Leg uit. Want ik sta hier neutraal in. Wil alleen dat er niet meteen gewezen gaat worden.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:00 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat jij al een mening hebt over waar het aan ligt, en er van een constructief gesprek dus per definitie geen sprake kan zijn.
Dit geldt uiteraard ook voor de crew.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Negeren en tr's plaatsen is vaak de beste optie.
Probleem is bij sommigen ook tunnelvisie. Eenmaal iemand benoemd als trol, wordt er in iedere post een trolpost gezien. Ook als dat niet eens zo is.
Een Trol negeren kost moeite, het gaat me persoonlijk steeds beter af. Sommige users hebben daar meer moeite mee, dat is een leerproces. Dus ja, beter dat dts weer open gaat.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
En dat gebrek aan zelfreflectie geeft idd aan waarom dts (voor sommige users of als reeks) voorlopig dicht moet blijven.
Maar dan is het niet leuk meer, TR,s plaatsen en op je handen zitten door een persoon terwijl je weet waar het op uitdraait met diegenequote:Op donderdag 14 september 2023 08:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Negeren en tr's plaatsen is vaak de beste optie.
Probleem is bij sommigen ook tunnelvisie. Eenmaal iemand benoemd als trol, wordt er in iedere post een trolpost gezien. Ook als dat niet eens zo is.
Door jouw opmerking blijkt dat jij vindt dat al het gedoe door 'tunnelvisie' komt van bepaalde mensen hier. Een andere mening van een user werd direct weggezet als 'jammer, geen zelfreflectie'.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:01 schreef SwJ het volgende:
[..]
Leg uit. Want ik sta hier neutraal in. Wil alleen dat er niet meteen gewezen gaat worden.
Ik vraag niet te wijzen.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:05 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Door jouw opmerking blijkt dat jij vindt dat al het gedoe door 'tunnelvisie' komt van bepaalde mensen hier. Een andere mening van een user werd direct weggezet als 'jammer, geen zelfreflectie'.
In feite, met alle respect, wijs jij nu ook meteen (nofi).
Ja dat ging primaquote:Op donderdag 14 september 2023 08:07 schreef Mazikeen het volgende:
Ik deel de mening van ply, henk en aloa.
En ja eigenlijk moeten we niet reageren op die persoon. Maar hij lokt het ook wel uit.
Gisterenavond kwam die persoon in dit topic.[b] Die persoon werd genegeerd, en ging dus ook weg.[/n]
Goeie les voor volgende keer.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dus jaja we hadden moeten negeren. En dan was er niks aan de hand geweest.
Idd, wel lastig soms maar goedquote:Op donderdag 14 september 2023 08:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dus jaja we hadden moeten negeren. En dan was er niks aan de hand geweest.
Dat mag, en ik mag ook benoemen dat ook jij (ongetwijfeld onbewust) meteen wijst door ons te zeggen dat het aan ons ligt.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik vraag niet te wijzen.
Jij gaat toch meteen wijzen.
Dan benoem ik dat.
Dat is niet bevooroordeeld zijn.
Beter zulke gasten negeren in vervolg ipv er met zijn alle Op te duiken, wat dat werkt toch in een trol zijn voordeel.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:13 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Dat mag, en ik mag ook benoemen dat ook jij (ongetwijfeld onbewust) meteen wijst door ons te zeggen dat het aan ons ligt.
Eens, alleen valt dat niet mee af en toequote:Op donderdag 14 september 2023 08:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Beter zulke gasten negeren in vervolg ipv er met zijn alle Op te duiken, wat dat werkt toch in een trol zijn voordeel.
Niet liegen. Ik zeg nergens dat t aan jullie ligt (wie "jullie" dan ook moge zijn).quote:Op donderdag 14 september 2023 08:13 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Dat mag, en ik mag ook benoemen dat ook jij (ongetwijfeld onbewust) meteen wijst door ons te zeggen dat het aan ons ligt.
Ja dat dus, maar TR staat toch vrij? Een moderator leest het gewoon en trekt zijn conclusiequote:Op donderdag 14 september 2023 08:16 schreef 2xHenk het volgende:
Maar goed @:swj, bij iedere trol-poging TRen en negeren?
Krijgen we een garantie dat we geen gezeik krijgen als er veel geTRed wordt? Want ik heb daardoor niet eens TR's gemacht de laatste paar dagen bij overduidelijke trol-pogingen, omdat dat één van de redenen was de vorige keer dat DTS dicht ging.
Daarom TR ik ook nog amper. Vorige keer werd verteld dat er om elke scheet een TR werd gezet en dat dat niet echt gewenst was.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:16 schreef 2xHenk het volgende:
Maar goed @:swj, bij iedere trol-poging TRen en negeren?
Krijgen we een garantie dat we geen gezeik krijgen als er veel geTRed wordt? Want ik heb daardoor niet eens TR's gemacht de laatste paar dagen bij overduidelijke trol-pogingen, omdat dat één van de redenen was de vorige keer dat DTS dicht ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |