abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 september 2023 @ 09:14:24 #126
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210702755
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:01 schreef Simmertje het volgende:
Gisteren was echt weer typisch Bosz ball. Zo ontzettend naïef en dom.
Tja, in de eredivisie kom je er doorgaans wel mee weg. Maar Bosz zou onderhand beter moeten weten ja, als je Europees speelt.
pi_210702872
quote:
Ajax laat meerdere transfers onderzoeken die technisch directeur Sven Mislintat namens de club heeft afgehandeld.

Dit heeft Pier Eringa, de voorzitter van de raad van commissarissen, woensdagavond gezegd op een ledenvergadering van de vereniging Ajax.

Tot dan toe was alleen bekend dat het aantrekken van de Kroaat Borna Sosa wordt onderzocht. Op vragen uit de zaal zei Eringa dat er meer dan één transfer nader zal worden bekeken. Wie dat onderzoek gaat doen, is nog onduidelijk: de club is in gesprek met twee externe bureaus. Die hebben gewaarschuwd dat het onderzoek zeker enkele weken en mogelijk meer dan een maand in beslag gaat nemen.

In de tussentijd kan Mislintat gewoon zijn werk blijven doen, maar hij blijft op verzoek van de raad van commissarissen zoveel mogelijk uit het zicht. Hij zal donderdagavond dan ook niet zijn gebruikelijke plek op de tribune innemen in de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille.
https://www.ad.nl/nederla(...)-mislintat~aab3ac69/
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210702902
Volgens VZ weer eens een andere opstelling vanavond. Ook maar weinig vastigheden daar. Na een slechte wedstrijd zit je zo weer op bank.
pi_210702956
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens VZ weer eens een andere opstelling vanavond. Ook maar weinig vastigheden daar. Na een slechte wedstrijd zit je zo weer op bank.
Grotere kans dat je onder de bus ligt na een slechte wedstrijd, HageneesjeGod weer de spelers afkraken vanavond.
Jack does it in real time...
pi_210702963
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
En wat is die zogenaamde opstelling dan?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210702968
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:40 schreef Black-Death het volgende:

[..]
En wat is die zogenaamde opstelling dan?
Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Taylor, Tahirovic, Berghuis; Forbs, Brobbey, Bergwijn.

quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:39 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Grotere kans dat je onder de bus ligt na een slechte wedstrijd, HageneesjeGod weer de spelers afkraken vanavond.
Bij dikke nederlagen ligt ie er zelf uit na Feyenoord zondag
pi_210702990
Christus te paard, Taylor..... :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210702991
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Taylor, Tahirovic, Berghuis; Forbs, Brobbey, Bergwijn.
[..]
Bij dikke nederlagen ligt ie er zelf uit na Feyenoord zondag
Twee wijzigingen dan toch maar? Vind ik nog weinig na zo'n wanvertoning.
In Southern Sun
pi_210703013
Waarom staat die Gorter er eigenlijk in als je die mof hebt gekocht?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210703016
Taylor viel goed in zondag dus die mag wel spelen.

Hij is dit seizoen misschien wel het minst slecht van alle middenvelders.
pi_210703020
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:44 schreef Black-Death het volgende:
Christus te paard, Taylor..... :')
Mja ik weet dat de man niets goed kan doen hier maar lijkt me een volkomen logische basisplaats. Haalde vorige week ook als een van de weinigen een beetje niveau.
In Southern Sun
pi_210703034
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
Waarom staat die Gorter er eigenlijk in als je die mof hebt gekocht?
Omdat de mof is gehaald als reservekeeper.
In Southern Sun
pi_210703044
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Mja ik weet dat de man niets goed kan doen hier maar lijkt me een volkomen logische basisplaats. Haalde vorige week ook als een van de weinigen een beetje niveau.
Okee fair enough, heb niets gezien van afgelopen zondag.
pi_210703046
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Omdat de mof is gehaald als reservekeeper.
Maar Gorter kan er echt helemaal niks van
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210703062
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar Gorter kan er echt helemaal niks van
Te kort door de bocht. Deelt nu in de malaise, maar keepte bij Ludogorets bijvoorbeeld een fantastische pot. Wel benieuwd wat er gebeurt als hij foutjes blijft maken.
In Southern Sun
pi_210703193
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Te kort door de bocht. Deelt nu in de malaise, maar keepte bij Ludogorets bijvoorbeeld een fantastische pot. Wel benieuwd wat er gebeurt als hij foutjes blijft maken.
Het lijkt wel alsof hij soms moeite heeft zijn concentratie vast te houden.
pi_210703208
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Die kan er toch al jaren niks van?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210703209
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nou ja "volkomen logisch" is nogal sterk uitgedrukt, maar dat je hem dan een kans geeft snap ik wel, het zegt alleen wel genoeg dat we ons nu vast moeten houden aan een type Taylor. Het is echt diepe crisis.
pi_210703287
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 10:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Die kan er toch al jaren niks van?
Ja dat zei je net ook.
In Southern Sun
pi_210703366
Tot voor kort was u niet de zaakwaarnemer van Borna Sosa. Waarom begeleidde u ineens zijn deal naar Ajax?

'Dat de transfer alleen met mij als zaakwaarnemer kon, is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.’

In meerdere media wordt bevestigd dat het zo gegaan is.

'Het zijn vooral aannames. Ik ken Borna al heel lang en was één van meerdere agenten die werk gedaan heeft voor hem. Ik mocht namens de speler praten met meerdere clubs, ook Ajax. Een paar weken eerder heb ik hem aangeboden bij Ajax. Ik heb aangegeven dat er meerdere opties waren en dat als Sven hem zou willen, er snel gehandeld moest worden. Op de laatste dag van de transferperiode (na de verloren wedstrijd tegen Ludogorets, red.) was het de trainer van Ajax die Borna toch wilde hebben, niet Sven. Daarna zijn we gaan praten en kwam er een deal tot stand.’

https://www.vi.nl/pro/zaa(...)-rond-sven-mislintat

Maurice toch weer betrokken bij een duister dealtje. :{
pi_210703446
Ik zie Rensch staan en sommige beginnen over Taylor?!!?!
Taylor terecht wel, niet dat hij geweldig is, maar tot nu toe beter dan die Noor en vd Boomen.
Begrijp niet waarom Berghuis niet gewoon op rechts, rol beetje zoals Zyach en Kudus. Heeft een goede voorzet ook.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_210703452
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 08:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Graag voorbeelden
Appie. Promes. Dickpic Netto.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 21 september 2023 @ 10:44:28 #150
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210703479
quote:
Volgens VZ
Dan zal het wel kloppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')