quote:Op donderdag 21 september 2023 12:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het nieuws wat De Telegraaf en co. brengen over Sosa is niet gekleurd? Zal vast niet gelekt zijn door een boos makelaarsbureau dat commissie aan hun neus voorbij zag gaan.
Van alle aankopen steek ik mijn hand in het vuur dat jullie er bij deze naast zitten.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een hele dure versie van Lesley de Sa
Eh, ja?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]ja hoor, belangenverstrengeling door de TD is “gekleurde berichtgeving” gebaseerd op een narrige makelaar.
Het is de opvolger van Conceicao?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van alle aankopen steek ik mijn hand in het vuur dat jullie er bij deze naast zitten.
Twee kratjes bier?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van alle aankopen steek ik mijn hand in het vuur dat jullie er bij deze naast zitten.
Ik moet opeens denken aan Sana.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een hele dure versie van Lesley de Sa
Leuke dribbelaar maar schat zo in dat hij op het hoogste niveau tekort komt.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is de opvolger van Conceicao?
Ik aan Lukokiquote:Op donderdag 21 september 2023 12:46 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan Sana.
quote:
Ik heb er verstand van.quote:Op donderdag 19 mei 2022 00:19 schreef Wotte het volgende:
Ik voorspel alleen dat Antony het transferrecord van Ajax gaat breken.
En nu heb ik trek in ananas.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:46 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan Sana.
Wat mij betreft mag de RvC dan ook wel even kritisch bekeken worden.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Straks Mislintat weg, dan zitten ze opgescheept met een b garnituur vreemdelingenlegioen. Dan mogen ze na dit seizoen gaan puin ruimen. Duur geintje geweest om deze kerel aan te stellen.
Ook daar zullen koppen gaan rollen.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag de RvC dan ook wel even kritisch bekeken worden.
Dat zal de bestuursraad moeten doen maar je hebt ze niet zomaar vervangen en dat kan ook niet in 1 keer, tenzij ze vrijwillig opstappen.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag de RvC dan ook wel even kritisch bekeken worden.
Nouja het is koud. Ik ga ook pas richting 5 die kant opquote:Op donderdag 21 september 2023 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schijnt nog rustig te zijn in de stad had ik niet verwacht.
Laf. Of je schorst iemand (dat zou ik doen) of je doet dat niet. Hier zijn mensen bezig hun eigen hachje te redden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |