SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 punten in 5 of 7 in 4 lijkt me toch ook wel een substantieel verschil.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Feyenoord verspeelt ook punten aan begin competitie, net als Ajax, maar bij de echt grote topclub wordt het veel groter uitgemeten in de media.
Maar die hoor ik vaak wel wijze dingen over zichzelf dan wel medespelers zeggen...quote:Op woensdag 20 september 2023 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis heeft inmiddels ook al zo veel van dat soort incidenten dat hij als aanvoerder niet heel geloofwaardig meer is.
Dat Bergwijn een waardeloze andere optie is is weer iets anders.
Te aardig mss?quote:Op woensdag 20 september 2023 14:38 schreef Gutanoth het volgende:
Het gekke is dus dat die Steijn echt overkomt als een sympathieke jongen. Past helemaal neit bij ajax
Ik ook, maar dat gefrustreerde schoppen en slaan heeft er altijd ingehangen bij hem, die kronkel in zijn kop maakt hem gewoon onbetrouwbaar in die rol. Dat laatste seizoen bij Feyenoord werd hij gewoon uitgekotst door zijn meeste medespelers, en hoewel de omstandigheden + Cor Pot daar ook een rol in hebben gespeeld vraag ik mij af hoe hij het nu zou doen aangezien hij de vorige keer ook niet goed om ging met dat ‘wij zijn een Nederlandse club, wij spreken Nederlands’ gedoe.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:31 schreef Tarado het volgende: [..] Ik vind het altijd prima zoals hij de pers te woord staat, dat was in z'n Feyenoord tijd ook al.
Ja maar Feyenoord verspeelde ook punten, altijd tegen ons. Mimimimi.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:41 schreef Tarado het volgende:
Net als je het met vrouwen nooit over andere vrouwen moet hebben moet je het als trainer nooit over andere clubs hebben met uitzondering van de directe tegenstander.
Arne kan er ook wat van af en toe hoor, maar ik vind dat gewoon niet zo handig.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar Feyenoord verspeelde ook punten, altijd tegen ons. Mimimimi.
In ieder geval nooit in de ‘ja maar zij’ vorm.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:41 schreef Tarado het volgende:
Net als je het met vrouwen nooit over andere vrouwen moet hebben moet je het als trainer nooit over andere clubs hebben met uitzondering van de directe tegenstander.
Die gebruikt het dan vaak vooral om zichzelf een beetje te pijpen, maar eens.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arne kan er ook wat van af en toe hoor, maar ik vind dat gewoon niet zo handig.
Lijkt me niet het type die een verslaving heeft aan FIFA in tegenstelling tot jou.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Sterke trainer tijdens de persco, lekker laten zitten
Mooi dat je het blijft herhalenquote:Op woensdag 20 september 2023 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me niet het type die een verslaving heeft aan FIFA in tegenstelling tot jou.
"kracht van herhaling" las ik vandaag hier. Als feyenoorder in dit topic moet je dat bekend voorkomen toch?quote:Op woensdag 20 september 2023 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mooi dat je het blijft herhalen, wil je anders 1 van mijn 17 ps5's lenen?
Second City syndrome.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:55 schreef Simmertje het volgende:
Waarom zitten hier trouwens vooral de Feyenoorders, zie eigenlijk vrij weinig fans van andere clubs. Trauma van 20 jaar lang ellende verwerken ofzo?
Mwoah kan er maar op 1 spelen dus dat hoeft niet voor mij. Ik spiegel je gedrag gewoon lieverd.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mooi dat je het blijft herhalen, wil je anders 1 van mijn 17 ps5's lenen?
Zolang het een beetje een normale discussie blijft vind ik het wel prima, maar een aantal zijn daar te zwakzinnig voorquote:Op woensdag 20 september 2023 14:55 schreef Simmertje het volgende:
Waarom zitten hier trouwens vooral de Feyenoorders, zie eigenlijk vrij weinig fans van andere clubs. Trauma van 20 jaar lang ellende verwerken ofzo?
Is goed vriendje, alvast gefeliciteerd met de overwinning zondag, statistisch gezien heeft Ajax de meeste kans om te winnen zondag en gezien de historie.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah kan er maar op 1 spelen dus dat hoeft niet voor mij. Ik spiegel je gedrag gewoon lieverd.
Probeer uit de schulden te blijven hequote:Op woensdag 20 september 2023 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is goed vriendje, alvast gefeliciteerd met de overwinning zondag, statistisch gezien heeft Ajax de meeste kans om te winnen zondag en gezien de historie.
neitquote:Op woensdag 20 september 2023 14:38 schreef Gutanoth het volgende:
Het gekke is dus dat die Steijn echt overkomt als een sympathieke jongen. Past helemaal neit bij ajax
En hoe is het geregeld in fifa ?quote:Op woensdag 20 september 2023 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is goed vriendje, alvast gefeliciteerd met de overwinning zondag, statistisch gezien heeft Ajax de meeste kans om te winnen zondag en gezien de historie.
Dit is de eerste keer dat Feyenoord favoriet is voor een Klassieker in Amsterdam bij de bookies letterlijk sinds het internet bestaat.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meh, favoriet is alles onder de 1.70 ofzo. Nu krijg je er alsnog 2,5 keer je inleg mee.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat Feyenoord favoriet is voor een Klassieker in Amsterdam bij de bookies letterlijk sinds het internet bestaat.
Heb je gelijk in je hebt ook nog gelijkspel. Maar favoriet als in dat je meer geld krijgt als Ajax wint dan andersom is echt een totaal nieuw verschijnsel.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, favoriet is alles onder de 1.70 ofzo. Nu krijg je er alsnog 2,5 keer je inleg mee.
Die absolute shitshow is enorm leuk om te aanschouwen. Vooral omdat die gekke mof als een soort halve afgod werd neergezet omdat Branco van der Trees een paar balletjes op de stropdas gaf tegen Unterhaching en co.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:55 schreef Simmertje het volgende:
Mwa het was lang voor die mof al druk hoor, het zal wat met de wederzijdse prestaties te maken sinds eind vorig jaar zo'n beetje.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die absolute shitshow is enorm leuk om te aanschouwen. Vooral omdat die gekke mof als een soort halve afgod werd neergezet omdat Branco van der Trees een paar balletjes op de stropdas gaf tegen Unterhaching en co.
Het is ook al best lang een shitshow natuurlijk. En om dat te herstellen haal je een Duitser binnen die allerlei obscure spelertjes koopt voor per stuk minimaal twee keer de aankoopwaarde, je stelt een middelmatige trainer aan en vervolgens is iedereen boos omdat het niet loopt. Dat is op zijn minst best grappig om te aanschouwen vanaf de andere kant.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa het was lang voor die mof al druk hoor, het zal wat met de wederzijdse prestaties te maken sinds eind vorig jaar zo'n beetje.
Stukje zelfreflectie van Steijn ben ik wel blij om te lezen.quote:'Zelf ook verkeerde keuzes gemaakt'
Dat is de Haagse trainer tot nu toe niet gelukt. In de competitie stelt de topclub teleur. Afgelopen weekend ging Ajax nog met 3-1 onderuit bij FC Twente. Voor die nederlaag steekt de trainer ook de hand in eigen boezem.
"Je kunt achteraf zeggen dat ik keuzes heb gemaakt die niet de juiste waren. Ik stelde twee controlerende middenvelders op, dat zag er op de training goed uit. Maar in de praktijk bleek het niet goed genoeg."
Er is dus werk aan de winkel in Amsterdam. "Ik hoop dat we snel een Ajax gaan zien waar het publiek recht op heeft."
Komt allemaal wel weer goed, niet dat ik het aan heb zien komen hoor al was dat laatste half jaar onder Ten Hag eigenlijk al een beetje een teken, het gebrek aan een behoorlijke TD deed de rest.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook al best lang een shitshow natuurlijk. En om dat te herstellen haal je een Duitser binnen die allerlei obscure spelertjes koopt voor per stuk minimaal twee keer de aankoopwaarde, je stelt een middelmatige trainer aan en vervolgens is iedereen boos omdat het niet loopt. Dat is op zijn minst best grappig om te aanschouwen vanaf de andere kant.
Een soort Utrecht in het groot.
dan kan steijn zijn 'tactiek' niet aanpassen aan de tegenstanderquote:Op woensdag 20 september 2023 15:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De volledige technische staf van Marseille heeft nu (officieel) ontslag genomen![]()
Wordt een leuk potje lamme tegen de blinde.
Zeker. Jammer alleen dat het altijd achteraf komt.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stukje zelfreflectie van Steijn ben ik wel blij om te lezen.
Ach, ik zou als Feyenoorder nu ook genieten als het zo’n puinhoop bij de rivaal is. Je ziet het, het kan binnen 2 jaar zo weer omgedraaid zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die absolute shitshow is enorm leuk om te aanschouwen. Vooral omdat die gekke mof als een soort halve afgod werd neergezet omdat Branco van der Trees een paar balletjes op de stropdas gaf tegen Unterhaching en co.
2,5? Das gratis geldquote:Op woensdag 20 september 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, favoriet is alles onder de 1.70 ofzo. Nu krijg je er alsnog 2,5 keer je inleg mee.
er zijn ook best wat feyenoordusers die hier ook posten als ajax bovenaan staatquote:Op woensdag 20 september 2023 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik zou als Feyenoorder nu ook genieten als het zo’n puinhoop bij de rivaal is. Je ziet het, het kan binnen 2 jaar zo weer omgedraaid zijn.
Makkelijk scoren van Sjoerd. Overmars was al op weg Bergwijn, Brobbey en Wijndal te halen, alleen zijn die door zijn vertrek op het conto van Hamstra/Huntelaar gekomen. Het salarishuis was al uit de hand aan gelopen en ook Overmars had op termijn afscheid van de ouder wordende dure krachten moeten nemen. Hij had wellicht een beter geschikte trainer aangesteld, dat wel.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:15 schreef Elan het volgende:
Goede column van Sjoerd in het AD: Hoe een dickpick van Overmars de geschiedenis volledig heeft herschreven.
Hoezo, Klaas is gewoon voor Ajax.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er zijn ook best wat feyenoordusers die hier ook posten als ajax bovenaan staat
Kan mij niet herinneren dat ik in onze succesjaren onder ten Hag elke dag in het Feyenoord topic aan het posten was. Misschien alleen na een overwinning van Ajax tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik zou als Feyenoorder nu ook genieten als het zo’n puinhoop bij de rivaal is. Je ziet het, het kan binnen 2 jaar zo weer omgedraaid zijn.
Daar kwam hij niet uit zichzelf mee, maar hij werd direct gevraagd 'heb je zelf ook fouten gemaakt?'quote:Op woensdag 20 september 2023 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stukje zelfreflectie van Steijn ben ik wel blij om te lezen.
Is ook niet te vergelijken, Ajax blijft voor iedereen de grootste club of je nou supporter bent of niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:03 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat ik in onze succesjaren onder ten Hag elke dag in het Feyenoord topic aan het posten was. Misschien alleen na een overwinning van Ajax tegen Feyenoord.
Mja, over het algemeen is bekend dat supporters van Feyenoord en Utrecht meer genieten van het falen van Ajax dan succes voor hun eigen club.
De heiligverklaring van Overmars is ook bizar inderdaad. Heeft ook voldoende chaos gecreëerd. Maar naast Mislintat is zelfs Freaky40 een geniequote:Op woensdag 20 september 2023 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Makkelijk scoren van Sjoerd. Overmars was al op weg Bergwijn, Brobbey en Wijndal te halen, alleen zijn die door zijn vertrek op het conto van Hamstra/Huntelaar gekomen. Het salarishuis was al uit de hand aan gelopen en ook Overmars had op termijn afscheid van de ouder wordende dure krachten moeten nemen. Hij had wellicht een beter geschikte trainer aangesteld, dat wel.
Verder nog even Akpom erdoorheen fietsen zodat z'n artikeltje van afgelopen week ergens op slaat.
Gratis geldquote:Op woensdag 20 september 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)slintat-belangen-hadquote:Controle bij Ajax faalt: 'Niet moeilijk te achterhalen dat Mislintat belangen had'
quote:"Het was niet heel moeilijk te achterhalen dat deze man belangen had. De controlefuncties bij Ajax, dat merken we al een tijd, verdwijnen in een soort Bermuda-driehoek, je weet nooit wie waar verantwoordelijk voor is."
Joost Schmets, woordvoerder van de Vereniging van Effectenbezitters (VEB), is hard in zijn oordeel over de bestuurlijke wanorde die er volgens hem bij Ajax heerst. De Amsterdammers bleken niet op de hoogte van de link tussen technisch directeur Sven Mislintat en het Duitse zaakwaarnemerskantoor dat Borna Sosa bijstaat, de linksback die deze zomer van VfB Stuttgart naar Ajax verkaste.
Allemaal nog even willen scoren zonder precies te weten hoe het zit, Joost weet het.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)slintat-belangen-had
[..]
Ich habe es nicht gewusst...quote:Op woensdag 20 september 2023 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Beetje zelf initiatief is je vreemd blijkbaar? Kijk het zelf terug. Je heb ervaring met YouTube? Hier kun je terug kijken...quote:Op woensdag 20 september 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
kan iemand mij een samenvatting geven van wat die allemaal gezegd heb?
Moet je nagaan dat een journalist die even in company.info gluurt en de eindjes aan elkaar knoopt al een dusdanige beter stukje tikt dan het keurkorps van de Nederlandse voetbaljournalisten.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet hoe samenvattingen werken freakyfreakfreakquote:Op woensdag 20 september 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje zelf initiatief is je vreemd blijkbaar? Kijk het zelf terug. Je heb ervaring met YouTube? Hier kun je terug kijken...
Vaak iets van: goede tegenstander, mooi affiche, zij hebben misschien nog wel een grotere een puinhoop, Berghuis zei vaak weet je. Steijn heeft geconstateerd dat twee controleurs niet goed uitpakte. Achteraf concluderen dat het de keuzes niet goed uitpakten. De moed er in houden, wedstrijd tegen Twente was slecht. We hopen op een goede pot daar trainen we iedere dag hard voor om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen. De fans geven wat ze verdienen.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
kan iemand mij een samenvatting geven van wat die allemaal gezegd heb?
Ik weet het niet, maar ook die zijn op YouTube te vinden. Meneertje Klaas moet niet denken dat alles op een dienblad voor hem wordt opgediend als hij dat blieft! Zo werkt het niet in de wereld.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is niet hoe samenvattingen werken freakyfreakfreak
Er kwamen gelukkig wel wat zinnigere teksten uit.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vaak iets van: goede tegenstander, mooi affiche, zij hebben misschien nog wel een grotere een puinhoop, Berghuis zei vaak weet je. Steijn heeft geconstateerd dat twee controleurs niet goed uitpakte. Achteraf concluderen dat het de keuzes niet goed uitpakten. De moed er in houden, wedstrijd tegen Twente was slecht. We hopen op een goede pot daar trainen we iedere dag hard voor om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen. De fans geven wat ze verdienen.
Zoiets maar ik heb het verder niet gekeken.
Zeg dan gewoon niks, meneer freakryfreakquote:Op woensdag 20 september 2023 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ook die zijn op YouTube te vinden. Meneertje Klaas moet niet denken dat alles op een dienblad voor hem wordt opgediend als hij dat blieft! Zo werkt het niet in de wereld.
Je weet niet wie hij verder allemaal gehaald had en hoe dat vervolgens als elftal in elkaar was gevallen. Je kan de huidige shitshow toch niet los zien van het vertrek van Overmars. Die mof laat wel zien wat het resultaat is als je daadwerkelijk zomaar wat doet qua transfer en technisch beleid.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Makkelijk scoren van Sjoerd. Overmars was al op weg Bergwijn, Brobbey en Wijndal te halen, alleen zijn die door zijn vertrek op het conto van Hamstra/Huntelaar gekomen. Het salarishuis was al uit de hand aan gelopen en ook Overmars had op termijn afscheid van de ouder wordende dure krachten moeten nemen. Hij had wellicht een beter geschikte trainer aangesteld, dat wel.
Verder nog even Akpom erdoorheen fietsen zodat z'n artikeltje van afgelopen week ergens op slaat.
Freaky is een beetje van slag. Daar hebben meer mensen last van hier. Het is ook niet niks van het Bayern van de lage landen naar spelen voor plek 5.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niks, meneer freakryfreak
Ach, toen het met Feyenoord minder ging was het Feyenoord topic ook een zooi. Zo werkt dat helaas.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooiste is dat geen enkele Ajacied dat ooit serieus gezegd heeft.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Freaky is een beetje van slag. Daar hebben meer mensen last van hier. Het is ook niet niks van het Bayern van de lage landen naar spelen voor plek 5.
Tijdens huldigingen zien we andere dingen dan wat jij beweertquote:Op woensdag 20 september 2023 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet te vergelijken, Ajax blijft voor iedereen de grootste club of je nou supporter bent of niet.
quote:Op woensdag 20 september 2023 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tijdens huldigingen zien we andere dingen dan wat jij beweert
50000 man op een parkeerplek in amsterdam
of 1 miljoen mensen op de coolsingel
Er zit ook een verschil tussen het kansloze zuigen en discussiëren over het onderwerp. Bij zo overduidelijk wanbeleid is het ook gewoon lachen, bij welke club het nou is, en hoge bomen vangen veel wind dus dat het nu bij Ajax gebeurt zorgt voor extra gesprekstof.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, toen het met Feyenoord minder ging was het Feyenoord topic ook een zooi. Zo werkt dat helaas.
Bij Ajax gaat dan ook wel alles compleet mis wat er mis kan gaan in ongeveer twee zomersquote:Op woensdag 20 september 2023 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen het kansloze zuigen en discussiëren over het onderwerp. Bij zo overduidelijk wanbeleid is het ook gewoon lachen, bij welke club het nou is, en hoge bomen vangen veel wind dus dat het nu bij Ajax gebeurt zorgt voor extra gesprekstof.
En ik moet eerlijk zeggen, zo’n Freaky die in een totale psychose van ontkenning zit moet ik stiekem ook wel grinniken.
Zoals een mede-Feyenoorder hierboven al schreef.. het is toch verbazingwekkend dat in sneltreinvaart een hele rits aan onbegrijpelijke keuzes is gemaakt, en dat er vervolgens al na 4 potjes paniek ontstaat als het niet loopt. Goh,dat had echt niemand zien aankomen. Maar waarom gaat Ajax niet voor Bosz? Of voor Noah Lang? Of Schouten? Waarom geef je iemand die net binnen is meteen zoveel macht? Als buitenstaander vind ik het onbegrijpelijk dat een club die 4 jaar geleden alles goed op orde had in korte tijd zo is ontspoord.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt allemaal wel weer goed, niet dat ik het aan heb zien komen hoor al was dat laatste half jaar onder Ten Hag eigenlijk al een beetje een teken, het gebrek aan een behoorlijke TD deed de rest.
Over die aankopen ben ik het nog niet zo met je eens maar misschien in een later stadium wel, wie weet.
Klopt, het was nog erger.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooiste is dat geen enkele Ajacied dat ooit serieus gezegd heeft.
Het is Noa.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zoals een mede-Feyenoorder hierboven al schreef.. het is toch verbazingwekkend dat in sneltreinvaart een hele rits aan onbegrijpelijke keuzes is gemaakt, en dat er vervolgens al na 4 potjes paniek ontstaat als het niet loopt. Goh,dat had echt niemand zien aankomen. Maar waarom gaat Ajax niet voor Bosz? Of voor Noah Lang? Of Schouten? Waarom geef je iemand die net binnen is meteen zoveel macht? Als buitenstaander vind ik het onbegrijpelijk dat een club die 4 jaar geleden alles goed op orde had in korte tijd zo is ontspoord.
Het is Imca Marina.quote:
Ik zeg wat ik denk Pipoquote:Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niks, meneer freakryfreak
Beter naïve dan depressief zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen het kansloze zuigen en discussiëren over het onderwerp. Bij zo overduidelijk wanbeleid is het ook gewoon lachen, bij welke club het nou is, en hoge bomen vangen veel wind dus dat het nu bij Ajax gebeurt zorgt voor extra gesprekstof.
En ik moet eerlijk zeggen, zo’n Freaky die in een totale psychose van ontkenning zit moet ik stiekem ook wel grinniken.
Advocaat zal Mislintat gelijk schofferen vanwege zijn onbekende aankopen.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:56 schreef Vis1980 het volgende:
Jullie zitten in een fase waar wij jarenlang in hebben gezeten, als ze die Mislintat laten zitten ontslaat hij Stein en stelt hij Advocaat aan.
Alsquote:Op woensdag 20 september 2023 20:08 schreef Tjacka het volgende:
Maar morgen mogen we Europees. Nog minder zin als toen tegen Napoli thuis
Het gaat vast beter dan tegen FC Twente.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:08 schreef Tjacka het volgende:
Maar morgen mogen we Europees. Nog minder zin als toen tegen Napoli thuis
En had eerder aan de bel getrokken. Nu het nog niet wil lopen; gaat ie klagen.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:02 schreef Vis1980 het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het bijzonder onbeschoft om Stein eerst op te zadelen met die spelers, en dan al zo vroeg om zijn ontslag gaan vragen. Geef hem dan de tijd. Aan de andere kant is de houding van Stein wel erg problematisch geweest. Als je trainer daar zo met een uitgestreken smoel loopt te vertellen dat het niet de spelers waren die hij wilde en hij nog maar moest zien of het wat wordt, het is misschien begrijpelijk, maar ook erg onprofessioneel.
Maar ja, Stein had in de eerst plaats al niet aangesteld moeten worden.
De positie van die Mislintat is toch eigenlijk al onhoudbaar geworden met zijn belangenverstrengeling?quote:Op woensdag 20 september 2023 19:56 schreef Vis1980 het volgende:
Jullie zitten in een fase waar wij jarenlang in hebben gezeten, als ze die Mislintat laten zitten ontslaat hij Stein en stelt hij Advocaat aan.
Wie wel dan?quote:Op woensdag 20 september 2023 20:02 schreef Vis1980 het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het bijzonder onbeschoft om Stein eerst op te zadelen met die spelers, en dan al zo vroeg om zijn ontslag gaan vragen. Geef hem dan de tijd. Aan de andere kant is de houding van Stein wel erg problematisch geweest. Als je trainer daar zo met een uitgestreken smoel loopt te vertellen dat het niet de spelers waren die hij wilde en hij nog maar moest zien of het wat wordt, het is misschien begrijpelijk, maar ook erg onprofessioneel.
Kan best een Co Adriaanse geval worden , dat ze zijn ontslagbrief al geschreven hebben en slechts wachten op de volgende miskleun van die uitvinder.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De positie van die Mislintat is toch eigenlijk al onhoudbaar geworden met zijn belangenverstrengeling?Kan me niet voorstellen dat die er met Kerstmis nog zit.
Hij had al niet bepaald veel vrienden gemaakt binnen de club de laatste tijd en dan moet dit toch echt wel de doodsteek zijn hoor. Eigenlijk bij elk integer bedrijf zou dit exit moeten zijn. Denk dat het wachten is op officiële bevestiging dat het idd belangenverstrengeling is en dat hij dan de keuze krijgt om zelf te gaan of buiten geflikkerd te worden.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan best een Co Adriaanse geval worden , dat ze zijn ontslagbrief al geschreven hebben en slechts wachten op de volgende miskleun van die uitvinder.
Dat ze hem niet op non-actief zetten zegt wel iets.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De positie van die Mislintat is toch eigenlijk al onhoudbaar geworden met zijn belangenverstrengeling?Kan me niet voorstellen dat die er met Kerstmis nog zit.
En ze wisten ook hoop ik wie ze binnenhaalden : een solist die altijd zijn eigen gang gaat en geen tegenspraak duldt . Hadden ze ook moeite mee bij zijn vorige clubs .quote:Op woensdag 20 september 2023 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij had al niet bepaald veel vrienden gemaakt binnen de club de laatste tijd en dan moet dit toch echt wel de doodsteek zijn hoor. Eigenlijk bij elk integer bedrijf zou dit exit moeten zijn. Denk dat het wachten is op officiële bevestiging dat het idd belangenverstrengeling is en dat hij dan de keuze krijgt om zelf te gaan of buiten geflikkerd te worden.
Nee. Steijn was echt de allerbeste optie beschikbaar.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie wel dan?
Doorgaan met Heitinga?
Dat zal niet zo moeilijk zijn lijkt mijquote:Op woensdag 20 september 2023 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het gaat vast beter dan tegen FC Twente.
Nah ze willen denk eerst volledig overzicht van alle situaties voordat ze hem de wacht aanzeggen. Je wil niet met een halve zaak hem de laan uitsturen waarna hij bezwaar gaat maken.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan best een Co Adriaanse geval worden , dat ze zijn ontslagbrief al geschreven hebben en slechts wachten op de volgende miskleun van die uitvinder.
En op het FOK forumquote:Op woensdag 20 september 2023 16:47 schreef GGMM het volgende:
Joost Schmets heeft al zijn familieleden trots verteld dat hij op NOS.nl staat.
Ja die heeft wel leuke aanvallende acties laten zien. Had je veel liever willen hebben dan een Avillaquote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eeuwig zonde dat we Dest niet hebben genomen.
Waarvan we 1 wedstrijd van wat hebben gezien en waar we dus nog niets zinnig over kunnen zeggen, zoals veel van de nieuwe spelers, dus een beetje dimmen...quote:Op woensdag 20 september 2023 21:54 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja die heeft wel leuke aanvallende acties laten zien. Had je veel liever willen hebben dan een Avilla
Ja dan moet die lekker linksbuiten gaan spelen.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:54 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja die heeft wel leuke aanvallende acties laten zien. Had je veel liever willen hebben dan een Avilla
Ten Hag exit bij ManU en dan op interim basis het hier overnemen tot einde seizoen. Ik teken er nu voor.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:40 schreef TLC het volgende:
Binnenkort kan ten Hag het weer overnemen van Steijn![]()
Ik snap er uberhaupt weinig van hoe een trainer die door een TD wordt aangesteld al zo snel gebrouilleerd kan raken met diezelfde TD. Dan zijn er toch ergens in de onderhandelingen verschillende verwachtingen gewekt....quote:Op woensdag 20 september 2023 20:02 schreef Vis1980 het volgende:
Bosz en vd Sar zijn niet als vrienden uit elkaar gegaan en als ik dan PSV vandaag zie vind ik het ook niet zo erg, die man verandert niet, even los van het feit dat ik Steijn ook geen goeie keus vind.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zoals een mede-Feyenoorder hierboven al schreef.. het is toch verbazingwekkend dat in sneltreinvaart een hele rits aan onbegrijpelijke keuzes is gemaakt, en dat er vervolgens al na 4 potjes paniek ontstaat als het niet loopt. Goh,dat had echt niemand zien aankomen. Maar waarom gaat Ajax niet voor Bosz? Of voor Noah Lang? Of Schouten? Waarom geef je iemand die net binnen is meteen zoveel macht? Als buitenstaander vind ik het onbegrijpelijk dat een club die 4 jaar geleden alles goed op orde had in korte tijd zo is ontspoord.
Zou kunnen dat PSV toesloeg toen Ajax nog bezig was om Kudus en of Alvarez te verkopen.quote:Schouten is een van de spelers die Mislintat wel naar Ajax wilde halen. "Op het moment dat Schouten voor ons een optie was, konden wij hem niet betalen", zegt de Duitser. Het lukte PSV wel om de middenvelder los te weken bij Bologna. De Eindhovenaren telden twaalf miljoen euro, exclusief bonussen, neer voor de enkelvoudig Oranje-international. Dat vertelt Mislintat ook in gesprek met De Telegraaf: "Op het moment dat hij beschikbaar was, paste dat niet in ons budget.
Aan de zandbak aanbieden en bidden dat mensen daar geen ESPN hebbenquote:Op woensdag 20 september 2023 23:51 schreef bbuddybb het volgende:
Ik blijf steeds lezen dat Ajax voor Lang had moeten gaan, maar wat doe je dan met Bergwijn? De duurste linksbuiten uit gaat het dan wel even laten zien op 10 of vanaf rechts...?
Marseille slopenquote:Op donderdag 21 september 2023 06:14 schreef manny het volgende:
Al weer donderdag:
Matchday. Op naar glorie!
Met angst en beven...
Eerder op naar Story:quote:Op donderdag 21 september 2023 06:14 schreef manny het volgende:
Al weer donderdag:
Matchday. Op naar glorie!
Met angst en beven...
Dat is het mooie van die 'consultants': niemand die kijkt of er enig succes is bereikt. Boekentip in dit genre: "When McKinsey Comes To Town".quote:Op donderdag 21 september 2023 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Piergod . Ga je verlangen naar Pik van der Boog en Ten Have
Ook uitgezocht door hetzelfde headhunters bureau
Maar laten we even wel wezen; de afgelopen paar jaar heeft Ajax zich toch al keer op keer geen integer bedrijf getoond?quote:Op woensdag 20 september 2023 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk bij elk integer bedrijf zou dit exit moeten zijn.
Stukje pluchekleven.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax durft Mislintat niet te schorsen blijkbaar![]()
https://www.voetbalprimeu(...)idische-stappen.html
Ja want die stond prachtig lucht te dekken bij de 2-0 van Arsenalquote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eeuwig zonde dat we Dest niet hebben genomen.
Graag voorbeeldenquote:Op donderdag 21 september 2023 07:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar laten we even wel wezen; de afgelopen paar jaar heeft Ajax zich toch al keer op keer geen integer bedrijf getoond?
Nog een hockeyerquote:Ajax heeft Ernst Boekhorst benoemd tot nieuwe voorzitter van de bestuursraad. Terwijl de Amsterdamse club zich in een crisis bevindt, werden woensdag op sportcomplex De Toekomst de leden van de nieuwe bestuursraad gekozen.
Boekhorst is teammanager van de Nederlandse hockeyers en hoofd sponsoring bij ABN AMRO. Hij is voor drie jaar gekozen als voorzitter van de bestuursraad. Die vertegenwoordigt de leden van Ajax tijdens aandeelhoudersvergaderingen. Als grootaandeelhouder heeft de bestuursraad met 73 procent van de aandelen een beslissende stem.
Najaquote:
Dat is ook een beetje het probleem met voetballers, die verdienen genoeg in hun carriere om er niet iets bij en na te hoeven doen dus vind maar eens een hoog opgeleide oud Ajax speler en dan nog eentje die dit wil doen.quote:
Gister liet perfect zien waarom ik blij ben dat we Dest niet hebben teruggehaald. Een iets betere versie van Rensch, meer is het niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja want die stond prachtig lucht te dekken bij de 2-0 van Arsenal
Zelfde geldt voor Bosz wat mij betreft, niet dat ik een Steijn fan ben hoor maar Bosz leert het nooit.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gister liet perfect zien waarom ik blij ben dat we Dest niet hebben teruggehaald. Een iets betere versie van Rensch, meer is het niet.
Tja, in de eredivisie kom je er doorgaans wel mee weg. Maar Bosz zou onderhand beter moeten weten ja, als je Europees speelt.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:01 schreef Simmertje het volgende:
Gisteren was echt weer typisch Bosz ball. Zo ontzettend naïef en dom.
https://www.ad.nl/nederla(...)-mislintat~aab3ac69/quote:Ajax laat meerdere transfers onderzoeken die technisch directeur Sven Mislintat namens de club heeft afgehandeld.
Dit heeft Pier Eringa, de voorzitter van de raad van commissarissen, woensdagavond gezegd op een ledenvergadering van de vereniging Ajax.
Tot dan toe was alleen bekend dat het aantrekken van de Kroaat Borna Sosa wordt onderzocht. Op vragen uit de zaal zei Eringa dat er meer dan één transfer nader zal worden bekeken. Wie dat onderzoek gaat doen, is nog onduidelijk: de club is in gesprek met twee externe bureaus. Die hebben gewaarschuwd dat het onderzoek zeker enkele weken en mogelijk meer dan een maand in beslag gaat nemen.
In de tussentijd kan Mislintat gewoon zijn werk blijven doen, maar hij blijft op verzoek van de raad van commissarissen zoveel mogelijk uit het zicht. Hij zal donderdagavond dan ook niet zijn gebruikelijke plek op de tribune innemen in de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille.
Grotere kans dat je onder de bus ligt na een slechte wedstrijd, HageneesjeGod weer de spelers afkraken vanavond.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens VZ weer eens een andere opstelling vanavond. Ook maar weinig vastigheden daar. Na een slechte wedstrijd zit je zo weer op bank.
En wat is die zogenaamde opstelling dan?quote:Op donderdag 21 september 2023 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens VZ weer eens een andere opstelling vanavond. Ook maar weinig vastigheden daar. Na een slechte wedstrijd zit je zo weer op bank.
Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Taylor, Tahirovic, Berghuis; Forbs, Brobbey, Bergwijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En wat is die zogenaamde opstelling dan?
Bij dikke nederlagen ligt ie er zelf uit na Feyenoord zondagquote:Op donderdag 21 september 2023 09:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Grotere kans dat je onder de bus ligt na een slechte wedstrijd, HageneesjeGod weer de spelers afkraken vanavond.
Twee wijzigingen dan toch maar? Vind ik nog weinig na zo'n wanvertoning.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Taylor, Tahirovic, Berghuis; Forbs, Brobbey, Bergwijn.
[..]
Bij dikke nederlagen ligt ie er zelf uit na Feyenoord zondag
Mja ik weet dat de man niets goed kan doen hier maar lijkt me een volkomen logische basisplaats. Haalde vorige week ook als een van de weinigen een beetje niveau.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:44 schreef Black-Death het volgende:
Christus te paard, Taylor.....
Omdat de mof is gehaald als reservekeeper.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
Waarom staat die Gorter er eigenlijk in als je die mof hebt gekocht?
Okee fair enough, heb niets gezien van afgelopen zondag.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mja ik weet dat de man niets goed kan doen hier maar lijkt me een volkomen logische basisplaats. Haalde vorige week ook als een van de weinigen een beetje niveau.
Maar Gorter kan er echt helemaal niks vanquote:Op donderdag 21 september 2023 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat de mof is gehaald als reservekeeper.
Te kort door de bocht. Deelt nu in de malaise, maar keepte bij Ludogorets bijvoorbeeld een fantastische pot. Wel benieuwd wat er gebeurt als hij foutjes blijft maken.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Gorter kan er echt helemaal niks van
quote:Op donderdag 21 september 2023 10:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weerwoord van de zaakwaarnemer
https://www.nu.nl/voetbal(...)at-bij-transfer.html
https://www.vi.nl/pro/zaa(...)-rond-sven-mislintat
Het lijkt wel alsof hij soms moeite heeft zijn concentratie vast te houden.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Te kort door de bocht. Deelt nu in de malaise, maar keepte bij Ludogorets bijvoorbeeld een fantastische pot. Wel benieuwd wat er gebeurt als hij foutjes blijft maken.
Die kan er toch al jaren niks van?quote:Op donderdag 21 september 2023 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Te kort door de bocht. Deelt nu in de malaise, maar keepte bij Ludogorets bijvoorbeeld een fantastische pot. Wel benieuwd wat er gebeurt als hij foutjes blijft maken.
Nou ja "volkomen logisch" is nogal sterk uitgedrukt, maar dat je hem dan een kans geeft snap ik wel, het zegt alleen wel genoeg dat we ons nu vast moeten houden aan een type Taylor. Het is echt diepe crisis.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mja ik weet dat de man niets goed kan doen hier maar lijkt me een volkomen logische basisplaats. Haalde vorige week ook als een van de weinigen een beetje niveau.
Ja dat zei je net ook.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan er toch al jaren niks van?
Wie gaat hem dan ontslaan?quote:Op donderdag 21 september 2023 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Taylor, Tahirovic, Berghuis; Forbs, Brobbey, Bergwijn.
[..]
Bij dikke nederlagen ligt ie er zelf uit na Feyenoord zondag
Dit is wel gewoon een vrij logische opstelling. Had zelf Berghuis naar rechts gedaan en een andere tien.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Netto is ontslagen. Promes is ook via de achterdeur vertrokken en Appie is gewoon opgelost. Tussen Ajax en familie Nouri zit weinig kwaad bloed.quote:
Ik betwijfel of Ten Hag nu al weer terug wil naar Ajax. Die zie ik dan gewoon een sabbatical nemen tot de eerstvolgende internationale club zich meldt.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:36 schreef Elan het volgende:
Nog even en Ten Hag is weer beschikbaar, dat zou mooi kunnen samenvallen met het ongetwijfeld onvermijdelijke ontslag van Steijn.
Samen met @klaasweetalles op de F-Sidequote:Op donderdag 21 september 2023 11:45 schreef PicoMMP het volgende:
@:Caland in welk vak zit je zondag?
108 of 104 dacht ik, via werk.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:45 schreef PicoMMP het volgende:
@:Caland in welk vak zit je zondag?
Logisch.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef Oriente het volgende:
Mislintat voorlopig niet meer welkom bij wedstrijden in de Arena
Da's niet echt een straf.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef Oriente het volgende:
Huhquote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn baan nog wel houden.
Hij kan alleen rennenquote:Op donderdag 21 september 2023 11:30 schreef Wotte het volgende:
Overigens zit er wel muziek in die Forbs volgens mij.
Heeft ie snel voor elkaar gekregen, hoe lang zit hij er nou?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef Oriente het volgende:
Ik heb de kaarten via mijn werkgever, dan ga je dus al helemaal niet het risico lopen om eruit gezet te worden. Doe dat sowieso zelden, zit uitwedstrijden eigenlijk altijd op thuisvakken (Europees uitgezonderd)quote:
Doe dit nou nietquote:Op donderdag 21 september 2023 11:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Samen met @:klaasweetalles op de F-Side
Het nieuws wat De Telegraaf en co. brengen over Sosa is niet gekleurd? Zal vast niet gelekt zijn door een boos makelaarsbureau dat commissie aan hun neus voorbij zag gaan.quote:
Tikje druistig nog en weinig situationeel overzicht maar goed als je alleen daar de nadruk oplegt dan kan je al gauw slechts rennen.quote:
Een hele dure versie van Lesley de Saquote:Op donderdag 21 september 2023 12:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tikje druistig nog en weinig situationeel overzicht maar goed als je alleen daar de nadruk oplegt dan kan je al gauw slechts rennen.
Voor de helft van dat geld kan je al betere buitenspelers vinden die ook wel eens een potje tegen volwassenen hebben gespeeld.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tikje druistig nog en weinig situationeel overzicht maar goed als je alleen daar de nadruk oplegt dan kan je al gauw slechts rennen.
Dat niet druistige en overzicht hebben is vaak natuurlijk. Je hebt het of je hebt het niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2023 12:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het nieuws wat De Telegraaf en co. brengen over Sosa is niet gekleurd? Zal vast niet gelekt zijn door een boos makelaarsbureau dat commissie aan hun neus voorbij zag gaan.
Van alle aankopen steek ik mijn hand in het vuur dat jullie er bij deze naast zitten.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een hele dure versie van Lesley de Sa
Eh, ja?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]ja hoor, belangenverstrengeling door de TD is “gekleurde berichtgeving” gebaseerd op een narrige makelaar.
Het is de opvolger van Conceicao?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van alle aankopen steek ik mijn hand in het vuur dat jullie er bij deze naast zitten.
Twee kratjes bier?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van alle aankopen steek ik mijn hand in het vuur dat jullie er bij deze naast zitten.
Ik moet opeens denken aan Sana.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een hele dure versie van Lesley de Sa
Leuke dribbelaar maar schat zo in dat hij op het hoogste niveau tekort komt.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is de opvolger van Conceicao?
Ik aan Lukokiquote:Op donderdag 21 september 2023 12:46 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan Sana.
quote:
Ik heb er verstand van.quote:Op donderdag 19 mei 2022 00:19 schreef Wotte het volgende:
Ik voorspel alleen dat Antony het transferrecord van Ajax gaat breken.
En nu heb ik trek in ananas.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:46 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan Sana.
Wat mij betreft mag de RvC dan ook wel even kritisch bekeken worden.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Straks Mislintat weg, dan zitten ze opgescheept met een b garnituur vreemdelingenlegioen. Dan mogen ze na dit seizoen gaan puin ruimen. Duur geintje geweest om deze kerel aan te stellen.
Ook daar zullen koppen gaan rollen.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag de RvC dan ook wel even kritisch bekeken worden.
Dat zal de bestuursraad moeten doen maar je hebt ze niet zomaar vervangen en dat kan ook niet in 1 keer, tenzij ze vrijwillig opstappen.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag de RvC dan ook wel even kritisch bekeken worden.
Nouja het is koud. Ik ga ook pas richting 5 die kant opquote:Op donderdag 21 september 2023 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schijnt nog rustig te zijn in de stad had ik niet verwacht.
Laf. Of je schorst iemand (dat zou ik doen) of je doet dat niet. Hier zijn mensen bezig hun eigen hachje te redden.quote:
Edje blijft opvallend buiten schot.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Straks Mislintat weg, dan zitten ze opgescheept met een b garnituur vreemdelingenlegioen. Dan mogen ze na dit seizoen gaan puin ruimen. Duur geintje geweest om deze kerel aan te stellen.
Vanavond is daar afhankelijk van ja?quote:Op donderdag 21 september 2023 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er moet vanavond wel echt wat sportief vertrouwen getankt worden, anders zie ik het ook somber in voor zondag.
Als als alsquote:Op donderdag 21 september 2023 14:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Edje blijft opvallend buiten schot.
Bij Ajax loopt het momenteel net zo lekker als jij, Lucille, dus dit lijkt mij niet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:04 schreef C.L.Werner het volgende:
Mislintat god. Vanavond wordt het 3-1 Ajax, met 2 assists van Sosa die iedereen de mond snoert.
Ik kijk uit na zijn doelpunt, naar de harde kern rennen met twee vingers in zijn oren en het sssstttt gebaar.... heerlijk.
Hihaho WZAWZDB 3-1quote:Op donderdag 21 september 2023 15:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bij Ajax loopt het momenteel net zo lekker als jij, Lucille, dus dit lijkt mij niet waarschijnlijk.
Megafoontje mee.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Samen met @:klaasweetalles op de F-Side
Gaat Mislintat scoren?quote:Op donderdag 21 september 2023 15:04 schreef C.L.Werner het volgende:
Mislintat god. Vanavond wordt het 3-1 Ajax, met 2 assists van Sosa die iedereen de mond snoert.
Ik kijk uit na zijn doelpunt, naar de harde kern rennen met twee vingers in zijn oren en het sssstttt gebaar.... heerlijk.
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er moet vanavond wel echt wat sportief vertrouwen getankt worden, anders zie ik het ook somber in voor zondag.
ELKE WEDSTRIJD KAMPIOENSWEDSTRIJD 110% GEVEN!quote:Op donderdag 21 september 2023 15:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.
Oke en je maakt ook geen nieuwe aanquote:Op donderdag 21 september 2023 15:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik verwijder mijn account als je niet binnen twee seizoenen niet mijn gelijk ziet.
Bron?quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja dit geeft wel aan dat het gewoon einde Mislintat gaat zijn.
Het lijkt me vooral steeds duidelijker worden dat er voor Mislintat geen weg terug meer is.quote:
Teveel shadiness.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral steeds duidelijker worden dat er voor Mislintat geen weg terug meer is.
De opbrengst van transfers gaan naar zakenvriendjes die een belang hebben in de BV van Mislintat. Dus ze zouden dat geld dat ze verdienen aan deze vorm van handjeklap zo weer in het bedrijf kunnen stoppen.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:26 schreef Black-Death het volgende:
Dat is er zaken niet lekker uitzien, is wel duidelijk. Toch is me niet helemaal helder op welke manier Mislintat zelf van deze transfers zou profiteren..?
Dat moet onderzocht worden, maar het riekt wel al behoorlijk naar quid pro quo, na de lening van Beck's bedrijfje aan Matchmetrics. Het lijkt op z'n minst een return of favor. Maar het lijkt me verstandig even alle geldstromen van en naar Matchmetrics en gelieerde entiteiten te onderzoeken. Er kan bv sprake zijn van kapitaalstorting door die Beck cs. en vervolgens onttrekking uit de onderneming door Mislintat.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:26 schreef Black-Death het volgende:
Dat is er zaken niet lekker uitzien, is wel duidelijk. Toch is me niet helemaal helder op welke manier Mislintat zelf van deze transfers zou profiteren..?
Ja geen probleem andersom ook neem ik aan?quote:Op donderdag 21 september 2023 15:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke en je maakt ook geen nieuwe aan
Daarbij nog wat de KNVB/EUFA er allemaal van vindt. Zullen vast wat regeltjes over het een en ander zijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Teveel shadiness.
Die forensisch accountant gaat de cijfers erbij ophalen en afwijkingen signaleren - de getuigenissen van betrokkenen worden opgeschreven - einde verhaal voor Mislintat.
Enige vraag die nog open blijft staan is of Ajax juridische stappen gaat ondernemen of hem er gewoon uitgooit en het erbij laat.
Als dat vastgesteld zou worden dan is het op zeker een strafzaak die Ajax moet beginnen.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat moet onderzocht worden, maar het riekt wel al behoorlijk naar quid pro quo, na de lening van Beck's bedrijfje aan Matchmetrics. Het lijkt op z'n minst een return of favor. Maar het lijkt me verstandig even alle geldstromen van en naar Matchmetrics en gelieerde entiteiten te onderzoeken. Er kan bv sprake zijn van kapitaalstorting door die Beck cs. en vervolgens onttrekking uit de onderneming door Mislintat.
Dat sluit ik zeker niet uit en dat is uiteraard ook helemaal niets nieuws in het voetbal en zat manieren om dat te doen zonder dat het gezien wordt.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:26 schreef Black-Death het volgende:
A niffo!quote:Op donderdag 21 september 2023 16:07 schreef C.L.Werner het volgende:
Benieuwd wat PIERRE aka PI-AIR hier van vindt!
[ afbeelding ]
Hij is daar vast aan het bellen naar Van Halst om zich kandidaat te stellen voor vrijkomende functie van TD.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:07 schreef C.L.Werner het volgende:
Benieuwd wat PIERRE aka PI-AIR hier van vindt!
[ afbeelding ]
quote:12 Marseille-fans aangehouden, 6 voor het dragen van een (steek)wapen
Tot nu toe zijn twaalf Franse supporters aangehouden. In de helft van de gevallen deed de politie dat omdat fans steek- of stootwapen bij zich hadden. Zes andere Fransen werden vanwege een APV-overtreding, zoals samenscholing, opgepakt. Daarnaast zijn er veel steekwapens op straat gevonden. Vermoedelijk omdat supporters doorkregen dat er gefouilleerd werd. Al met al spreekt de politie tot nu toe van een beheersbare situatie.
Niffo de ban is weer opgeheven, kon me beter op mijn werk focussen als manager maar nu weer hier om te posten! Voor zolang het duurt je weet zelf a niffo de bans worden hier makkelijk uitgedeeld!quote:
Nee ik wed om twee kratten bierquote:Op donderdag 21 september 2023 15:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja geen probleem andersom ook neem ik aan?
quote:Op donderdag 21 september 2023 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
Pas maar op voor wie erheen gaat. Al meerdere aanhoudingen vanwege bezit steekwapens bij de Fransozen.
[..]
Denken dat fokkers ergens heen gaan buiten het GGZ en UWV omquote:Op donderdag 21 september 2023 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
Pas maar op voor wie erheen gaat. Al meerdere aanhoudingen vanwege bezit steekwapens bij de Fransozen.
[..]
Voor die lening hebben ze 3% in het bedrijf gekregen dus dat is de quid pro quo daar.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:30 schreef Bugno3 het volgende:
Dat moet onderzocht worden, maar het riekt wel al behoorlijk naar quid pro quo, na de lening van Beck's bedrijfje aan Matchmetrics. Het lijkt op z'n minst een return of favor. Maar het lijkt me verstandig even alle geldstromen van en naar Matchmetrics en gelieerde entiteiten te onderzoeken. Er kan bv sprake zijn van kapitaalstorting door die Beck cs. en vervolgens onttrekking uit de onderneming door Mislintat.
1: Het heeft de schijn van belangenverstrengelingquote:Op donderdag 21 september 2023 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor die lening hebben ze 3% in het bedrijf gekregen dus dat is de quid pro quo daar.
Mensen gaan er wel erg makkelijk maar vanuit dat er sprake is van louche zaken, terwijl er daar (op dat T verhaal over Sosa's gedwongen zaakwaarnemerswitch wat geen enkele andere media overneemt) niets op wijst. Het wordt allemaal in ieder geval weer gigantisch opgeblazen door de media.
Kan jou het schelen?quote:
Logistieke nachtmerrie joh. Alleen die verzendkosten al.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ik wed om twee kratten bier
Jammer johquote:Op donderdag 21 september 2023 10:31 schreef bbuddybb het volgende:
Tot voor kort was u niet de zaakwaarnemer van Borna Sosa. Waarom begeleidde u ineens zijn deal naar Ajax?
'Dat de transfer alleen met mij als zaakwaarnemer kon, is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.’
In meerdere media wordt bevestigd dat het zo gegaan is.
'Het zijn vooral aannames. Ik ken Borna al heel lang en was één van meerdere agenten die werk gedaan heeft voor hem. Ik mocht namens de speler praten met meerdere clubs, ook Ajax. Een paar weken eerder heb ik hem aangeboden bij Ajax. Ik heb aangegeven dat er meerdere opties waren en dat als Sven hem zou willen, er snel gehandeld moest worden. Op de laatste dag van de transferperiode (na de verloren wedstrijd tegen Ludogorets, red.) was het de trainer van Ajax die Borna toch wilde hebben, niet Sven. Daarna zijn we gaan praten en kwam er een deal tot stand.’
https://www.vi.nl/pro/zaa(...)-rond-sven-mislintat
Maurice toch weer betrokken bij een duister dealtje.
quote:Arthur Beck, zaakwaarnemer en mede-eigenaar van AKA Global - het bureau waar Sosa zich vlak voor zijn transfer bij aansloot - vertelde woensdag dat niet Mislintat, maar Ajax-trainer Maurice Steijn Sosa wilde halen. Nu wordt duidelijk dat Steijn inzette op de komst van Nicolás Tagliafico, terwijl Mislintat zijn pijlen al lange tijd gericht had op Sosa.
Toto ook. Ik denk dat jullie gelijkspelen, al kan het best zijn dat die spelers van OM er totaal geen zin meer in hebben en alles door laten. In dat geval, vast gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 september 2023 18:23 schreef Scorpie het volgende:
We zijn voor vanavond gewoon favoriet bij Unibet
Het wordt tijd voor wat jonge honden.quote:Op donderdag 21 september 2023 18:47 schreef Oriente het volgende:
Volgens Faalentijn wil Louis wel crisismanager worden als hij de juiste staff krijgt.
Nee eerst grote schoonmaak, dat kan louisgod welquote:Op donderdag 21 september 2023 18:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor wat jonge honden.
Sinds zijn aanstelling was de media al tegen hem zonder dat die iets fouts had gedaanquote:Op donderdag 21 september 2023 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor die lening hebben ze 3% in het bedrijf gekregen dus dat is de quid pro quo daar.
Mensen gaan er wel erg makkelijk maar vanuit dat er sprake is van louche zaken, terwijl er daar (op dat T verhaal over Sosa's gedwongen zaakwaarnemerswitch wat geen enkele andere media overneemt) niets op wijst. Het wordt allemaal in ieder geval weer gigantisch opgeblazen door de media.
Als je zo schrijft laat je vooral zien dat je blijkbaar kan schrijven en daar je geld mee wil verdienen. Ten koste van alles, vooral de waarheid.quote:Op donderdag 21 september 2023 18:53 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)or-crisis-te-loodsen
Mooi gepassioneerd stukje. Valentijn blijft bijzonder natuurlijk, maar als je zo gepassioneerd schrijft bewijs je wel een echte Ajacied te zijn.
Nouja de vraagtekens over de prijzen die zijn neergelegd en de spelers die zijn gehaald en hoe je er in godsnaam op komt waren er al vanaf het begin.quote:Op donderdag 21 september 2023 18:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Sinds zijn aanstelling was de media al tegen hem zonder dat die iets fouts had gedaan
Hoe blij zullen ze zijn dat ze eindelijk iets hebben gevonden om tegen hem te gebruiken
Het allerergste insinueren, maar geen bewijs leveren voor je claims
En het wordt nog eens blindelings voor waar aangenomen
Dit valt nog mee in vergelijking met wat je daar gaat aantreffen. Deze hebben nog iets van geldquote:Op donderdag 21 september 2023 19:05 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gezellige groep supporters heeft Marseille.
Was vorige keer ook al tuig toen ze kwamen. Ik werd toen 4x gefouilleerd ofzo toen ik door de stad liepquote:Op donderdag 21 september 2023 19:05 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo snel bang. En dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit valt nog mee in vergelijking met wat je daar gaat aantreffen. Deze hebben nog iets van geld
Vorige seizoen is er toch ook meer dan 100M uitgegeven?quote:Op donderdag 21 september 2023 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja de vraagtekens over de prijzen die zijn neergelegd en de spelers die zijn gehaald en hoe je er in godsnaam op komt waren er al vanaf het begin.
Gek genoeg is die transfer van Sosa dan nog wel het meest in lijn met wat je kan verwachten. Met name de bedragen voor pure middelmaat als Avila, Akpom, die Duitser die blijkbaar niet beter is dan Gorter en Forbs zijn op zijn minst ridicuul te noemen.
En zelfs dat was nog logischer dan bijna 30 miljoen neerleggen voor een jeugdspeler en Akpomquote:Op donderdag 21 september 2023 19:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vorige seizoen is er toch ook meer dan 100M uitgegeven?
Toen kwamen ze met spelers als Bessie waar ze 25 mil voor hebben uitgegeven
En een bankzitter van Tottenham waar ze 30 mil voor hebben betaald
Over middelmatige troep gesproken![]()
Maar ja Klaas-Jan Hunetlaar is geen Duitser, dus is het bij hem ''gewoon'' impotentie
Daar zullen we het niet eens over wordenquote:Op donderdag 21 september 2023 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En zelfs dat was nog logischer dan bijna 30 miljoen neerleggen voor een jeugdspeler en Akpom
Klopt..ben er ook een keer geweest. Competitiewedstrijd. Kaartje scoren ging soepel maar helaas tussen de meest fanatieke supporters. De enige keer dat ik me in een stadion niet prettig voelde, veel noordafrikaans tuigquote:Op donderdag 21 september 2023 19:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel bang. En dat is maar goed ook.
Ik was ooit bij een wedstrijd van Marseille, heb nog nooit zo veel vuurwerkbommen bij elkaar gezien. Ongekende sfeer, maar ook ongekend gajes.
Klopt.. En al die hoge heren van de RvC hebben toch zelf toestemming gegeven voor die transfers? Of krijgt Mislintat een creditcard en mag hij zijn gang gaan? Ik vind met name de Telegraaf maar smerig bezig. Gewoon een hetze en ze misbruiken hun macht om het volk te beïnvloeden. Misschien blijken de aantijgingen te kloppen, maar ik vind dit alles meer overkomen als het proberen te lozen van iemand die je toch al niet pruimde. Ik hoop dat die Valentijn nog eens de verkeerde tegenkomt.. ongekende gluiperd.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vorige seizoen is er toch ook meer dan 100M uitgegeven?
Toen kwamen ze met spelers als Bessie waar ze 25 mil voor hebben uitgegeven
En een bankzitter van Tottenham waar ze 30 mil voor hebben betaald
Over middelmatige troep gesproken![]()
Maar ja Klaas-Jan Hunetlaar is geen Duitser, dus is het bij hem ''gewoon'' impotentie
Ze kunnen daar de opening van een envelop nog niet eens veilig laten verlopen.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt..ben er ook een keer geweest. Competitiewedstrijd. Kaartje scoren ging soepel maar helaas tussen de meest fanatieke supporters. De enige keer dat ik me in een stadion niet prettig voelde, veel noordafrikaans tuig
Een bont gezelschap. Ik zag laatst op Youtube ook een rappende Marokaanse Ajax hooligan met een Palestijnse vlag. Sylvana zou trots zijn denk ik.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:05 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Fallentijn is al begonnen.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zondag verliezen en dan is niet uit te sluiten dat er een mediastorm op gang komt die Louis gaat pushen. Het zou mij in deze chaos niet verbazen.
👍quote:Op donderdag 21 september 2023 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
misluktwat gaat zelf niet opstappen
overmars kreeg voor dezelfde functie naar het schijnt 1.5 miljoen per jaar
mistlewat zal ook wel zo een bedrag krijgen
de man wil gewoon zijn zakken vullen en dat is alles
neemt rustig 2 weken vakantie
de man heeft echt helemaal niets met ajax
dat zag je ook afgelopen zondag waar hij als een dooie konijn helemaal onderuit gezakt op de tribune zat
Het is een man met leuke verhalen en die zichzelf op zo een manier kan binnenwerken bij clubs
maar de echte kennis ontbreekt hem
in principe geldt hetzelfde ook voor Steijn
ajax zit met 2 van dit soort mensen opgescheept tot komende zondag
Is dit niet een foto van een nieuwsartikel over gelukszoekers?quote:Op donderdag 21 september 2023 19:05 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi stukje poëziequote:Op donderdag 21 september 2023 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
misluktwat gaat zelf niet opstappen
overmars kreeg voor dezelfde functie naar het schijnt 1.5 miljoen per jaar
mistlewat zal ook wel zo een bedrag krijgen
de man wil gewoon zijn zakken vullen en dat is alles
neemt rustig 2 weken vakantie
de man heeft echt helemaal niets met ajax
dat zag je ook afgelopen zondag waar hij als een dooie konijn helemaal onderuit gezakt op de tribune zat
Het is een man met leuke verhalen en die zichzelf op zo een manier kan binnenwerken bij clubs
maar de echte kennis ontbreekt hem
in principe geldt hetzelfde ook voor Steijn
ajax zit met 2 van dit soort mensen opgescheept tot komende zondag
Bedankt klaasisvoorajaxquote:Op donderdag 21 september 2023 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Opstelling Ajax: Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Berghuis, Tahirovic, Taylor; Bergwijn, Brobbey, Forbs
We hebben een mooi EL/ECL topic.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:24 schreef Wotte het volgende:
IS ER NOG GEEN WEDSTRIJD TOPIC OF BEN IK BLIND?!?1
Dankje Dombo. Vriend.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben een mooi EL/ECL topic.
Dat is nu eenmaal je plek.
Hand in hand voor Ajax 1 vibesquote:Op donderdag 21 september 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben een mooi EL/ECL topic.
Dat is nu eenmaal je plek.
Geen dank.quote:
Geen woorden, maar dadenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:31 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hand in hand voor Ajax 1 vibes
Geen woorden maar dadenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:44 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord-taferelen in Amsterdam
Meh, dit deden wij in Marseille. Kinderspel om het veilig thuis te doenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:44 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Goede post waar ik me aardig ik kan vindenquote:Op donderdag 21 september 2023 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. En al die hoge heren van de RvC hebben toch zelf toestemming gegeven voor die transfers? Of krijgt Mislintat een creditcard en mag hij zijn gang gaan? Ik vind met name de Telegraaf maar smerig bezig. Gewoon een hetze en ze misbruiken hun macht om het volk te beïnvloeden. Misschien blijken de aantijgingen te kloppen, maar ik vind dit alles meer overkomen als het proberen te lozen van iemand die je toch al niet pruimde. Ik hoop dat die Valentijn nog eens de verkeerde tegenkomt.. ongekende gluiperd.
Die komen in Marseille wel aan de beurt.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:44 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Stukje Algerijnen.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Die komen in Marseille wel aan de beurt.
Met zo’n selectie zou ik ook de haren uit mijn hoofd trekken!quote:Op donderdag 21 september 2023 20:51 schreef Sebbeszweet het volgende:
Is Steyn kalend of zag ik het niet goed ?
Netto probeerden ze onder de mat te vegen, bij promes deden ze alsof hun neus bloedde tot ze hem een vluchtroute konden bieden, maar met appie heb je jaren lopen touwtrekken. Wees er maar trots op.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Netto is ontslagen. Promes is ook via de achterdeur vertrokken en Appie is gewoon opgelost. Tussen Ajax en familie Nouri zit weinig kwaad bloed.
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Met zo’n selectie zou ik ook de haren uit mijn hoofd trekken!
Na de winterstop weer een volle bos, stukje Turkiyequote:Op donderdag 21 september 2023 20:51 schreef Sebbeszweet het volgende:
Is Steyn kalend of zag ik het niet goed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |