwacht dat dit wel zo landen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
iets willen uitleggen aan caland]
een betere coach kan er wel wat meer mee.quote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze die Duitser de sleutels hebben gegeven deze zomer. Zit je dan, na 5 potjes, met al die miskopen.
Die waren dan weer niet voor het gooien spullen op het veld…quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je halve begroting aan boetes er doorheen moeten jassen en dan met 'voortvarend' komen, het is haast briljant.
helaas...quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat dit wel zo landen.
Gohquote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef Coco het volgende:
@:Tjacka kan het allemaal niet zo volgen.
Die Forbs kan echt wel wat en ook Sosa en Sutalo schrijf ik nog niet af.quote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze die Duitser de sleutels hebben gegeven deze zomer. Zit je dan, na 5 potjes, met al die miskopen.
Klaasweetallesquote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Door wie is Mislintat ontslagen eigenlijk?
Dat denk ik ook wel, maar er zit wel veel troep en middelmaat voor teveel geld tussen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
een betere coach kan er wel wat meer mee.
De enige die dat echt kan is de RvC in samenspraak met van Halst toch?quote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Door wie is Mislintat ontslagen eigenlijk?
Ik heb liever dat hij ook direct oprotquote:Op zondag 24 september 2023 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dag Sven
Hopelijk vanaf nu wat meer rust in tent. Steijn mag nog wel wat tijd krijgen.
Daar geloof ik wel heilig in.quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
een betere coach kan er wel wat meer mee.
Er zijn leuke filmpjes van hem.quote:Op zondag 24 september 2023 22:26 schreef KingRoland het volgende:
van halst doet ook geen ene flikker die debiel heeft alles goedgekeurd
Waarom vraag je dit aan mij?quote:Op zondag 24 september 2023 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De enige die dat echt kan is de RvC in samenspraak met van Halst toch?
Het is een retorische vraag als reactie op jouw vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |