Duurt nog even voor je daar achter bentquote:
Nice one mickeytjuhquote:Op woensdag 13 september 2023 23:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze TT is gemaakt ter ere van de gezellige mensen uit DTS die wčl gewoon normaal kunnen doen.
Hier mogen dan ook alle Bolk gifjes gedumpt worden ter lering ende vermaak
Ik heb die tekst aangepast liefjequote:Op woensdag 13 september 2023 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
@:aloa![]()
want mentionen werkt niet in de OP
lekker volplempen en wegscrollequote:Op woensdag 13 september 2023 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
Wel vervelende knipperplaatje
Wie stalken er @maily nog meer?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Stalk haar (zoals we hebben geleerd van bepaalde mensen) in andere SC en dump ze daar gewoon!!
Ow ging meer over algemeen DTS users die gestalkt worden over het gehele forumquote:Op woensdag 13 september 2023 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Wie stalken er @:maily nog meer?
quote:Op woensdag 13 september 2023 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Wie stalken er @:maily nog meer?
echt? gebeurt dat?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ging meer over algemeen DTS users die gestalkt worden over het gehele forum
Ja maar wellicht neem jij stalken anders op dan ikquote:
ik snap wel wat stalken isquote:Op woensdag 13 september 2023 23:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar wellicht neem jij stalken anders op dan ik
Achtervolgen? Betere term?
Ja! Heb je nooit iemand raar naar je zien kijken in de supermarkt? Let volgende keer maar eens opquote:
zwaailichten aanquote:Op woensdag 13 september 2023 23:27 schreef Shii het volgende:
Ik zet ook de achtervolging in op m'n fiets.
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat ik nuchter ben.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:27 schreef Shii het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:27 schreef JeWa100 het volgende:
Dus ze gaan naar je postgeschiedenis en drukken op f5 om te zien waar je reageert om daar dan ook te reageren? Want dat is stalken
Ah, dus jij was datquote:Op woensdag 13 september 2023 23:27 schreef Shii het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet ook alleen mensen stalken die je niet kent.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
niet weten waar je homies posten. gaat toch nie naar posthisto kijke
Ze is pas de koploopster als er iemand na haar post deze maandquote:Op woensdag 13 september 2023 23:41 schreef m1st1g het volgende:
@:yvonne is inmiddels koploper in DTS.
Ik kan dat topic niet meer vindenquote:Op woensdag 13 september 2023 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze is pas de koploopster als er iemand na haar post deze maand
ONZ / [ronde 61 Het Dodetopicspel #14308] Duim zuigenquote:Op woensdag 13 september 2023 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kan dat topic niet meer vinden
Dank je.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:47 schreef Shii het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 61 Het Dodetopicspel #14308] Duim zuigen
Dat kan ze ook zelf doen.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze is pas de koploopster als er iemand na haar post deze maand
Not yetquote:
Niet bij de 1e 50.quote:
donderdag 14 september 2023 @ 00:00:16quote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
donderdag 14 september 2023 @ 00:00:16
ik had over mijn eigenquote:
Ja - zit je mobiel?quote:Op donderdag 14 september 2023 00:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[..]
ik had over mijn eigen
nee jij kijkt naar verkeerde postquote:Op donderdag 14 september 2023 00:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - zit je mobiel?
Daar zie je de seconden niet, namelijk
Oeh deze !quote:
misschien jij kan nog een beetje videobelle met de griekquote:Op donderdag 14 september 2023 00:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok ja ik ben nog wakker omdat ik nog niet slaap. Cirkel redenering
Ik ben wakker omdat ik te veel energie heb, is een feit.
Heb dat ook vaak, en dan doodmoe wakker wordenquote:Op donderdag 14 september 2023 00:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok ja ik ben nog wakker omdat ik nog niet slaap. Cirkel redenering
Ik ben wakker omdat ik te veel energie heb, is een feit.
Of met de Capo @Mickytjuhquote:Op donderdag 14 september 2023 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien jij kan nog een beetje videobelle met de griek
Kreeg net van de Engelsen een filmpje dat ze met Thanos aan het zingen waren in de barquote:Op donderdag 14 september 2023 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien jij kan nog een beetje videobelle met de griek
Als ik Ali zijn nummer had... zou ik wel meer doen dan videobellenquote:
Is zon Opsporing verzocht programmaquote:
Ze wil graag een rijmpje denk ikquote:Op donderdag 14 september 2023 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik twijfel of Yvonne echt DTS wil winnen
quote:Op donderdag 14 september 2023 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Yvonne echt DTS wil winnen
quote:
Volgens mij ook.quote:
Altijd zijn gangetje hoor. Leuk dat je zo nu en dan ff langskomtquote:Op donderdag 14 september 2023 04:55 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Moguh heer ply
Gaat redelijk![]()
En met u?
Voor n paar lieve leuke mensen af en toe nogquote:Op donderdag 14 september 2023 04:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Altijd zijn gangetje hoor. Leuk dat je zo nu en dan ff langskomt
Blij dat ik daarbij hoorquote:Op donderdag 14 september 2023 04:58 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Voor n paar lieve leuke mensen af en toe nog
Ik vertrek over n kwartiertjequote:Op donderdag 14 september 2023 05:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Blij dat ik daarbij hoormoet je zo weer aan de gang?
Voor zo werkse en rij voorzichtig, tot een vlgnd keer.quote:Op donderdag 14 september 2023 05:04 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik vertrek over n kwartiertje
Ook weer op tijd naar huis
Dank je. See you soonquote:Op donderdag 14 september 2023 05:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Voor zo werkse en rij voorzichtig, tot een vlgnd keer.
En voor vervelende ook? #dtvquote:Op donderdag 14 september 2023 04:58 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Voor n paar lieve leuke mensen af en toe nog
Ohja, je begint echt vroeg. Success op werkquote:Op donderdag 14 september 2023 05:04 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik vertrek over n kwartiertje
Ook weer op tijd naar huis
De hele week rond 0545 begonnenquote:Op donderdag 14 september 2023 05:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, je begint echt vroeg. Success op werk
Ik zou het niet kunnen. Maar zo ben je wel vroeg klaarquote:Op donderdag 14 september 2023 05:09 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
De hele week rond 0545 begonnen
Is makkelijk als je rond 0400 uit jezelf wakker wordtquote:Op donderdag 14 september 2023 05:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Maar zo ben je wel vroeg klaar
Behalve dat het veel te vroeg is voor mij, de school van mijn dochtertje begint om 9:30 (!) en ik kan haar pas om 8:45 af zetten.quote:Op donderdag 14 september 2023 05:12 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Is makkelijk als je rond 0400 uit jezelf wakker wordt
Ik stop rond 1400 vandaag(hoop ik)
Jaaaaaaquote:
Ik ben heeel lief hoorquote:Op donderdag 14 september 2023 05:17 schreef yvonne het volgende:
Kijk juklie nou eens nlief zijn, jullie kunnenn het wel.
We zijn bijna altijd lief. Je kijkt gewoon op de verkeerde tijdenquote:Op donderdag 14 september 2023 05:17 schreef yvonne het volgende:
Kijk juklie nou eens nlief zijn, jullie kunnenn het wel.
quote:Op donderdag 14 september 2023 05:19 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn bijna altijd lief. Je kijkt gewoon op de verkeerde tijden
Ik ga weer verder slapen hoor mij te vroeg.quote:
Is goed, slaap lekkerquote:Op donderdag 14 september 2023 05:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga weer verder slapen hoor mij te vroeg.
Hoe lang bestaat die band al?quote:Op donderdag 14 september 2023 06:21 schreef devzero het volgende:
Nostalgie? Mid-life crises? Te veel geld? Geen idee, toch maar een ticket gekocht voor The Church. Ze spelen in October in de buurt
@:shii
Begonnen in 1980, maar hun grootste hit kwam uit 88 (under the milky way). Volgens mij heb ik ze via het weeshuis van de hits leren kennenquote:Op donderdag 14 september 2023 06:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang bestaat die band al?
Wel leuk
Mwaquote:Op donderdag 14 september 2023 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
Alles en iedereen heelhuids door de verhuizing gekomen?
Sommige dozen van de vorige verhuizing waren nog niet eens uitgepakt.quote:Op donderdag 14 september 2023 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
Alles en iedereen heelhuids door de verhuizing gekomen?
Ja, dat kreeg ik meequote:
Kunnen dan ook weer makkelijk in de opslag in het oude huis blijven staan als we er na de winter weer in trekkenquote:
Jullie hebben nog steeds die bolk gordijntjes niet gevonden? Naja, die komen wel boven water.quote:
Trusten!quote:Op donderdag 14 september 2023 06:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie hebben nog steeds die bolk gordijntjes niet gevonden? Naja, die komen wel boven water.
Ik ga er nog een nachtje over slapen.![]()
![]()
Je bedoelt morgen..quote:Op donderdag 14 september 2023 06:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen dan ook weer makkelijk in de opslag in het oude huis blijven staan als we er na de winter weer in trekken
Dat is n leuke ontdekking!quote:Op donderdag 14 september 2023 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet wat leuks vertellen.. In 2011 ben ik naar De Achterhoek verhuisd vanwege mijn nu vrouw, de rust, omgeving en ligging. Ik krijg vaak te horen: "jij komt hier niet vandaan he?" Klopt, ik ben in ede geboren en getogen. Nu was mijn moeder er gister en die wist te vertellen dat mijn nichtje een stamboom heeft gemaakt en wat blijkt: de oma van mijn opa en de generaties ervoor komen uit de Achterhoek, deze gaat terug tot rond 1640.. Heb ik dus toch Achterhoeks bloed in mij
Dat vond ik dus ook idd, voel me daardoor ook veel meer Achterhoeker dan eerder, alsof er een knop is omgezetquote:Op donderdag 14 september 2023 07:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is n leuke ontdekking!
Bolk winters kunnen variëren van uren tot maandenquote:
Er is vast wel iemand die wil komen temperaturen bij je holletjequote:Op donderdag 14 september 2023 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
Zolang dit holletje maar warm is
Dan moet je wel eerst de nodige certificaten behalen, anders mag je dat beroep niet uitvoerenquote:Op donderdag 14 september 2023 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
Neuh, dat hoeft niet. Wel zou ik mijzelf willen inzetten om te temperaturen
Ik ga voor urenquote:Op donderdag 14 september 2023 07:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolk winters kunnen variëren van uren tot maanden
Wat een toeval heb ook een paar jaar in Ede gewoond aan de WillemMarislaan En waar jij nu in de Achterhoek woont heb ik ook etterlijke jaren gewoond.quote:Op donderdag 14 september 2023 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet wat leuks vertellen.. In 2011 ben ik naar De Achterhoek verhuisd vanwege mijn nu vrouw, de rust, omgeving en ligging. Ik krijg vaak te horen: "jij komt hier niet vandaan he?" Klopt, ik ben in ede geboren en getogen. Nu was mijn moeder er gister en die wist te vertellen dat mijn nichtje een stamboom heeft gemaakt en wat blijkt: de oma van mijn opa en de generaties ervoor komen uit de Achterhoek, deze gaat terug tot rond 1640.. Heb ik dus toch Achterhoeks bloed in mij
Morguh Mazquote:
Ja, die heb ikquote:Op donderdag 14 september 2023 07:47 schreef SwJ het volgende:
Iemand een verklaring? Zonder te wijzen of namen te noemen.
Ja geen trol nu hierquote:Op donderdag 14 september 2023 07:47 schreef SwJ het volgende:
Soms stapt er een trol het topic in, die bewust de boel gaat saboteren. En dan gaan mensen happen.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:47 schreef SwJ het volgende:
Juistquote:Op donderdag 14 september 2023 07:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms stapt er een trol het topic in, die bewust de boel gaat saboteren. En dan gaan mensen happen.
Veel kloontjes de laatste tijd.
Je vraagt om een verklaring.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:53 schreef SwJ het volgende:
Jammer, dit. Ik had gehoopt op een constructief gesprek met zelfreflectie i.p.v. meteen te gaan wijzen.
Het bewijs is daar, nochtans.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:53 schreef SwJ het volgende:
Jammer, dit. Ik had gehoopt op een constructief gesprek met zelfreflectie i.p.v. meteen te gaan wijzen.
Een van die doet het onbewust, en dat zou aan ons zien om daar niet op te happen. De 'nieuwste' aanwinst doet het bewust, en daar zou de crew, na zat meldingen/waarschuwingen/ wat aan gedaan moeten hebben.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms stapt er een trol het topic in, die bewust de boel gaat saboteren. En dan gaan mensen happen.
Veel kloontjes de laatste tijd.
En dat gebrek aan zelfreflectie geeft idd aan waarom dts (voor sommige users of als reeks) voorlopig dicht moet blijven.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Je vraagt om een verklaring.
Er zijn twee die nu een Trol als verklaring geven.
Missch idd wat minder snel happen allen? Maar trek dat getrol slecht van mensen die zogenaamd komen voor de gezelligheid en uiteindelijk eropuit zij een ander een ban aan te smeren en zij de vermoorden onschuld uithangenquote:Op donderdag 14 september 2023 07:53 schreef SwJ het volgende:
Negeren en tr's plaatsen is vaak de beste optie.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Missch idd wat minder snel happen allen? Maar trek dat getrol slecht van mensen die zogenaamd komen voor de gezelligheid en uiteindelijk eropuit zij een ander een ban aan te smeren en zij de vermoorden onschuld uithangen
Hieruit blijkt dat jij al een mening hebt over waar het aan ligt, en er van een constructief gesprek dus per definitie geen sprake kan zijn.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
En dat gebrek aan zelfreflectie geeft idd aan waarom dts (voor sommige users of als reeks) voorlopig dicht moet blijven.
Dat snap ik dan weer welquote:Op donderdag 14 september 2023 07:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
En dat gebrek aan zelfreflectie geeft idd aan waarom dts (voor sommige users of als reeks) voorlopig dicht moet blijven.
Leg uit. Want ik sta hier neutraal in. Wil alleen dat er niet meteen gewezen gaat worden.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:00 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat jij al een mening hebt over waar het aan ligt, en er van een constructief gesprek dus per definitie geen sprake kan zijn.
Dit geldt uiteraard ook voor de crew.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Negeren en tr's plaatsen is vaak de beste optie.
Probleem is bij sommigen ook tunnelvisie. Eenmaal iemand benoemd als trol, wordt er in iedere post een trolpost gezien. Ook als dat niet eens zo is.
Een Trol negeren kost moeite, het gaat me persoonlijk steeds beter af. Sommige users hebben daar meer moeite mee, dat is een leerproces. Dus ja, beter dat dts weer open gaat.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
Maar dan is het niet leuk meer, TR,s plaatsen en op je handen zitten door een persoon terwijl je weet waar het op uitdraait met diegenequote:Op donderdag 14 september 2023 08:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Negeren en tr's plaatsen is vaak de beste optie.
Probleem is bij sommigen ook tunnelvisie. Eenmaal iemand benoemd als trol, wordt er in iedere post een trolpost gezien. Ook als dat niet eens zo is.
Door jouw opmerking blijkt dat jij vindt dat al het gedoe door 'tunnelvisie' komt van bepaalde mensen hier. Een andere mening van een user werd direct weggezet als 'jammer, geen zelfreflectie'.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:01 schreef SwJ het volgende:
[..]
Leg uit. Want ik sta hier neutraal in. Wil alleen dat er niet meteen gewezen gaat worden.
