Kunnen dan ook weer makkelijk in de opslag in het oude huis blijven staan als we er na de winter weer in trekkenquote:
Jullie hebben nog steeds die bolk gordijntjes niet gevonden? Naja, die komen wel boven water.quote:
Trusten!quote:Op donderdag 14 september 2023 06:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie hebben nog steeds die bolk gordijntjes niet gevonden? Naja, die komen wel boven water.
Ik ga er nog een nachtje over slapen.![]()
![]()
Je bedoelt morgen..quote:Op donderdag 14 september 2023 06:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen dan ook weer makkelijk in de opslag in het oude huis blijven staan als we er na de winter weer in trekken
Dat is n leuke ontdekking!quote:Op donderdag 14 september 2023 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet wat leuks vertellen.. In 2011 ben ik naar De Achterhoek verhuisd vanwege mijn nu vrouw, de rust, omgeving en ligging. Ik krijg vaak te horen: "jij komt hier niet vandaan he?" Klopt, ik ben in ede geboren en getogen. Nu was mijn moeder er gister en die wist te vertellen dat mijn nichtje een stamboom heeft gemaakt en wat blijkt: de oma van mijn opa en de generaties ervoor komen uit de Achterhoek, deze gaat terug tot rond 1640.. Heb ik dus toch Achterhoeks bloed in mij
Dat vond ik dus ook idd, voel me daardoor ook veel meer Achterhoeker dan eerder, alsof er een knop is omgezetquote:Op donderdag 14 september 2023 07:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is n leuke ontdekking!
Bolk winters kunnen variëren van uren tot maandenquote:
Er is vast wel iemand die wil komen temperaturen bij je holletjequote:Op donderdag 14 september 2023 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
Zolang dit holletje maar warm is
Dan moet je wel eerst de nodige certificaten behalen, anders mag je dat beroep niet uitvoerenquote:Op donderdag 14 september 2023 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
Neuh, dat hoeft niet. Wel zou ik mijzelf willen inzetten om te temperaturen
Ik ga voor urenquote:Op donderdag 14 september 2023 07:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolk winters kunnen variëren van uren tot maanden
Wat een toeval heb ook een paar jaar in Ede gewoond aan de WillemMarislaan En waar jij nu in de Achterhoek woont heb ik ook etterlijke jaren gewoond.quote:Op donderdag 14 september 2023 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet wat leuks vertellen.. In 2011 ben ik naar De Achterhoek verhuisd vanwege mijn nu vrouw, de rust, omgeving en ligging. Ik krijg vaak te horen: "jij komt hier niet vandaan he?" Klopt, ik ben in ede geboren en getogen. Nu was mijn moeder er gister en die wist te vertellen dat mijn nichtje een stamboom heeft gemaakt en wat blijkt: de oma van mijn opa en de generaties ervoor komen uit de Achterhoek, deze gaat terug tot rond 1640.. Heb ik dus toch Achterhoeks bloed in mij
Morguh Mazquote:
Ja, die heb ikquote:Op donderdag 14 september 2023 07:47 schreef SwJ het volgende:
Iemand een verklaring? Zonder te wijzen of namen te noemen.
Ja geen trol nu hierquote:Op donderdag 14 september 2023 07:47 schreef SwJ het volgende:
Soms stapt er een trol het topic in, die bewust de boel gaat saboteren. En dan gaan mensen happen.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:47 schreef SwJ het volgende:
Juistquote:Op donderdag 14 september 2023 07:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms stapt er een trol het topic in, die bewust de boel gaat saboteren. En dan gaan mensen happen.
Veel kloontjes de laatste tijd.
Je vraagt om een verklaring.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:53 schreef SwJ het volgende:
Jammer, dit. Ik had gehoopt op een constructief gesprek met zelfreflectie i.p.v. meteen te gaan wijzen.
Het bewijs is daar, nochtans.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:53 schreef SwJ het volgende:
Jammer, dit. Ik had gehoopt op een constructief gesprek met zelfreflectie i.p.v. meteen te gaan wijzen.
Een van die doet het onbewust, en dat zou aan ons zien om daar niet op te happen. De 'nieuwste' aanwinst doet het bewust, en daar zou de crew, na zat meldingen/waarschuwingen/ wat aan gedaan moeten hebben.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms stapt er een trol het topic in, die bewust de boel gaat saboteren. En dan gaan mensen happen.
Veel kloontjes de laatste tijd.
En dat gebrek aan zelfreflectie geeft idd aan waarom dts (voor sommige users of als reeks) voorlopig dicht moet blijven.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Je vraagt om een verklaring.
Er zijn twee die nu een Trol als verklaring geven.
Missch idd wat minder snel happen allen? Maar trek dat getrol slecht van mensen die zogenaamd komen voor de gezelligheid en uiteindelijk eropuit zij een ander een ban aan te smeren en zij de vermoorden onschuld uithangenquote:Op donderdag 14 september 2023 07:53 schreef SwJ het volgende:
Negeren en tr's plaatsen is vaak de beste optie.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Missch idd wat minder snel happen allen? Maar trek dat getrol slecht van mensen die zogenaamd komen voor de gezelligheid en uiteindelijk eropuit zij een ander een ban aan te smeren en zij de vermoorden onschuld uithangen
Hieruit blijkt dat jij al een mening hebt over waar het aan ligt, en er van een constructief gesprek dus per definitie geen sprake kan zijn.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
En dat gebrek aan zelfreflectie geeft idd aan waarom dts (voor sommige users of als reeks) voorlopig dicht moet blijven.
Dat snap ik dan weer welquote:Op donderdag 14 september 2023 07:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
En dat gebrek aan zelfreflectie geeft idd aan waarom dts (voor sommige users of als reeks) voorlopig dicht moet blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |