abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210700553
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 21:40 schreef TLC het volgende:
Binnenkort kan ten Hag het weer overnemen van Steijn :P ^O^
Ten Hag exit bij ManU en dan op interim basis het hier overnemen tot einde seizoen. Ik teken er nu voor.
pi_210700733
Ten Hag gaat nooit binnen zo'n korte termijn al terug keren. Als dit materiaal inderdaad brandhout is wat iedereen hier al aanneemt, zonder ook maar een paar wedstrijden/weken af te wachten of het pas echt gaat marcheren, dan maakt ook een Ten Hag hier niets van. De trainer is zo goed als je materiaal.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210700897
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:02 schreef Vis1980 het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het bijzonder onbeschoft om Stein eerst op te zadelen met die spelers, en dan al zo vroeg om zijn ontslag gaan vragen. Geef hem dan de tijd. Aan de andere kant is de houding van Stein wel erg problematisch geweest. Als je trainer daar zo met een uitgestreken smoel loopt te vertellen dat het niet de spelers waren die hij wilde en hij nog maar moest zien of het wat wordt, het is misschien begrijpelijk, maar ook erg onprofessioneel.

Maar ja, Stein had in de eerst plaats al niet aangesteld moeten worden.
Ik snap er uberhaupt weinig van hoe een trainer die door een TD wordt aangesteld al zo snel gebrouilleerd kan raken met diezelfde TD. Dan zijn er toch ergens in de onderhandelingen verschillende verwachtingen gewekt....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 september 2023 @ 23:26:26 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210701042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 18:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Zoals een mede-Feyenoorder hierboven al schreef.. het is toch verbazingwekkend dat in sneltreinvaart een hele rits aan onbegrijpelijke keuzes is gemaakt, en dat er vervolgens al na 4 potjes paniek ontstaat als het niet loopt. Goh,dat had echt niemand zien aankomen. Maar waarom gaat Ajax niet voor Bosz? Of voor Noah Lang? Of Schouten? Waarom geef je iemand die net binnen is meteen zoveel macht? Als buitenstaander vind ik het onbegrijpelijk dat een club die 4 jaar geleden alles goed op orde had in korte tijd zo is ontspoord.
Bosz en vd Sar zijn niet als vrienden uit elkaar gegaan en als ik dan PSV vandaag zie vind ik het ook niet zo erg, die man verandert niet, even los van het feit dat ik Steijn ook geen goeie keus vind.
Lang is vrij simpel, je hebt daar al Bergwijn, Schouten ik meen dat Mislintat zei dat hij op dat moment te duur was of iig geen budget voor was.

quote:
Schouten is een van de spelers die Mislintat wel naar Ajax wilde halen. "Op het moment dat Schouten voor ons een optie was, konden wij hem niet betalen", zegt de Duitser. Het lukte PSV wel om de middenvelder los te weken bij Bologna. De Eindhovenaren telden twaalf miljoen euro, exclusief bonussen, neer voor de enkelvoudig Oranje-international. Dat vertelt Mislintat ook in gesprek met De Telegraaf: "Op het moment dat hij beschikbaar was, paste dat niet in ons budget.
Zou kunnen dat PSV toesloeg toen Ajax nog bezig was om Kudus en of Alvarez te verkopen.

Bij Ajax is er altijd paniek als er verloren wordt dus dat is niets nieuws en de enige manier om de rust enigszins te laten terugkeren is winnen.
pi_210701234
Ik blijf steeds lezen dat Ajax voor Lang had moeten gaan, maar wat doe je dan met Bergwijn? De duurste linksbuiten uit gaat het dan wel even laten zien op 10 of vanaf rechts...?
pi_210701239
Ajax durft Mislintat niet te schorsen blijkbaar :X :X

https://www.voetbalprimeu(...)idische-stappen.html
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210701244
Wat een framing, zo doorzichtig dat het grappig is: 'Ajax durft Mislintat niet te schorsen uit angst voor juridische stappen'... _O-
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 21 september 2023 @ 00:09:50 #108
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210701291
Piergod . Ga je verlangen naar Pik van der Boog en Ten Have

Ook uitgezocht door hetzelfde headhunters bureau :')
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 21 september 2023 @ 06:14:47 #109
80382 manny
30 is best veel
pi_210701921
Al weer donderdag:

Matchday. Op naar glorie!

Met angst en beven...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_210701949
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 23:51 schreef bbuddybb het volgende:
Ik blijf steeds lezen dat Ajax voor Lang had moeten gaan, maar wat doe je dan met Bergwijn? De duurste linksbuiten uit gaat het dan wel even laten zien op 10 of vanaf rechts...?
Aan de zandbak aanbieden en bidden dat mensen daar geen ESPN hebben
Jack does it in real time...
pi_210702002
quote:
19s.gif Op donderdag 21 september 2023 06:14 schreef manny het volgende:
Al weer donderdag:

Met angst en beven...
Marseille slopen _O_

Feyenoord zondag vernederen _O_
pi_210702098
quote:
19s.gif Op donderdag 21 september 2023 06:14 schreef manny het volgende:
Al weer donderdag:

Met angst en beven...
Eerder op naar Story:

pi_210702101
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2023 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Piergod . Ga je verlangen naar Pik van der Boog en Ten Have

Ook uitgezocht door hetzelfde headhunters bureau :')
Dat is het mooie van die 'consultants': niemand die kijkt of er enig succes is bereikt. Boekentip in dit genre: "When McKinsey Comes To Town".
pi_210702252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eigenlijk bij elk integer bedrijf zou dit exit moeten zijn.
Maar laten we even wel wezen; de afgelopen paar jaar heeft Ajax zich toch al keer op keer geen integer bedrijf getoond?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_210702302
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax durft Mislintat niet te schorsen blijkbaar :X :X

https://www.voetbalprimeu(...)idische-stappen.html
Stukje pluchekleven.
pi_210702422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eeuwig zonde dat we Dest niet hebben genomen.
Ja want die stond prachtig lucht te dekken bij de 2-0 van Arsenal :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210702455
Vraag me echt af hoe die Eringa en consorten überhaupt op zulke posities terecht komen als ze menen dat het een goed idee is van Halst zichzelf te laten controleren.

Als dit een doorsnede is van de crème de la crème van het Nederlandse bedrijfsleven met de bijbehorende topsalarissen, ronkende CV's en bergen aan ervaring :')
pi_210702457
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 07:45 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Maar laten we even wel wezen; de afgelopen paar jaar heeft Ajax zich toch al keer op keer geen integer bedrijf getoond?
Graag voorbeelden
Groot fan van User Wotte
pi_210702478
Geen vlaggetjes vanavond.

Deze club is op sterven na dood.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210702486
quote:
Ajax heeft Ernst Boekhorst benoemd tot nieuwe voorzitter van de bestuursraad. Terwijl de Amsterdamse club zich in een crisis bevindt, werden woensdag op sportcomplex De Toekomst de leden van de nieuwe bestuursraad gekozen.

Boekhorst is teammanager van de Nederlandse hockeyers en hoofd sponsoring bij ABN AMRO. Hij is voor drie jaar gekozen als voorzitter van de bestuursraad. Die vertegenwoordigt de leden van Ajax tijdens aandeelhoudersvergaderingen. Als grootaandeelhouder heeft de bestuursraad met 73 procent van de aandelen een beslissende stem.
Nog een hockeyer :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210702507
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 08:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Graag voorbeelden
Naja

Alles rondom Nouri was beschamend. Promes die steekt, Labyad aangifte. De gang van zaken rondom de transfer van Ocampos, meeto taferelen. Doping Onana, de cryptoscam van Overmars. Coronaregels negeren, Bogarde seksueel grensoverschrijdend gedrag.

Vergeet er vast nog wel wat.
  donderdag 21 september 2023 @ 08:42:58 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210702554
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 08:33 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Nog een hockeyer :')
Dat is ook een beetje het probleem met voetballers, die verdienen genoeg in hun carriere om er niet iets bij en na te hoeven doen dus vind maar eens een hoog opgeleide oud Ajax speler en dan nog eentje die dit wil doen.

Als compensatie hebben ze wel Ophof en Pim van Dord toegevoegd aan de bestuursraad.
pi_210702642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 08:19 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ja want die stond prachtig lucht te dekken bij de 2-0 van Arsenal :')
Gister liet perfect zien waarom ik blij ben dat we Dest niet hebben teruggehaald. Een iets betere versie van Rensch, meer is het niet.
  donderdag 21 september 2023 @ 08:59:36 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210702663
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 08:56 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Gister liet perfect zien waarom ik blij ben dat we Dest niet hebben teruggehaald. Een iets betere versie van Rensch, meer is het niet.
Zelfde geldt voor Bosz wat mij betreft, niet dat ik een Steijn fan ben hoor maar Bosz leert het nooit.
pi_210702678
Gisteren was echt weer typisch Bosz ball. Zo ontzettend naïef en dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')