SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 punten in 5 of 7 in 4 lijkt me toch ook wel een substantieel verschil.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Feyenoord verspeelt ook punten aan begin competitie, net als Ajax, maar bij de echt grote topclub wordt het veel groter uitgemeten in de media.
Maar die hoor ik vaak wel wijze dingen over zichzelf dan wel medespelers zeggen...quote:Op woensdag 20 september 2023 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis heeft inmiddels ook al zo veel van dat soort incidenten dat hij als aanvoerder niet heel geloofwaardig meer is.
Dat Bergwijn een waardeloze andere optie is is weer iets anders.
Te aardig mss?quote:Op woensdag 20 september 2023 14:38 schreef Gutanoth het volgende:
Het gekke is dus dat die Steijn echt overkomt als een sympathieke jongen. Past helemaal neit bij ajax
Ik ook, maar dat gefrustreerde schoppen en slaan heeft er altijd ingehangen bij hem, die kronkel in zijn kop maakt hem gewoon onbetrouwbaar in die rol. Dat laatste seizoen bij Feyenoord werd hij gewoon uitgekotst door zijn meeste medespelers, en hoewel de omstandigheden + Cor Pot daar ook een rol in hebben gespeeld vraag ik mij af hoe hij het nu zou doen aangezien hij de vorige keer ook niet goed om ging met dat ‘wij zijn een Nederlandse club, wij spreken Nederlands’ gedoe.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:31 schreef Tarado het volgende: [..] Ik vind het altijd prima zoals hij de pers te woord staat, dat was in z'n Feyenoord tijd ook al.
Ja maar Feyenoord verspeelde ook punten, altijd tegen ons. Mimimimi.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:41 schreef Tarado het volgende:
Net als je het met vrouwen nooit over andere vrouwen moet hebben moet je het als trainer nooit over andere clubs hebben met uitzondering van de directe tegenstander.
Arne kan er ook wat van af en toe hoor, maar ik vind dat gewoon niet zo handig.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar Feyenoord verspeelde ook punten, altijd tegen ons. Mimimimi.
In ieder geval nooit in de ‘ja maar zij’ vorm.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:41 schreef Tarado het volgende:
Net als je het met vrouwen nooit over andere vrouwen moet hebben moet je het als trainer nooit over andere clubs hebben met uitzondering van de directe tegenstander.
Die gebruikt het dan vaak vooral om zichzelf een beetje te pijpen, maar eens.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arne kan er ook wat van af en toe hoor, maar ik vind dat gewoon niet zo handig.
Lijkt me niet het type die een verslaving heeft aan FIFA in tegenstelling tot jou.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Sterke trainer tijdens de persco, lekker laten zitten
Mooi dat je het blijft herhalenquote:Op woensdag 20 september 2023 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me niet het type die een verslaving heeft aan FIFA in tegenstelling tot jou.
"kracht van herhaling" las ik vandaag hier. Als feyenoorder in dit topic moet je dat bekend voorkomen toch?quote:Op woensdag 20 september 2023 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mooi dat je het blijft herhalen, wil je anders 1 van mijn 17 ps5's lenen?
Second City syndrome.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:55 schreef Simmertje het volgende:
Waarom zitten hier trouwens vooral de Feyenoorders, zie eigenlijk vrij weinig fans van andere clubs. Trauma van 20 jaar lang ellende verwerken ofzo?
Mwoah kan er maar op 1 spelen dus dat hoeft niet voor mij. Ik spiegel je gedrag gewoon lieverd.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mooi dat je het blijft herhalen, wil je anders 1 van mijn 17 ps5's lenen?
Zolang het een beetje een normale discussie blijft vind ik het wel prima, maar een aantal zijn daar te zwakzinnig voorquote:Op woensdag 20 september 2023 14:55 schreef Simmertje het volgende:
Waarom zitten hier trouwens vooral de Feyenoorders, zie eigenlijk vrij weinig fans van andere clubs. Trauma van 20 jaar lang ellende verwerken ofzo?
Is goed vriendje, alvast gefeliciteerd met de overwinning zondag, statistisch gezien heeft Ajax de meeste kans om te winnen zondag en gezien de historie.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah kan er maar op 1 spelen dus dat hoeft niet voor mij. Ik spiegel je gedrag gewoon lieverd.
Probeer uit de schulden te blijven hequote:Op woensdag 20 september 2023 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is goed vriendje, alvast gefeliciteerd met de overwinning zondag, statistisch gezien heeft Ajax de meeste kans om te winnen zondag en gezien de historie.
neitquote:Op woensdag 20 september 2023 14:38 schreef Gutanoth het volgende:
Het gekke is dus dat die Steijn echt overkomt als een sympathieke jongen. Past helemaal neit bij ajax
En hoe is het geregeld in fifa ?quote:Op woensdag 20 september 2023 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is goed vriendje, alvast gefeliciteerd met de overwinning zondag, statistisch gezien heeft Ajax de meeste kans om te winnen zondag en gezien de historie.
Dit is de eerste keer dat Feyenoord favoriet is voor een Klassieker in Amsterdam bij de bookies letterlijk sinds het internet bestaat.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meh, favoriet is alles onder de 1.70 ofzo. Nu krijg je er alsnog 2,5 keer je inleg mee.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat Feyenoord favoriet is voor een Klassieker in Amsterdam bij de bookies letterlijk sinds het internet bestaat.
Heb je gelijk in je hebt ook nog gelijkspel. Maar favoriet als in dat je meer geld krijgt als Ajax wint dan andersom is echt een totaal nieuw verschijnsel.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, favoriet is alles onder de 1.70 ofzo. Nu krijg je er alsnog 2,5 keer je inleg mee.
Die absolute shitshow is enorm leuk om te aanschouwen. Vooral omdat die gekke mof als een soort halve afgod werd neergezet omdat Branco van der Trees een paar balletjes op de stropdas gaf tegen Unterhaching en co.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:55 schreef Simmertje het volgende:
Mwa het was lang voor die mof al druk hoor, het zal wat met de wederzijdse prestaties te maken sinds eind vorig jaar zo'n beetje.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die absolute shitshow is enorm leuk om te aanschouwen. Vooral omdat die gekke mof als een soort halve afgod werd neergezet omdat Branco van der Trees een paar balletjes op de stropdas gaf tegen Unterhaching en co.
Het is ook al best lang een shitshow natuurlijk. En om dat te herstellen haal je een Duitser binnen die allerlei obscure spelertjes koopt voor per stuk minimaal twee keer de aankoopwaarde, je stelt een middelmatige trainer aan en vervolgens is iedereen boos omdat het niet loopt. Dat is op zijn minst best grappig om te aanschouwen vanaf de andere kant.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa het was lang voor die mof al druk hoor, het zal wat met de wederzijdse prestaties te maken sinds eind vorig jaar zo'n beetje.
Stukje zelfreflectie van Steijn ben ik wel blij om te lezen.quote:'Zelf ook verkeerde keuzes gemaakt'
Dat is de Haagse trainer tot nu toe niet gelukt. In de competitie stelt de topclub teleur. Afgelopen weekend ging Ajax nog met 3-1 onderuit bij FC Twente. Voor die nederlaag steekt de trainer ook de hand in eigen boezem.
"Je kunt achteraf zeggen dat ik keuzes heb gemaakt die niet de juiste waren. Ik stelde twee controlerende middenvelders op, dat zag er op de training goed uit. Maar in de praktijk bleek het niet goed genoeg."
Er is dus werk aan de winkel in Amsterdam. "Ik hoop dat we snel een Ajax gaan zien waar het publiek recht op heeft."
Komt allemaal wel weer goed, niet dat ik het aan heb zien komen hoor al was dat laatste half jaar onder Ten Hag eigenlijk al een beetje een teken, het gebrek aan een behoorlijke TD deed de rest.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook al best lang een shitshow natuurlijk. En om dat te herstellen haal je een Duitser binnen die allerlei obscure spelertjes koopt voor per stuk minimaal twee keer de aankoopwaarde, je stelt een middelmatige trainer aan en vervolgens is iedereen boos omdat het niet loopt. Dat is op zijn minst best grappig om te aanschouwen vanaf de andere kant.
Een soort Utrecht in het groot.
dan kan steijn zijn 'tactiek' niet aanpassen aan de tegenstanderquote:Op woensdag 20 september 2023 15:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De volledige technische staf van Marseille heeft nu (officieel) ontslag genomen![]()
Wordt een leuk potje lamme tegen de blinde.
Zeker. Jammer alleen dat het altijd achteraf komt.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stukje zelfreflectie van Steijn ben ik wel blij om te lezen.
Ach, ik zou als Feyenoorder nu ook genieten als het zo’n puinhoop bij de rivaal is. Je ziet het, het kan binnen 2 jaar zo weer omgedraaid zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die absolute shitshow is enorm leuk om te aanschouwen. Vooral omdat die gekke mof als een soort halve afgod werd neergezet omdat Branco van der Trees een paar balletjes op de stropdas gaf tegen Unterhaching en co.
2,5? Das gratis geldquote:Op woensdag 20 september 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, favoriet is alles onder de 1.70 ofzo. Nu krijg je er alsnog 2,5 keer je inleg mee.
er zijn ook best wat feyenoordusers die hier ook posten als ajax bovenaan staatquote:Op woensdag 20 september 2023 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik zou als Feyenoorder nu ook genieten als het zo’n puinhoop bij de rivaal is. Je ziet het, het kan binnen 2 jaar zo weer omgedraaid zijn.
Makkelijk scoren van Sjoerd. Overmars was al op weg Bergwijn, Brobbey en Wijndal te halen, alleen zijn die door zijn vertrek op het conto van Hamstra/Huntelaar gekomen. Het salarishuis was al uit de hand aan gelopen en ook Overmars had op termijn afscheid van de ouder wordende dure krachten moeten nemen. Hij had wellicht een beter geschikte trainer aangesteld, dat wel.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:15 schreef Elan het volgende:
Goede column van Sjoerd in het AD: Hoe een dickpick van Overmars de geschiedenis volledig heeft herschreven.
Hoezo, Klaas is gewoon voor Ajax.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er zijn ook best wat feyenoordusers die hier ook posten als ajax bovenaan staat
Kan mij niet herinneren dat ik in onze succesjaren onder ten Hag elke dag in het Feyenoord topic aan het posten was. Misschien alleen na een overwinning van Ajax tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik zou als Feyenoorder nu ook genieten als het zo’n puinhoop bij de rivaal is. Je ziet het, het kan binnen 2 jaar zo weer omgedraaid zijn.
Daar kwam hij niet uit zichzelf mee, maar hij werd direct gevraagd 'heb je zelf ook fouten gemaakt?'quote:Op woensdag 20 september 2023 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stukje zelfreflectie van Steijn ben ik wel blij om te lezen.
Is ook niet te vergelijken, Ajax blijft voor iedereen de grootste club of je nou supporter bent of niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:03 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat ik in onze succesjaren onder ten Hag elke dag in het Feyenoord topic aan het posten was. Misschien alleen na een overwinning van Ajax tegen Feyenoord.
Mja, over het algemeen is bekend dat supporters van Feyenoord en Utrecht meer genieten van het falen van Ajax dan succes voor hun eigen club.
De heiligverklaring van Overmars is ook bizar inderdaad. Heeft ook voldoende chaos gecreëerd. Maar naast Mislintat is zelfs Freaky40 een geniequote:Op woensdag 20 september 2023 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Makkelijk scoren van Sjoerd. Overmars was al op weg Bergwijn, Brobbey en Wijndal te halen, alleen zijn die door zijn vertrek op het conto van Hamstra/Huntelaar gekomen. Het salarishuis was al uit de hand aan gelopen en ook Overmars had op termijn afscheid van de ouder wordende dure krachten moeten nemen. Hij had wellicht een beter geschikte trainer aangesteld, dat wel.
Verder nog even Akpom erdoorheen fietsen zodat z'n artikeltje van afgelopen week ergens op slaat.
Gratis geldquote:Op woensdag 20 september 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)slintat-belangen-hadquote:Controle bij Ajax faalt: 'Niet moeilijk te achterhalen dat Mislintat belangen had'
quote:"Het was niet heel moeilijk te achterhalen dat deze man belangen had. De controlefuncties bij Ajax, dat merken we al een tijd, verdwijnen in een soort Bermuda-driehoek, je weet nooit wie waar verantwoordelijk voor is."
Joost Schmets, woordvoerder van de Vereniging van Effectenbezitters (VEB), is hard in zijn oordeel over de bestuurlijke wanorde die er volgens hem bij Ajax heerst. De Amsterdammers bleken niet op de hoogte van de link tussen technisch directeur Sven Mislintat en het Duitse zaakwaarnemerskantoor dat Borna Sosa bijstaat, de linksback die deze zomer van VfB Stuttgart naar Ajax verkaste.
Allemaal nog even willen scoren zonder precies te weten hoe het zit, Joost weet het.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)slintat-belangen-had
[..]
Ich habe es nicht gewusst...quote:Op woensdag 20 september 2023 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)slintat-belangen-had
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |