Morguh Mazquote:
Ja, die heb ikquote:Op donderdag 14 september 2023 07:47 schreef SwJ het volgende:
Iemand een verklaring? Zonder te wijzen of namen te noemen.
Ja geen trol nu hierquote:Op donderdag 14 september 2023 07:47 schreef SwJ het volgende:
Soms stapt er een trol het topic in, die bewust de boel gaat saboteren. En dan gaan mensen happen.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:47 schreef SwJ het volgende:
Juistquote:Op donderdag 14 september 2023 07:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms stapt er een trol het topic in, die bewust de boel gaat saboteren. En dan gaan mensen happen.
Veel kloontjes de laatste tijd.
Je vraagt om een verklaring.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:53 schreef SwJ het volgende:
Jammer, dit. Ik had gehoopt op een constructief gesprek met zelfreflectie i.p.v. meteen te gaan wijzen.
Het bewijs is daar, nochtans.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:53 schreef SwJ het volgende:
Jammer, dit. Ik had gehoopt op een constructief gesprek met zelfreflectie i.p.v. meteen te gaan wijzen.
Een van die doet het onbewust, en dat zou aan ons zien om daar niet op te happen. De 'nieuwste' aanwinst doet het bewust, en daar zou de crew, na zat meldingen/waarschuwingen/ wat aan gedaan moeten hebben.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms stapt er een trol het topic in, die bewust de boel gaat saboteren. En dan gaan mensen happen.
Veel kloontjes de laatste tijd.
En dat gebrek aan zelfreflectie geeft idd aan waarom dts (voor sommige users of als reeks) voorlopig dicht moet blijven.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Je vraagt om een verklaring.
Er zijn twee die nu een Trol als verklaring geven.
Missch idd wat minder snel happen allen? Maar trek dat getrol slecht van mensen die zogenaamd komen voor de gezelligheid en uiteindelijk eropuit zij een ander een ban aan te smeren en zij de vermoorden onschuld uithangenquote:Op donderdag 14 september 2023 07:53 schreef SwJ het volgende:
Negeren en tr's plaatsen is vaak de beste optie.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Missch idd wat minder snel happen allen? Maar trek dat getrol slecht van mensen die zogenaamd komen voor de gezelligheid en uiteindelijk eropuit zij een ander een ban aan te smeren en zij de vermoorden onschuld uithangen
Hieruit blijkt dat jij al een mening hebt over waar het aan ligt, en er van een constructief gesprek dus per definitie geen sprake kan zijn.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
En dat gebrek aan zelfreflectie geeft idd aan waarom dts (voor sommige users of als reeks) voorlopig dicht moet blijven.
Dat snap ik dan weer welquote:Op donderdag 14 september 2023 07:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
En dat gebrek aan zelfreflectie geeft idd aan waarom dts (voor sommige users of als reeks) voorlopig dicht moet blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |