Ten Hag exit bij ManU en dan op interim basis het hier overnemen tot einde seizoen. Ik teken er nu voor.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:40 schreef TLC het volgende:
Binnenkort kan ten Hag het weer overnemen van Steijn![]()
Ik snap er uberhaupt weinig van hoe een trainer die door een TD wordt aangesteld al zo snel gebrouilleerd kan raken met diezelfde TD. Dan zijn er toch ergens in de onderhandelingen verschillende verwachtingen gewekt....quote:Op woensdag 20 september 2023 20:02 schreef Vis1980 het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het bijzonder onbeschoft om Stein eerst op te zadelen met die spelers, en dan al zo vroeg om zijn ontslag gaan vragen. Geef hem dan de tijd. Aan de andere kant is de houding van Stein wel erg problematisch geweest. Als je trainer daar zo met een uitgestreken smoel loopt te vertellen dat het niet de spelers waren die hij wilde en hij nog maar moest zien of het wat wordt, het is misschien begrijpelijk, maar ook erg onprofessioneel.
Maar ja, Stein had in de eerst plaats al niet aangesteld moeten worden.
Bosz en vd Sar zijn niet als vrienden uit elkaar gegaan en als ik dan PSV vandaag zie vind ik het ook niet zo erg, die man verandert niet, even los van het feit dat ik Steijn ook geen goeie keus vind.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zoals een mede-Feyenoorder hierboven al schreef.. het is toch verbazingwekkend dat in sneltreinvaart een hele rits aan onbegrijpelijke keuzes is gemaakt, en dat er vervolgens al na 4 potjes paniek ontstaat als het niet loopt. Goh,dat had echt niemand zien aankomen. Maar waarom gaat Ajax niet voor Bosz? Of voor Noah Lang? Of Schouten? Waarom geef je iemand die net binnen is meteen zoveel macht? Als buitenstaander vind ik het onbegrijpelijk dat een club die 4 jaar geleden alles goed op orde had in korte tijd zo is ontspoord.
Zou kunnen dat PSV toesloeg toen Ajax nog bezig was om Kudus en of Alvarez te verkopen.quote:Schouten is een van de spelers die Mislintat wel naar Ajax wilde halen. "Op het moment dat Schouten voor ons een optie was, konden wij hem niet betalen", zegt de Duitser. Het lukte PSV wel om de middenvelder los te weken bij Bologna. De Eindhovenaren telden twaalf miljoen euro, exclusief bonussen, neer voor de enkelvoudig Oranje-international. Dat vertelt Mislintat ook in gesprek met De Telegraaf: "Op het moment dat hij beschikbaar was, paste dat niet in ons budget.
Aan de zandbak aanbieden en bidden dat mensen daar geen ESPN hebbenquote:Op woensdag 20 september 2023 23:51 schreef bbuddybb het volgende:
Ik blijf steeds lezen dat Ajax voor Lang had moeten gaan, maar wat doe je dan met Bergwijn? De duurste linksbuiten uit gaat het dan wel even laten zien op 10 of vanaf rechts...?
Marseille slopenquote:Op donderdag 21 september 2023 06:14 schreef manny het volgende:
Al weer donderdag:
Matchday. Op naar glorie!
Met angst en beven...
Eerder op naar Story:quote:Op donderdag 21 september 2023 06:14 schreef manny het volgende:
Al weer donderdag:
Matchday. Op naar glorie!
Met angst en beven...
Dat is het mooie van die 'consultants': niemand die kijkt of er enig succes is bereikt. Boekentip in dit genre: "When McKinsey Comes To Town".quote:Op donderdag 21 september 2023 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Piergod . Ga je verlangen naar Pik van der Boog en Ten Have
Ook uitgezocht door hetzelfde headhunters bureau
Maar laten we even wel wezen; de afgelopen paar jaar heeft Ajax zich toch al keer op keer geen integer bedrijf getoond?quote:Op woensdag 20 september 2023 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk bij elk integer bedrijf zou dit exit moeten zijn.
Stukje pluchekleven.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax durft Mislintat niet te schorsen blijkbaar![]()
https://www.voetbalprimeu(...)idische-stappen.html
Ja want die stond prachtig lucht te dekken bij de 2-0 van Arsenalquote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eeuwig zonde dat we Dest niet hebben genomen.
Graag voorbeeldenquote:Op donderdag 21 september 2023 07:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar laten we even wel wezen; de afgelopen paar jaar heeft Ajax zich toch al keer op keer geen integer bedrijf getoond?
Nog een hockeyerquote:Ajax heeft Ernst Boekhorst benoemd tot nieuwe voorzitter van de bestuursraad. Terwijl de Amsterdamse club zich in een crisis bevindt, werden woensdag op sportcomplex De Toekomst de leden van de nieuwe bestuursraad gekozen.
Boekhorst is teammanager van de Nederlandse hockeyers en hoofd sponsoring bij ABN AMRO. Hij is voor drie jaar gekozen als voorzitter van de bestuursraad. Die vertegenwoordigt de leden van Ajax tijdens aandeelhoudersvergaderingen. Als grootaandeelhouder heeft de bestuursraad met 73 procent van de aandelen een beslissende stem.
Najaquote:
Dat is ook een beetje het probleem met voetballers, die verdienen genoeg in hun carriere om er niet iets bij en na te hoeven doen dus vind maar eens een hoog opgeleide oud Ajax speler en dan nog eentje die dit wil doen.quote:
Gister liet perfect zien waarom ik blij ben dat we Dest niet hebben teruggehaald. Een iets betere versie van Rensch, meer is het niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja want die stond prachtig lucht te dekken bij de 2-0 van Arsenal
Zelfde geldt voor Bosz wat mij betreft, niet dat ik een Steijn fan ben hoor maar Bosz leert het nooit.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gister liet perfect zien waarom ik blij ben dat we Dest niet hebben teruggehaald. Een iets betere versie van Rensch, meer is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |