abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210705970
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:30 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Dat moet onderzocht worden, maar het riekt wel al behoorlijk naar quid pro quo, na de lening van Beck's bedrijfje aan Matchmetrics. Het lijkt op z'n minst een return of favor. Maar het lijkt me verstandig even alle geldstromen van en naar Matchmetrics en gelieerde entiteiten te onderzoeken. Er kan bv sprake zijn van kapitaalstorting door die Beck cs. en vervolgens onttrekking uit de onderneming door Mislintat.
Als dat vastgesteld zou worden dan is het op zeker een strafzaak die Ajax moet beginnen.
  donderdag 21 september 2023 @ 15:44:15 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210706012
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:26 schreef Black-Death het volgende:
Dat is er zaken niet lekker uitzien, is wel duidelijk. Toch is me niet helemaal helder op welke manier Mislintat zelf van deze transfers zou profiteren..?
Dat sluit ik zeker niet uit en dat is uiteraard ook helemaal niets nieuws in het voetbal en zat manieren om dat te doen zonder dat het gezien wordt.
Het punt is alleen dat doordat hij Ajax niet juist op de hoogte heeft gebracht van de aandeelhouders in zijn BV en Ajax dan zaken doet met die aandeelhouder er een belangenverstrengeling zou kunnen hebben ontstaan.
Omdat Ajax beursgenoteerd is moet dat uitgesloten worden en daar gaat dat onderzoek over.

Maar als ik een BV open en zeg tegen jou leen me even een paar ton, dat zetten we tzt om in aandelen, allemaal prima uiteraard tot ik je mondeling ook toezeg wat speler transacties te doen via m'n nieuwe werkgever en dat op die manier de investering terug komt en daar kan je ook weer een kick back in opnemen uiteraard.
pi_210706260
Benieuwd wat PIERRE aka PI-AIR hier van vindt!

pi_210706379
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 16:07 schreef C.L.Werner het volgende:

[ afbeelding ]
A niffo!
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210706383
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:25 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee hoor.
Ja hoor.
pi_210706413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 16:07 schreef C.L.Werner het volgende:

[ afbeelding ]
Hij is daar vast aan het bellen naar Van Halst om zich kandidaat te stellen voor vrijkomende functie van TD.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210706493
Pas maar op voor wie erheen gaat. Al meerdere aanhoudingen vanwege bezit steekwapens bij de Fransozen.

quote:
12 Marseille-fans aangehouden, 6 voor het dragen van een (steek)wapen

Tot nu toe zijn twaalf Franse supporters aangehouden. In de helft van de gevallen deed de politie dat omdat fans steek- of stootwapen bij zich hadden. Zes andere Fransen werden vanwege een APV-overtreding, zoals samenscholing, opgepakt. Daarnaast zijn er veel steekwapens op straat gevonden. Vermoedelijk omdat supporters doorkregen dat er gefouilleerd werd. Al met al spreekt de politie tot nu toe van een beheersbare situatie.
pi_210706616
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 16:24 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
A niffo!
Niffo de ban is weer opgeheven, kon me beter op mijn werk focussen als manager maar nu weer hier om te posten! Voor zolang het duurt je weet zelf a niffo de bans worden hier makkelijk uitgedeeld!
pi_210706644
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:31 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ja geen probleem andersom ook neem ik aan?
Nee ik wed om twee kratten bier
Groot fan van User Wotte
pi_210706648
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
Pas maar op voor wie erheen gaat. Al meerdere aanhoudingen vanwege bezit steekwapens bij de Fransozen.
[..]

:')
Groot fan van User Wotte
pi_210706673
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]

Denken dat fokkers ergens heen gaan buiten het GGZ en UWV om :')
pi_210706809
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:30 schreef Bugno3 het volgende:
Dat moet onderzocht worden, maar het riekt wel al behoorlijk naar quid pro quo, na de lening van Beck's bedrijfje aan Matchmetrics. Het lijkt op z'n minst een return of favor. Maar het lijkt me verstandig even alle geldstromen van en naar Matchmetrics en gelieerde entiteiten te onderzoeken. Er kan bv sprake zijn van kapitaalstorting door die Beck cs. en vervolgens onttrekking uit de onderneming door Mislintat.
Voor die lening hebben ze 3% in het bedrijf gekregen dus dat is de quid pro quo daar.

Mensen gaan er wel erg makkelijk maar vanuit dat er sprake is van louche zaken, terwijl er daar (op dat T verhaal over Sosa's gedwongen zaakwaarnemerswitch wat geen enkele andere media overneemt) niets op wijst. Het wordt allemaal in ieder geval weer gigantisch opgeblazen door de media.
pi_210706841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Voor die lening hebben ze 3% in het bedrijf gekregen dus dat is de quid pro quo daar.

Mensen gaan er wel erg makkelijk maar vanuit dat er sprake is van louche zaken, terwijl er daar (op dat T verhaal over Sosa's gedwongen zaakwaarnemerswitch wat geen enkele andere media overneemt) niets op wijst. Het wordt allemaal in ieder geval weer gigantisch opgeblazen door de media.
1: Het heeft de schijn van belangenverstrengeling
2: Het gaat over de grootste club van het land met de meeste prijzen en aanzien. Grootste fanschare en meest gehate te gelijk. Dat trekt
3: Ajax valt op het moment waar eerst werd gedacht dat Ajax de aankomende 10 jaar de titel zou pakken. Ipv dat krijgen we dit
4: trekt aandacht
5: Er zit een gast die niets met de club van dien heeft op de TD positie.
6: Terwijl er een goede jeugdopleiding en scoutingsapparaat is, denkt meneer alleen maar zijn eigen bedrijfje te kunnen spekken over de rug van Ajax.

Dit mag groot worden uitgemeten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210706874
Op zich snap ik uit economisch perspectief wel dat je voor Sosa ipv Tagliafico gaat, gezien de restwaarde. Verder lijkt het wel te rammelen als het echt op die manier is gegaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210706875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 16:24 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ja hoor.
Nee hoor.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210706914
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:38 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee hoor.
Ok Hans.
pi_210706916

woedend die ledenraad
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210706985
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:44 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ok Hans.
Hans?
Allemaal cabaretteketet!
pi_210706989
quote:
Kan jou het schelen?
Allemaal cabaretteketet!
pi_210706994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Nee ik wed om twee kratten bier
Logistieke nachtmerrie joh. Alleen die verzendkosten al.
pi_210706995
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:55 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Hans?
Niet meer op reageren joh :)
pi_210707177
MislinRat steeds verder in het nauw :W

https://www.voetbalprimeu(...)bieuze-rol-beck.html

quote:
12s.gif Op donderdag 21 september 2023 10:31 schreef bbuddybb het volgende:
Tot voor kort was u niet de zaakwaarnemer van Borna Sosa. Waarom begeleidde u ineens zijn deal naar Ajax?

'Dat de transfer alleen met mij als zaakwaarnemer kon, is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.’

In meerdere media wordt bevestigd dat het zo gegaan is.

'Het zijn vooral aannames. Ik ken Borna al heel lang en was één van meerdere agenten die werk gedaan heeft voor hem. Ik mocht namens de speler praten met meerdere clubs, ook Ajax. Een paar weken eerder heb ik hem aangeboden bij Ajax. Ik heb aangegeven dat er meerdere opties waren en dat als Sven hem zou willen, er snel gehandeld moest worden. Op de laatste dag van de transferperiode (na de verloren wedstrijd tegen Ludogorets, red.) was het de trainer van Ajax die Borna toch wilde hebben, niet Sven. Daarna zijn we gaan praten en kwam er een deal tot stand.’

https://www.vi.nl/pro/zaa(...)-rond-sven-mislintat

Maurice toch weer betrokken bij een duister dealtje. :{
Jammer joh :W

quote:
Arthur Beck, zaakwaarnemer en mede-eigenaar van AKA Global - het bureau waar Sosa zich vlak voor zijn transfer bij aansloot - vertelde woensdag dat niet Mislintat, maar Ajax-trainer Maurice Steijn Sosa wilde halen. Nu wordt duidelijk dat Steijn inzette op de komst van Nicolás Tagliafico, terwijl Mislintat zijn pijlen al lange tijd gericht had op Sosa.

[ Bericht 31% gewijzigd door KlapMongeaul op 21-09-2023 18:51:21 ]
pi_210707197
We zijn voor vanavond gewoon favoriet bij Unibet :')
pi_210707269
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:23 schreef Scorpie het volgende:
We zijn voor vanavond gewoon favoriet bij Unibet :')
Toto ook. Ik denk dat jullie gelijkspelen, al kan het best zijn dat die spelers van OM er totaal geen zin meer in hebben en alles door laten. In dat geval, vast gefeliciteerd.
pi_210707404
Volgens Faalentijn wil Louis wel crisismanager worden als hij de juiste staff krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')