Ik vraag niet te wijzen.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:05 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Door jouw opmerking blijkt dat jij vindt dat al het gedoe door 'tunnelvisie' komt van bepaalde mensen hier. Een andere mening van een user werd direct weggezet als 'jammer, geen zelfreflectie'.
In feite, met alle respect, wijs jij nu ook meteen (nofi).
Ja dat ging primaquote:Op donderdag 14 september 2023 08:07 schreef Mazikeen het volgende:
Ik deel de mening van ply, henk en aloa.
En ja eigenlijk moeten we niet reageren op die persoon. Maar hij lokt het ook wel uit.
Gisterenavond kwam die persoon in dit topic.[b] Die persoon werd genegeerd, en ging dus ook weg.[/n]
Goeie les voor volgende keer.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dus jaja we hadden moeten negeren. En dan was er niks aan de hand geweest.
Idd, wel lastig soms maar goedquote:Op donderdag 14 september 2023 08:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dus jaja we hadden moeten negeren. En dan was er niks aan de hand geweest.
Dat mag, en ik mag ook benoemen dat ook jij (ongetwijfeld onbewust) meteen wijst door ons te zeggen dat het aan ons ligt.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik vraag niet te wijzen.
Jij gaat toch meteen wijzen.
Dan benoem ik dat.
Dat is niet bevooroordeeld zijn.
Beter zulke gasten negeren in vervolg ipv er met zijn alle Op te duiken, wat dat werkt toch in een trol zijn voordeel.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:13 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Dat mag, en ik mag ook benoemen dat ook jij (ongetwijfeld onbewust) meteen wijst door ons te zeggen dat het aan ons ligt.
Eens, alleen valt dat niet mee af en toequote:Op donderdag 14 september 2023 08:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Beter zulke gasten negeren in vervolg ipv er met zijn alle Op te duiken, wat dat werkt toch in een trol zijn voordeel.
Niet liegen. Ik zeg nergens dat t aan jullie ligt (wie "jullie" dan ook moge zijn).quote:Op donderdag 14 september 2023 08:13 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Dat mag, en ik mag ook benoemen dat ook jij (ongetwijfeld onbewust) meteen wijst door ons te zeggen dat het aan ons ligt.
Ja dat dus, maar TR staat toch vrij? Een moderator leest het gewoon en trekt zijn conclusiequote:Op donderdag 14 september 2023 08:16 schreef 2xHenk het volgende:
Maar goed @:swj, bij iedere trol-poging TRen en negeren?
Krijgen we een garantie dat we geen gezeik krijgen als er veel geTRed wordt? Want ik heb daardoor niet eens TR's gemacht de laatste paar dagen bij overduidelijke trol-pogingen, omdat dat één van de redenen was de vorige keer dat DTS dicht ging.
Daarom TR ik ook nog amper. Vorige keer werd verteld dat er om elke scheet een TR werd gezet en dat dat niet echt gewenst was.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:16 schreef 2xHenk het volgende:
Maar goed @:swj, bij iedere trol-poging TRen en negeren?
Krijgen we een garantie dat we geen gezeik krijgen als er veel geTRed wordt? Want ik heb daardoor niet eens TR's gemacht de laatste paar dagen bij overduidelijke trol-pogingen, omdat dat één van de redenen was de vorige keer dat DTS dicht ging.
Heb er ooit één gezet in de tijd dat ik op fok zitquote:Op donderdag 14 september 2023 08:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarom TR ik ook nog amper. Vorige keer werd verteld dat er om elke scheet een TR werd gezet en dat dat niet echt gewenst was.
quote:Op donderdag 14 september 2023 08:18 schreef SwJ het volgende:
[..]
Niet liegen. Ik zeg nergens dat t aan jullie ligt (wie "jullie" dan ook moge zijn).
Daar hou ik niet van.
quote:Op donderdag 14 september 2023 07:53 schreef SwJ het volgende:
En vervolgens hang je gelijk een represaille eraan vast.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
Laat maar.quote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 08:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb er ooit één gezet in de tijd dat ik op fok zit
En weer direct een waardeoordeel.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:25 schreef SwJ het volgende:
Vragen om zelfreflectie is niet hetzelfde als iemand aanwijzen als oorzaak, he.
Dat snap je heus wel. Of lees je gewoon graag selectief?
Morguh Bondagequote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 08:28 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
En weer direct een waardeoordeel.
Nogmaals, jij komt hier met jouw mening dat het aan ons ligt. Vooringenomenheid dus.
quote:Op donderdag 14 september 2023 08:25 schreef SwJ het volgende:
Oeps was de verkeerde gequote. Sorry. Morguh Plyquote:
En weer direct een waardeoordeel.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:25 schreef SwJ het volgende:
Is het goed als ik later op de dag in DM probeer mijn mening uit te leggenquote:
Mogge dotquote:Op donderdag 14 september 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps was de verkeerde gequote. Sorry. Morguh Ply
Dit dus.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:29 schreef PLY het volgende:
Ben nooit snel boos, maar weer toegeven openlijk dat je met kanker hebt gefaked na een permban is ziekelijk en roept agressie op bij mij. Mijn moeder aan verloren op 65 jarige leeftijd enzo wel meerdere users. Dan ligt zo iemand er voorgoed uit bij mij, aardig doen of niet want die meent er geen hol van met zijn nep empathieen fok laat hem lekker trollen
Ja toch? Expres een paar keer heeft hij het opgerakeld om te shockeren nadat we hem negeerde, tuurlijk krijg je dan reacties! Maar ik stop erover, kook alweerquote:
Blokkeren? Gewoon eraf trappen, zelfreflectie? Schei toch uit hier pffffquote:Op donderdag 14 september 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen met een abo kan iemand waar men zich aan stoort op blokkeren zetten.
Niet iedereen kan dat betalen.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Mijn moeder was begin 50.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:29 schreef PLY het volgende:
Ben nooit snel boos, maar weer toegeven openlijk dat je met kanker hebt gefaked na een permban is ziekelijk en roept agressie op bij mij. Mijn moeder aan verloren op 65 jarige leeftijd enzo wel meerdere users. Dan ligt zo iemand er voorgoed uit bij mij, aardig doen of niet want die meent er geen hol van met zijn nep empathieen fok laat hem lekker trollen
En sowieso, moet je het willen... Ik hekel me ook wel eens aan users maar heb niemand op mijn foe lijst staan.quote:
Ik wel. Maar heb geen abo meerquote:Op donderdag 14 september 2023 08:46 schreef bondage het volgende:
[..]
En sowieso, moet je het willen... Ik hekel me ook wel eens aan users maar heb niemand op mijn foe lijst staan.
Snap ik heel goed. Ik heb in 2016 m'n moeder op 67 jarige leeftijd verloren aan kanker. Iedereen gaat anders met opmerkingen over deze ziekte. Ook heel logisch dat zo iemand er bij jou dan ook voorgoed uit ligt. Maar het telkens opnieuw benoemen, terwijl diegene er zelf niet meer over begint, werkt dan niet mee.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:29 schreef PLY het volgende:
Ik ook niet, maar ik kan goed negerenquote:Op donderdag 14 september 2023 08:46 schreef bondage het volgende:
[..]
En sowieso, moet je het willen... Ik hekel me ook wel eens aan users maar heb niemand op mijn foe lijst staan.
Nogmaals, en nu voor de laatste keer, want ik raak echt geďrriteerd door jouw gezuig op dit moment:quote:Op donderdag 14 september 2023 08:31 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
En weer direct een waardeoordeel.
Nogmaals, jij komt hier met jouw mening dat het aan ons ligt. Vooringenomenheid dus.
[..]
Is het goed als ik later op de dag in DM probeer mijn mening uit te leggen
en jouw opinie te begrijpen, als de gemoederen wat gedaald zijn?
Nu echt de vergadering in
Dat is waar.quote:
quote:
We kunnen een verklaring geven, maar niet zonder namen of rugnummers te noemenquote:Op donderdag 14 september 2023 07:47 schreef SwJ het volgende:
Dank je. Dat is ook een eerlijk antwoordquote:Op donderdag 14 september 2023 09:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We kunnen een verklaring geven, maar niet zonder namen of rugnummers te noemen
Was het niet een paar keer een reden dat DTS tijdelijk op slot ging door 'teveel TR's'quote:Op donderdag 14 september 2023 08:26 schreef SwJ het volgende:
Negeren, en een tr plaatsen dus. Check.
Dat heeft geen zin. Blokkeren slaat nergens op. Je blijft een vaag vakje zien en als diegene gequote wordt zie je het alsnogquote:Op donderdag 14 september 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Yes daarom werd ik ook pissed. Hij kwam wel vaker in het topic. Maar de manier waarop nu maakte mij pissed.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja toch? Expres een paar keer heeft hij het opgerakeld om te shockeren nadat we hem negeerde, tuurlijk krijg je dan reacties! Maar ik stop erover, kook alweer
Firefox installeren en je favorieten in de mozilla account aanzetten.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop en net google crome er op gezet, dacht dat dan al je favorieten ook mee gingen Niet dus
Iemand een idee hoe dat makkelijk te doen?
Maar ik werk niet met firefox vind ik niet fijn heb altijd google chromequote:Op donderdag 14 september 2023 09:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Firefox installeren en je favorieten in de mozilla account aanzetten.
Het houdt je van de straatquote:Op donderdag 14 september 2023 09:19 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat weer lekker met typ aids vandaag, ben meer posts aan het wijzigen dan iets anders![]()
Dan heb ik geen idee, gebruik google enkel voor mijn telefoon. Op desktop en laptop gebruik ik uitsluitend Mozilla producten en producten waar ik voor mijn werk mee moet werken.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik werk niet met firefox vind ik niet fijn heb altijd google chrome
Ow dat heb ik wel. Als ik inloggen op Google Chrome, dan kan ik altijd bij mijn favorietenquote:Op donderdag 14 september 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop en net google crome er op gezet, dacht dat dan al je favorieten ook mee gingen Niet dus
Iemand een idee hoe dat makkelijk te doen?
Ook op een andere laptop dan die van jezelfquote:Op donderdag 14 september 2023 09:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow dat heb ik wel. Als ik inloggen op Google Chrome, dan kan ik altijd bij mijn favorieten
Ga zo even kijken, zie meer al niet staanquote:Op donderdag 14 september 2023 09:20 schreef Lovely het volgende:
Open Chrome op je computer.
Klik rechtsboven op Meer. .
Selecteer Bookmarks. Bookmarkmanager.
Klik rechtsboven op Meer. Bookmarks importeren.
Selecteer het programma met de bookmarks die je wilt importeren.
Klik op Importeren. Klaar.
Bladwijzers zie je wel staan toch?quote:Op donderdag 14 september 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga zo even kijken, zie meer al niet staan
Ja ik heb het gevonden maar staat alleen edge in geen chrome zie ik en ik kom nooit op edgequote:Op donderdag 14 september 2023 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bladwijzers zie je wel staan toch?
quote:Op donderdag 14 september 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb het gevonden maar staat alleen edge in geen chrome zie ik en ik kom nooit op edgeEn als je HTML bestand aanklikt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ga het proberen, ben altijd heel voorzichtig in dit soort dingenquote:Op donderdag 14 september 2023 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
En als je HTML bestand aanklikt dan?
quote:Op donderdag 14 september 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb het gevonden maar staat alleen edge in geen chrome zie ik en ik kom nooit op edgeEerst Chrome downloaden dan - via EdgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders kan je nooit interneppen via Chrome![]()
En kan je nog in je oude laptop? Dan daar je bookmarks Exporteren in de browser daar.
Bestand naar jezelf mailen, of op usb stick opslaa.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik google ook maar krijg niet echt duidelijk youtube filmpjesquote:Op donderdag 14 september 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga het proberen, ben altijd heel voorzichtig in dit soort dingen
Ja heb ze beide naast elkaar staan. Heb crome gedownload op de nieuweALs ik klik op exporteren gebeurd er nietsquote:Op donderdag 14 september 2023 09:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Eerst Chrome downloaden dan - via Edge![]()
En kan je nog in je oude laptop? Dan daar je bookmarks Exporteren in de browser daar.
Bestand naar jezelf mailen, of op usb stick opslaa.
Maar als ze exporteerd op de oude laptop/pc en op de nieuwe latop/pc importeerd zodra je daar ben ingelogd moet het al goed zijn toch ( is al even geleden dat ik ook een nieuwe laptop had )quote:Op donderdag 14 september 2023 09:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Eerst Chrome downloaden dan - via Edge![]()
Bestand naar jezelf mailen, of op usb stick opslaa.
Je krijgt bij Exporteren een bestandje om op te slaan, kan je een eigen naam aan geven.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ze beide naast elkaar staan. Heb crome gedownload op de nieuweALs ik klik op exporteren gebeurd er niets
Ik ga nog eens even kijken
I
Nee, want dat gaat via bestand. (exporteren)quote:Op donderdag 14 september 2023 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als ze exporteerd op de oude laptop/pc en op de nieuwe latop/pc importeerd zodra je daar ben ingelogd moet het al goed zijn toch ( is al even geleden dat ik ook een nieuwe laptop had )
Echtquote:Op donderdag 14 september 2023 09:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie toch echt twee sterren achter je naam
Er gebeurd nietsquote:Op donderdag 14 september 2023 09:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Je krijgt bij Exproteren een bestandje om op te slaan, kan je een eigen naam aan geven.
Nee, DTS is nooit op slot gegaan door 'teveel TR's'.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het niet een paar keer een reden dat DTS tijdelijk op slot ging door 'teveel TR's'
Edit: niet dat ik veel TR's zet, maar het klinkt mij beetje tegenstrijdig in de oren. Dat was mijn punt.
hihi - zag het daarstraks alquote:
ook niet als je het via deze stappen volgt?quote:
[MEER] is in dit geval dus de 3 puntjes in de rechter bovenboekquote:Op donderdag 14 september 2023 09:45 schreef Lovely het volgende:
https://www.startpagina.n(...)s-overzetten-laptop/
Ineens poef, een aboquote:Op donderdag 14 september 2023 09:48 schreef Sally het volgende:
[..]
hihi - zag het daarstraks alDat je wél een abo had, terwijl je schreef van niet
Ik vroeg om toenadering in DM als de gemoederen wat bedaard zijnquote:Op donderdag 14 september 2023 08:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nogmaals, en nu voor de laatste keer, want ik raak echt geďrriteerd door jouw gezuig op dit moment:
Ik heb geen mening dat t aan "jullie" ligt. Dat heb ik nu al meerdere keren uitgesproken. Nergens, maar dan ook nergens heb ik letterlijk benoemd dat t aan "jullie" ligt.
Dat jij mijn woorden als zodanig interpreteert, is jouw keuze. En jouw keuze van interpretatie maakt t niet meteen waarheid.
Dus: kappen.
Ah okquote:Op donderdag 14 september 2023 09:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, want dat gaat via bestand. (exporteren)
Het is wat anders als dat je Synchroniseren aanzet en gebruikt - dat zou evt. ook kunnen (tegenwoordig).
Maar moet je wel onder jezelfde account ingelogd zijn
En dat krijg ik dus niet ik had er een gifje van gemaakt maar snel verwijderd want stond mijn naam bij (domme ik)quote:Op donderdag 14 september 2023 09:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Je krijgt bij Exporteren een bestandje om op te slaan, kan je een eigen naam aan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |