abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210705200
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Straks Mislintat weg, dan zitten ze opgescheept met een b garnituur vreemdelingenlegioen. Dan mogen ze na dit seizoen gaan puin ruimen. Duur geintje geweest om deze kerel aan te stellen.
Edje blijft opvallend buiten schot. :{
pi_210705257
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er moet vanavond wel echt wat sportief vertrouwen getankt worden, anders zie ik het ook somber in voor zondag.
Vanavond is daar afhankelijk van ja? :D

Ik heb 0 vertrouwen in vanavond en 0 in zondag.
  donderdag 21 september 2023 @ 14:10:07 #203
80382 manny
30 is best veel
pi_210705260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:02 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Edje blijft opvallend buiten schot. :{
Als als als

Edje nou gewoon Alex als TD had aangenomen dan.......

Maar ja, als als..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_210705731
Mislintat god. Vanavond wordt het 3-1 Ajax, met 2 assists van Sosa die iedereen de mond snoert.
Ik kijk uit na zijn doelpunt, naar de harde kern rennen met twee vingers in zijn oren en het sssstttt gebaar.... heerlijk.
pi_210705752
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:04 schreef C.L.Werner het volgende:
Mislintat god. Vanavond wordt het 3-1 Ajax, met 2 assists van Sosa die iedereen de mond snoert.
Ik kijk uit na zijn doelpunt, naar de harde kern rennen met twee vingers in zijn oren en het sssstttt gebaar.... heerlijk.
Bij Ajax loopt het momenteel net zo lekker als jij, Lucille, dus dit lijkt mij niet waarschijnlijk.
Jack does it in real time...
pi_210705755
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:07 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Bij Ajax loopt het momenteel net zo lekker als jij, Lucille, dus dit lijkt mij niet waarschijnlijk.
Hihaho WZAWZDB 3-1
pi_210705756
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 11:58 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Samen met @:klaasweetalles op de F-Side
Megafoontje mee.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210705768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:04 schreef C.L.Werner het volgende:
Gaat Mislintat scoren?
pi_210705774
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er moet vanavond wel echt wat sportief vertrouwen getankt worden, anders zie ik het ook somber in voor zondag.
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_210705777
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Gaat Mislintat scoren?
Wellicht met zijn partner op de bank, hij zit niet in de ARENA
pi_210705780
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.
ELKE WEDSTRIJD KAMPIOENSWEDSTRIJD 110% GEVEN!
pi_210705795
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:45 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ja of nee
Ik verwijder mijn account als je niet binnen twee seizoenen niet mijn gelijk ziet.
pi_210705808
Vanavond wordt natuurlijk gewoon weer janken :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210705810
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:14 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik verwijder mijn account als je niet binnen twee seizoenen niet mijn gelijk ziet.
Oke en je maakt ook geen nieuwe aan
Groot fan van User Wotte
  donderdag 21 september 2023 @ 15:17:49 #215
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210705818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Gaat Mislintat scoren?
Duistere dealtjes scoren?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210705852
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit wordt wel steeds smeuïger
Nou ja dit geeft wel aan dat het gewoon einde Mislintat gaat zijn.
pi_210705856
quote:

[..]
Bron?

Oh pro zelf. Snel lezen mensen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210705861
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou ja dit geeft wel aan dat het gewoon einde Mislintat gaat zijn.
Nee hoor.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210705866
quote:

[..]
Het lijkt me vooral steeds duidelijker worden dat er voor Mislintat geen weg terug meer is.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210705874
Dat is er zaken niet lekker uitzien, is wel duidelijk. Toch is me niet helemaal helder op welke manier Mislintat zelf van deze transfers zou profiteren..?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210705875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het lijkt me vooral steeds duidelijker worden dat er voor Mislintat geen weg terug meer is.
Teveel shadiness.

Die forensisch accountant gaat de cijfers erbij ophalen en afwijkingen signaleren - de getuigenissen van betrokkenen worden opgeschreven - einde verhaal voor Mislintat.

Enige vraag die nog open blijft staan is of Ajax juridische stappen gaat ondernemen of hem er gewoon uitgooit en het erbij laat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2023 15:27:53 ]
pi_210705905
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:26 schreef Black-Death het volgende:
Dat is er zaken niet lekker uitzien, is wel duidelijk. Toch is me niet helemaal helder op welke manier Mislintat zelf van deze transfers zou profiteren..?
De opbrengst van transfers gaan naar zakenvriendjes die een belang hebben in de BV van Mislintat. Dus ze zouden dat geld dat ze verdienen aan deze vorm van handjeklap zo weer in het bedrijf kunnen stoppen.

Een zichzelf financierend vliegwiel dus.
pi_210705906
quote:
Dat moet onderzocht worden, maar het riekt wel al behoorlijk naar quid pro quo, na de lening van Beck's bedrijfje aan Matchmetrics. Het lijkt op z'n minst een return of favor. Maar het lijkt me verstandig even alle geldstromen van en naar Matchmetrics en gelieerde entiteiten te onderzoeken. Er kan bv sprake zijn van kapitaalstorting door die Beck cs. en vervolgens onttrekking uit de onderneming door Mislintat.
pi_210705914
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:16 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Oke en je maakt ook geen nieuwe aan
Ja geen probleem andersom ook neem ik aan?
pi_210705933
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Teveel shadiness.

Die forensisch accountant gaat de cijfers erbij ophalen en afwijkingen signaleren - de getuigenissen van betrokkenen worden opgeschreven - einde verhaal voor Mislintat.

Enige vraag die nog open blijft staan is of Ajax juridische stappen gaat ondernemen of hem er gewoon uitgooit en het erbij laat.
Daarbij nog wat de KNVB/EUFA er allemaal van vindt. Zullen vast wat regeltjes over het een en ander zijn.
pi_210705970
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:30 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Dat moet onderzocht worden, maar het riekt wel al behoorlijk naar quid pro quo, na de lening van Beck's bedrijfje aan Matchmetrics. Het lijkt op z'n minst een return of favor. Maar het lijkt me verstandig even alle geldstromen van en naar Matchmetrics en gelieerde entiteiten te onderzoeken. Er kan bv sprake zijn van kapitaalstorting door die Beck cs. en vervolgens onttrekking uit de onderneming door Mislintat.
Als dat vastgesteld zou worden dan is het op zeker een strafzaak die Ajax moet beginnen.
  donderdag 21 september 2023 @ 15:44:15 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210706012
quote:
Dat sluit ik zeker niet uit en dat is uiteraard ook helemaal niets nieuws in het voetbal en zat manieren om dat te doen zonder dat het gezien wordt.
Het punt is alleen dat doordat hij Ajax niet juist op de hoogte heeft gebracht van de aandeelhouders in zijn BV en Ajax dan zaken doet met die aandeelhouder er een belangenverstrengeling zou kunnen hebben ontstaan.
Omdat Ajax beursgenoteerd is moet dat uitgesloten worden en daar gaat dat onderzoek over.

Maar als ik een BV open en zeg tegen jou leen me even een paar ton, dat zetten we tzt om in aandelen, allemaal prima uiteraard tot ik je mondeling ook toezeg wat speler transacties te doen via m'n nieuwe werkgever en dat op die manier de investering terug komt en daar kan je ook weer een kick back in opnemen uiteraard.
pi_210706260
Benieuwd wat PIERRE aka PI-AIR hier van vindt!

pi_210706379
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 16:07 schreef C.L.Werner het volgende:

[ afbeelding ]
A niffo!
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210706383
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:25 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee hoor.
Ja hoor.
pi_210706413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 16:07 schreef C.L.Werner het volgende:

[ afbeelding ]
Hij is daar vast aan het bellen naar Van Halst om zich kandidaat te stellen voor vrijkomende functie van TD.
pi_210706493
Pas maar op voor wie erheen gaat. Al meerdere aanhoudingen vanwege bezit steekwapens bij de Fransozen.

quote:
12 Marseille-fans aangehouden, 6 voor het dragen van een (steek)wapen

Tot nu toe zijn twaalf Franse supporters aangehouden. In de helft van de gevallen deed de politie dat omdat fans steek- of stootwapen bij zich hadden. Zes andere Fransen werden vanwege een APV-overtreding, zoals samenscholing, opgepakt. Daarnaast zijn er veel steekwapens op straat gevonden. Vermoedelijk omdat supporters doorkregen dat er gefouilleerd werd. Al met al spreekt de politie tot nu toe van een beheersbare situatie.
pi_210706616
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 16:24 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
A niffo!
Niffo de ban is weer opgeheven, kon me beter op mijn werk focussen als manager maar nu weer hier om te posten! Voor zolang het duurt je weet zelf a niffo de bans worden hier makkelijk uitgedeeld!
pi_210706644
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:31 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ja geen probleem andersom ook neem ik aan?
Nee ik wed om twee kratten bier
Groot fan van User Wotte
pi_210706648
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
Pas maar op voor wie erheen gaat. Al meerdere aanhoudingen vanwege bezit steekwapens bij de Fransozen.
[..]

:')
Groot fan van User Wotte
pi_210706673
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]

Denken dat fokkers ergens heen gaan buiten het GGZ en UWV om :')
pi_210706809
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:30 schreef Bugno3 het volgende:
Voor die lening hebben ze 3% in het bedrijf gekregen dus dat is de quid pro quo daar.

Mensen gaan er wel erg makkelijk maar vanuit dat er sprake is van louche zaken, terwijl er daar (op dat T verhaal over Sosa's gedwongen zaakwaarnemerswitch wat geen enkele andere media overneemt) niets op wijst. Het wordt allemaal in ieder geval weer gigantisch opgeblazen door de media.
pi_210706841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Voor die lening hebben ze 3% in het bedrijf gekregen dus dat is de quid pro quo daar.

Mensen gaan er wel erg makkelijk maar vanuit dat er sprake is van louche zaken, terwijl er daar (op dat T verhaal over Sosa's gedwongen zaakwaarnemerswitch wat geen enkele andere media overneemt) niets op wijst. Het wordt allemaal in ieder geval weer gigantisch opgeblazen door de media.
1: Het heeft de schijn van belangenverstrengeling
2: Het gaat over de grootste club van het land met de meeste prijzen en aanzien. Grootste fanschare en meest gehate te gelijk. Dat trekt
3: Ajax valt op het moment waar eerst werd gedacht dat Ajax de aankomende 10 jaar de titel zou pakken. Ipv dat krijgen we dit
4: trekt aandacht
5: Er zit een gast die niets met de club van dien heeft op de TD positie.
6: Terwijl er een goede jeugdopleiding en scoutingsapparaat is, denkt meneer alleen maar zijn eigen bedrijfje te kunnen spekken over de rug van Ajax.

Dit mag groot worden uitgemeten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210706874
Op zich snap ik uit economisch perspectief wel dat je voor Sosa ipv Tagliafico gaat, gezien de restwaarde. Verder lijkt het wel te rammelen als het echt op die manier is gegaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210706875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 16:24 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ja hoor.
Nee hoor.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210706914
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:38 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee hoor.
Ok Hans.
pi_210706916

woedend die ledenraad
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210706985
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:44 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ok Hans.
Hans?
Allemaal cabaretteketet!
pi_210706989
quote:
Kan jou het schelen?
Allemaal cabaretteketet!
pi_210706994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Nee ik wed om twee kratten bier
Logistieke nachtmerrie joh. Alleen die verzendkosten al.
pi_210706995
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:55 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Hans?
Niet meer op reageren joh :)
pi_210707177
MislinRat steeds verder in het nauw :W

https://www.voetbalprimeu(...)bieuze-rol-beck.html

quote:
12s.gif Op donderdag 21 september 2023 10:31 schreef bbuddybb het volgende:
Tot voor kort was u niet de zaakwaarnemer van Borna Sosa. Waarom begeleidde u ineens zijn deal naar Ajax?

'Dat de transfer alleen met mij als zaakwaarnemer kon, is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.’

In meerdere media wordt bevestigd dat het zo gegaan is.

'Het zijn vooral aannames. Ik ken Borna al heel lang en was één van meerdere agenten die werk gedaan heeft voor hem. Ik mocht namens de speler praten met meerdere clubs, ook Ajax. Een paar weken eerder heb ik hem aangeboden bij Ajax. Ik heb aangegeven dat er meerdere opties waren en dat als Sven hem zou willen, er snel gehandeld moest worden. Op de laatste dag van de transferperiode (na de verloren wedstrijd tegen Ludogorets, red.) was het de trainer van Ajax die Borna toch wilde hebben, niet Sven. Daarna zijn we gaan praten en kwam er een deal tot stand.’

https://www.vi.nl/pro/zaa(...)-rond-sven-mislintat

Maurice toch weer betrokken bij een duister dealtje. :{
Jammer joh :W

quote:
Arthur Beck, zaakwaarnemer en mede-eigenaar van AKA Global - het bureau waar Sosa zich vlak voor zijn transfer bij aansloot - vertelde woensdag dat niet Mislintat, maar Ajax-trainer Maurice Steijn Sosa wilde halen. Nu wordt duidelijk dat Steijn inzette op de komst van Nicolás Tagliafico, terwijl Mislintat zijn pijlen al lange tijd gericht had op Sosa.

[ Bericht 31% gewijzigd door KlapMongeaul op 21-09-2023 18:51:21 ]
pi_210707197
We zijn voor vanavond gewoon favoriet bij Unibet :')
pi_210707269
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:23 schreef Scorpie het volgende:
We zijn voor vanavond gewoon favoriet bij Unibet :')
Toto ook. Ik denk dat jullie gelijkspelen, al kan het best zijn dat die spelers van OM er totaal geen zin meer in hebben en alles door laten. In dat geval, vast gefeliciteerd.
pi_210707404
Volgens Faalentijn wil Louis wel crisismanager worden als hij de juiste staff krijgt.
pi_210707451
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:47 schreef Oriente het volgende:
Volgens Faalentijn wil Louis wel crisismanager worden als hij de juiste staff krijgt.
Het wordt tijd voor wat jonge honden.
pi_210707472
https://www.telegraaf.nl/(...)or-crisis-te-loodsen

Mooi gepassioneerd stukje. Valentijn blijft bijzonder natuurlijk, maar als je zo gepassioneerd schrijft bewijs je wel een echte Ajacied te zijn.
zie email 27 oktober
pi_210707478
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:51 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het wordt tijd voor wat jonge honden.
Nee eerst grote schoonmaak, dat kan louisgod wel
Hallo
pi_210707507
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]

Sinds zijn aanstelling was de media al tegen hem zonder dat die iets fouts had gedaan
Hoe blij zullen ze zijn dat ze eindelijk iets hebben gevonden om tegen hem te gebruiken
Het allerergste insinueren, maar geen bewijs leveren voor je claims
En het wordt nog eens blindelings voor waar aangenomen :N
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210707511
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:53 schreef trein2000 het volgende:

Mooi gepassioneerd stukje. Valentijn blijft bijzonder natuurlijk, maar als je zo gepassioneerd schrijft bewijs je wel een echte Ajacied te zijn.
Als je zo schrijft laat je vooral zien dat je blijkbaar kan schrijven en daar je geld mee wil verdienen. Ten koste van alles, vooral de waarheid.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210707570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Sinds zijn aanstelling was de media al tegen hem zonder dat die iets fouts had gedaan
Hoe blij zullen ze zijn dat ze eindelijk iets hebben gevonden om tegen hem te gebruiken
Het allerergste insinueren, maar geen bewijs leveren voor je claims
En het wordt nog eens blindelings voor waar aangenomen :N
Nouja de vraagtekens over de prijzen die zijn neergelegd en de spelers die zijn gehaald en hoe je er in godsnaam op komt waren er al vanaf het begin.

Gek genoeg is die transfer van Sosa dan nog wel het meest in lijn met wat je kan verwachten. Met name de bedragen voor pure middelmaat als Avila, Akpom, die Duitser die blijkbaar niet beter is dan Gorter en Forbs zijn op zijn minst ridicuul te noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210707641

Wat een gezellige groep supporters heeft Marseille.
pi_210707653
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:05 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]

Dit valt nog mee in vergelijking met wat je daar gaat aantreffen. Deze hebben nog iets van geld
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210707725
quote:
[ afbeelding ]

Was vorige keer ook al tuig toen ze kwamen. Ik werd toen 4x gefouilleerd ofzo toen ik door de stad liep :')

Ben benieuwd naar vanavond gelukkig bij Marseille ook een puinzooi
pi_210707791
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit valt nog mee in vergelijking met wat je daar gaat aantreffen. Deze hebben nog iets van geld
Ik ben niet zo snel bang. En dat is maar goed ook.
Ik was ooit bij een wedstrijd van Marseille, heb nog nooit zo veel vuurwerkbommen bij elkaar gezien. Ongekende sfeer, maar ook ongekend gajes.
zie email 27 oktober
pi_210707892
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja de vraagtekens over de prijzen die zijn neergelegd en de spelers die zijn gehaald en hoe je er in godsnaam op komt waren er al vanaf het begin.

Gek genoeg is die transfer van Sosa dan nog wel het meest in lijn met wat je kan verwachten. Met name de bedragen voor pure middelmaat als Avila, Akpom, die Duitser die blijkbaar niet beter is dan Gorter en Forbs zijn op zijn minst ridicuul te noemen.
Vorige seizoen is er toch ook meer dan 100M uitgegeven?
Toen kwamen ze met spelers als Bessie waar ze 25 mil voor hebben uitgegeven
En een bankzitter van Tottenham waar ze 30 mil voor hebben betaald
Over middelmatige troep gesproken :')

Maar ja Klaas-Jan Hunetlaar is geen Duitser, dus is het bij hem ''gewoon'' impotentie _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 21 september 2023 @ 19:23:41 #262
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210707931
Laat Louis het maar proberen..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_210707963
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Maar ja Klaas-Jan Hunetlaar is geen Duitser, dus is het bij hem ''gewoon'' impotentie _O-
En zelfs dat was nog logischer dan bijna 30 miljoen neerleggen voor een jeugdspeler en Akpom
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210708066
Mislintat niet meer aanwezig op de tribunes, dit is gespeeld
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210708097
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:25 schreef Caland het volgende:

[..]
En zelfs dat was nog logischer dan bijna 30 miljoen neerleggen voor een jeugdspeler en Akpom
Daar zullen we het niet eens over worden
Er zitten hele goede spelers tussen, dat men in Amsterdam geen geduld heeft en meteen resultaten verwacht, is iets compleet anders

Je hebt meerdere transfer windows nodig om echt een goed team te bouwen

Het langetermijndenken lijkt hun vreemd
pi_210708126
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik ben niet zo snel bang. En dat is maar goed ook.
Ik was ooit bij een wedstrijd van Marseille, heb nog nooit zo veel vuurwerkbommen bij elkaar gezien. Ongekende sfeer, maar ook ongekend gajes.
Klopt..ben er ook een keer geweest. Competitiewedstrijd. Kaartje scoren ging soepel maar helaas tussen de meest fanatieke supporters. De enige keer dat ik me in een stadion niet prettig voelde, veel noordafrikaans tuig
pi_210708141
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
Laat Louis het maar proberen..
Louis is te ziek man, dat moeten we nu niet willen.
pi_210708169
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Klopt.. En al die hoge heren van de RvC hebben toch zelf toestemming gegeven voor die transfers? Of krijgt Mislintat een creditcard en mag hij zijn gang gaan? Ik vind met name de Telegraaf maar smerig bezig. Gewoon een hetze en ze misbruiken hun macht om het volk te beïnvloeden. Misschien blijken de aantijgingen te kloppen, maar ik vind dit alles meer overkomen als het proberen te lozen van iemand die je toch al niet pruimde. Ik hoop dat die Valentijn nog eens de verkeerde tegenkomt.. ongekende gluiperd.
pi_210708185
Zondag verliezen en dan is niet uit te sluiten dat er een mediastorm op gang komt die Louis gaat pushen. Het zou mij in deze chaos niet verbazen.
  donderdag 21 september 2023 @ 19:48:31 #270
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210708217
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Klopt..ben er ook een keer geweest. Competitiewedstrijd. Kaartje scoren ging soepel maar helaas tussen de meest fanatieke supporters. De enige keer dat ik me in een stadion niet prettig voelde, veel noordafrikaans tuig
Ze kunnen daar de opening van een envelop nog niet eens veilig laten verlopen.

Kutvolk uit Marseille
pi_210708218
quote:
[ afbeelding ]

Een bont gezelschap. Ik zag laatst op Youtube ook een rappende Marokaanse Ajax hooligan met een Palestijnse vlag. Sylvana zou trots zijn denk ik.
pi_210708280
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zondag verliezen en dan is niet uit te sluiten dat er een mediastorm op gang komt die Louis gaat pushen. Het zou mij in deze chaos niet verbazen.
Fallentijn is al begonnen.

Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210708431
Taylor :')
pi_210708462
misluktwat gaat zelf niet opstappen

overmars kreeg voor dezelfde functie naar het schijnt 1.5 miljoen per jaar

mistlewat zal ook wel zo een bedrag krijgen

de man wil gewoon zijn zakken vullen en dat is alles

neemt rustig 2 weken vakantie

de man heeft echt helemaal niets met ajax

dat zag je ook afgelopen zondag waar hij als een dooie konijn helemaal onderuit gezakt op de tribune zat

Het is een man met leuke verhalen en die zichzelf op zo een manier kan binnenwerken bij clubs

maar de echte kennis ontbreekt hem

in principe geldt hetzelfde ook voor Steijn

ajax zit met 2 van dit soort mensen opgescheept tot komende zondag
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_210708481
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_210708495
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:

dat zag je ook afgelopen zondag waar hij als een dooie konijn helemaal onderuit gezakt op de tribune zat

Het is een man met leuke verhalen en die zichzelf op zo een manier kan binnenwerken bij clubs

👍

On: Best mogelijke opstelling vanavond. Helaas maar waar.
pi_210708575
quote:
[ afbeelding ]

Is dit niet een foto van een nieuwsartikel over gelukszoekers?
pi_210708579
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:

Mooi stukje poëzie
pi_210708684
Opstelling Ajax: Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Berghuis, Tahirovic, Taylor; Bergwijn, Brobbey, Forbs
pi_210708750
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Opstelling Ajax: Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Berghuis, Tahirovic, Taylor; Bergwijn, Brobbey, Forbs
Bedankt klaasisvoorajax
pi_210708794
IS ER NOG GEEN WEDSTRIJD TOPIC OF BEN IK BLIND?!?1
pi_210708806
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:24 schreef Wotte het volgende:
IS ER NOG GEEN WEDSTRIJD TOPIC OF BEN IK BLIND?!?1
We hebben een mooi EL/ECL topic.

Dat is nu eenmaal je plek.
pi_210708855
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Dankje Dombo. Vriend.
pi_210708957
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Hand in hand voor Ajax 1 vibes
pi_210708978
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:26 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dankje Dombo. Vriend.
Geen dank. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:31 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Hand in hand voor Ajax 1 vibes
Geen woorden, maar daden :)
pi_210709005
Sterkte vanavond mannen!
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_210709170
twitter

Feyenoord-taferelen in Amsterdam
zie email 27 oktober
pi_210709183
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:44 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Geen woorden maar daden
pi_210709194
quote:
[ twitter ]
Meh, dit deden wij in Marseille. Kinderspel om het veilig thuis te doen

On a serious note: veel plezier daar zou ik zeggen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210709209
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Klopt.. En al die hoge heren van de RvC hebben toch zelf toestemming gegeven voor die transfers? Of krijgt Mislintat een creditcard en mag hij zijn gang gaan? Ik vind met name de Telegraaf maar smerig bezig. Gewoon een hetze en ze misbruiken hun macht om het volk te beïnvloeden. Misschien blijken de aantijgingen te kloppen, maar ik vind dit alles meer overkomen als het proberen te lozen van iemand die je toch al niet pruimde. Ik hoop dat die Valentijn nog eens de verkeerde tegenkomt.. ongekende gluiperd.
Goede post waar ik me aardig ik kan vinden

Kom er morgen nog op terug c_/
pi_210709218
quote:
[ twitter ]
Die komen in Marseille wel aan de beurt.
blablablabla
pi_210709220
Is Steyn kalend of zag ik het niet goed ?
Hallo
  donderdag 21 september 2023 @ 20:51:57 #294
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210709231
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Die komen in Marseille wel aan de beurt.
Stukje Algerijnen.
pi_210709232
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:51 schreef Sebbeszweet het volgende:
Met zo’n selectie zou ik ook de haren uit mijn hoofd trekken!
pi_210709253
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 11:33 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Netto is ontslagen. Promes is ook via de achterdeur vertrokken en Appie is gewoon opgelost. Tussen Ajax en familie Nouri zit weinig kwaad bloed.
Netto probeerden ze onder de mat te vegen, bij promes deden ze alsof hun neus bloedde tot ze hem een vluchtroute konden bieden, maar met appie heb je jaren lopen touwtrekken. Wees er maar trots op.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 21 september 2023 @ 20:55:26 #297
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210709258
Kom op boys, mag hopen dat de gifbeker al leeg is
pi_210709308
Forbs op rechts genot
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_210709344
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:52 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Met zo’n selectie zou ik ook de haren uit mijn hoofd trekken!
:D
Hallo
pi_210709348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:51 schreef Sebbeszweet het volgende:
Na de winterstop weer een volle bos, stukje Turkiye
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')