Wie gaat hem dan ontslaan?quote:Op donderdag 21 september 2023 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Taylor, Tahirovic, Berghuis; Forbs, Brobbey, Bergwijn.
[..]
Bij dikke nederlagen ligt ie er zelf uit na Feyenoord zondag
Dit is wel gewoon een vrij logische opstelling. Had zelf Berghuis naar rechts gedaan en een andere tien.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Taylor, Tahirovic, Berghuis; Forbs, Brobbey, Bergwijn.
Netto is ontslagen. Promes is ook via de achterdeur vertrokken en Appie is gewoon opgelost. Tussen Ajax en familie Nouri zit weinig kwaad bloed.quote:
Ik betwijfel of Ten Hag nu al weer terug wil naar Ajax. Die zie ik dan gewoon een sabbatical nemen tot de eerstvolgende internationale club zich meldt.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:36 schreef Elan het volgende:
Nog even en Ten Hag is weer beschikbaar, dat zou mooi kunnen samenvallen met het ongetwijfeld onvermijdelijke ontslag van Steijn.
Samen met @klaasweetalles op de F-Sidequote:Op donderdag 21 september 2023 11:45 schreef PicoMMP het volgende:
@:Caland in welk vak zit je zondag?
108 of 104 dacht ik, via werk.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:45 schreef PicoMMP het volgende:
@:Caland in welk vak zit je zondag?
Logisch.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef Oriente het volgende:
Mislintat voorlopig niet meer welkom bij wedstrijden in de Arena
Da's niet echt een straf.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef Oriente het volgende:
Huhquote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn baan nog wel houden.
Hij kan alleen rennenquote:Op donderdag 21 september 2023 11:30 schreef Wotte het volgende:
Overigens zit er wel muziek in die Forbs volgens mij.
Heeft ie snel voor elkaar gekregen, hoe lang zit hij er nou?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef Oriente het volgende:
Ik heb de kaarten via mijn werkgever, dan ga je dus al helemaal niet het risico lopen om eruit gezet te worden. Doe dat sowieso zelden, zit uitwedstrijden eigenlijk altijd op thuisvakken (Europees uitgezonderd)quote:
Doe dit nou nietquote:Op donderdag 21 september 2023 11:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Samen met @:klaasweetalles op de F-Side
Het nieuws wat De Telegraaf en co. brengen over Sosa is niet gekleurd? Zal vast niet gelekt zijn door een boos makelaarsbureau dat commissie aan hun neus voorbij zag gaan.quote:
Tikje druistig nog en weinig situationeel overzicht maar goed als je alleen daar de nadruk oplegt dan kan je al gauw slechts rennen.quote:
Een hele dure versie van Lesley de Saquote:Op donderdag 21 september 2023 12:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tikje druistig nog en weinig situationeel overzicht maar goed als je alleen daar de nadruk oplegt dan kan je al gauw slechts rennen.
Voor de helft van dat geld kan je al betere buitenspelers vinden die ook wel eens een potje tegen volwassenen hebben gespeeld.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tikje druistig nog en weinig situationeel overzicht maar goed als je alleen daar de nadruk oplegt dan kan je al gauw slechts rennen.
Dat niet druistige en overzicht hebben is vaak natuurlijk. Je hebt het of je hebt het niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2023 12:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het nieuws wat De Telegraaf en co. brengen over Sosa is niet gekleurd? Zal vast niet gelekt zijn door een boos makelaarsbureau dat commissie aan hun neus voorbij zag gaan.
Van alle aankopen steek ik mijn hand in het vuur dat jullie er bij deze naast zitten.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een hele dure versie van Lesley de Sa
Eh, ja?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]ja hoor, belangenverstrengeling door de TD is “gekleurde berichtgeving” gebaseerd op een narrige makelaar.
Het is de opvolger van Conceicao?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van alle aankopen steek ik mijn hand in het vuur dat jullie er bij deze naast zitten.
Twee kratjes bier?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van alle aankopen steek ik mijn hand in het vuur dat jullie er bij deze naast zitten.
Ik moet opeens denken aan Sana.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een hele dure versie van Lesley de Sa
Leuke dribbelaar maar schat zo in dat hij op het hoogste niveau tekort komt.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is de opvolger van Conceicao?
Ik aan Lukokiquote:Op donderdag 21 september 2023 12:46 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan Sana.
quote:
Ik heb er verstand van.quote:Op donderdag 19 mei 2022 00:19 schreef Wotte het volgende:
Ik voorspel alleen dat Antony het transferrecord van Ajax gaat breken.
En nu heb ik trek in ananas.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:46 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan Sana.
Wat mij betreft mag de RvC dan ook wel even kritisch bekeken worden.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Straks Mislintat weg, dan zitten ze opgescheept met een b garnituur vreemdelingenlegioen. Dan mogen ze na dit seizoen gaan puin ruimen. Duur geintje geweest om deze kerel aan te stellen.
Ook daar zullen koppen gaan rollen.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag de RvC dan ook wel even kritisch bekeken worden.
Dat zal de bestuursraad moeten doen maar je hebt ze niet zomaar vervangen en dat kan ook niet in 1 keer, tenzij ze vrijwillig opstappen.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag de RvC dan ook wel even kritisch bekeken worden.
Nouja het is koud. Ik ga ook pas richting 5 die kant opquote:Op donderdag 21 september 2023 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schijnt nog rustig te zijn in de stad had ik niet verwacht.
Laf. Of je schorst iemand (dat zou ik doen) of je doet dat niet. Hier zijn mensen bezig hun eigen hachje te redden.quote:
Edje blijft opvallend buiten schot.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Straks Mislintat weg, dan zitten ze opgescheept met een b garnituur vreemdelingenlegioen. Dan mogen ze na dit seizoen gaan puin ruimen. Duur geintje geweest om deze kerel aan te stellen.
Vanavond is daar afhankelijk van ja?quote:Op donderdag 21 september 2023 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er moet vanavond wel echt wat sportief vertrouwen getankt worden, anders zie ik het ook somber in voor zondag.
Als als alsquote:Op donderdag 21 september 2023 14:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Edje blijft opvallend buiten schot.
Bij Ajax loopt het momenteel net zo lekker als jij, Lucille, dus dit lijkt mij niet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:04 schreef C.L.Werner het volgende:
Mislintat god. Vanavond wordt het 3-1 Ajax, met 2 assists van Sosa die iedereen de mond snoert.
Ik kijk uit na zijn doelpunt, naar de harde kern rennen met twee vingers in zijn oren en het sssstttt gebaar.... heerlijk.
Hihaho WZAWZDB 3-1quote:Op donderdag 21 september 2023 15:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bij Ajax loopt het momenteel net zo lekker als jij, Lucille, dus dit lijkt mij niet waarschijnlijk.
Megafoontje mee.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Samen met @:klaasweetalles op de F-Side
Gaat Mislintat scoren?quote:Op donderdag 21 september 2023 15:04 schreef C.L.Werner het volgende:
Mislintat god. Vanavond wordt het 3-1 Ajax, met 2 assists van Sosa die iedereen de mond snoert.
Ik kijk uit na zijn doelpunt, naar de harde kern rennen met twee vingers in zijn oren en het sssstttt gebaar.... heerlijk.
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er moet vanavond wel echt wat sportief vertrouwen getankt worden, anders zie ik het ook somber in voor zondag.
ELKE WEDSTRIJD KAMPIOENSWEDSTRIJD 110% GEVEN!quote:Op donderdag 21 september 2023 15:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.
Oke en je maakt ook geen nieuwe aanquote:Op donderdag 21 september 2023 15:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik verwijder mijn account als je niet binnen twee seizoenen niet mijn gelijk ziet.
Bron?quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja dit geeft wel aan dat het gewoon einde Mislintat gaat zijn.
Het lijkt me vooral steeds duidelijker worden dat er voor Mislintat geen weg terug meer is.quote:
Teveel shadiness.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral steeds duidelijker worden dat er voor Mislintat geen weg terug meer is.
De opbrengst van transfers gaan naar zakenvriendjes die een belang hebben in de BV van Mislintat. Dus ze zouden dat geld dat ze verdienen aan deze vorm van handjeklap zo weer in het bedrijf kunnen stoppen.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:26 schreef Black-Death het volgende:
Dat is er zaken niet lekker uitzien, is wel duidelijk. Toch is me niet helemaal helder op welke manier Mislintat zelf van deze transfers zou profiteren..?
Dat moet onderzocht worden, maar het riekt wel al behoorlijk naar quid pro quo, na de lening van Beck's bedrijfje aan Matchmetrics. Het lijkt op z'n minst een return of favor. Maar het lijkt me verstandig even alle geldstromen van en naar Matchmetrics en gelieerde entiteiten te onderzoeken. Er kan bv sprake zijn van kapitaalstorting door die Beck cs. en vervolgens onttrekking uit de onderneming door Mislintat.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:26 schreef Black-Death het volgende:
Dat is er zaken niet lekker uitzien, is wel duidelijk. Toch is me niet helemaal helder op welke manier Mislintat zelf van deze transfers zou profiteren..?
Ja geen probleem andersom ook neem ik aan?quote:Op donderdag 21 september 2023 15:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke en je maakt ook geen nieuwe aan
Daarbij nog wat de KNVB/EUFA er allemaal van vindt. Zullen vast wat regeltjes over het een en ander zijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Teveel shadiness.
Die forensisch accountant gaat de cijfers erbij ophalen en afwijkingen signaleren - de getuigenissen van betrokkenen worden opgeschreven - einde verhaal voor Mislintat.
Enige vraag die nog open blijft staan is of Ajax juridische stappen gaat ondernemen of hem er gewoon uitgooit en het erbij laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |